Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км.
Services in maintenance of local motor roads in public use of Zhytomyr Oblast, length is 6941,5 km.
Очікувана вартість
364 525 669,00 UAH
UA-2019-04-10-001233-b 030a638f03c64445a9145f5c13c6fd1c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 20405905
Місцезнаходження замовника: 10014, Україна , Житомирська область обл., Житомир, майдан ім.С.П.Корольова 3/14
Контактна особа замовника: Крисюк Роман Анатолійович
380671150100
zakupy.prom@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Management of road construction and infrastructure of Zhytomyr Regional State Administration
National ID: 20405905
Contact point: Krysiuk Roman Anatoliyovich
380671150100
zakupy.prom@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 09:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 13:49
Очікувана вартість: 364 525 669,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 729 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %
Publication date: 10 квітня 2019 15:09
Enquiries until: 03 травня 2019 09:00
Complaints submission until: до 09 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 травня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 364 525 669 UAH including VAT
Minimal lowering step: 729 100 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км.
Services in maintenance of local motor roads in public use of Zhytomyr Oblast, length is 6941,5 km.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Services in maintenance of local motor roads in public use of Zhytomyr Oblast, length is 6941,5 km.
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 30 квітня 2020

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторис
Дата подання: 02 травня 2019 15:28
Дата відповіді: 03 травня 2019 11:45
З метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, просимо розмістити кошторис в складі тендерної документації, тому що в технічному завданні не вказані норми витрат матеріалів, які в розцінках зазначені по проекту ( для експлуатаційного утримання проектом є кошторис). Наприклад: - поз.27. Укріплення узбіч щебенем - не вказано фракція щебеню; - поз.150.-154. Заміна щитів дорожніх знаків - не вказано які саме щити знаків; - поз.166.-167. Встановлення стояків - не вказано норми витрат на матеріали; -поз.174.--177.Ремонт металевого бар'єрного огородження - не вказано норми витрат на матеріали; поз.213.-215. та 217.-219. Розподілення протиожеледних матеріалів - не вказано при плавленні накату, пухкого снігу чи льодяних утворень; та багато інших позицій. З відомості ресурсів ці показники вибрати не можливо, тому що є окремі запитання до відомості ресурсів, такі як: поз.150 заміна щитів знаків односторонніх на одному стояку - шт 250; поз.151 заміна щитів знаків двосторонніх на одному стояку - шт 50; поз.152 заміна щитів знаків односторонніх на двох стояках - шт 140; поз.153 заміна знаків на одному стояку - шт 200; поз.154 заміна знаків на двох стояках - шт 70; поз.178.Встановлення дорожніх знаків зимового утримання шт 600; Всього 1310 щитів, а у відомості ресурсів 1910. Те ж саме стосується стояків дорожніх знаків. Необхідно уточнити закупівля послуг проводиться по яким дорогам, тому що в тендерній документації в інформації про протяжність автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області в колонках 3,4,5 вказано дороги, що обліковуються на балансі Служби автомобільних доріг у Житомирській області, а на балансі Служби автомобільних доріг у Житомирській області обліковуються тільки дороги державного значення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою уточнення технічного завдання надаємо кошторис в програмі АВК та титульні списки обласних та районних автомобільних доріг загального користування місцевого значення, що обліковуються на балансі Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації, а також тендерну документацію зі змінами.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-10-001233-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВДОРПОСТАЧСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41916799
Дата подання: 12 червня 2019 17:01
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Київдорпостачсервіс" та допущено до аукціону інших участників закупівлі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 18 червня 2019 20:20
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилково подано
Дата: 21 червня 2019 15:46
рішення від 18.06.2019 № 7874 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 червня 2019 20:20
рішення від 03.07.2019 № 8820.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 16:25

Документи подані скаржником

12 червня 2019 15:47
Платіжне доручення.pdf
12 червня 2019 15:48
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-09-000014 ● b604e177d9bc4694b5e0f7fa53460857
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-09 15:48:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.07.2019
№ 38

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.07.2019 № 38.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-04-10-001233-b від 10.04.2019 – Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-23 16:56:00

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км.» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-10-001233-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922) постала потреба в отриманні пояснення до наступного питання.
Так, відповідно частини 4 статті 11 Закону № 922 зокрема визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
При цьому, виходячи зі змісту статті 3 Закону № 922, закупівлі мають здійснюватися замовниками, зокрема за принципами: максимальна економія та ефективність, а також об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 07.06.2019 року №20 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС», в тому числі: «Однією із умов тендерної документації згідно Додатку 3 учасник повинен надати довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів). У наданій учасником довідці відсутня інформація про потужність АБЗ».
Крім того, аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР» встановлено, що учасником в порушення вимог пункту 5 розділу ІІІ та Додатку №3 тендерної документації у довідці про наявність АБЗ не зазначено потужність АБЗ.
Враховуючи вищевикладене, поясніть чому не відхилено та допущено до аукціону тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР» тоді як, по аналогічному порушенню учасника ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» Замовником відхилено.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-25 18:10:59

пояснення на запит

Пояснення на запит, щодо не відхилення та допущення до аукціону Учасника ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР» в порушення вимог пункту 5 розділу ІІІ та Додатку №3 тендерної документації у довідці про наявність АБЗ не зазначено потужність АБЗ. тоді як, по аналогічному порушенню учасника ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» Замовником відхилено, повідомляємо:
- у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» крім зазначеного у запиті порушення щодо відсутності у довідці про наявність АБЗ його потужності, було виявлено ряд інших суттєвих порушень, а саме:
Відповідно до вимог частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям необхідно документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору. До опису аналогічного предмету закупівлі договору надаються копія аналогічного виконаного договору з додатками та додатковими угодами та копії довідок КБ-2в, останньої КБ-3, позитивний відгук від іншого замовника.
Учасником ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» надано копії КБ-2в, КБ-3 не в повному обсязі (без останніх листків), тобто відсутні дані про вартість виконаних робіт, підписи, печатки замовника/підрядника (Форма КБ-3 №11 за листопад 2018 р., форма КБ-2в №16 за листопад 2018 р., форма КБ-2в №17 за грудень 2018 р.).
Відповідно до вимог розділу ІІІ частини 1 тендерної документації тендерна пропозиція Учасника подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів у форматі pdf. у сканованому вигляді, підписаних уповноваженою особою Учасника. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним або кількома наступними документами із зазначенням зразка підпису представника учасника: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Учасником ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи на підписання документів, а саме: Протокол загальних зборів № 22 від 22.04.19 р. про звільнення з посади директора Добролежа Н.Г. та про прийняття на посаду директора Сагателян А.Б., Наказ № 22 від 08.05.19р. про призначення директора Сагателян А.Б., довідка № 6-Ж від 11.05.19 р., що підтверджує повноваження директора ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» Сагателян А.Б. підписувати тендерну пропозицію та у разі перемоги договір по закупівлю із зразком підпису. Надана тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» містить документи, які не підписані уповноваженою особою директором Сагателян А.Б., а саме договір оренди земельної ділянки від 19.07.17 р., договір № 272-19 від 19.04.19 р., договір № 945-18 від 26.12.18 р. (лабораторні послуги), атестат про акредитацію лабораторії №2Т493 від 24.05.2018 р., Гарантійний лист від ТОВ «Мас Енерджі» від 06.05.19 р. про постачання асфальтобетону. Є ряд документів, підписаних Сагателян А.Б. як головного інженера ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», а не директора, що на дату подання тендерної документації не відповідає дійсності (Копія Статуту, наказ про затвердження антикорупційної програми, антикорупційна програма). Учасником надано договір про оренду спецтехніки № 30/04/19 від 30.04.19 року, підписані директором Добролежа Н.Г., яка згідно Протоколу № 22 звільнена з посади директора 22.04.19 року. Договір не підписано уповноваженою особою. Згідно тендерної документації на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник надав в складі пропозиції згоду на обробку персональних даних Сагателян А.Б., що уповноважений підписувати документи пропозиції. На Добролежа Н.Г відсутній лист-згода на обробку персональних даних;
Зазначені порушення є підставою встановити, що даний учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтєю 16 Закону України «Про публічні Закупівлі», а його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Зазначені порушення викладені у протоколі № 20 від 07.06.2019р.;
