Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services in maintenance of local motor roads in public use of Zhytomyr Oblast, length is 6941,5 km.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 20405905 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська область обл., Житомир, майдан ім.С.П.Корольова 3/14 |
Контактна особа: |
Крисюк Роман Анатолійович 380671150100 zakupy.prom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Management of road construction and infrastructure of Zhytomyr Regional State Administration |
National ID: | 20405905 |
Contact point: |
Krysiuk Roman Anatoliyovich 380671150100 zakupy.prom@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2019 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 13:49 |
Очікувана вартість: | 364 525 669,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 729 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Publication date: | 10 квітня 2019 15:09 |
Enquiries until: | 03 травня 2019 09:00 |
Complaints submission until: | до 09 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 травня 2019 09:00 |
Information
Estimated total value: | 364 525 669 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 729 100 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,20 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2019 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2019 11:38 |
5 кошторис.rar | |
03 травня 2019 11:38 |
Титула обласних та районних доріг.pdf | |
03 травня 2019 11:36 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
03 травня 2019 11:34 |
Додатки до ТД (зі змінами).docx | |
03 травня 2019 11:33 |
Підсумкова відомість ресурсів зі змінами.rtf | |
03 травня 2019 11:32 |
Тендерна документація експлуатація управління 2019 (зі змінами).doc | |
10 квітня 2019 15:12 |
проект договору експлуатац місцеві управління (2019).doc |
03 травня 2019 11:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 травня 2019 11:38 |
5 кошторис.rar
|
|||
03 травня 2019 11:38 |
Титула обласних та районних доріг.pdf
|
|||
03 травня 2019 11:36 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
03 травня 2019 11:34 |
Додатки до ТД (зі змінами).docx
|
|||
03 травня 2019 11:33 |
Підсумкова відомість ресурсів зі змінами.rtf
|
|||
03 травня 2019 11:32 |
Тендерна документація експлуатація управління 2019 (зі змінами).doc
|
|||
10 квітня 2019 15:12 |
проект договору експлуатац місцеві управління (2019).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 12 червня 2019 17:01
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-09-000014 ● b604e177d9bc4694b5e0f7fa53460857
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2019 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.07.2019
№ 38
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.07.2019 № 38.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-04-10-001233-b від 10.04.2019 – Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-23 16:56:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км.» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-10-001233-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922) постала потреба в отриманні пояснення до наступного питання.
Так, відповідно частини 4 статті 11 Закону № 922 зокрема визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
При цьому, виходячи зі змісту статті 3 Закону № 922, закупівлі мають здійснюватися замовниками, зокрема за принципами: максимальна економія та ефективність, а також об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 07.06.2019 року №20 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС», в тому числі: «Однією із умов тендерної документації згідно Додатку 3 учасник повинен надати довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів). У наданій учасником довідці відсутня інформація про потужність АБЗ».
Крім того, аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР» встановлено, що учасником в порушення вимог пункту 5 розділу ІІІ та Додатку №3 тендерної документації у довідці про наявність АБЗ не зазначено потужність АБЗ.
Враховуючи вищевикладене, поясніть чому не відхилено та допущено до аукціону тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР» тоді як, по аналогічному порушенню учасника ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» Замовником відхилено.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-25 18:10:59
пояснення на запит
Пояснення на запит, щодо не відхилення та допущення до аукціону Учасника ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР» в порушення вимог пункту 5 розділу ІІІ та Додатку №3 тендерної документації у довідці про наявність АБЗ не зазначено потужність АБЗ. тоді як, по аналогічному порушенню учасника ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» Замовником відхилено, повідомляємо:
- у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» крім зазначеного у запиті порушення щодо відсутності у довідці про наявність АБЗ його потужності, було виявлено ряд інших суттєвих порушень, а саме:
Відповідно до вимог частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям необхідно документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору. До опису аналогічного предмету закупівлі договору надаються копія аналогічного виконаного договору з додатками та додатковими угодами та копії довідок КБ-2в, останньої КБ-3, позитивний відгук від іншого замовника.
Учасником ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» надано копії КБ-2в, КБ-3 не в повному обсязі (без останніх листків), тобто відсутні дані про вартість виконаних робіт, підписи, печатки замовника/підрядника (Форма КБ-3 №11 за листопад 2018 р., форма КБ-2в №16 за листопад 2018 р., форма КБ-2в №17 за грудень 2018 р.).
Відповідно до вимог розділу ІІІ частини 1 тендерної документації тендерна пропозиція Учасника подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів у форматі pdf. у сканованому вигляді, підписаних уповноваженою особою Учасника. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним або кількома наступними документами із зазначенням зразка підпису представника учасника: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Учасником ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи на підписання документів, а саме: Протокол загальних зборів № 22 від 22.04.19 р. про звільнення з посади директора Добролежа Н.Г. та про прийняття на посаду директора Сагателян А.Б., Наказ № 22 від 08.05.19р. про призначення директора Сагателян А.Б., довідка № 6-Ж від 11.05.19 р., що підтверджує повноваження директора ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» Сагателян А.Б. підписувати тендерну пропозицію та у разі перемоги договір по закупівлю із зразком підпису. Надана тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» містить документи, які не підписані уповноваженою особою директором Сагателян А.Б., а саме договір оренди земельної ділянки від 19.07.17 р., договір № 272-19 від 19.04.19 р., договір № 945-18 від 26.12.18 р. (лабораторні послуги), атестат про акредитацію лабораторії №2Т493 від 24.05.2018 р., Гарантійний лист від ТОВ «Мас Енерджі» від 06.05.19 р. про постачання асфальтобетону. Є ряд документів, підписаних Сагателян А.Б. як головного інженера ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», а не директора, що на дату подання тендерної документації не відповідає дійсності (Копія Статуту, наказ про затвердження антикорупційної програми, антикорупційна програма). Учасником надано договір про оренду спецтехніки № 30/04/19 від 30.04.19 року, підписані директором Добролежа Н.Г., яка згідно Протоколу № 22 звільнена з посади директора 22.04.19 року. Договір не підписано уповноваженою особою. Згідно тендерної документації на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник надав в складі пропозиції згоду на обробку персональних даних Сагателян А.Б., що уповноважений підписувати документи пропозиції. На Добролежа Н.Г відсутній лист-згода на обробку персональних даних;
Зазначені порушення є підставою встановити, що даний учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтєю 16 Закону України «Про публічні Закупівлі», а його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Зазначені порушення викладені у протоколі № 20 від 07.06.2019р.;
- пропозиція учасника ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР» в частині не зазначення потужності АБЗ у пункті 5 розділу ІІІ та Додатку №3 тендерної документації інформуємо, що з метою перевірки наданих ТДВ «ШБУ-35» та ПрАТ «Житомирське ШБУ № 19» гарантійних листів про постачання асфальтобетону ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР», даними дорожніми організаціями, на запит Управління, було підтвердження надання інформації та зазначено, що виробництво асфальтобетону передбачено на АБЗ марки ДС-158 потужністю 60 тонн/год. Копії листів ТДВ «ШБУ-35» та ПрАТ «Житомирське ШБУ № 19» додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В процесі моніторингу закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км., 364525669UAN, 6731000-9 ДКО21.1 за замовленням Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації, було виявлено порушення законодавства при визначенні переможця ТОВ «Житомирський автодор». З висновками Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області не погоджуємось. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 4 Закону України "Про санкції" одним із видів санкцій є, зокрема, заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Відповідно до частини третьої статті 5 Закону України "Про санкції" рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1- 21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), в додатках якого міститься перелік фізичних та юридичних осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції). При здійсненні процедури закупівлі та прийнятті рішення про визнання переможцем ТОВ «Житомирський автодор» Замовником було враховано норми вищезазначених законодавчих актів. В переліку юридичних осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи не міститься, ТОВ «Житомирський автодор», підприємство не є юридичною особою-резидентом іноземної держави державної форми власності або юридичною особою, частка статутного капіталу якої знаходиться у власності іноземної держави, а також до підприємство не застосовано санкції згідно з вищезазначеним Законом. Всі ці відомості є в загальнодоступних реєстрах. Відповідно до ч. 3 ст. 17 та п. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, всі вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником було виконано. Підстав, передбачених ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», для прийняття рішення про відмову в участі у процедурі закупівлі та відхилення пропозиції ТОВ «Житомирський автодор» у Замовника відсутні. При цьому підстави для відхилення тендерних пропозицій визначені у статті 30 Закону є вичерпними та Замовником не встановлені. Щодо висновку про те, що тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ТОВ «Житомирський Автодор» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - в порушення вимог пункту 5 розділу III та Додатку №3 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця в довідці про наявність асфальтобетонних заводів, що будуть залучені для надання послуг, відсутня інформація про потужність асфальтобетонних заводів; - в порушення вимог пункту 5 розділу III та пункту 3 Додатку №3 тендерної документації надані переможцем в складі пропозиції гарантійні листи від 22.04.2019 року №2/21 (ПАТ «Житомирське шляхово-будівельне управління №19») та від 22.04.2019 року №29 (ТДВ «ШБУ №35») без адресації їх Замовнику, зазначаємо наступне. Даний висновок не відповідає наявним документам. Так, на запит Управління, з метою перевірки наданих ТДВ «ШБУ-35» та ПрАТ «Житомирське ШБУ № 19» гарантійних листів про постачання асфальтобетону ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР», даними дорожніми організаціями було підтвердження надання інформації та зазначено, що виробництво асфальтобетону передбачено на АБЗ марки ДС-158 потужністю 60 тонн/год. Копії листів ТДВ «ШБУ-35» та ПрАТ «Житомирське ШБУ № 19» додаються. На підставі вищевикладеного вважаємо, що порушеннь законодавства у сфері публічних закупівель, при визначенні переможцем ТОВ «Житомирський автодор», немає. У разі скасування даної процедури закупівлі, яка вже відбулася та укладено договір, через несуттєві (формальні) підстави, нова процедура закупівлі, згідно з встановленими законодавством строками, відбудеться лише в кінці вересня 2019 року. Це в свою чергу, призведе до неможливості переможцю цієї закупівлі виконати роботи у встановлені строки. Отже, за таких підстав, не будуть надаватись послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км, та не буде виконана програма, яка затверджена Кабінетом Міністрів України щодо будівництва та ремонту доріг на 2019 рік. Це призведе до великого соціального вибуху в регіоні, через що буде завдано економічну шкоду, як окремим підприємствам, так і державі загалом. Усвідомлюючи фінансові збитки, які понесуть окремі підприємства та держава загалом, у разі скасування процедури закупівлі за предметом «Послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км», Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації не вважає доцільним скасовувати процедуру закупівлі та розривати договір на надання послуг, вартість яких нижча від очікуваної на 43 769 969,0 грн на підставі несуттєвих (формальних) помилок. Тендерним комітетом Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації розглянуті, проаналізовані та в подальшому будуть враховуватись рекомендації надані Упралінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
2019-07-31 18:35:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 20405905 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область обл., Житомир, майдан ім.С.П.Корольова 3/14 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Дочірнє підприємство "Житомирський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВДОРПОСТАЧСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР" |
363 065 669,00
UAH з ПДВ
|
320 755 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
320 760 780,00
UAH з ПДВ
|
320 760 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКИЙ АВТОДОР" #41938723 |
Переможець |
320 755 700,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2020 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2020 16:44
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2020 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2019 13:58
|
ДУ 1 від 28.11.19 до договору 38 пз від 24.07.2019.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 13:57
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2019 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2019 17:10
|
Договір № 38 пз від 24.07.19р. Експлуатаційне утримання.pdf | укладений |
24 липня 2019 17:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Розділ 16 Договору частину "Замовник" |
Номер договору про закупівлю: | 38 п/з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України та відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" ( в редакції, що діяла до 19.04.2020) - дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку" та відповідно до п. 13.5 Договору № 38 п/з від 24.07.2019 Сторони дійшли згоди внести до Договору № 38 п/з від 24.07.2019 наступні зміни, а саме:1. Збільшити загальну суму Договору на вартість послуг, що будуть надані у травні-червні 2020 року, виклавши суму у додатку до Договору " Календарний графік надання послуг на травень-червень 2020 року".2.Абзац 3 пункту 7.1 Договору викласти в наступній редакції : - закінчення: 05.06.2020.3. Продовжити строк дії договору до 05.06.2020 виклавши п. 13.1. в наступній редакції: "Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 05.06.2020, а щодо фінансування зобов'язань - до повного і належного їх виконання за цим Договором". 4. Доповнити договір новим додатком : "Календарний графік надання послуг на травень- червень 2020 року" |
Номер договору про закупівлю: | 38 п/з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |