Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція покрівлі Красноградського районного Центру дитячої та юнацької творчості за адресою: вул. Бєльовська, 71, м. Красноград, Харківська область."
Очікувана вартість
2 408 939,80 UAH
UA-2019-04-10-002417-a 111201a0762f4f2e8a90ed28d553165a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Андрусенко

+380574472066 buh.krasnograd@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОГРАДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02146133
Вебсайт: http://krasnograd-rvo.ucoz.ua
Місцезнаходження: 63304, Україна , Харківська обл., місто Красноград Красноградський район, вулиця Соборна, будинок 77
Контактна особа: Ольга Андрусенко
+380574472066
buh.krasnograd@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 15:38
Очікувана вартість: 2 408 939,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 089,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11220 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція покрівлі Красноградського районного Центру дитячої та юнацької творчості за адресою: вул. Бєльовська, 71, м. Красноград, Харківська область."
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63304, Україна, Харківська область, м. Красноград, вул. Бєльовська, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2019 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 11:22
т.д. зі змінами.doc
17 квітня 2019 11:22
проект договору зі змінами.doc
17 квітня 2019 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 11:22
т.д. зі змінами.doc
10 квітня 2019 16:18
ТД РЦДЮТ 08.04.doc
17 квітня 2019 11:22
проект договору зі змінами.doc
10 квітня 2019 16:18
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору
Дата подання: 12 квітня 2019 11:44
Дата відповіді: 12 квітня 2019 11:55
Підкажіть, будь ласка, проект договору надавати на фірмовому бланку?
Відповідь: ні
Проект договора
Дата подання: 12 квітня 2019 11:45
Дата відповіді: 12 квітня 2019 11:55
Підкажіть, будь ласка, проект договору надавати з зазначенням ціни чи без ціни?
Відповідь: ні
Зведений кошторисний розрахунок
Дата подання: 12 квітня 2019 11:51
Дата відповіді: 15 квітня 2019 13:35
Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагається завантаження файлів з підтверджуючою інформацією про виконання об’ємів робіт наданих в Технічній специфікації Додаток 2 до тендерної документації (Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій кошторисні розрахунки вартості робіт (зведений та об’єктні кошториси у форматі PDF)). Підкажіть, будь ласка, що Ви маєте на увазі під зведеним кошторисним розрахунком? Це мається на увазі інвесторський зведений кошторисний розрахунок? Чи може це означає, що необхідно зробити зведений розрахунок згідно форми №5 кошторисної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: (Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій кошторисні розрахунки вартості робіт (зведений та об’єктні кошториси у форматі PDF)
Реквізити для тендерного забезпечення
Дата подання: 12 квітня 2019 11:53
Дата відповіді: 15 квітня 2019 11:38
Вкажіть, будь ласка, реквізити для оформлення тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії.
Відповідь: р/р 35410086003209 ГУДКСУ в Харківській області, МФО 851011, ЄДРПОУ 02146133
Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти
Дата подання: 12 квітня 2019 12:03
Дата відповіді: 15 квітня 2019 11:40
У п. 2.6.1 проекта договору вказано про надання авансу 30%, але не вказано про надання його на наявний небюджетний рахунок щодо на виконання пункту 2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Внесіть зміни, будь ласка.
Відповідь: Відповідно до Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22.06.2012 № 758, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 липня 2012 року за № 1206/21518 (надалі - Порядок № 758), небюджетні рахунки – це рахунки, які відкривають органи Казначейства у випадках, передбачених законодавчими та іншими нормативно-правовими актами, розпорядникам бюджетних коштів та одержувачам бюджетних коштів, відокремленим структурним підрозділам розпорядників бюджетних коштів, підприємствам, установам, організаціям та фізичним особам-підприємцям за операціями, що не належать до операцій з виконання бюджетів. Рахунки відкривають згідно з Планом рахунків бухгалтерського обліку виконання державного та місцевих бюджетів, затвердженим наказом Державного казначейства України від 28 листопада 2000 року № 119, який забезпечує відображення в бухгалтерському обліку операцій, пов’язаних з виконанням функцій, які покладають на органи Казначейства України та фінансові органи, тобто касове виконання державного та місцевих бюджетів за доходами та видатками тощо, яке здійснюють зазначені органи. Пунктом 5.1 Порядку № 758 передбачено документи, які подають підприємства, установи, організації до органів Казначейства для відкриття не бюджетних рахунків, а саме: а) заяву про відкриття рахунків за зразком, установленим додатком 6 до цього Порядку, за підписом керівника та головного бухгалтера або інших посадових осіб, яким відповідно до затвердженої в установленому порядку картки зі зразками підписів та відбитка печатки надано право першого та другого підписів; б) копію належним чином зареєстрованого (затвердженого) установчого документа, засвідчену в установленому законодавством порядку. Юридичні особи, установчі документи яких оприлюднені на порталі електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, установчі документи в паперовій формі не подають. Положення про юридичних осіб публічного права, які затверджують розпорядчими актами Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування , засвідчення не потребують. Клієнти, які діють на підставі законів, установчі документи не подають; в) картку зі зразками підписів та відбитка печатки (додаток 7 до цього Порядку) і перелік рахунків (додаток 8 до цього Порядку), якими можуть розпоряджатися зазначені в картці (тимчасовій картці) особи, у двох примірниках. Згідно з пунктом 5.2 Порядку № 758, для відкриття не бюджетних рахунків фізичні особи-підприємці подають до органів Казначейства такі документи: а) заяву про відкриття рахунків (додаток 6 до цього Порядку); б) копію паспорту, засвідчену підписами працівника органу Казначейства та фізичної особи-підприємця; в) картку зі зразками підписів та відбитка печатки (додаток 7 до цього Порядку) у двох примірниках. При цьому пунктом 5.7 Порядку № 758 визначено, що документи на відкриття всіх рахунків подають до органу Казначейства особи, які мають відповідні повноваження та право першого або другого підпису. Потрібно зауважити, що відповідно до пункту 1.9 Порядку № 758 для клієнтів, які є суб’єктами господарювання, організаціями та не існують за бюджетні кошти, використання печатки відповідно до законодавства не є обов’язковим. Таким чином, відповідні нормативно-правові акти, які регулюють порядок відкриття відповідних рахунків ніяким чином не обмежуть юридичних та фізичних осіб-підприємців у відкритті відповіднго рахунку до наявності укладеного договору на закупівлю робіт. З метою своєчасного укладання договору з учасником-переможцем торгів, Замовником встановлена відповідна вимога документації. Зауважимо, що закупівля здійснюється відповідно до Наказу № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», що затверджений ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 року та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» на неї не розповсюджуються.
Забезпечення договору
Дата подання: 12 квітня 2019 12:04
Дата відповіді: 15 квітня 2019 11:42
Банківська гарантія забезпечення договора повинна бути не в електронном вигляді , а у паперовому вигляді, тобто необхідно надати її оригінал?
Відповідь: Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати п.2.1 тендерної документації
Відсутність факсу
Дата подання: 12 квітня 2019 12:10
Дата відповіді: 12 квітня 2019 12:18
У Довідці у довільній формі із зазначенням реквізитів учасника необхідно надати наступне: телефон/факс. Якщо у учасника немає факсу, можно буде вказати у довідці, яка містить відомості про Учасника: "факс відсутній" і надати інформацію у наступному вигляді: номер телефону/факс відсутній? Це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: так
Відсутність факсу
Дата подання: 12 квітня 2019 12:13
Дата відповіді: 12 квітня 2019 12:22
У формі тендерної пропозиції (Додаток 3 до тендерної документації) необхідно у пункті 1.4. вказати Телефон (факс),e-mail. Якщо у учасника немає факсу, можно буде вказати "факс відсутній" і надати інформацію у наступному вигляді: телефон (факс відсутній), e-mail. Це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника?
Відповідь: так
Клас наслідків
Дата подання: 12 квітня 2019 12:31
Дата відповіді: 15 квітня 2019 13:36
Вкажіть, будь ласка, клас накслідків об'єкту.
Відповідь: СС1
Щодо форми тендерної пропозиції
Дата подання: 12 квітня 2019 12:34
Дата відповіді: 16 квітня 2019 15:19
У формі тендерна пропозиція у пункті 2.1.11 вказано наступне: "податку на додану вартість (за наявністю) ________________ грн., дивись тверду договірну ціну № ___________ (з ПДВ за наявністю) (заповнюється учасником)." Підкажіть, будь ласка, що треба вказувати у порожнє місце у цьому виразі: "дивись тверду договірну ціну № ___________ (з ПДВ за наявністю) (заповнюється учасником). Вказувати номер договірної ціни чи що?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни шляхом видалення фрази «дивись тверду договірну ціну № ___________ (з ПДВ за наявністю)»
Щодо форми тендерної пропозиції
Дата подання: 12 квітня 2019 12:39
Дата відповіді: 15 квітня 2019 11:47
У формі тендерної пропозиції вимагається на ступне: "2. Вивчивши тендерну документацію та технічні вимоги на виконання робіт "Реконструкція покрівлі Красноградського районного Центру дитячої та юнацької творчості за адресою: вул. Бєльовська, 71, м. Красноград, Харківська область." (ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) відповідно до дефектного акту, ми маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору: на суму: _______________________________ (з ПДВ за наявністю) (заповнюється учасником) 2.1. Загальна вартість робіт ВСЬОГО - ________________________ (з ПДВ за наявністю) (заповнюється учасником) з урахуванням: будівельно-монтажних, заробітної плати; вартості матеріальних ресурсів; вартості експлуатації будівельних машин i механізмів; загальновиробничих витрат; витрат на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель i споруд (якщо є потреба їх враховувати); коштів на додаткові витрати при виконанні робіт (якщо є потреба їх враховувати); інших супутніх витрат що не включені до вартості будівельних та монтажних робіт у тому числі:" Питання полягає в тому, що у пункті 2 повинен зазначити свою ціну, за яку він готов виконати роботи, а у пункті 2.1 учасник повинен цю ж ціну продублювати? Тобто у пункті 2 та пункті 2.1 буде зазаначена одна і та ж ціна, за яку учасник готов виконати роботи та на яку надасть кошторисний розрахунок? Підкажіть, будь ласка, ми правильно зрозуміли Вас?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, правильно
Щодо форми тендерної пропозиції
Дата подання: 12 квітня 2019 12:41
Дата відповіді: 15 квітня 2019 11:48
Підкажіть, будь ласка, щодо пункту форми тендерної пропозиції "7. Додаткові відомості, пропозиції________". Якщо, наприклад, у учасника немає додаткових відомостей та пропозицій і він у порожнє місце зазначить слово "відсутні". Це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника?
Відповідь: Це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції
Субпідрядники
Дата подання: 12 квітня 2019 12:43
Дата відповіді: 15 квітня 2019 11:44
Якщо учасник не буде залучати субпідрядників до виконання робіт, йому надати довідку у довільній формі щодо їх незалучення?
Відповідь: надати довідку у довільній формі
Проект договору
Дата подання: 12 квітня 2019 13:41
Дата відповіді: 15 квітня 2019 15:05
Роз'ясніть, будь ласка, щодо питання "Підкажіть, будь ласка, проект договору надавати з зазначенням ціни чи без ціни?", Ваша відполвідь "ні" що означає. Надайте, будь ласка, розгорнуту відповідь, або "без зазначення ціни", або "з зазначенням ціни". Як все ж таки потрібно надавати договір.
Відповідь: без ціни
Відсутність факсу
Дата подання: 12 квітня 2019 13:51
Дата відповіді: 15 квітня 2019 11:45
Задаємо ще раз два питання повторно, тому що Ваша відповідь некоректна: 1) "У Довідці у довільній формі із зазначенням реквізитів учасника необхідно надати наступне: телефон/факс. Якщо у учасника немає факсу, можно буде вказати у довідці, яка містить відомості про Учасника: "факс відсутній" і надати інформацію у наступному вигляді: номер телефону/факс відсутній? Це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника?" 2) У формі тендерної пропозиції (Додаток 3 до тендерної документації) необхідно у пункті 1.4. вказати Телефон (факс),e-mail. Якщо у учасника немає факсу, можно буде вказати "факс відсутній" і надати інформацію у наступному вигляді: телефон (факс відсутній), e-mail. Це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника? Ваша відполвідь "так" що означає. Надайте, будь ласка, розгорнуту відповідь щодо цих двох питань: відповідь:"Це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника", або відповідь: "це буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Можна вказати номер телефону/факс відсутній
Гарантійний строк експлуатації об'єкта
Дата подання: 12 квітня 2019 14:10
Дата відповіді: 16 квітня 2019 15:20
Внесіть зміни у форму тендерної пропозиції, будь ласка, у пункт 2.5. відповідно інформації, яка вказана у проекті договору у пункті 5.7. А саме, вкажіть у формі тендерної пропозиції наступне: "2.5. Гарантійний строк експлуатації об'єкта становить 2 роки від дня прийняття об'єкта Замовником."
Відповідь: Будуть внесені зміни до форми «тендерна пропозиція»
«п. 2.5. Гарантійний строк експлуатації об'єкта відповідно до ст. 884 Цивільного кодексу становить: на несучі конструкції – 10 років, на інше - 2 роки від дня прийняття об'єкта Замовником."
Строк передачі об'єкту на баланс експлуатуючій організації
Дата подання: 12 квітня 2019 14:12
Дата відповіді: 16 квітня 2019 15:20
У формі тендерної пропозиції пункт 2.4.Строк передачі об'єкту на баланс експлуатуючій організації. Підкажіть, будь ласка, що мається на увазі. Надайте, будь ласка, розгорнуту відповідь.
Відповідь: Будуть внесені зміни шляхом видалення п. 2.4. форми «тендерна пропозиція»

Щодо передачі об'єкта на баланс експлуатуючій організації
Дата подання: 12 квітня 2019 17:52
Дата відповіді: 16 квітня 2019 15:22
На момент виконання робіт даний об'єкт знаходиться на балансі Замовника. На момент виконання робіт Замовник цей об'єкт не передає на баланс Підряднику (учаснику), тому учасник не може вказати у формі тендерної пропозиції строк передачі об’єкту на баланс експлуатуючій організації. Цей пункт некоректно вказали у формі тендерної документації. Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни шляхом видалення п. 2.4. форми «тендерна пропозиція»

Вартість будівельно-монтажних робіт, згідно отриманого Вами експертного звіту
Дата подання: 15 квітня 2019 14:02
Дата відповіді: 15 квітня 2019 15:11
Вкажіть, будь ласка, вартість будівельно-монтажних робіт, згідно отриманого Вами експертного звіту по даному об'єкту, щоб учасник під час розрахунку цінової пропозиції у кошторисній документації не збільшив ліміт коштів на будівельно-монтажні роботи, обладнання та інші витрати.
Відповідь: вартість будівельно-монтажних робіт складає 2000782,00
Зведений кошторисний розрахунок (повторюємо питання)
Дата подання: 15 квітня 2019 14:18
Дата відповіді: 16 квітня 2019 15:23
Дякуємо Вам за відповідь. Але ми запитуємо про інше. Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагається завантаження файлів з підтверджуючою інформацією про виконання об’ємів робіт наданих в Технічній специфікації Додаток 2 до тендерної документації (Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій кошторисні розрахунки вартості робіт (зведений та об’єктні кошториси у форматі PDF)). Це питання ми задаємо, щоб дізнатися, що Ви маєте на увазі під зведеним кошторисним розрахунком. Учасники на момент подачі свої тендерної пропозиції не можуть надати зведений кошторисний розрахунок (інвесторський), тобто який пройшов експертизу, так як його виконує проектна організація. Учасник повідомляє про те, що зведений кошторисний розрахунок учасники можуть надати згідно Додатку И (обов'язковий) до ДСТУ БД.1.1-1:2013 "Форма зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва" форма №5. Підкажіть, будь ласка, Ви саме цей додаток вимагаєте від учасників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, що пропонується учасником (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі));
підтверджуючою інформацією про виконання об’ємів робіт наданих в Технічній специфікації Додаток 2 до тендерної документації (Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій кошторисні розрахунки вартості робіт ("Форма зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва" форма №5 у форматі PDF));
документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, які передбачені цією тендерною документацією);
документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
- ТЕНДЕРНОЮ ФОРМОЮ «ПРОПОЗИЦІЯ», яка подається за формою згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації;
інформація про субпідрядників, надається згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
інших документів та їх копій відповідно.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)).