- пропозиція учасника ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР» в частині не зазначення потужності АБЗ у пункті 5 розділу ІІІ та Додатку №3 тендерної документації інформуємо, що з метою перевірки наданих ТДВ «ШБУ-35» та ПрАТ «Житомирське ШБУ № 19» гарантійних листів про постачання асфальтобетону ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР», даними дорожніми організаціями, на запит Управління, було підтвердження надання інформації та зазначено, що виробництво асфальтобетону передбачено на АБЗ марки ДС-158 потужністю 60 тонн/год. Копії листів ТДВ «ШБУ-35» та ПрАТ «Житомирське ШБУ № 19» додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В процесі моніторингу закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км., 364525669UAN, 6731000-9 ДКО21.1 за замовленням Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації, було виявлено порушення законодавства при визначенні переможця ТОВ «Житомирський автодор». З висновками Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області не погоджуємось. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 4 Закону України "Про санкції" одним із видів санкцій є, зокрема, заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Відповідно до частини третьої статті 5 Закону України "Про санкції" рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1- 21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), в додатках якого міститься перелік фізичних та юридичних осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції). При здійсненні процедури закупівлі та прийнятті рішення про визнання переможцем ТОВ «Житомирський автодор» Замовником було враховано норми вищезазначених законодавчих актів. В переліку юридичних осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи не міститься, ТОВ «Житомирський автодор», підприємство не є юридичною особою-резидентом іноземної держави державної форми власності або юридичною особою, частка статутного капіталу якої знаходиться у власності іноземної держави, а також до підприємство не застосовано санкції згідно з вищезазначеним Законом. Всі ці відомості є в загальнодоступних реєстрах. Відповідно до ч. 3 ст. 17 та п. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, всі вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником було виконано. Підстав, передбачених ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», для прийняття рішення про відмову в участі у процедурі закупівлі та відхилення пропозиції ТОВ «Житомирський автодор» у Замовника відсутні. При цьому підстави для відхилення тендерних пропозицій визначені у статті 30 Закону є вичерпними та Замовником не встановлені. Щодо висновку про те, що тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ТОВ «Житомирський Автодор» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - в порушення вимог пункту 5 розділу III та Додатку №3 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця в довідці про наявність асфальтобетонних заводів, що будуть залучені для надання послуг, відсутня інформація про потужність асфальтобетонних заводів; - в порушення вимог пункту 5 розділу III та пункту 3 Додатку №3 тендерної документації надані переможцем в складі пропозиції гарантійні листи від 22.04.2019 року №2/21 (ПАТ «Житомирське шляхово-будівельне управління №19») та від 22.04.2019 року №29 (ТДВ «ШБУ №35») без адресації їх Замовнику, зазначаємо наступне. Даний висновок не відповідає наявним документам. Так, на запит Управління, з метою перевірки наданих ТДВ «ШБУ-35» та ПрАТ «Житомирське ШБУ № 19» гарантійних листів про постачання асфальтобетону ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР», даними дорожніми організаціями було підтвердження надання інформації та зазначено, що виробництво асфальтобетону передбачено на АБЗ марки ДС-158 потужністю 60 тонн/год. Копії листів ТДВ «ШБУ-35» та ПрАТ «Житомирське ШБУ № 19» додаються. На підставі вищевикладеного вважаємо, що порушеннь законодавства у сфері публічних закупівель, при визначенні переможцем ТОВ «Житомирський автодор», немає. У разі скасування даної процедури закупівлі, яка вже відбулася та укладено договір, через несуттєві (формальні) підстави, нова процедура закупівлі, згідно з встановленими законодавством строками, відбудеться лише в кінці вересня 2019 року. Це в свою чергу, призведе до неможливості переможцю цієї закупівлі виконати роботи у встановлені строки. Отже, за таких підстав, не будуть надаватись послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км, та не буде виконана програма, яка затверджена Кабінетом Міністрів України щодо будівництва та ремонту доріг на 2019 рік. Це призведе до великого соціального вибуху в регіоні, через що буде завдано економічну шкоду, як окремим підприємствам, так і державі загалом. Усвідомлюючи фінансові збитки, які понесуть окремі підприємства та держава загалом, у разі скасування процедури закупівлі за предметом «Послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км», Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації не вважає доцільним скасовувати процедуру закупівлі та розривати договір на надання послуг, вартість яких нижча від очікуваної на 43 769 969,0 грн на підставі несуттєвих (формальних) помилок. Тендерним комітетом Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації розглянуті, проаналізовані та в подальшому будуть враховуватись рекомендації надані Упралінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.

2019-07-31 18:35:01

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації, 20405905, Україна, Житомир, майдан ім.С.П.Корольова 3/14
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км., 364525669UAH, 63710000-9, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 030a638f03c64445a9145f5c13c6fd1c, 2019-04-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 09 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, рішення Антимонопольного комітету України від 03.07.2019 року № 8820-р/пк-пз, тендерну пропозицію переможця процедури закупівель ТОВ «Житомирський Автодор», протоколи засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір, укладений договір від 24 липня 2019 року № 38 п/з та пояснення Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 25.07.2019 року. За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені частиною 1 статті 17 Закону. Крім того встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ТОВ «Житомирський Автодор» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - в порушення вимог пункту 5 розділу III та Додатку №3 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця в довідці про наявність асфальтобетонних заводів, що будуть залучені для надання послуг, відсутня інформація про потужність асфальтобетонних заводів; - в порушення вимог пункту 5 розділу III та пункту 3 Додатку №3 тендерної документації надані переможцем в складі пропозиції гарантійні листи від 22.04.2019 року №2/21 (ПАТ «Житомирське шляхово-будівельне управління №19») та від 22.04.2019 року №29 (ТДВ «ШБУ №35») без адресації їх Замовнику. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «Житомирський Автодор» та уклав з ним договір від 24 липня 2019 року № 38 п/з. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. Слід відмітити, що відповідно до рішення Антимонопольного комітету України від 03.07.2019 року № 8820-р/пк-пз, розгляд скарги ТОВ «КИЇВДОРПОСТАЧСЕРВІС» від 12.06.2019 року № UA-2019-04-10-001233-b.b1 органом оскарження припинено відповідно до частини 5 статті 18 Закону (скаргу відкликано суб'єктом оскарження).
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимоги, встановлені частиною 1 статті 17 Закону та зміст тендерної документації Замовника не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «Житомирський Автодор», яка не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 07 червня 2019
UA-2019-04-10-001233-b030a638f03c64445a9145f5c13c6fd1c
Найменування замовника: Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 20405905
Місцезнаходження замовника: 10014, Україна, Житомирська область обл., Житомир, майдан ім.С.П.Корольова 3/14
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Дочірнє підприємство "Житомирський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВДОРПОСТАЧСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 15:55
sign.p7s
16 липня 2019 15:54
Транспортна схема.pdf
16 липня 2019 15:54
Прайс-листи.pdf
16 липня 2019 15:54
Лист-розяснення.pdf
16 липня 2019 15:54
Кошторисна ЗП.pdf
16 липня 2019 15:54
Додаток 7.pdf
16 липня 2019 15:54
Додаток 2.pdf
16 липня 2019 15:54
Довідка ЄСВ.pdf
16 липня 2019 15:54
Довідка ДФС.pdf
10 травня 2019 14:45
sign.p7s
10 травня 2019 14:45
sign.p7s
10 травня 2019 14:40
sign.p7s
10 травня 2019 14:39
sign.p7s
10 травня 2019 13:20
32_Довіреність.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 14:57
sign.p7s
11 травня 2019 13:06
дод 8 гарантійний лист.pdf
11 травня 2019 13:06
договір №9.pdf
11 травня 2019 13:06
довідка про довкілля.pdf
11 травня 2019 13:06
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

12 травня 2019 20:57
sign.p7s
12 травня 2019 20:56
Аналогічний договір.rar
12 травня 2019 20:56
АБЗ.rar
12 травня 2019 09:19
Реєстр.pdf
12 травня 2019 09:19
Матеріальна база.rar
12 травня 2019 09:19
Довідка працівники.pdf
11 травня 2019 14:32
sign.p7s
11 травня 2019 14:31
Лабораторія.rar
11 травня 2019 14:31
Реєстр.pdf
11 травня 2019 14:31
Проект договору.pdf
11 травня 2019 14:31
Матеріальна база.rar
11 травня 2019 14:31
Довідка працівники.pdf
11 травня 2019 14:31
Аналогічний договір.rar
11 травня 2019 14:31
АБЗ.rar
11 травня 2019 14:31
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 14:51
sign.p7s
11 травня 2019 14:44
Реєстр.pdf
11 травня 2019 14:42
Реєстр.pdf
11 травня 2019 14:41
Ліцензія.pdf
11 травня 2019 14:41
гл дозволи.pdf
11 травня 2019 14:41
проект договору.pdf
11 травня 2019 14:41
довідка бенефіціар.pdf
11 травня 2019 14:41
працівники.pdf
11 травня 2019 14:41
лист згода.pdf
11 травня 2019 14:40
технічне завдання.pdf
11 травня 2019 14:40
Наказ.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 17:01
sign.p7s
11 травня 2019 17:01
sign.p7s
11 травня 2019 16:58
19_Копія ліцензії.pdf
11 травня 2019 16:58
18_Технічне завдання.pdf
11 травня 2019 16:58
16_Проект договору.pdf
11 травня 2019 16:58
13_Довіреність.pdf
11 травня 2019 16:58
9_Лист відгук.pdf
11 травня 2019 16:58
3_Обладнання та МТБ.pdf
11 травня 2019 16:58
3_Договір на техніку.pdf
11 травня 2019 16:58
0_Реєстр документів.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР" 363 065 669,00
UAH з ПДВ
320 755 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 320 760 780,00
UAH з ПДВ
320 760 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 15:55
sign.p7s
16 липня 2019 15:54
Транспортна схема.pdf
16 липня 2019 15:54
Прайс-листи.pdf
16 липня 2019 15:54
Лист-розяснення.pdf
16 липня 2019 15:54
Кошторисна ЗП.pdf
16 липня 2019 15:54
Додаток 7.pdf
16 липня 2019 15:54
Додаток 2.pdf
16 липня 2019 15:54
Довідка ЄСВ.pdf
16 липня 2019 15:54
Довідка ДФС.pdf
10 травня 2019 14:45
sign.p7s
10 травня 2019 14:45
sign.p7s
10 травня 2019 14:40
sign.p7s
10 травня 2019 14:39
sign.p7s
10 травня 2019 13:20
32_Довіреність.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 17:01
sign.p7s
11 травня 2019 17:01
sign.p7s
11 травня 2019 16:58
19_Копія ліцензії.pdf
11 травня 2019 16:58
18_Технічне завдання.pdf
11 травня 2019 16:58
16_Проект договору.pdf
11 травня 2019 16:58
13_Довіреність.pdf
11 травня 2019 16:58
9_Лист відгук.pdf
11 травня 2019 16:58
3_Обладнання та МТБ.pdf
11 травня 2019 16:58
3_Договір на техніку.pdf
11 травня 2019 16:58
0_Реєстр документів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР"
#41938723
Переможець 320 755 700,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 17:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР"
#41938723
320 755 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 липня 2019 17:13
sign.p7s укладений
24 липня 2019 17:10
Договір № 38 пз від 24.07.19р. Експлуатаційне утримання.pdf укладений
24 липня 2019 17:07
sign.p7s зміни до договору
29 квітня 2020 16:44
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 16:43
sign.p7s зміни до договору
29 листопада 2019 13:58
ДУ 1 від 28.11.19 до договору 38 пз від 24.07.2019.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Розділ 16 Договору частину "Замовник"
Номер договору про закупівлю: 38 п/з
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України та відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" ( в редакції, що діяла до 19.04.2020) - дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку" та відповідно до п. 13.5 Договору № 38 п/з від 24.07.2019 Сторони дійшли згоди внести до Договору № 38 п/з від 24.07.2019 наступні зміни, а саме:1. Збільшити загальну суму Договору на вартість послуг, що будуть надані у травні-червні 2020 року, виклавши суму у додатку до Договору " Календарний графік надання послуг на травень-червень 2020 року".2.Абзац 3 пункту 7.1 Договору викласти в наступній редакції : - закінчення: 05.06.2020.3. Продовжити строк дії договору до 05.06.2020 виклавши п. 13.1. в наступній редакції: "Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 05.06.2020, а щодо фінансування зобов'язань - до повного і належного їх виконання за цим Договором". 4. Доповнити договір новим додатком : "Календарний графік надання послуг на травень- червень 2020 року"
Номер договору про закупівлю: 38 п/з
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку