Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільний автобус
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2019-04-10-001190-b ● c27e914ca7cb46c3975ed3bec48eab36
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа Скадовський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти |
Код ЄДРПОУ: | 38073190 |
Вебсайт: | http://osvita-skadovsk.org.ua |
Місцезнаходження: | 75700, Україна , Херсонська обл., Скадовськ, вул. Сергіївська, 4 |
Контактна особа: |
Бурейко Артем Вікторович 380997302050 ku_fgo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2019 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 23 травня 2019 11:22 |
Очікувана вартість: | 1 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Шкільний автобус
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Шкільний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, Скадовськ, Сергіївська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2019 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2019 16:32 |
Тендерна документація Шкільний автобус 2019 (Нова редакція).doc | |
15 травня 2019 16:32 |
Перелік змін до ТД.doc |
15 травня 2019 16:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 травня 2019 16:32 |
Тендерна документація Шкільний автобус 2019 (Нова редакція).doc
|
||||||
15 травня 2019 16:32 |
Перелік змін до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-10-001190-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 11 квітня 2019 15:19
Вимога
Детально проаналізувавши тендерну документацію закупівлі оголошеної Комунальна установа Скадовський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти, ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-10-001190-b, предмет закупівлі Шкільний автобус (код ДК 021-2015: 34120000-4. Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб), встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Технічними вимогами до предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме:
1. В п.14 Додатку №4 тендерної документації Замовника, що має назву «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та визначає технічні вимоги до шкільного автобусу, що буде предметом закупівлі, зазначено:
«14. Розміри шкільного автобуса: довжина від 8000 до 8600 мм; ширина – від 2300 до 2500 мм; висота – 2700 до 2900 мм.»
Вважаємо, що тендерна документація Замовника в цій частині є дискримінаційною для нас, оскільки ми маємо намір взяти участь в тендері з пропозицією шкільного автобусу марки «Еталон» виробництва ТОВ «Чернігівський автозавод», що має 2978 мм у висоту, та відрізняється відповідно до вимог замовника лише на 78 мм, така різниця ніяким чином не може впливати на параметри експлуатації нашого автобусу в порівнянні з іншими виробниками і не може існувати жодного належного і допустимого обґрунтування чому шкільний автобус не може мати у висоту 2978 мм. Проте встановлення Замовником вимоги саме у 2900 мм висоти заважає нам взяти участь у тендері.
Так, єдиним критерієм відповідності автобусу встановленим нормам та стандартам є наявність сертифікату відповідності, що видається компетентним органом після проведення досліджень, випробувань, перевірок та вимірів відносно всіх конструкцій, елементів, вузлів та агрегатів, які мають значення для безпеки транспорту, якості, технічного стану та цільового призначення. Для шкільних автобусів норми та вимоги законодавства більш жорсткі та деталізовані, і відповідно сертифікація проводиться за більшою кількістю та більш жорстких параметрах.
Шкільний автобус Еталон пройшов необхідну сертифікацію і відповідає всім обов’язковим вимогам і стандартам (в т.ч. ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги»), що необхідні для експлуатації транспортних засобів в Україні.
2. В п. 5.1 Додатку №4 тендерної документації Замовника, що має назву «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено:
«5.1. Відповідність екологічним нормам не нижче EURO-5.
Правила ЄЕК ООН № 49-05 (В2, С) «Єдині технічні приписи щодо прийняття заходів по обмеженню викидів забруднюючих газообразних речовин і зважених часток з двигунів із запалюванням від стиснення і двигунів з примусовим запалюванням, призначених для використання на транспортних засобах».»
Вищевказана вимога є дискримінаційною, оскільки Правила ЄЕК ООН № 49-05 В2 визначають відповідність викидів екологічній нормі Євро-5, і при цьому включають в себе затвердження «С»,«D», «Е», «F», «G». Всі такі буквені позначення підтверджують відповідність транспортного засобу Євро-5 і відрізняються лише не значними інформаційними відомостями, що стосуються способів проведення випробувань на відповідність рівня викидів. Автобуси різних виробників мають різні буквені затвердження, («С», «D», «Е», «F», «G») що відповідають рівню В2 Правила ЄЕК ООН № 49-05, але всі вони будуть означати відповідність рівню екологічних норм Євро-5, і не має жодної необхідності чи обґрунтованої підстави деталізувати в ТД вимоги щодо способів проведення дослідження на відповідність Євро-5. Це дуже звузить коло виробників, автобуси яких зможуть бути запропоновані до участі в тендері і обмежить конкуренцію та призведе до порушення принципів публічних закупівель.
Просимо Вас усунути дані порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вказані вище пункти технічних вимог без дискримінаційних положень.
У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Технічними вимогами до предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме:
1. В п.14 Додатку №4 тендерної документації Замовника, що має назву «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та визначає технічні вимоги до шкільного автобусу, що буде предметом закупівлі, зазначено:
«14. Розміри шкільного автобуса: довжина від 8000 до 8600 мм; ширина – від 2300 до 2500 мм; висота – 2700 до 2900 мм.»
Вважаємо, що тендерна документація Замовника в цій частині є дискримінаційною для нас, оскільки ми маємо намір взяти участь в тендері з пропозицією шкільного автобусу марки «Еталон» виробництва ТОВ «Чернігівський автозавод», що має 2978 мм у висоту, та відрізняється відповідно до вимог замовника лише на 78 мм, така різниця ніяким чином не може впливати на параметри експлуатації нашого автобусу в порівнянні з іншими виробниками і не може існувати жодного належного і допустимого обґрунтування чому шкільний автобус не може мати у висоту 2978 мм. Проте встановлення Замовником вимоги саме у 2900 мм висоти заважає нам взяти участь у тендері.
Так, єдиним критерієм відповідності автобусу встановленим нормам та стандартам є наявність сертифікату відповідності, що видається компетентним органом після проведення досліджень, випробувань, перевірок та вимірів відносно всіх конструкцій, елементів, вузлів та агрегатів, які мають значення для безпеки транспорту, якості, технічного стану та цільового призначення. Для шкільних автобусів норми та вимоги законодавства більш жорсткі та деталізовані, і відповідно сертифікація проводиться за більшою кількістю та більш жорстких параметрах.
Шкільний автобус Еталон пройшов необхідну сертифікацію і відповідає всім обов’язковим вимогам і стандартам (в т.ч. ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги»), що необхідні для експлуатації транспортних засобів в Україні.
2. В п. 5.1 Додатку №4 тендерної документації Замовника, що має назву «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено:
«5.1. Відповідність екологічним нормам не нижче EURO-5.
Правила ЄЕК ООН № 49-05 (В2, С) «Єдині технічні приписи щодо прийняття заходів по обмеженню викидів забруднюючих газообразних речовин і зважених часток з двигунів із запалюванням від стиснення і двигунів з примусовим запалюванням, призначених для використання на транспортних засобах».»
Вищевказана вимога є дискримінаційною, оскільки Правила ЄЕК ООН № 49-05 В2 визначають відповідність викидів екологічній нормі Євро-5, і при цьому включають в себе затвердження «С»,«D», «Е», «F», «G». Всі такі буквені позначення підтверджують відповідність транспортного засобу Євро-5 і відрізняються лише не значними інформаційними відомостями, що стосуються способів проведення випробувань на відповідність рівня викидів. Автобуси різних виробників мають різні буквені затвердження, («С», «D», «Е», «F», «G») що відповідають рівню В2 Правила ЄЕК ООН № 49-05, але всі вони будуть означати відповідність рівню екологічних норм Євро-5, і не має жодної необхідності чи обґрунтованої підстави деталізувати в ТД вимоги щодо способів проведення дослідження на відповідність Євро-5. Це дуже звузить коло виробників, автобуси яких зможуть бути запропоновані до участі в тендері і обмежить конкуренцію та призведе до порушення принципів публічних закупівель.
Просимо Вас усунути дані порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вказані вище пункти технічних вимог без дискримінаційних положень.
У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2019 13:43
Шановний учасник!
Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Окрім цього тендерна документація не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Звертаємо вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати модифікацію та вдосконалення вироблених ними транспортних засобів. Тендерна документація та технічні вимоги до предмету закупівлі розроблені з урахуванням умов його експлуатації, зберігання, технічного обслуговування та потреб замовника в господарській діяльності. Також технічні вимоги до предмету закупівлі відповідають технічним характеристикам щонайменше двох різних виробників транспортних засобів в Україні, також Законом не обмежено прийняття участі закордонних виробників або їх представників/дилерів, тощо. Із зазначеними вимогами до предмету закупівлі вже відбувались процедури закупівлі у 2018 році в області Замовника і була достатня кількість учасників які представляли щонайменше двох виробників в Україні.
