Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
485 619,30 UAH
UA-2019-04-10-001030-c 7ef7047c23504d99b252e5bd9bed38df
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванів Світлана Валеріївна

+380553031462 kalanchak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Каланчацька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02004019
Місцезнаходження: 75800, Україна , Херсонська обл., Каланчак, пров.Зарічний,14
Контактна особа: Іванів Світлана Валеріївна
+380553031462
kalanchak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 23:28
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 00:00
Очікувана вартість: 485 619,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 456,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
167060 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75800, Україна, Херсонська область, селище міського типу Каланчак, ПРОВУЛОК ЗАРІЧНИЙ, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2019 23:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 23:35
TD_ENERGIYA 2019.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-11-000015 ● 47ea71ec1d144b429e2e6224c67557d4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.04.2019 № 102

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-10-001030-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня. Тендерним комітетом було розглянуто підсумкові питання моніторингу закупівлі, по суті визначених питань надаємо пояснення: Вищезазначене стотсується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінивься лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису.

2019-04-15 20:05:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 360 849,60
UAH з ПДВ
360 849,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 10:42
Електронний підпис
23 квітня 2019 10:42
BG-5741.pdf.CADES
23 квітня 2019 10:42
BG-5741.pdf
23 квітня 2019 10:42
Папроцький_746 (1).pdf.CADES
23 квітня 2019 10:42
Папроцький_746 (1).pdf
23 квітня 2019 10:42
Лицензия.pdf.CADES
23 квітня 2019 10:42
Лицензия.pdf
23 квітня 2019 10:42
Доверенность_Кулик.pdf.CADES
23 квітня 2019 10:42
Доверенность_Кулик.pdf
23 квітня 2019 10:42
9. ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf
23 квітня 2019 10:42
8. Копія ВИПИСКи.pdf
23 квітня 2019 10:41
5741.rar
23 квітня 2019 10:41
33. Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2019 10:41
30. Істотні умови.pdf
23 квітня 2019 10:41
28. Довідки з банку.PDF
23 квітня 2019 10:41
2019-04-16-17-46-33_14352406.XML
23 квітня 2019 10:41
18. Технічні вимоги.pdf
23 квітня 2019 10:41
14. ст 17.pdf
23 квітня 2019 10:41
13. проект договору.pdf
23 квітня 2019 10:41
11. Копія Ліцензії.pdf
23 квітня 2019 10:41
10. Копія Витяг ЄДР.pdf
23 квітня 2019 10:41
1. Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Інформація про відміну

Дата відміни
26 квітня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій