Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи учнівські одномісні антисколіозні з полицею, регулюються на ростові групи № 4-6 та Стільці Т-подібні на круглій трубі, ростові групи №4-6, з покриттям HPL
Очікувана вартість
1 056 000,00 UAH
UA-2019-04-10-002940-a 9a3c72f871814e9e84962c9783c04fc8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манюх Оксана Михайлівна

+380326931454 tur-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Турківської РДА
Код ЄДРПОУ: 02144648
Місцезнаходження: 82500, Україна , Львівська обл., Турка, Січових Стрільців, 23
Контактна особа: Манюх Оксана Михайлівна
+380326931454
tur-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 19:43
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2019 14:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 15:41
Очікувана вартість: 1 056 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


закупівля здійснюється з метою задоволення потреби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 комплекти
Столи учнівські одномісні антисколіозні з полицею, регулюються на ростові групи № 4-6 та Стільці Т-подібні на круглій трубі, ростові групи №4-6, з покриттям HPL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82500, Україна, Львівська область, Турківський район, ЗЗСО відділу освіти Турківської РДА (за адресами визначеними замовником, відповідно до Технічної специфікації тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-13-000017 ● c7dcb3f311604cf58f099202f23322ed
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020 14:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.04.2020 № 66

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-10-002940-a 10.04.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти Турківської РДА повідомляє, що недоліки було усунуто шляхом публікації звіту про виконання договору . Відділом освіти Турківської РДА буде вжито всіх заходів щодо недопущення таких недоліків у майбутньому з метою уникнення порушень у сфері публічних закупівель. У зв’язку з пандемією COVID-19, частина працівників відділу освіти Турківської РДА працюють дистанційно і тому відповідь опублікована з запізненням.

2020-05-25 12:26:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Топольницька Олена Володимирівна 1 036 800,00
UAH з ПДВ
1 036 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС" 1 056 000,00
UAH з ПДВ
1 056 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2019 09:41
Електронний підпис
27 квітня 2019 09:39
Цінова пропозиція.pdf
27 квітня 2019 09:39
технічна частина.pdf
27 квітня 2019 09:39
реєстр.pdf
27 квітня 2019 09:39
проект договору.pdf
27 квітня 2019 09:39
інші документи.pdf
27 квітня 2019 09:39
Garantiya_20 000.zip

Публічні документи

25 квітня 2019 15:17
Документи (1).pdf
25 квітня 2019 15:17
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Топольницька Олена Володимирівна

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Топольницька Олена Володимирівна
#2192806783
Переможець 1 036 800,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 12:36

Документи

08 травня 2019 12:36
Електронний підпис
08 травня 2019 12:34
протокол меблі.pdf
08 травня 2019 12:34
повідомлення меблі.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Топольницька Олена Володимирівна
#2192806783
1 036 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 12:36
Електронний підпис
08 травня 2019 12:34
протокол меблі.pdf
08 травня 2019 12:34
повідомлення меблі.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 16:21
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 14:27
Договір укладений
23 травня 2019 14:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 036 800,00
UAH