Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція парку м. Рубіжного (територія обмежена вул. Б. Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний)
Очікувана вартість
116 811 813,00 UAH
UA-2019-04-10-000920-c 7fdf461c306f47afa0bdb13667027c70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудрявцев Володимир Володимирович

+380502844878 ukb_loga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011555
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Контактна особа: Кудрявцев Володимир Володимирович
+380502844878
ukb_loga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 17:30
Початок аукціону: 02 травня 2019 13:02
Очікувана вартість: 116 811 813,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція парку м. Рубіжного (територія обмежена вул. Б. Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: територія обмежена вул. Б. Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний, м. Рубіжне, Луганська область, 93000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2019 17:34
Електронний підпис
17 квітня 2019 15:47
Фонтан.zip
17 квітня 2019 15:47
Таксация.zip
17 квітня 2019 15:47
ПОБ.ZIP
17 квітня 2019 15:47
ПЗ 11.12.18.pdf
17 квітня 2019 15:47
ОВД.ZIP
17 квітня 2019 15:47
обстеження.zip
17 квітня 2019 15:47
ЗВК.ZIP
17 квітня 2019 15:47
ЕТР.ZIP
17 квітня 2019 15:47
ЕП.ZIP
17 квітня 2019 15:47
ЕЗ.ZIP
17 квітня 2019 15:46
ГП.ZIP
17 квітня 2019 15:46
ВС.ZIP
17 квітня 2019 15:46
ВК.ZIP
17 квітня 2019 15:46
АБ.ZIP
10 квітня 2019 17:25
Відомість обємів робіт.rtf
10 квітня 2019 17:25
ДОдаток 6.docx
10 квітня 2019 17:25
Документація конкурсних торгів.docx
18 квітня 2019 17:34
Електронний підпис
16 квітня 2019 08:57
Електронний підпис
17 квітня 2019 15:47
Фонтан.zip
17 квітня 2019 15:47
Таксация.zip
17 квітня 2019 15:47
ПОБ.ZIP
17 квітня 2019 15:47
ПЗ 11.12.18.pdf
17 квітня 2019 15:47
ОВД.ZIP
17 квітня 2019 15:47
обстеження.zip
17 квітня 2019 15:47
ЗВК.ZIP
17 квітня 2019 15:47
ЕТР.ZIP
17 квітня 2019 15:47
ЕП.ZIP
17 квітня 2019 15:47
ЕЗ.ZIP
17 квітня 2019 15:46
ГП.ZIP
17 квітня 2019 15:46
ВС.ZIP
17 квітня 2019 15:46
ВК.ZIP
17 квітня 2019 15:46
АБ.ZIP
10 квітня 2019 17:25
Відомість обємів робіт.rtf
10 квітня 2019 17:25
ДОдаток 6.docx
10 квітня 2019 17:25
Документація конкурсних торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Расширенная ведомость объемов работ
Дата подання: 15 квітня 2019 15:38
Дата відповіді: 17 квітня 2019 15:30
Согласно ведомости объемов работ, нам не достаточно данных для определения наименования материалов, необходимых для выполнения данных видов работ. Просим Вас сформировать ведомость объемов работ не только лишь на основании позиции локальной сметы типа "работа". Контактное лицо 0508327178 Елена Николаевна
Відповідь: Відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї або затверджену проектну документації.
Враховуючи наведене, для підготовки пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надав в складі тендерної документації відомість обсягів робіт та відомість ресурсів, чим виконано зазначену норму ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Окрім зазначеного, замовником ще додається проектно документація.
Що до проектно-кошторисної документації
Дата подання: 15 квітня 2019 16:46
Дата відповіді: 17 квітня 2019 15:31
Просимо Вас, надати можливість ознайомитись з проектно-кошторисною документацією щодо тендеру: «Реконструкція парку м. Рубіжного (територія обмежена вул. Б.Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний)». Контактні данні: Маргарита Рифівна, тел. 099-247-75-47, ел.пошта: otdecmria@gmail.com
Відповідь: Замовником завантажено в систему проектну документацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-10-000920-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ МЖК "Мрія-Інвест", Код ЄДРПОУ:40315044
Дата подання: 16 квітня 2019 16:38
Звернення до Замовника щодо ознайомлення з проектно-кошторисною документацією
Просимо Вас, надати можливість ознайомитись з проектно-кошторисною документацією щодо тендеру: «Реконструкція парку м. Рубіжного (територія обмежена вул. Б.Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний)».
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 квітня 2019 15:37
Проектна документація завантажена замовником в систему.

Документи подані скаржником

16 квітня 2019 16:37
Запит

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-15-000004 ● 5f5ff91ba3764e3cb37c4730fbea384a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2019 15:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
15.04.2019 № 17
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління В. НЕВМЕРЖИЦЬКА


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 15.04.2019 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-04-10-000920-с 10.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Л. ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департаментом будівництва, енергозбереження архітектури та містобудування Луганської обласної державної адміністрації (далі – Департамент або Замовник) уважно опрацьована інформація Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція парку м. Рубіжного (територія обмежена вул. Б. Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний) (UA-2019-04-10-000920-c)», яка була розміщена в електронній системі «Prozorro» 25 квітня 2019 року. Керуючись приписами ч. 8 ст. 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), Департамент заперечує проти тверджень, які викладені у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області з наступних обставин: - по перше, приписи п.2. ч.2 ст. 22 Закону доволі чітко вказують, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону від учасників публічних торгів у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що стосується надання інформації про яку вказано у п.5, 6, 9, ч.1 ст.17 Закону, то у тендерній документації Замовника, Додаток № 4, доволі чітко визначено, що учасник публічних торгів надає інформацію Замовнику, яка підтверджує відсутність підстав для відхилення його тендерної пропозиції, визначених ч.1.ст.17 Закону; - по друге, щодо посилання на порушення Замовником приписів ч.3 ст.17 та п.2. ч. 2 ст. 22 Закону зазначаємо, що у Додатку № 4 тендерної документації Департаменту вказано, що учасник торгів надає копію антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженої особи у разі, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень, що не суперечить вимогам Закону, і не може розглядатися як визначення способу документального підтвердження останнім інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, встановлених п.10 ч. 1 ст.17 Закону. На підставі наведених фактів стверджуємо, що тендерна документація публічної закупівлі «Реконструкція парку м. Рубіжного (територія обмежена вул. Б. Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний) (UA-2019-04-10-000920-c) відповідає приписам ст.17 та 22 Закону, а твердження, які наведені у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу публічної закупівлі за № UA-2019-04-10-000920-c є хибними та такими, що суперечать положенням діючого законодавства, яке регулює питання здійснення публічних закупівель.

2019-05-03 16:35:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2019-10-09-000045 ● b6132bbebbc54102baf6043f3c838a2d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019 16:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
09.10.2019 № 54
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ



Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 09.10.2019 № 54

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-04-10-000920-c 10.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-21 13:53:40

Запит про надання пояснень

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції парку м. Рубіжного (територія обмежена вул. Б. Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-10-000920-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Кошти, якого бюджету використані під час проведення процедури закупівлі робіт з реконструкції парку м. Рубіжного (територія обмежена вул. Б. Хмельницького, просп. Переможців, вул. Визволителів, пров. Клубний) відповідно до електронної системи закупівель? (зазначити кошти якого бюджету використано та суму виділених коштів у розрізі років).
2. На яку суму виконано робіт, відповідно до актів виконаних робіт форми КБ-2в з зазначенням термінів виконання робіт та оплати за виконані роботи ?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-24 16:00:48

Відповідь на запитання

Кошти на проведення закупівлі виділено з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища, передбачених на здійснення природоохоронних заходів у 2019 році в сумі 50000,00 тис.грн.
За період з травня по жовтень 2019 року проведено касових видатків на загальну суму 43356,85573 тис.грн, у тому числі за виконані роботи згідно Актів КБ-2-в в сумі 40089,47288 тис.грн.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 116 801 422,30
UAH з ПДВ
116 751 422,30
UAH з ПДВ
Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 116 811 772,13
UAH з ПДВ
116 811 772,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 16:47
Електронний підпис
03 травня 2019 16:42
ЛИСТ
03 травня 2019 15:03
Електронний підпис
03 травня 2019 13:25
03 травня 2019 13:25
03 травня 2019 13:25
03 травня 2019 13:25
ТЕО
03 травня 2019 13:25
ДЦ_після аукціону
26 квітня 2019 12:10
3черга.rar
26 квітня 2019 12:10
2черга.rar
26 квітня 2019 12:10
1черга.rar
26 квітня 2019 12:10
9.Аналогичні договора.rar
26 квітня 2019 12:10
Довідки до пропозиції.rar
26 квітня 2019 12:10
ТЕО загальна.pdf
26 квітня 2019 12:10
Розрахунок зп.pdf
26 квітня 2019 12:10
Додаток6_договор.pdf
26 квітня 2019 12:10
ДЦ_загальна.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 09:44
Електронний підпис
26 квітня 2019 09:43
9. Довідка (санкції).pdf
26 квітня 2019 09:43
8. Ліцензія Каскад-СД.pdf
26 квітня 2019 09:43
7. Проект договору.pdf
26 квітня 2019 09:43
5.3. Наказ Кушнарьов В.С..pdf
26 квітня 2019 09:43
3.7._Ст.17_АП.pdf
26 квітня 2019 09:43
3.5._Ст.17_податки_i_збори.pdf
26 квітня 2019 09:43
2.3. Довідка робітники.pdf
26 квітня 2019 09:43
14. Витяг ПДВ оригінал.Pdf
26 квітня 2019 09:43
13. Довідка ЄДРПОУ.pdf
26 квітня 2019 09:43
11. Статут копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ

"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
#19070492
Переможець 116 751 422,30
UAH з ПДВ
06 травня 2019 14:48

Документи

06 травня 2019 14:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
#19070492
116 751 422,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2019 14:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 16:25
Договір будівельного генпідряду укладений
17 травня 2019 16:20
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 14:10
6 к 11_0001.pdf зміни до договору
14 травня 2020 14:09
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:56
5 к 11_0001.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:55
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 11:54
4 к 11_0001.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 11:53
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 17:27
3 к 11_0001.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 17:25
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2019 16:36
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 травня 2019 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін та визначення суми фінансування на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML