Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт сходових клітин за адресою: вул. Кирилівська, 124 у Подільському районі м. Києва
Очікувана вартість
855 000,00 UAH
UA-2019-04-11-000298-b 29e2d17db8a6410d9625cf150b8e0e92
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карягін Павло

+380442356482 tender@kgse.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Карягін Павло
+380442356482
tender@kgse.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2019 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2019 14:00
Початок аукціону: 19 квітня 2019 12:11
Очікувана вартість: 855 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт сходових клітин за адресою: вул. Кирилівська, 124 у Подільському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Капітальний ремонт сходових клітин за адресою: вул. Кирилівська, 124 у Подільському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутній дефектний акт
Дата подання: 15 квітня 2019 16:17
Дата відповіді: 16 квітня 2019 09:50
Просимо завантажити дефектний акт. Дякуємо.
Відповідь: дефектний акт розміщено.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-11-000298-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМП’ЮТЕРНА ГРАМОТА", Код ЄДРПОУ:39846995
Дата подання: 15 квітня 2019 20:16
Відсутня документація закупівлі
Додайте будь-ласка дефектний акт.
У разі проведення процедури без додавання дефектного акту, нашим підприємством буде складена заява до Державної аудиторської служби України
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 квітня 2019 09:51
дефектний акт розміщено.
Номер вимоги: UA-2019-04-11-000298-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ПРИВАТ", Код ЄДРПОУ:41679497
Дата подання: 22 квітня 2019 18:59
БЕЗПІДСТАВНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" (код ЄДРПОУ – 03366500) було проведено закупівлю ID UA-2019-04-11-000298-b на Капітальний ремонт сходових клітин за адресою: вул. Кирилівська, 124 у Подільському районі м. Києва (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНIЯ "ПРИВАТ" (код ЄДРПОУ – 41679497);
2. ТОВ «КАРТЕЗ» (код ЄДРПОУ – 42431452).
Ціна учасника ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНIЯ "ПРИВАТ" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, відповідно до Рішення № 111 Конкурсної комісії про відхилення пропозиції Кандидата за результатами засідання від 19.04.2019 пропозиція учасника була неправомірно відхилена замовником із наступним формулюванням: "… довідка з податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів видана не на організацію-замовника (п.10 Оголошення)".
Замовником було чітко сформульовано дві вимоги до виконання потреби надати оригінал довідки з податкової інспекції, а саме:
- довідка повинна бути видана податковою інспекцією;
- довідка повинна бути видана після публікації оголошення про заплановану закупівлю.
Тобто замовником не було встановлено вимоги щодо подання довідки безпосередньо до Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація".
На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНIЯ "ПРИВАТ" 18.04.2019 (з дотриманням зазначеного в оголошенні терміну видачі) оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) Довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються Державною податковою інспекцією у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві від 19.04.2019 № 5132/04/28-41-19-04-15, видану ДПІ у Дніпровському районі Головного управління ДФС для надання до УПРАВЛIННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ДЕСНЯНСЬКОI РАЙОННОI В MICТI КИЄВI ДЕРЖАВНОЇ AДMIHICTPAЦIЇ, дійсну на дату подання (до 24.04.2019) та видану після публікації оголошення про заплановану закупівлю (після 11.04.2019).
Таким чином, учасником ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНIЯ "ПРИВАТ" було дотримано вимоги оголошення та надано оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язковим платежам до бюджету), видану після публікації оголошення про закупівлю. Оскільки учасником ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНIЯ "ПРИВАТ" було підтверджено відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та надано довідку у відповідності до вимог оголошення, у замовника відсутні підстави для дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНIЯ "ПРИВАТ".
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закону): «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Згідно з ст.3 Закону принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Неправомірно відхиливши учасника ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНIЯ "ПРИВАТ" з підстав, наведених у Рішенні № 111 Конкурсної комісії від 19.04.2019, замовник порушив принципи здійснення закупівель, передбачені ст. 3 Закону, зокрема, недискримінація учасників та об’єктивна і неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов’язання замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Звертаємо Вашу увагу також на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1908-р/пк-пз від 02.03.2018 по скарзі UA-2018-01-10-000141-c.c2 (закупівля - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-10-000141-c).
Скаржник ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД" (код ЄДРПОУ:41253424) 30.01.2018 завантажив на веб-портал довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів від 24.01.2018 № 177/10/04-66-08-01, видану ДПІ у Чечелівському районі м. Дніпра для надання до МРЦ МВС України "Миргород", дійсну на дату подання (до 03.02.2018). Документація не містила окремих вимог щодо змісту зазначеної довідки (зокрема, зазначення, на ім'я кого має бути надана довідка). У документації були відсутні вимоги стосовно обов’язковості надання довідки на ім'я Замовника (Комунальне підприємство Яготинської міської ради "Комунальник", код ЄДРПОУ – 40505475). Пропозиція скаржника була неправомірно відхилена замовником з наведеної вище підстави. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ПОСТАНОВИЛА зобов'язати Комунальне підприємство Яготинської міської ради "Комунальник" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД".
У закупівлях UA-2019-04-11-000300-b, UA-2019-04-11-000326-c та UA-2019-04-11-000296-b спостерігаємо аналогічну ситуацію: учасника ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНIЯ "ПРИВАТ" безпідставно дискваліфікували із зазначенням однієї і тієї ж самої підстави, що мала місце вище.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНIЯ "ПРИВАТ" та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 16:31
У КП «Київжитлоспецексплуатація» (надалі – Підприємство) розглянуто Ваш лист про скасування рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНIЯ "ПРИВАТ" (надалі – Товариство) під час проведення закупівлі
Відповідно до п.п.13 п.ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 р. № 10 (із змінами) (надалі – Наказ), якщо пропозиція Учасника відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого Учасника Переможцем та публікує в Системі скан-копію документа з відповідним рішенням.
п.10 Оголошення Підприємством було встановлено кваліфікаційну вимогу (критерій) щодо надання учасником оригіналу довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів, (обов’язковим платежам до бюджету), (довідка надається у паперовому або електронному вигляді з дотриманням вимог Закону щодо електронного документообігу та електронно-цифрового підпису), для іноземних осіб- довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою. Довідка повинна бути видана не раніше дати публікації оголошення про заплановану закупівлю (надалі – Довідка ДФС).
19 квітня 2019 конкурсною комісією Підприємства була здійснена оцінка цінової пропозиції Товариства на відповідність її кваліфікаційним вимогам (критеріям) встановленим у Оголошенні, але цінова пропозиція Товариства не відповідала кваліфікаційним вимогам (критеріям) в частині надання Довідки ДФС не на організацію-Замовника.
Цінова пропозиція Товариства була дискваліфікована, як така, що не відповідає умовам закупівлі (Оголошення).
Разом з тим повідомляємо наступне, згідно абз.7, п.2, р.ІІ Наказу тривалість періоду уточнення, якщо очікувана вартість Закупівлі перевищує 50 000 гривень, складає не менше 3-х робочих днів та відповідно до п.4, р. ІІ Наказу фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися через електронну систему закупівель (надалі – ЕСЗ) за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення.
Але в зазначений період з 11.04.2019 р по 16.04.2019 р до КП «Київжитлоспецексплуатація» жодних звернень або уточнень з приводу надання тих чи інших довідок не надходило.
Враховуючи вищенаведене, повідомляємо, що на момент проведення оцінки, цінова пропозиція Товариства не відповідала кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначених Підприємством у Оголошенні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-04-11-000298-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ПРИВАТ", Код ЄДРПОУ:41679497
Дата подання: 22 квітня 2019 19:02
НЕОБҐРУНТОВАНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro (далі – Системі), Замовником Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" (код ЄДРПОУ – 03366500) було проведено закупівлю ID UA-2019-04-11-000298-b на Капітальний ремонт сходових клітин за адресою: вул. Кирилівська, 124 у Подільському районі м. Києва (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНIЯ "ПРИВАТ" (код ЄДРПОУ – 41679497);
2. ТОВ «КАРТЕЗ» (код ЄДРПОУ – 42431452).
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у Системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «КАРТЕЗ».
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи.
1. Копії дипломів (посвідчень) працівників (Вовк Артем Сергійович, Шапарєв Олександр Олександрович, Пазина Віктор Миколайович, Коваленко Віталій Костнтинович), зазначених у документах «12. Довідка по працівниках.pdf» та «12.1. Довідка про працівників.pdf», як вимагалося п.12 ч.5 Оголошенні про проведення закупівлі (далі – Оголошенні).
2. Копія ліцензії Учасника на право виконання робіт з додатками (дійсна на дату проведення аукціону), як вимагалося п.28 ч.5 Оголошення.
3. Забезпечення виконання договору, як вимагалося п.33 ч.5 Оголошення.
Додатково зазначаємо, що наступні документи тендерної пропозиції учасника не відповідають вимогам замовника, зазначеним в Оголошенні.
1. У документі «3. Відомості про підприємство.pdf» - учасник не зазначив інформацію про факс у Довідці з відомостями про підприємство, як вимагалося п.3. ч.5 Оголошення.
2. У документі «12.1. Довідка про працівників.pdf» надано цивільно-правовий договір від 26.01.2019 з інженером-проектувальником Сметанюк Інною Анатоліївною, який не підтверджує, що працівник в штаті підприємства, що порушує вимоги п.12 ч.5 Оголошення.
3. У документах «19 Довідка про аналогічний договір.pdf», «19.1 Договір ТОВ КАРТЕЗ (заміна вікон по пров. Бондарський 19).pdf» та «19.2 Копії актів виконаних робіт.pdf» міститься інформація та документи по договору 2019 року, а не 2018, що порушує вимоги п.19 ч.5 Оголошення.
4. Надано документ «27.Довідка щодо відсутності негативного досвіду.pdf» із назвою «Довідка», а не «Лист», як вимагалося п.27 ч.5 Оголошення.
5. В документах кошторисної документації «Кошторисна документація Кирилівська 124.pdf», «відомість ресурсів до договірної.doc», «дефектний акт.doc», «договірна ціна.doc», «Зведений кошторисний.doc», «локальний кошторис до договірної.doc», «пояснювальна записка.doc», «протокол погодження цін.doc», «розрахунок заробітної плати 11000.doc» виявлено наступні невідповідності.
-Договірна ціна надана без з урахування проходження експертизи кошторисної документації), що порушує вимоги п.30 ч.5 Оголошення.
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку не містить обґрунтування та посилання на постачальника, що порушує вимоги п.30 ч.5 Оголошення.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закону): «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Згідно з ст.3 Закону принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ «КАРТЕЗ».
Дії замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 3 Закону, зокрема, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо рішення про визначення учасника ТОВ «КАРТЕЗ» переможцем необґрунтованим.
Одночасно повідомляємо, що ТОВ «КАРТЕЗ» взяв участь та визнаний переможцем у 28 процедурах закупівель замовника Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація". При цьому учасника жодного разу не дискваліфікували, та, крім закупівель даного замовника по коду код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, учасник не брав участь у будь-яких інших публічних закупівлях. Зазначені дії можуть бути свідченням змови між замовником та учасником.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «КАРТЕЗ» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2019 10:30
У КП «Київжитлоспецексплуатація» (надалі – Підприємство) розглянуто Ваш лист про скасування рішення щодо визначення учасника ТОВ «КАРТЕЗ» (надалі – Товариство) переможцем під час проведення закупівлі розміщеної у електронній системі публічних закупівель PROZORRO № UA-2019-04-11-000298-b (надалі – Оголошення) за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт сходових клітин за адресою: вул. Кирилівська, 124 у Подільському районі м. Києва).
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією Товариства, щодо відсутні/наявності кваліфікаційних документів, повідомляємо наступне:
1. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт від 14.04.2019 № 39-01/19 («12. Довідка по працівниках.pdf») зазначено, що працівники: Вовк Артем Сергійович, Шапарєв Олександр Олександрович, Пазина Віктор Миколайович, Коваленко Віталій Костянтинович мають середню освіту, тому дипломи у цих працівників відсутні як вимагалося в п.12 ч.5 Оголошення.