У вимозі не доведена неможливість виробників чи дилерів запропонувати Замовнику товар (еквівалент товару) за характеристиками не гіршими ніж встановлені тендерною документацією. Також звертаємо Вашу увагу, що українські виробники постійно вдосконалюють та модифікують свою продукцію, зокрема виробник автобусів торгової марки «ЕТАЛОН» у 2018 році двічі вдосконалював шкільні автобуси власного виробництва.
Отже, на підставі вище викладеного, підсумовуючи розгляд Вашого звернення, Замовник вирішив частково задовільнити Вашу вимогу та внесе зміни до умов тендерної документації в частині відповідності екологічним нормам не нижче Евро 5 Правила ЄЕК ООН № 49-05.
Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Окрім цього тендерна документація не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Звертаємо вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати модифікацію та вдосконалення вироблених ними транспортних засобів. Тендерна документація та технічні вимоги до предмету закупівлі розроблені з урахуванням умов його експлуатації, зберігання, технічного обслуговування та потреб замовника в господарській діяльності. Також технічні вимоги до предмету закупівлі відповідають технічним характеристикам щонайменше двох різних виробників транспортних засобів в Україні, також Законом не обмежено прийняття участі закордонних виробників або їх представників/дилерів, тощо. Із зазначеними вимогами до предмету закупівлі вже відбувались процедури закупівлі у 2018 році в області Замовника і була достатня кількість учасників які представляли щонайменше двох виробників в Україні.
У вимозі не доведена неможливість виробників чи дилерів запропонувати Замовнику товар (еквівалент товару) за характеристиками не гіршими ніж встановлені тендерною документацією. Також звертаємо Вашу увагу, що українські виробники постійно вдосконалюють та модифікують свою продукцію, зокрема виробник автобусів торгової марки «ЕТАЛОН» у 2018 році двічі вдосконалював шкільні автобуси власного виробництва.
Отже, на підставі вище викладеного, підсумовуючи розгляд Вашого звернення, Замовник вирішив частково задовільнити Вашу вимогу та внесе зміни до умов тендерної документації в частині відповідності екологічним нормам не нижче Евро 5 Правила ЄЕК ООН № 49-05.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-10-001190-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 17 квітня 2019 13:14
Дата подання: 17 квітня 2019 13:14
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 квітня 2019 17:55
Рішення від 19.04.2019 № 4791.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2019 17:55
Інформація про резолютивну частину рішення відмова у задоволенні №5732.pdf
Дата публікації: 11 травня 2019 16:57
Рішення від 10.05.2019 № 5732.pdf
Дата публікації: 14 травня 2019 23:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: КУ СРЦ ФГО підтверджує вирішення даної скарги, а саме:
- внести зміни в тендерну документацію згідно рішення АМКУ №5732-р/пк-пз від 10.05.2019
Дата виконання рішення замовником: 15 травня 2019 16:42
Номер скарги: UA-2019-04-10-001190-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ", Код ЄДРПОУ:41195771
Дата подання: 07 червня 2019 10:15
Дата подання: 07 червня 2019 10:15
СКАРГА
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги:
щодо порушення принципів публічних закупівель та незаконного рішення про визначення переможцем ТОВ "АВТОГРАД-2007"
СКАРГА
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги:
щодо порушення принципів публічних закупівель та незаконного рішення про визначення переможцем ТОВ "АВТОГРАД-2007"
уповноваженою особою комунальної установи Скадовський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти по предмету: Шкільний автобус (код ДК 021-2015: 34120000-4. Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-04-10-001190-b за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі)
(Скарга подається відповідно до положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами)
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 червня 2019 00:52
Рішення від 12.06.2019 № 7703.pdf
Дата публікації: 13 червня 2019 00:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2019 № 8629.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 14:22
Рішення від 01.07.2019 № 8629.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 21:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2019 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" |
1 783 000,00
UAH з ПДВ
|
1 783 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТОГРАД-2007" |
1 845 000,00
UAH з ПДВ
|
1 845 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО БІЗНЕС ТРАНС" |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" #41195771 |
Відхилено |
1 783 000,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2019 15:22
|
ТОВ "АВТОГРАД-2007" #35891028 |
Переможець |
1 845 000,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2019 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2019 15:41
|
03.PDF | укладений |
05 липня 2019 15:39
|
02.PDF | укладений |
05 липня 2019 15:39
|
01.PDF | укладений |
05 липня 2019 15:39
|
04.PDF | укладений |
05 липня 2019 15:39
|
06.PDF | укладений |
05 липня 2019 15:39
|
05.PDF | укладений |
05 липня 2019 15:39
|