Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень дитячого відділення Овруцької центральної районної лікарні за адресою: вул. Т. Шевченко,106 м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області (ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”
Очікувана вартість
2 150 001,00 UAH
UA-2019-04-10-000793-c 2e64cdd43ff4450c861e644aa112d2b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирошниченко Марина Анатоліївна

+380414842206 ovruch.crl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Овруцька міська лікарня"Овруцької міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 42435766
Місцезнаходження: 11104, Україна , Житомирська обл., м Овруч, вулиця Тараса Шевченка 106
Контактна особа: Мирошниченко Марина Анатоліївна
+380414842206
ovruch.crl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 16:53
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 16:53
Початок аукціону: 02 травня 2019 14:43
Очікувана вартість: 2 150 001,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 750,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень дитячого відділення Овруцької центральної районної лікарні за адресою: вул. Т. Шевченко,106 м. Овруч, Овруцького району, Житомирської області (ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11104, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Т. Шевченка,106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-10-000793-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Будресурс-Економія, Код ЄДРПОУ:31457940
Дата подання: 23 травня 2019 16:10
Невідповідність пропозиції ТД, ДСТУ та ЗУ "Про публічні закупівлі"
Згідно вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та п. 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013: «При визначенні ЗВВ у складі пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом…»
В пропозиції Учасника відсутній розрахунок показників ЗВВ. Загальновиробничі витрати розраховані вiдповiдно до усереднених показників Додатка Б до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3-2013:
Ці показники використовуються виключно для складання ІНВЕСТОРСЬКОЇ документації, а не для ДОГОВІРНОЇ, в складі пропозиції. Учасник не вірно використав коефіцієнти ЗВВ.
Що порушує вимоги ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.

Згідно вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та п. 5.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «У складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період».
Аналогічно з ЗВВ, Учасник надав усереднений показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п. 5.8.16 - 1,23 грн./люд.-г.
Коефіцієнт в розмірі 1,23 грн/люд-год., також є прийнятним тільки для ІНВЕСТОРСЬКОЇ документації! Учасник не вірно використав коефіцієнти до адміністративних витрат.
Що порушує вимоги ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.

Згідно пп. 5.1 п. 5 розділу III ТД Учасник надає Довідку за формою Додатку 5 цієї документації. (Додаток 5 до тендерної документації. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). Учасник не повинен відступати від даної форми).
Учасник відкритих торгів ТОВ "ЛБВМ ГРУП" надав довідку на фірмовому бланку, але відступив від форми Додатку 5. Що порушує вимоги ТД.

Згідно пп. 5.3.1 п. 5 розділу III ТД Учасник надає Інформаційну довідку про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) згідно Додатку 7 цієї документації. (Додаток 7 до тендерної документації. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). Учасник не повинен відступати від даної форми).
Учасник відкритих торгів ТОВ "ЛБВМ ГРУП" надав довідку на фірмовому бланку, але відступив від форми Додатку 7. Що порушує вимоги ТД.

Згідно п. 6 розділу III ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу – Додаток 3 ТД).
Учасник відкритих торгів ТОВ "ЛБВМ ГРУП" надав:
- ЛК 2-1-1 Загальнобудівельні роботи з кількістю позицій 44, а в Дефектному акті Додатку 3 – 28 позиції.
- ЛК 2-1-2 Сантехнічні прилади з кількістю позицій 14, а в Дефектному акті Додатку 3 – 8 позиції.
- ЛК 2-1-3 Електромонтажні роботи з кількістю позицій 7, а в Дефектному акті Додатку 3 – 4 позиції.
Також локальні кошториси розміщені (послідовно пронумеровані) не у відповідності з нумерацією дефектних актів Додатку 3 ч.1-ч.3. ТД.
Що порушує вимоги ТД.

Виходячи з вищенаведеного, пропозиція ТОВ "ЛБВМ ГРУП" складена з грубими помилками та не у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а також не відповідає вимогам пп. 5.1 п. 5 розділу III, пп. 5.3.1 п. 5 розділу III, п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі".

Товариство вимагає переглянути рішення по визначенню переможцем ТОВ "ЛБВМ ГРУП" протягом трьох днів та скасувати повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2019 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 травня 2019 20:13
Звернення учасника щодо результату кваліфікації не задоволено

Документи подані скаржником

23 травня 2019 16:10
Вимога Замовнику

Документи

24 травня 2019 20:13
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Еверест 1 822 478,27
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" 1 278 000,00
UAH з ПДВ
1 278 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛБВМ ГРУП" 1 733 592,00
UAH з ПДВ
1 617 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будресурс-Економія 1 843 463,54
UAH з ПДВ
1 620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАГАЛБУД" 1 650 000,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 16:45
Електронний підпис
26 квітня 2019 15:31
захист довкілля.pdf
26 квітня 2019 15:27
розрахунки витрат.pdf
26 квітня 2019 15:27
дозвіл.pdf
26 квітня 2019 15:27
захист довкілля.pdf
26 квітня 2019 15:27
ліцензування.pdf
26 квітня 2019 15:27
санкції.pdf
26 квітня 2019 15:27
захист довкілля.pdf
26 квітня 2019 15:27
бенеф власник.pdf
26 квітня 2019 15:27
субпідр.pdf
26 квітня 2019 15:27
календ_графiк.pdf
26 квітня 2019 15:27
информ.модель.rar
26 квітня 2019 15:27
КОШТОРИС.pdf
26 квітня 2019 15:27
відпов.деф.акти.pdf
26 квітня 2019 15:27
згода_проект договору.pdf
26 квітня 2019 15:27
ТП.pdf
26 квітня 2019 15:27
довідка щодо відповід.pdf
26 квітня 2019 15:27
аналогічні договори 2.pdf
26 квітня 2019 15:27
аналогічні договори 1.pdf
26 квітня 2019 15:27
працівники.pdf
26 квітня 2019 15:27
мат_техн_база_1.pdf
26 квітня 2019 15:27
витяг з реєстру ПЄД.pdf
26 квітня 2019 15:27
статут.pdf
26 квітня 2019 15:27
НАКАЗ.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 14:02
Ощад Кредити.pdf
26 квітня 2019 14:02
аТЕНД ДОКИ 1-10.rar
26 квітня 2019 14:02
КРАЩА КОМПАНІЯ РОКУ.pdf
26 квітня 2019 14:02
АналогДоговіраВікна.rar
26 квітня 2019 14:02
Графік.PDF
26 квітня 2019 14:02
Корупція моя.pdf
26 квітня 2019 14:02
аТЕНД ДОКИ 12-20.rar
26 квітня 2019 14:02
відсутність_підстав.PDF
26 квітня 2019 14:02
Кошторис.zip
26 квітня 2019 14:02
43.Субпідрядники.PDF
26 квітня 2019 14:02
228.imd
26 квітня 2019 14:02
аТЕНД ДОКИ 11_21-33.zip
26 квітня 2019 14:02
Технічні_характ.PDF

Публічні документи

15 травня 2019 11:35
Довідка з НАЗК.zip
15 травня 2019 11:34
Довідка Поліція.pdf
15 травня 2019 11:34
Довідка Податкова.pdf
15 травня 2019 11:34
Кошторис Після торгів.rar
26 квітня 2019 00:40
Електронний підпис
26 квітня 2019 00:39
Кошторис.rar
26 квітня 2019 00:39
5. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 квітня 2019 00:39
3.1. Виписка.pdf
26 квітня 2019 00:39
2. Статут ЛБВМ.pdf
26 квітня 2019 00:38
10. Дозвіл ЛБВМ.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 12:41
модель авк.zip
26 квітня 2019 12:41
календарний графік.pdf
26 квітня 2019 12:41
кошторис.pdf
26 квітня 2019 12:41
довідки 30-8-13.pdf
26 квітня 2019 12:41
лист-згода_30-6_проект.pdf
26 квітня 2019 12:41
інф_довідка_30-5_по ст17.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 15:06
Електронний підпис
26 квітня 2019 15:05
Кошторис - 1.rar
25 квітня 2019 13:18
Електронний підпис
25 квітня 2019 13:15
Електронний підпис
25 квітня 2019 13:12
Цінова пропозиція.pdf
25 квітня 2019 13:12
Статут ТОВ ЗАГАЛБУД.pdf
25 квітня 2019 13:12
Рішення про створення.pdf
25 квітня 2019 13:12
Протокол Загалбуд.pdf
25 квітня 2019 13:12
Проект договору.pdf
25 квітня 2019 13:12
Паспорт Панченко В Л.pdf
25 квітня 2019 13:12
Наказ директор.pdf
25 квітня 2019 13:12
Ліцензія ТОВ ЗАГАЛБУД.pdf
25 квітня 2019 13:12
Кошторис - 1.rar
25 квітня 2019 13:12
Згода з истот умовами.pdf
25 квітня 2019 13:12
Захисту довкілля.pdf
25 квітня 2019 13:12
Довідки Банк.pdf
25 квітня 2019 13:12
Довідка субпідрядники.pdf
25 квітня 2019 13:12
Довідка персонал.pdf
25 квітня 2019 13:12
Довідка обладнання.pdf
25 квітня 2019 13:12
Довідка матеріали - 1.pdf
25 квітня 2019 13:12
Довідка «Про санкції».pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Еверест

ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"

ТОВ "ЛБВМ ГРУП"

ТОВ Будресурс-Економія

ТОВ "ЗАГАЛБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Еверест
#20044887
Відхилено 1 100 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 12:50
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"
#25845497
Відхилено 1 278 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 17:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛБВМ ГРУП"
#40188831
Переможець 1 617 777,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 16:21

Документи

06 травня 2019 12:50
Електронний підпис
06 травня 2019 12:37
Протокол відхилення

Документи

08 травня 2019 17:33
Електронний підпис
08 травня 2019 17:31
Протокол відхилення

Документи

14 травня 2019 16:20
Електронний підпис
14 травня 2019 16:15
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2019 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛБВМ ГРУП"
#40188831
1 617 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2019 16:20
Електронний підпис
14 травня 2019 16:15
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 14:50
Додаткова угода1d.FR12.pdf зміни до договору
18 липня 2019 14:47
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 10:52
Додаткова угода1d.FR12.pdf зміни до договору
16 липня 2019 10:49
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 16:36
Договір укладений
29 травня 2019 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до договору від 25.05.2019№25 а саме, зменшити суму договору на 1500000,00грн
Номер договору про закупівлю: №25
Договір:
Номер додаткової угоди: №25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку з допущенням технічної помилки внести зміни до договору №25 від 29.05.2019 року та викласти в такій редакції а саме, зменшити суму договору до 1500000,00грн
Номер договору про закупівлю: №25
Договір:
Номер додаткової угоди: №25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 500 000,00
UAH