Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 34+000 - км 43+500, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on the section km 34 + 000 - km 43 + 500, Transcarpathian region
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on the section km 34 + 000 - km 43 + 500, Transcarpathian region
Очікувана вартість
216 949 000,00 UAH
UA-2019-04-10-000871-c ● 964ab97b8a5e4090844d469458ccd8b3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Контактна особа: |
Мохня Михайло Михайлович 380312643397 mishapdmt@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road administration in transkarpathian region |
National ID: | 25449824 |
Contact point: |
Mokhnia Mykhailo Mykhailovich 380312643397 mishapdmt@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2019 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 17 травня 2019 14:55 |
Очікувана вартість: | 216 949 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650 847,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000000 UAH |
Publication date: | 10 квітня 2019 17:07 |
Enquiries until: | 01 травня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 07 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 травня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 216 949 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 650 847 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,30 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг)
DK 021:2015 (45233142-6 Repair of the roads)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 34+000 - км 43+500, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (Згідно Технічного завдання)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on the section km 34 + 000 - km 43 + 500, Transcarpathian region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
з 01 червня 2019 по 31 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2019 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2019 14:21 |
ТД Н-09 34+000 43+500 НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc | |
02 травня 2019 14:21 |
Перелік змін 1.doc |
02 травня 2019 14:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 травня 2019 14:21 |
ТД Н-09 34+000 43+500 НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
|
|||
02 травня 2019 14:21 |
Перелік змін 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-10-000871-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 15 квітня 2019 10:17
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Закарпатській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-04-10-000871-c предмет закупівлі ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Н-09 МУКАЧЕВЕ-РАХІВ-БОГОРОДЧАНИ-ІВАНО-ФРАНКІВСЬК-РОГАТИН-БІБРКА-ЛЬВІВ НА ДІЛЯНЦІ КМ 34+000 - КМ 43+500, ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2019 13:50
Службою автомобільних доріг у Закарпатській області розглянуто Вашу вимогу, оприлюднену в електронній системі закупівель 15 квітня 2019 року ідентифікатор вимоги:UA-2019-04-10-000871-c.b1. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до п.29 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Згідно з п. 14 ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції та вид.
Згідно п.29 ч.1 Закону забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України За гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Таким чином, замовник відповідно до ч.1 ст. 24 Закону самостійно встановлює вид забезпечення тендерної пропозиції зазначений у ст. 560 ЦК України, і Службою автомобільних доріг у Закарпатській області як Замовником закупівлі послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 34+000 - км 43+500, Закарпатська область встановлено такий вид забезпечення тендерної пропозиції як електронна банківська гарантія. При цьому Замовник не обмежує учасників у виборі банківської установи.
Враховуючи наведене, вимоги тендерної документації щодо надання забезпечення тендерної пропозиції жодним чином не суперечать нормам Закону, Цивільного та Господарського кодексів України, не є дискримінаційними та не обмежують коло учасників, тому Ваша Вимога не може бути задоволена.
Відповідно до п.29 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Згідно з п. 14 ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції та вид.
Згідно п.29 ч.1 Закону забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України За гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Таким чином, замовник відповідно до ч.1 ст. 24 Закону самостійно встановлює вид забезпечення тендерної пропозиції зазначений у ст. 560 ЦК України, і Службою автомобільних доріг у Закарпатській області як Замовником закупівлі послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 34+000 - км 43+500, Закарпатська область встановлено такий вид забезпечення тендерної пропозиції як електронна банківська гарантія. При цьому Замовник не обмежує учасників у виборі банківської установи.
Враховуючи наведене, вимоги тендерної документації щодо надання забезпечення тендерної пропозиції жодним чином не суперечать нормам Закону, Цивільного та Господарського кодексів України, не є дискримінаційними та не обмежують коло учасників, тому Ваша Вимога не може бути задоволена.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-10-000871-c.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС", Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 26 квітня 2019 16:25
Дата подання: 26 квітня 2019 16:25
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилково подана
Дата: 02 травня 2019 12:08
Рішення від 03.05.2019 № 5330.pdf
Дата публікації: 06 травня 2019 15:03
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 травня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2019 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
213 900 000,00
UAH з ПДВ
|
212 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
216 940 000,00
UAH з ПДВ
|
213 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" |
216 946 000,00
UAH з ПДВ
|
216 946 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" #32872788 |
Переможець |
212 990 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2019 10:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 09:40
|
Дод.угода №24-4.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 11:10
|
Дод.угода №24-3.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2020 12:10
|
Дод.угода № 24-2.pdf | зміни до договору |
22 травня 2020 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2020 16:21
|
Дод.угода №24-1.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2020 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2019 17:19
|
Дог.№24.pdf | укладений |
07 червня 2019 17:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |