Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011555 |
Місцезнаходження: | 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59 |
Контактна особа: |
Кудрявцев Володимир Володимирович +380502844878 ukb_loga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2019 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2019 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2019 17:30 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 13:02 |
Очікувана вартість: | 116 811 813,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,04% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2019 17:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2019 15:47 |
Фонтан.zip | |
17 квітня 2019 15:47 |
Таксация.zip | |
17 квітня 2019 15:47 |
ПОБ.ZIP | |
17 квітня 2019 15:47 |
ПЗ 11.12.18.pdf | |
17 квітня 2019 15:47 |
ОВД.ZIP | |
17 квітня 2019 15:47 |
обстеження.zip | |
17 квітня 2019 15:47 |
ЗВК.ZIP | |
17 квітня 2019 15:47 |
ЕТР.ZIP | |
17 квітня 2019 15:47 |
ЕП.ZIP | |
17 квітня 2019 15:47 |
ЕЗ.ZIP | |
17 квітня 2019 15:46 |
ГП.ZIP | |
17 квітня 2019 15:46 |
ВС.ZIP | |
17 квітня 2019 15:46 |
ВК.ZIP | |
17 квітня 2019 15:46 |
АБ.ZIP | |
10 квітня 2019 17:25 |
Відомість обємів робіт.rtf | |
10 квітня 2019 17:25 |
ДОдаток 6.docx | |
10 квітня 2019 17:25 |
Документація конкурсних торгів.docx |
18 квітня 2019 17:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 квітня 2019 15:47 |
Фонтан.zip
|
|||
17 квітня 2019 15:47 |
Таксация.zip
|
|||
17 квітня 2019 15:47 |
ПОБ.ZIP
|
|||
17 квітня 2019 15:47 |
ПЗ 11.12.18.pdf
|
|||
17 квітня 2019 15:47 |
ОВД.ZIP
|
|||
17 квітня 2019 15:47 |
обстеження.zip
|
|||
17 квітня 2019 15:47 |
ЗВК.ZIP
|
|||
17 квітня 2019 15:47 |
ЕТР.ZIP
|
|||
17 квітня 2019 15:47 |
ЕП.ZIP
|
|||
17 квітня 2019 15:47 |
ЕЗ.ZIP
|
|||
17 квітня 2019 15:46 |
ГП.ZIP
|
|||
17 квітня 2019 15:46 |
ВС.ZIP
|
|||
17 квітня 2019 15:46 |
ВК.ZIP
|
|||
17 квітня 2019 15:46 |
АБ.ZIP
|
|||
10 квітня 2019 17:25 |
Відомість обємів робіт.rtf
|
|||
10 квітня 2019 17:25 |
ДОдаток 6.docx
|
|||
10 квітня 2019 17:25 |
Документація конкурсних торгів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Враховуючи наведене, для підготовки пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надав в складі тендерної документації відомість обсягів робіт та відомість ресурсів, чим виконано зазначену норму ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Окрім зазначеного, замовником ще додається проектно документація.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-15-000004 ● 5f5ff91ba3764e3cb37c4730fbea384a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2019 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2019 № 17
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління В. НЕВМЕРЖИЦЬКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 15.04.2019 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-04-10-000920-с 10.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Л. ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департаментом будівництва, енергозбереження архітектури та містобудування Луганської обласної державної адміністрації (далі – Департамент або Замовник) уважно опрацьована інформація Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція парку м. Рубіжного (територія обмежена вул. Б. Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний) (UA-2019-04-10-000920-c)», яка була розміщена в електронній системі «Prozorro» 25 квітня 2019 року. Керуючись приписами ч. 8 ст. 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), Департамент заперечує проти тверджень, які викладені у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області з наступних обставин: - по перше, приписи п.2. ч.2 ст. 22 Закону доволі чітко вказують, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону від учасників публічних торгів у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що стосується надання інформації про яку вказано у п.5, 6, 9, ч.1 ст.17 Закону, то у тендерній документації Замовника, Додаток № 4, доволі чітко визначено, що учасник публічних торгів надає інформацію Замовнику, яка підтверджує відсутність підстав для відхилення його тендерної пропозиції, визначених ч.1.ст.17 Закону; - по друге, щодо посилання на порушення Замовником приписів ч.3 ст.17 та п.2. ч. 2 ст. 22 Закону зазначаємо, що у Додатку № 4 тендерної документації Департаменту вказано, що учасник торгів надає копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженої особи у разі, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень, що не суперечить вимогам Закону, і не може розглядатися як визначення способу документального підтвердження останнім інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, встановлених п.10 ч. 1 ст.17 Закону. На підставі наведених фактів стверджуємо, що тендерна документація публічної закупівлі «Реконструкція парку м. Рубіжного (територія обмежена вул. Б. Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний) (UA-2019-04-10-000920-c) відповідає приписам ст.17 та 22 Закону, а твердження, які наведені у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу публічної закупівлі за № UA-2019-04-10-000920-c є хибними та такими, що суперечать положенням діючого законодавства, яке регулює питання здійснення публічних закупівель.
2019-05-03 16:35:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- UA-M-2019-10-09-000045 ● b6132bbebbc54102baf6043f3c838a2d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2019 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.10.2019 № 54
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 09.10.2019 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-04-10-000920-c 10.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-21 13:53:40
Запит про надання пояснень
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції парку м. Рубіжного (територія обмежена вул. Б. Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-10-000920-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Кошти, якого бюджету використані під час проведення процедури закупівлі робіт з реконструкції парку м. Рубіжного (територія обмежена вул. Б. Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний) відповідно до електронної системи закупівель? (зазначити кошти якого бюджету використано та суму виділених коштів у розрізі років).
2. На яку суму виконано робіт, відповідно до актів виконаних робіт форми КБ-2в з зазначенням термінів виконання робіт та оплати за виконані роботи ?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-24 16:00:48
Відповідь на запитання
Кошти на проведення закупівлі виділено з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища, передбачених на здійснення природоохоронних заходів у 2019 році в сумі 50000,00 тис.грн.
За період з травня по жовтень 2019 року проведено касових видатків на загальну суму 43356,85573 тис.грн, у тому числі за виконані роботи згідно Актів КБ-2-в в сумі 40089,47288 тис.грн.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ |
116 801 422,30
UAH з ПДВ
|
116 751 422,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
116 811 772,13
UAH з ПДВ
|
116 811 772,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ #19070492 |
Переможець |
116 751 422,30
UAH з ПДВ
|
06 травня 2019 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2020 14:10
|
6 к 11_0001.pdf | зміни до договору |
14 травня 2020 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 15:56
|
5 к 11_0001.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2019 11:54
|
4 к 11_0001.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2019 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2019 17:27
|
3 к 11_0001.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2019 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 16:36
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
28 травня 2019 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2019 16:25
|
Договір будівельного генпідряду | зміни до договору |
17 травня 2019 16:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів сторін та визначення суми фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |