Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Штампи, печатки
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-04-10-000750-a ● dc5ff75b59d149e7b8884673816366a2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40392181 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Інна Вовчук +380984121890 0984121890@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2019 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2019 12:26 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штука
Штампи, печатки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Староказацька,58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2019 11:15 |
Додаток №1 Тех вимоги.doc |
10 квітня 2019 11:15 |
додаток № 4 проект договору.doc |
10 квітня 2019 11:14 |
оголошення печатки.doc |
10 квітня 2019 11:14 |
Додаток №3 кваліфікаційні вимоги.doc |
10 квітня 2019 11:14 |
Додаток № 2 тендерная пропозиція.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 квітня 2019 08:23
Дата відповіді: 11 квітня 2019 11:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне.
По- перше, питання щодо допуску на торги товару чи Учасника є некоректним, закупівля здійснюється відповідно до принципів здійснення публічних закупівель наведених в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон № 922-VІІІ) та відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами) (далі-Інструкція № 10).
Щодо предмету закупівлі, всі вимоги щодо якості визначені у Додатку 1 до оголошення. Так, у Додатку 1 зазначено наступне: «Оснастки для штампів та печаток мають бути: автоматичні фірми «COLOP»* *у разі посилання на торгівельну марку або вид слід вважати «або еквівалент». Отже, якість запропонованого товару «еквівалента» повинна бути відповідною до якості запитуваного Замовником товару.
Щодо допуску Учасника-ФОП, а саме участі в аукціоні Учасників, які не є платниками ПДВ ані Закон № 922-VІІІ, ані Інструкція № 10 ніяких обмежень або заборон не містить.
Щодо ціни та ПДВ, в період оголошення було допущено технічну помилку та зазначено ціну без ПДВ. Технічну помилку виправлено, очікувана вартість 12 000,00 грн. зазначена з ПДВ. Ціну зазначену в оголошенні слід сприймати, як максимальну ціну, яку Замовник готовий заплатити, тому маєте відштовхуйтесь від неї у своїх цінових пропозиціях. У разі перемоги Учасника не платника ПДВ, у договорі буде зазначено ціну, визначену за результатами аукціону з відміткою без ПДВ.
По- перше, питання щодо допуску на торги товару чи Учасника є некоректним, закупівля здійснюється відповідно до принципів здійснення публічних закупівель наведених в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон № 922-VІІІ) та відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами) (далі-Інструкція № 10).
Щодо предмету закупівлі, всі вимоги щодо якості визначені у Додатку 1 до оголошення. Так, у Додатку 1 зазначено наступне: «Оснастки для штампів та печаток мають бути: автоматичні фірми «COLOP»* *у разі посилання на торгівельну марку або вид слід вважати «або еквівалент». Отже, якість запропонованого товару «еквівалента» повинна бути відповідною до якості запитуваного Замовником товару.
Щодо допуску Учасника-ФОП, а саме участі в аукціоні Учасників, які не є платниками ПДВ ані Закон № 922-VІІІ, ані Інструкція № 10 ніяких обмежень або заборон не містить.
Щодо ціни та ПДВ, в період оголошення було допущено технічну помилку та зазначено ціну без ПДВ. Технічну помилку виправлено, очікувана вартість 12 000,00 грн. зазначена з ПДВ. Ціну зазначену в оголошенні слід сприймати, як максимальну ціну, яку Замовник готовий заплатити, тому маєте відштовхуйтесь від неї у своїх цінових пропозиціях. У разі перемоги Учасника не платника ПДВ, у договорі буде зазначено ціну, визначену за результатами аукціону з відміткою без ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2019 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП ЮКГ ТВІНС КОМПАНІ |
7 248,00
UAH з ПДВ
|
6 298,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" |
8 808,42
UAH з ПДВ
|
6 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ЮКГ ТВІНС КОМПАНІ #37461616 |
Відхилено |
6 298,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 12:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" #19143995 |
Переможець |
6 300,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2019 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ТОВ КУНІЦА 07 04 19.pdf | укладений |
02 січня 2020 16:28
|
Договор выд 25.04.19.pdf | укладений |
25 квітня 2019 11:26
|