Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

реконструкція складського приміщення під холодильник площею 650 кв.м.
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2019-04-10-001135-a 592b8ece82ff406baed67fb38cf2408a
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ельвіра Полторжицька

+380312660727 ukrprodkontrakt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Укрпродконтракт
Код ЄДРПОУ: 30433226
Місцезнаходження: 88020, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Чурговича, 1
Контактна особа: Ельвіра Полторжицька
+380312660727
ukrprodkontrakt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
з технічних причин, а саме: встановлення опірних металоконтсрукція під холодильне обладнання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 21 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
реконструкція складського приміщення під холодильник площею 650 кв.м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: мікрорайон бази №9, с.Кінчеш, Закарпатська область, 89435, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

10 квітня 2019 12:38
Електронний підпис
10 квітня 2019 12:37
протокол реконструкція.pdf
10 квітня 2019 12:37
повідомлення реконструкція.pdf
10 квітня 2019 12:37
пропозиція.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-16-000014 ● d2e8c04158394adf98fc927eb9aca37d
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019 15:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

16.04.2019 №18
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника М.ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 16.04.2019 №18
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-03-20-002645-a 20.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-04-10-001135-a 10.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В зв'язку з неможливістю усунення виявлених недоліків торги відмінені -- Протокол№12 від 17.04.2019р.

2019-04-18 15:33:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2019-04-19 11:23:43

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛФ "Тандем" ТзОВ "Каскад-Холод ЛТД"
#25559524
Переможець 1 845 901,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 12:41

Документи

10 квітня 2019 12:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2019 12:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛФ "Тандем" ТзОВ "Каскад-Холод ЛТД"
#25559524
1 845 901,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2019 12:41
Електронний підпис

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: неможливість усунення недоліків виявлених у ході моніторингу Західним офісом Держаудитслужби
Документи:
17 квітня 2019 16:48
протокол відміни реконструкція.jpeg
Виконано
Дата відміни: 17 квітня 2019 16:50
Коментар щодо відміни: неможливість усунення недоліків виявлених у ході моніторингу Західним офісом Держаудитслужби
Документи:
17 квітня 2019 16:50
Електронний підпис
17 квітня 2019 16:49
протокол відміни реконструкція.jpeg