2. Товариство на вимогу п.28 ч.5 Оголошення надало Довідку щодо не ліцензування даного виду діяльності («28. Лист щодо ліцензії.pdf»).
3. Забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії, як вимагалося п.33 ч.5 Оголошення, надається виключно переможцем закупівлі («25. Гарантійний лист.pdf»)
4. У документі «3. Відомості про підприємство.pdf» - учасник не зазначив інформацію про факс, як вимагалося п.3. ч.5 Оголошення можливо з причини відсутності даного зв’язку у Товариства.
5. Цивільно-правовий договір є одним із видів документів, які підтверджують трудові взаємовідносини працівника з учасником (копія наказу, копія з трудової книжки або інші документи згідно КЗпП) та відповідає вимогам п.12 ч.5 Оголошення. Цивільно-правовий договір від 26.01.2019 з інженером-проектувальником Сметанюк Інною Анатоліївною є підтвердженням трудових взаємовідносин між інженером-проектувальником та Товариством.
6. п.19 ч.5 Оголошення має посилання ** яке трактується так: «дана вимога не стосується новостворених учасників або учасників, які до 2019 року не проводили господарську діяльність за відповідним КВЕД». Тому у документах «19 Довідка про аналогічний договір.pdf», «19.1 Договір ТОВ «КАРТЕЗ» (заміна вікон по пров. Бондарський 19).pdf» та «19.2 Копії актів виконаних робіт.pdf» міститься інформація та документи по договору 2019 року.
7. Вимогою п.27 ч.5 Оголошення передбачено надання листа у довільній формі, а не документу виданого уповноваженим органом, зразок та назва якого затверджена чиним законодавством.
8. В документах кошторисної документації «Кошторисна документація Петропавлівська 15.pdf», «відомість ресурсів до договірної.doc», «дефектний акт.doc», «договірна ціна.doc», «Зведений кошторисний.doc», «локальний кошторис до договірної.doc», «пояснювальна записка.doc», «протокол погодження цін.doc», «розрахунок заробітної плати 11000.doc» Договірна ціна надана з урахування проходження експертизи кошторисної документації (п.6 розрахунок №8 Інші супутні витрати);
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку містить обґрунтування та посилання на постачальника на основні види матеріалів (Ґрунтовка Ceresit СТ 99, Суміші сухі штукатурні Knauf Rotband та інш.).
Враховуючи вищенаведене, повідомляємо, що на момент проведення оцінки, цінова пропозиція Товариства відповідала кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначених Підприємством у Оголошенні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2019 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ПРИВАТ" 854 804,22
UAH з ПДВ
820 345,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КАРТЕЗ 850 107,48
UAH з ПДВ
850 107,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2019 10:42
23. Аналог дог.rar
18 квітня 2019 10:42
151.imd
18 квітня 2019 10:42
22. Цінова пропозиція.pdf
18 квітня 2019 10:42
18. Паперовий вигляд.pdf
18 квітня 2019 10:42
16. Ліцензія КК ПРИВАТ.pdf
18 квітня 2019 10:42
13. Корупція ПРИВАТ.pdf
18 квітня 2019 10:42
12. Корупція.pdf
18 квітня 2019 10:42
11. Офшорні зони.pdf
18 квітня 2019 10:42
10. Витяг з ПДВ Приват.pdf
18 квітня 2019 10:42
9. Працівники.pdf
18 квітня 2019 10:42
8. Мат-тех база.pdf
18 квітня 2019 10:42
3. Надання повноважень.pdf
18 квітня 2019 10:42
1. Статут ПРИВАТ.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 01:01
Електронний підпис
18 квітня 2019 01:00
Кирилівська 124.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ПРИВАТ"

ТОВ КАРТЕЗ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ПРИВАТ"
#41679497
Відхилено 820 345,20
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 16:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ КАРТЕЗ
#42431452
Переможець 850 107,48
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 16:53

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ПРИВАТ" #41679497

№ рішення у справі

466-р

Дата рішення у справі

12.08.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

19 квітня 2019 16:47
Рішення № 111.pdf

Документи

19 квітня 2019 16:53
Рішення № 117.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КАРТЕЗ
#42431452
850 107,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2019 16:53
Рішення № 117.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 09:53
ТОВ Картез (вул. Кирилівська, 124).pdf укладений
25 квітня 2019 19:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2019 — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 831 066,76
UAH (в тому числі ПДВ 138 511,13 UAH)