Роботи з будівництва Північного бульвару на ділянці від вул. Бельведерської до вул. Панаса Мирного в м. Івано-Франківську. (Коригування)
Очікувана вартість
49 845 000,00 UAH
UA-2019-04-10-000720-b 69c502a4b71e49b99e9e840ec311b68a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ.
Код ЄДРПОУ: 05397574
Місцезнаходження замовника: 76018, Україна, Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Незалежності, 6
Контактна особа замовника: Паньо Ігор Ярославович
380342530651
tkukb.if.mvk@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 21:00
Початок аукціону: 26 квітня 2019 14:24
Очікувана вартість: 49 845 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Загальна площа – 13813 кв.м.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з будівництва Північного бульвару на ділянці від вул. Бельведерської до вул. Панаса Мирного в м. Івано-Франківську. (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Північний бульвар
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 квітня 2019 12:37
Електронний цифровий підпис
10 квітня 2019 12:36
Додаток 4.doc
10 квітня 2019 12:36
Додаток 3.xlsx
10 квітня 2019 12:36
ДОДАТОК 2.doc
10 квітня 2019 12:36
Додаток 1.doc
10 квітня 2019 12:36
ТД.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-10-000720-b.a1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "Компанія "Євродор", Код ЄДРПОУ:38972680
Дата подання: 17 травня 2019 10:26
Скарга до АМКУ
Після розгляду пропозиції ТОВ "Компанія "Євродор", Замовником прийняте рішення про її відхилення (Протокол засідання тендерного комітету управління капітального будівництва виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 07.05.2019р.) у зв’язку з тим, що нібито тендерна пропозиціяТОВ "Компанія "Євродор" не відповідаєкваліфікаційному критерію (відсутній досвід виконання аналогічних робіт) та умовам тендерної документації (а саме, невідповідність технічної частини пропозиції Учасника Додатку 3 тендерної документації Замовника).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 22 травня 2019 10:17
Рішення від 21.05.2019 № 6265.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 10:17
рішення від 07.06.2019 № 7419.pdf
Дата публікації: 13 червня 2019 00:06

Документи подані скаржником

17 травня 2019 10:25
скарга.pdf
17 травня 2019 10:25
плат доручення.pdf

Документи подані замовником

30 травня 2019 16:12
Заперечення на скаргу.pdf

Документи Органу Оскарження

22 травня 2019 10:17
Рішення від 21.05.2019 № 6265.pdf
13 червня 2019 00:06
рішення від 07.06.2019 № 7419.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-10-000044 ● fe3c27f7c25f410e90a5397efbdbe1b0
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-10 15:08:55
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

10.05.2019 № 24

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Начальник Г. БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.05.2019 №24

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-04-10-000720-b 10.04.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-23 13:06:28

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.05.2019 № 26

Івано-Франківськ


Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі


Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарг за номером UA-2019-04-10-000720-b.a1 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі
UA-2019-04-10-000720-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 10 квітня 2019 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 10 травня 2019 року № 24 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.



Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ., 05397574, Україна, Івано-Франківськ, Незалежності, 6
  2. Інформація про предмет закупівлі: Роботи з будівництва Північного бульвару на ділянці від вул. Бельведерської до вул. Панаса Мирного в м. Івано-Франківську. (Коригування), 49845000UAH, 45233000-9, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 69c502a4b71e49b99e9e840ec311b68a, 2019-04-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 10 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: предмет закупівлі, річний план закупівлі на 2019 рік з змінами, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднені скан-копії документів, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.06.2019 № 7419-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався., 20 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках) порушень Закону не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Євродор" 45 449 359,00
UAH з ПДВ
45 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" 47 787 853,20
UAH з ПДВ
45 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 49 000 000,00
UAH з ПДВ
45 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПМК-77 47 371 241,00
UAH з ПДВ
47 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 12:28
sign.p7s
25 квітня 2019 12:26
санкції.pdf
25 квітня 2019 12:06
Технічне завдання.pdf
25 квітня 2019 12:03
ДЦ з розрахунками.zip
25 квітня 2019 12:03
інші довідки.pdf
25 квітня 2019 12:01
календарний графік.pdf
25 квітня 2019 12:00
копія статуту.pdf
25 квітня 2019 11:57
Проект договору.pdf
25 квітня 2019 11:56
пропозиція.pdf

Публічні документи

14 травня 2019 10:00
довідка МВС.pdf
14 травня 2019 10:00
довідка ДФС.pdf
25 квітня 2019 10:49
Ліцензія.pdf
25 квітня 2019 10:49
09_Про захист довкілля.pdf
25 квітня 2019 10:49
08_Бенефеціар.pdf
25 квітня 2019 10:49
03_Аналогічні договори.pdf
25 квітня 2019 10:49
кошторис Пн. Бульвар.7z
25 квітня 2019 10:49
12_Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 19:58
календарний график.pdf
25 квітня 2019 19:58
Північний бульвар.rar
25 квітня 2019 19:58
Тендерна пропозиція.PDF
25 квітня 2019 19:58
Довідка про санкції.PDF
25 квітня 2019 19:58
Аналогічний договір.pdf
25 квітня 2019 19:58
Копія Статуту.PDF
25 квітня 2019 19:58
Проект договору.PDF
25 квітня 2019 19:58
Технічне завдання.PDF
25 квітня 2019 19:58
Інформація по ст.17.PDF
25 квітня 2019 19:58
Довідка про досвід.PDF
25 квітня 2019 19:58
Довідка про техніку.PDF
25 квітня 2019 19:58
Ліцензія ПБС.PDF
25 квітня 2019 19:58
Довідка про учасника.PDF
25 квітня 2019 19:58
Протокол ЗБ.pdf
25 квітня 2019 19:58
Довідка про підпис.PDF

Публічні документи

25 квітня 2019 19:02
sign.p7s
25 квітня 2019 19:00
Статут з описом 2019.pdf
25 квітня 2019 19:00
Інші довідки_ гарантії.pdf
25 квітня 2019 19:00
Досвід_ угоди.pdf
25 квітня 2019 19:00
Кошторис Тендер.rar
25 квітня 2019 19:00
Статут з описом.pdf
25 квітня 2019 19:00
Довідки по ст.17.pdf
25 квітня 2019 19:00
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
25 квітня 2019 19:00
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія "Євродор"
#38972680
Очікує рішення 45 390 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 14:35
ТОВ "Компанія "Євродор"
#38972680
Рішення скасоване 45 390 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 14:35
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР"
#37952574
Рішення скасоване 45 399 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 14:35

Документи

Документи

07 травня 2019 16:58
sign.p7s

Документи

13 травня 2019 11:43
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата скасування
14 червня 2019 15:19
Причина скасування
Торги відмінено на підставі абзацу 3 ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв’язку із неможливістю усунути порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. А саме, виявлено порушення в частині складання тендерної документації Замовника, оскільки Замовником у тендерній документації не передбачено вимогу для Учасників закупівлі надати в довільній формі інформацію, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з пунктом другим, третім та восьмим частини першої статті 17 Закону, що є порушенням частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Зазначене порушення неможливо усунути на даному етапі закупівлі, оскільки відсутня можливість внести зміни до тендерної документації Замовника.
Документи
14 червня 2019 15:16 Протокол відміни торгів.pdf

Актуальні тендери

До пошуку