Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штампи, печатки
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-04-10-000750-a dc5ff75b59d149e7b8884673816366a2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Інна Вовчук

+380984121890 0984121890@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40392181
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Інна Вовчук
+380984121890
0984121890@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 квітня 2019 12:26
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штука
Штампи, печатки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Староказацька,58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 квітня 2019 08:23
Дата відповіді: 11 квітня 2019 11:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне.
По- перше, питання щодо допуску на торги товару чи Учасника є некоректним, закупівля здійснюється відповідно до принципів здійснення публічних закупівель наведених в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон № 922-VІІІ) та відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами) (далі-Інструкція № 10).
Щодо предмету закупівлі, всі вимоги щодо якості визначені у Додатку 1 до оголошення. Так, у Додатку 1 зазначено наступне: «Оснастки для штампів та печаток мають бути: автоматичні фірми «COLOP»* *у разі посилання на торгівельну марку або вид слід вважати «або еквівалент». Отже, якість запропонованого товару «еквівалента» повинна бути відповідною до якості запитуваного Замовником товару.
Щодо допуску Учасника-ФОП, а саме участі в аукціоні Учасників, які не є платниками ПДВ ані Закон № 922-VІІІ, ані Інструкція № 10 ніяких обмежень або заборон не містить.
Щодо ціни та ПДВ, в період оголошення було допущено технічну помилку та зазначено ціну без ПДВ. Технічну помилку виправлено, очікувана вартість 12 000,00 грн. зазначена з ПДВ. Ціну зазначену в оголошенні слід сприймати, як максимальну ціну, яку Замовник готовий заплатити, тому маєте відштовхуйтесь від неї у своїх цінових пропозиціях. У разі перемоги Учасника не платника ПДВ, у договорі буде зазначено ціну, визначену за результатами аукціону з відміткою без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ЮКГ ТВІНС КОМПАНІ 7 248,00
UAH з ПДВ
6 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" 8 808,42
UAH з ПДВ
6 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 11:58
Scan.pdf
15 квітня 2019 11:58
Scan 5.pdf
15 квітня 2019 11:58
Scan 4.pdf
15 квітня 2019 11:58
Scan 3.pdf
15 квітня 2019 11:58
Scan 2.pdf
15 квітня 2019 11:58
договор 1.pdf
15 квітня 2019 11:49
реквізити.pdf
15 квітня 2019 11:49
Витяг ТВинс новый.pdf
15 квітня 2019 11:49
додаток 2 с.2.pdf
15 квітня 2019 11:49
ндс.jpg
15 квітня 2019 11:49
додаток 1 с.2.pdf
15 квітня 2019 11:49
відгук укртелеком.pdf
15 квітня 2019 11:49
відгук OSCE.pdf
15 квітня 2019 11:49
виписка твінс с.2.pdf
15 квітня 2019 11:49
виписка твінс с.1.pdf

Публічні документи

22 квітня 2019 12:41
лист выдгук-1.jpg
12 квітня 2019 14:39
Виписка.pdf
12 квітня 2019 14:39
тех. характеристика.pdf
12 квітня 2019 14:39
тендерна пропоз..pdf
12 квітня 2019 14:39
проект договора+спец.pdf
12 квітня 2019 14:39
Аналогічний договір.pdf
12 квітня 2019 14:39
Витяг.pdf
12 квітня 2019 14:39
відомості з єдрпоу.PDF
12 квітня 2019 14:39
Устав.pdf
12 квітня 2019 14:39
Протокол зборів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЮКГ ТВІНС КОМПАНІ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ЮКГ ТВІНС КОМПАНІ
#37461616
Відхилено 6 298,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2019 12:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
#19143995
Переможець 6 300,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 10:57

Документи

22 квітня 2019 12:27
рішення від 22.04.19.pdf

Документи

23 квітня 2019 10:57
рішення від 23.04.19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2019 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
#19143995
6 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2019 10:57
рішення від 23.04.19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ТОВ КУНІЦА 07 04 19.pdf укладений
02 січня 2020 16:28
Договор выд 25.04.19.pdf укладений
25 квітня 2019 11:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 050,00 UAH)