Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

системні блоки
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-04-10-002090-a 33a1d05dd60b48cf8c00ea9f66db5118
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердюк Алла Леонідівна

+380542779041 buhsumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 40356714
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Гамалія,25
Контактна особа: Сердюк Алла Леонідівна
+380542779041
buhsumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 15:35
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 15:35
Початок аукціону: 03 травня 2019 11:51
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 шт
системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 червня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 15:30
ТД.doc
10 квітня 2019 15:30
Додаток 2 Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 квітня 2019 21:21
Дата відповіді: 11 квітня 2019 10:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо питання першого: в п.3 Додатку 3 тендерної документації зазначено, що будь яке посилання в цій тендерній документації на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, читати як «або еквівалент». Щодо питання другого: відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до п1.1 розділу V Тендерної документації - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна. Ціна пропозиції повинна включати податок на додану вартість (для платників ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МОЇСЕЄНКО ТЕТЯНА ВІТАЛІЇВНА 294 966,00
UAH з ПДВ
288 966,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОКУТНІЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 298 200,00
UAH з ПДВ
291 965,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 14:02
Електронний підпис
02 травня 2019 14:01
Виписка.pdf
02 травня 2019 14:01
Проект Договору.pdf
02 травня 2019 14:01
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
02 травня 2019 14:01
Паспорт.pdf
02 травня 2019 14:01
Гарантійний лист ст. 17.pdf
02 травня 2019 14:01
Certificate-183177.pdf
02 травня 2019 14:01
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
02 травня 2019 14:01
СЕС.jpg
02 травня 2019 14:01
Certificate-176504.pdf
02 травня 2019 14:01
Тендерна пропозиція.pdf
02 травня 2019 14:01
ІПН.pdf
02 травня 2019 14:01
Витяг.pdf
02 травня 2019 14:01
Сертифікат ISO 14001_2015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МОЇСЕЄНКО ТЕТЯНА ВІТАЛІЇВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОКУТНІЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МОЇСЕЄНКО ТЕТЯНА ВІТАЛІЇВНА
#2353111147
Відхилено 288 966,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 17:09
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОКУТНІЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#2773202935
Відхилено 291 965,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 17:20

Документи

06 травня 2019 17:09
Електронний підпис
06 травня 2019 17:06
протокол

Документи

06 травня 2019 17:20
Електронний підпис
06 травня 2019 17:17
протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
06 травня 2019 17:20
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі