Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
за кодом ДК 021:2015 33631600-8 Антисептичні та дезінфекційні засоби — 5 найменувань
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-04-10-001028-a ● 473451ca29054e0cb09ed9d0548e45c0
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000010 |
Місцезнаходження: | 33007, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Контактна особа: |
Віталій Квітчук +380362281910,+380362281692 kzroklbuhc2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2019 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2019 12:21 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2019 12:21 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 15:11 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Кількість 5 шт. розуміти, як 5 найменувань згідно додатку №4 Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
за кодом ДК 021:2015 33631600-8 Антисептичні та дезінфекційні засоби — 5 найменувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Київська, 78-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2019 12:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2019 12:10 |
ТД деззасоби.docx |
10 квітня 2019 12:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
10 квітня 2019 12:10 |
ТД деззасоби.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-10-001028-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 07 травня 2019 13:58
Вимога!
А ще до аргументів відхилення нашої економічно найвигіднішої пропозиції додамо головний- ми не запропнували посадовим особам замовника 40% хабаря! Чергова корупційна закупівля цього замовника-корупціонера у "свого" постачальника. Спочатку він виписує дискримінаційне медико-технічне завдання з зазначенням дискримінаційних вимог ( діючі речовини, їх масова доля, які речовини не повинні міститсь і т.п.), а потім, за невідповідність цим вимогам дискваліфікує небажані пропозиції, щоб незаважали дерібанити бюджетні кошти під час війни! Не вийде хабарнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, специфічні режими використання, специфічна антимікробна дія, вказані речовини, які не повинні міститись в засобах. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, специфічні режими використання, специфічна антимікробна дія, вказані речовини, які не повинні міститись в засобах. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 травня 2019 14:27
Шановний Учаснику!
Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі , якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Крім того, на виконання положень передбачених ст. 22 Закону до тендерної документації, а саме п. 6.2 , включений опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, який не містить заборон на подання Учасниками торгів товарів, що є еквівалентами та є цілком законним. З огляду на викладене вимоги, що висунуті до дезінфекційних засобів, не є завищеними, дискримінаційними, тощо, а є необхідними вимогами, які дозволять Замовнику виконати принцип максимальної економії та ефективності при проведенні закупівель та придбати товари з урахуванням специфіки роботи саме нашого лікувального закладу. При цьому в технічних вимогах не зазначено жодних конкретних співвідношень складових, а визначені лише граничні норми деяких з діючих речовин, з додаванням виразів «до», «не більше» чи « не менше». Отже, саме всі ті вимоги, які викладені в Оголошенні, є на нашу думку повними та невід’ємними, а отже обов’язковими.
Ваше твердження, що запропоновані Вами засоби є повними еквівалентами за такими характеристиками як групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення засобу, режими використання абсолютно безпідставне. І ми не маємо сумніву, що ні одна з державних профільних установ назвала б спирт- та йодовмісні засоби еквівалентами. А саме склад препарату обумовлює його сумісність з матеріалами, вплив на обладнання, інструментарій, обєкти та сферу застосування та врешті на працівників і пацієнтів. В запропонованих Вами засобах якісний (саме якісний, а не кількісний!) вміст не відповідає заявленим вимогам.
Ваші звинувачення носять образливий характер, адже Ви не спромоглися уважно ознайомитися з протоколом відхилень Вашої пропозиції, де вказано, яким саме пунктам медико-технічним вимог не відповідають запропоновані Вами засоби.
Ваші вимоги є лобіювання власних інтересів з метою отримання прибутку. Метою діяльності лікувального закладу є надання кваліфікованої медичної допомоги, забезпечення безпечних умов праці медичного персоналу лікарні, та безпечного перебування пацієнтів, з дотриманням чинних інструкцій. Якщо Ви маєте конкретні встановлені і задокументовані належним чином факти зловживань з боку замовника або вчинення його посадовими особами правопорушень при здійсненні цієї допорогової закупівлі, Ви, звісно, не обмежені у своїх діях щодо повідомлення про це правоохоронним органам. Але перед цим прошу звернути Вашу увагу на те, що Ваша вимога містить елементи не завуальованого тиску на замовника з метою отримання сприятливого для Вас результату торгів та задоволення власних комерційних зисків незалежно від волі та інтересів замовника, що, в свою чергу, не сприяє відкритості і чесності торгів. Отже, з огляду на наведене, на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення Вашої вимоги.
Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі , якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Крім того, на виконання положень передбачених ст. 22 Закону до тендерної документації, а саме п. 6.2 , включений опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, який не містить заборон на подання Учасниками торгів товарів, що є еквівалентами та є цілком законним. З огляду на викладене вимоги, що висунуті до дезінфекційних засобів, не є завищеними, дискримінаційними, тощо, а є необхідними вимогами, які дозволять Замовнику виконати принцип максимальної економії та ефективності при проведенні закупівель та придбати товари з урахуванням специфіки роботи саме нашого лікувального закладу. При цьому в технічних вимогах не зазначено жодних конкретних співвідношень складових, а визначені лише граничні норми деяких з діючих речовин, з додаванням виразів «до», «не більше» чи « не менше». Отже, саме всі ті вимоги, які викладені в Оголошенні, є на нашу думку повними та невід’ємними, а отже обов’язковими.
Ваше твердження, що запропоновані Вами засоби є повними еквівалентами за такими характеристиками як групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення засобу, режими використання абсолютно безпідставне. І ми не маємо сумніву, що ні одна з державних профільних установ назвала б спирт- та йодовмісні засоби еквівалентами. А саме склад препарату обумовлює його сумісність з матеріалами, вплив на обладнання, інструментарій, обєкти та сферу застосування та врешті на працівників і пацієнтів. В запропонованих Вами засобах якісний (саме якісний, а не кількісний!) вміст не відповідає заявленим вимогам.
Ваші звинувачення носять образливий характер, адже Ви не спромоглися уважно ознайомитися з протоколом відхилень Вашої пропозиції, де вказано, яким саме пунктам медико-технічним вимог не відповідають запропоновані Вами засоби.
Ваші вимоги є лобіювання власних інтересів з метою отримання прибутку. Метою діяльності лікувального закладу є надання кваліфікованої медичної допомоги, забезпечення безпечних умов праці медичного персоналу лікарні, та безпечного перебування пацієнтів, з дотриманням чинних інструкцій. Якщо Ви маєте конкретні встановлені і задокументовані належним чином факти зловживань з боку замовника або вчинення його посадовими особами правопорушень при здійсненні цієї допорогової закупівлі, Ви, звісно, не обмежені у своїх діях щодо повідомлення про це правоохоронним органам. Але перед цим прошу звернути Вашу увагу на те, що Ваша вимога містить елементи не завуальованого тиску на замовника з метою отримання сприятливого для Вас результату торгів та задоволення власних комерційних зисків незалежно від волі та інтересів замовника, що, в свою чергу, не сприяє відкритості і чесності торгів. Отже, з огляду на наведене, на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-04-10-001028-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 14 травня 2019 11:42
Щодо відповіді хабарника
Враховуючи остервеніле бажання хабарника злочинним шляхом протягнути свого учасника до перемоги, небажання економити бюджетні кошти, ми направляємо листи до контролюючих органів!
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2019 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
151 630,00
UAH з ПДВ
|
151 630,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РАДОШЕВСЬКА ГАННА ОЛЕКСАНДРІВНА |
199 237,30
UAH з ПДВ
|
199 237,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Поворознюк Ігор Валентинович |
199 708,00
UAH з ПДВ
|
199 708,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
151 630,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2019 13:24
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РАДОШЕВСЬКА ГАННА ОЛЕКСАНДРІВНА #2552915564 |
Переможець |
199 237,30
UAH з ПДВ
|
13 травня 2019 09:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2020 15:28
|
ДУ 5 Радошевська.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2020 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 13:07
|
ДУ 5 Радошевська.pdf | зміни до договору |
31 січня 2020 13:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:42
|
ДУ 4 Радошевська.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2019 11:48
|
Договір деззасоби.pdf | укладений |
30 травня 2019 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |