Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
реконструкція складського приміщення під холодильник площею 650 кв.м.
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2019-04-10-001135-a 592b8ece82ff406baed67fb38cf2408a
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ельвіра Полторжицька

+380312660727 ukrprodkontrakt@i.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Укрпродконтракт
Код ЄДРПОУ: 30433226
Місцезнаходження: 88020, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Чурговича, 1
Контактна особа: Ельвіра Полторжицька
+380312660727
ukrprodkontrakt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
з технічних причин, а саме: встановлення опірних металоконтсрукція під холодильне обладнання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 21 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
реконструкція складського приміщення під холодильник площею 650 кв.м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89435, Україна, Закарпатська область, с.Кінчеш, мікрорайон бази №9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Документація

Тендерна документація

10 квітня 2019 12:38
Електронний цифровий підпис
10 квітня 2019 12:37
протокол реконструкція.pdf
10 квітня 2019 12:37
повідомлення реконструкція.pdf
10 квітня 2019 12:37
пропозиція.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-16-000014 ● d2e8c04158394adf98fc927eb9aca37d
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019 15:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

16.04.2019 №18
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника М.ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 16.04.2019 №18
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-03-20-002645-a 20.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-04-10-001135-a 10.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В зв'язку з неможливістю усунення виявлених недоліків торги відмінені -- Протокол№12 від 17.04.2019р.

2019-04-18 15:33:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2019-04-19 11:23:43

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛФ "Тандем" ТзОВ "Каскад-Холод ЛТД"
#25559524
Переможець 1 845 901,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 12:41

Документи

10 квітня 2019 12:41
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2019 12:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛФ "Тандем" ТзОВ "Каскад-Холод ЛТД"
#25559524
1 845 901,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2019 12:41
sign.p7s

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: неможливість усунення недоліків виявлених у ході моніторингу Західним офісом Держаудитслужби
Документи:
17 квітня 2019 16:48
протокол відміни реконструкція.jpeg
Виконано
Дата відміни: 17 квітня 2019 16:50
Коментар щодо відміни: неможливість усунення недоліків виявлених у ході моніторингу Західним офісом Держаудитслужби

Актуальні тендери

До пошуку