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.»
Забезпечення виконання договору (повторюємо питання)
Дата подання: 15 квітня 2019 14:27
Дата відповіді: 15 квітня 2019 14:57
Дякуємо за відповідь, але ми запитуємо про забезпечення виконання ДОГОВОРУ. Згідно пункту 6 розділу "VІ.Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерною документацією вимагається забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії. Питання полягає в наступному: ця банківська гарантія повинна бути в електронном вигляді, або у паперовому вигляді (тобто оригінал)? Дуже Вас просимо, надайте, будь ласка, розгорнуту відповідь, наприклад: "Так, у паперовому вигляді", або "Так, у електронному вигляді". Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 6 розділу VI учасник-переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії, що має містити ствердження про безумовне виконання зобов’язань щодо сплати коштів замовнику у розмірі 1% відсотків вартості договору в разі невиконання ним умов договору про закупівлю.
Банківська гарантія, надана як забезпечення виконання договору, повинна бути дійсною з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з підтвердженням забезпечення виконання договору, відшкодовуються за рахунок коштів учасника.(у паперовому вигляді)
Вид договірної ціни
Дата подання: 16 квітня 2019 16:09
Дата відповіді: 17 квітня 2019 11:12
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, договірна ціна динамічна? По цьому питанню, будь ласка, доповнить пунктом проект договору, так як вид договірної ціни у ньому не вказано.
Відповідь: Будуть внесені зміни до п. 2.1. ст. 2 проекту договору:
«2.1. Загальна вартість робіт складає __________________________, в тому числі 20% - _________________________________________) (згідно з Договірною ціною, яка є невід’ємною частиною Договору).
Договірна ціна є динамічною.»

Розгорнути всі запитання: 22 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
приватне підприємство "Укрбудінвест" 1 982 848,00
UAH з ПДВ
1 873 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІНВЕСТМОНТАЖ 2 408 758,00
UAH з ПДВ
1 899 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2019 14:06
МВД.pdf
11 травня 2019 14:02
довидка_ДФС.pdf
10 травня 2019 14:44
Електронний підпис
10 травня 2019 14:36
20190510_111752.jpg
10 травня 2019 14:31
Довідка.zip
10 травня 2019 14:31
Довідка (1).zip
10 травня 2019 14:30
20190510_111752.jpg
26 квітня 2019 19:22
Електронний підпис
26 квітня 2019 14:57
технічна частина.pdf
26 квітня 2019 14:57
загальна_частина.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 12:22
Електронний підпис
26 квітня 2019 12:19
Підписаний_G0419-1839-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Укрбудінвест"

ТОВ БУДІНВЕСТМОНТАЖ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
приватне підприємство "Укрбудінвест"
#31634135
Переможець 1 873 200,00
UAH з ПДВ
07 травня 2019 15:35

Документи

07 травня 2019 15:35
Електронний підпис
07 травня 2019 15:35
протокол 151.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2019 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
приватне підприємство "Укрбудінвест"
#31634135
1 873 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2019 15:35
Електронний підпис
07 травня 2019 15:35
протокол 151.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 09:02
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 09:02
сканирование0001.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 09:00
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:27
д.у.№4.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:26
д.у.№5.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:25
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 11:13
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 10:32
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 10:31
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2019 14:38
сканирование0007.pdf зміни до договору
30 травня 2019 14:37
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2019 09:06
сканирование.pdf зміни до договору
27 травня 2019 09:05
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 15:00
договір.pdf укладений
24 травня 2019 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, у зв'язку з затримкою фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 24/05-р
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/05-р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв"язку з затримкою фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 24/05-р
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/05-р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 24/05-р
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору збільшується
Номер договору про закупівлю: 24/05-р
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cума договору зменшується
Номер договору про закупівлю: 24/05-р
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 230 362,91
UAH (в тому числі ПДВ 371 727,15 UAH)