Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 00000, 000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000 0000000000000 00000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2019 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2019 12:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Тендерна документація
20 травня 2019 12:08 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
20 травня 2019 12:00 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
20 травня 2019 11:45 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
02 травня 2019 15:32 |
00000000 |
02 травня 2019 15:25 |
0000000000000000000000000000000000000000000000 |
02 травня 2019 15:25 |
0000000000000000000000000000000000000000000000 |
27 квітня 2019 12:21 |
00000000000000000000000000000000000000000000 |
27 квітня 2019 12:21 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
27 квітня 2019 12:17 |
00000000000000000000000000000000000000000000 |
27 квітня 2019 12:17 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
10 квітня 2019 17:19 |
00000000000000 |
10 квітня 2019 17:19 |
000000000000000000000000000000000 |
20 травня 2019 12:08 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
20 травня 2019 12:00 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
20 травня 2019 11:45 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
02 травня 2019 15:32 |
00000000
|
||||
02 травня 2019 15:25 |
0000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
02 травня 2019 15:25 |
0000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
27 квітня 2019 12:21 |
00000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
27 квітня 2019 12:21 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
27 квітня 2019 12:17 |
00000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
27 квітня 2019 12:17 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
10 квітня 2019 17:19 |
00000000000000
|
||||
10 квітня 2019 17:19 |
000000000000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-18-000016 ● 68a724b0acb1471e90cc458b971e5d75
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2019 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2019 Одеса № 125
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 17.04.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель
Кутафіна Р. від 17.04.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2019 № 125
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-13-000626-b 13.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-04-12-000606-b 12.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-03-05-001688-a 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
4. UA-2019-02-27-002276-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
2
Продовження додатка
1 2 3 4 5
5. UA-2019-04-17-000393-с 17.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
6. UA-2019-04-11-003048-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
7. UA-2019-04-16-001426-c 16.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-04-11-002750-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-04-10-002762-a 10.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
3
Продовження додатка
1 2 3 4 5
10. UA-2019-03-12-000490-c 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
11. UA-2019-04-03-002561-a 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зауваження до тендерної документації за ідентифікатором UA-2019-04-10-002762-a, від 10 квітня 2019 року, що були виявленні Державною аудиторською службою України Південним офісом Держаудітслужби моніторингу, усунуті шляхом внесення змін до тендерної документації.
2019-04-27 13:15:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-05-02 16:50:37
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 0,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 0,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2019 17:19 |
000000000000000000000000000000000 |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 19:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | зміни до договору |
13 червня 2019 15:51
|
00000000000000000000 | зміни до договору |
13 червня 2019 15:45
|
00000000 | укладений |
05 червня 2019 16:03
|
00000000000000 | укладений |
05 червня 2019 16:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |