Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2019-04-10-002762-a cfd78e84c8dc47f489fb1380be14188e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

0000000000000

0000000000000 00000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 00000, 000000000000000000
Контактна особа: 0000000000000
0000000000000
00000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2019 12:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори


Тендерна документація

20 травня 2019 12:08
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
20 травня 2019 12:00
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
20 травня 2019 11:45
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
02 травня 2019 15:32
00000000
27 квітня 2019 13:04
00000000
11 квітня 2019 07:37
00000000
02 травня 2019 15:25
0000000000000000000000000000000000000000000000
02 травня 2019 15:25
0000000000000000000000000000000000000000000000
27 квітня 2019 12:21
00000000000000000000000000000000000000000000
27 квітня 2019 12:21
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
27 квітня 2019 12:17
00000000000000000000000000000000000000000000
27 квітня 2019 12:17
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
10 квітня 2019 17:19
00000000000000
10 квітня 2019 17:19
000000000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-18-000016 ● 68a724b0acb1471e90cc458b971e5d75
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2019 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2019 Одеса № 125


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 17.04.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель
Кутафіна Р. від 17.04.2019.


Начальник О. МУРАТОВ



Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2019 № 125

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-13-000626-b 13.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-04-12-000606-b 12.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-03-05-001688-a 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
4. UA-2019-02-27-002276-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.

2
Продовження додатка

1 2 3 4 5
5. UA-2019-04-17-000393-с 17.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
6. UA-2019-04-11-003048-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
7. UA-2019-04-16-001426-c 16.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-04-11-002750-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-04-10-002762-a 10.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.



3
Продовження додатка

1 2 3 4 5
10. UA-2019-03-12-000490-c 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
11. UA-2019-04-03-002561-a 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.





Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зауваження до тендерної документації за ідентифікатором UA-2019-04-10-002762-a, від 10 квітня 2019 року, що були виявленні Державною аудиторською службою України Південним офісом Держаудітслужби моніторингу, усунуті шляхом внесення змін до тендерної документації.

2019-04-27 13:15:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-05-02 16:50:37

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 0,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 0,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 травня 2019 11:39
Закінчення: 20 травня 2019 12:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

measures.000.symbol
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
ДК 021:2015: 42120000-6 — 00000000000000000000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, 0000000, 000000000000000, 00000, 00000000000000000
Дата доставки: 25 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2019 17:19
000000000000000000000000000000000

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
00000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2019 14:50
00000000000000000
16 травня 2019 14:50
00000000000
16 травня 2019 14:50
00000000000000
16 травня 2019 14:50
00000000000000000
16 травня 2019 14:50
000000000000000000000000000000000
16 травня 2019 14:50
00000000000
16 травня 2019 14:50
00000000000
16 травня 2019 14:50
00000000000
16 травня 2019 14:50
00000000000
16 травня 2019 14:50
0000000000000000000000000000000000
16 травня 2019 14:50
00000000000
16 травня 2019 14:50
00000000000
16 травня 2019 14:50
00000000000
16 травня 2019 14:50
000000000
16 травня 2019 14:50
00000000000
16 травня 2019 14:50
00000000000000000
16 травня 2019 14:50
00000000000
16 травня 2019 14:50
000000000000000000000000000000000
16 травня 2019 14:50
00000000000000000
16 травня 2019 14:50
00000000000
16 травня 2019 14:50
0000000000000000000000000000000000
16 травня 2019 14:50
00000000000
16 травня 2019 14:50
00000000000000
16 травня 2019 14:49
00000000000
16 травня 2019 14:49
00000000000
16 травня 2019 14:49
00000000000
16 травня 2019 14:49
00000000000
16 травня 2019 14:49
00000000000
16 травня 2019 14:49
00000000000
16 травня 2019 14:49
000000000

Публічні документи

27 травня 2019 09:53
00000000
27 травня 2019 09:51
00000000
27 травня 2019 09:47
00000000000000000000000000
20 травня 2019 12:58
00000000
20 травня 2019 12:54
00000000
20 травня 2019 12:49
00000000
20 травня 2019 12:45
0000000000000000000
16 травня 2019 11:58
00000000
16 травня 2019 11:57
0000000000000
16 травня 2019 11:57
0000000000000
16 травня 2019 11:57
00000000000000000000000000000000000000
16 травня 2019 11:57
00000000000000000000000000000000000000
16 травня 2019 11:57
0000000000000000000000000000
16 травня 2019 11:57
0000000000000000000000000
16 травня 2019 11:57
0000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

000000000000

00000000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
00000000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
24 травня 2019 19:17

Документи

24 травня 2019 19:17
00000000
24 травня 2019 19:15
000000000000000000000000000000
20 травня 2019 12:09
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2019 19:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
00000000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 травня 2019 19:17
00000000
24 травня 2019 19:15
000000000000000000000000000000
20 травня 2019 12:09
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 зміни до договору
13 червня 2019 15:51
00000000000000000000 зміни до договору
13 червня 2019 15:45
00000000 укладений
05 червня 2019 16:03
00000000000000 укладений
05 червня 2019 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 00000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 00
Договір:
Номер додаткової угоди: 000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML