Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сучасні меблі для учнів початкових класів Чорноострівської селищної ради
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-04-10-000673-a fc8ff7c19d5645cba73119f236ffef41
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Топольніцький Володимир Володимирович

+380382622143 chorost@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чорноострівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04403901
Вебсайт: http://chornoostrivska-otg.gov.ua/
Місцезнаходження: 31310, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Чорний Острів, вулиця Незалежності,13
Контактна особа: Топольніцький Володимир Володимирович
+380382622143
chorost@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 10:58
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 квітня 2019 12:26
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 найменувань
Сучасні меблі для учнів початкових класів Чорноострівської селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2019 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 10:58
ТД сучасні меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-10-000673-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «Меблі БІМС», Код ЄДРПОУ:37462494
Дата подання: 06 травня 2019 14:24
вимога надати аргументацію підстав дискваліфікації із посиланням на норми закону
В протоколі №33 від 02.05.2019р. серед підстав невідповідності нашої ТП вимогам ТД є : " в наданому ТОВ "МЕБЛІ БІМС" проекті договору не зазначено ціну договору". Просимо пояснити в даному питанні, якою статтею закону, а особливо ЗУ Про публічні закупівлі (адже саме за результатами аукціону визначається ціна договору) передбачено обовязкове заповнення Учасником ціни (якої ціни - стартової Замовника чи Учасника?) в ПРОЕКТІ договору. При цьому нагадаємо, що всі (в тому числі істотні умови) погоджуються підписами учасників в Проекті договору. Яким чином незазначення ціни в Проекті впливає на результат поставки товару (його остаточної ціни)?
За наявності наданих нами в складі ТП купи довідок, гарантійних листів щодо поставки і відомостей, в тому числі відомостей з Державного Реєстру (які Замовник перевіряє самостійно), з яких вбачається, що наше підприємство є безпосереднім виробником із зареєстрованими основними видами діяльності - виробництво меблів, "відсутність оригінала або копії листа від виробника (???) запропонованого Учасником товару" в ТП є підставою для дискваліфікації? Переможцем аукціону визнано саме посередника - не виробника товару ( з найбільшою ціною), тому йому і слід зазначати безпосереднього виробника, але до чого виробнику це робити? Як очевидно, умисел надати перевагу саме посереднику (ам) і було закладено Замовником в ТД. Якою нормою закону передбачено обовязковість надання нами-виробником запитуваного документу про іншого виробника якщо такого немає (враховуючи наявність інших підтверджень в даному випадку) і яким чином це впливає на результат?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 травня 2019 10:13
Тендерний комітет Чорноострівської селищної ради ознайомився з Вашою вимогою та повідомляє, що не погоджується з вказаними у вимозі доводами та повідомляє, що під час проведення процедури закупівлі тендерним комітетом було дотримано норми Закону України «Про публічні закупівлі»№ 922-VIII від 25.12.2015 року та вимог чинного законодавства.
Так, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Пропублічні закупівлі»№ 922-VIII від 25.12.2015 року (далі Закон № 922-VIII) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, відповідно до ч. 4 статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до п.4 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIIIЗамовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до пп. 6.3.2. пункту 3 Розділу VІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони проект договору (ціна та реквізити).
Згідно п. 2 Загальних вимог додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» Учасник у складі пропозиції повинен був надати оригінал або копію листа від виробника (-ів) (їх офіційних представництв на території України) або авторизованих дистриб’юторів на території України (компанія, що мають статус авторизованого дистриб’ютора, виконують сервісну підтримку обладнання, проводять сертифіковане навчання по роботі з обладнанням, для підтвердження такого статусу Учасник у складі пропозиції надає додатково копію договору між виробником запропонованого обладнання та компанією, яка є авторизованим дистриб’ютором, або посилання на Інтернет ресурс виробника на якому розміщена інформація про дану компанію) запропонованого Учасником товару для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру (ідентифікатора закупівлі) в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.
Вказані умови тендерної документації були встановленні тендерним комітетом Чорноострівської селищної ради з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на постачання товару за встановленою ціною. Встановлення додаткових умов тендерної документації не заборонено жодною нормою Закону № 922-VIII, вказані додаткові умови неяким чином не обмежували конкуренцію та не призводили до дискримінації учасників закупівлі.
Додатково зазначаємо, що згідно пп.3.5.10. розділу ІІІ Тендерної документації в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів».

Відповідно до норм статей 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» юридична особа має право звернутись до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або звернутись до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, але не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції, окрім того скарги, що стосуються тендерної документації можуть подаватись до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.

Протягом вищезазначених термінів з Вашого боку ні до Замовника, ні до органу оскарження жодних вимог, роз’яснень чи скарг подано не було в тому числі і щодо вимоги надання оригінал або копію листа від виробника та зазначення ціни в проекті договору.
Відповідно Ви погодилось з вимогами Тендерної документації на закупівлю «код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (Сучасні меблі для учнів початкових класів Чорноострівської селищної ради)».
В складі Вашої тендерної пропозиції надано проект договору на закупівлю «код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (Сучасні меблі для учнів початкових класів Чорноострівської селищної ради)», проте у вищевказаному проекті договору не зазначено ціну договору, що в свою чергу не відповідає умовам тендерної документації.
В складі Вашої тендерної пропозиції відсутні оригінал або копія листа від виробника (-ів) запропонованого Учасником товару для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру (ідентифікатора закупівлі) в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій, що в свою чергу не відповідає умовам тендерної документації.
Більш того, в складі Вашої тендерної документації відсутні довідки, що передбачені пп. 3.5.10. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації в довільній формі про неможливість подання вищевказаних документів із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів»
Враховуючи вищевикладене тендерним комітетом Чорноострівської селищної ради було прийнято рішення від 02.05.2019 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МЕБЛІ БІМС"
Підсумовуючи все вищеперераховане тендерний комітет Чорноострівської селищної ради діяв в межах вимог тендерної документації та згідно норм чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабич Михайло Миколайович 304 129,00
UAH з ПДВ
304 129,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Меблі БІМС» 325 678,00
UAH з ПДВ
321 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІРОС ГРУП" 346 062,00
UAH з ПДВ
321 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЙДЕЙ МАРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА 400 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

Публічні документи

07 травня 2019 16:27
Електронний підпис
07 травня 2019 16:26
Довідка податкова.jpg
02 травня 2019 19:39
Довідка МВС.jpg
25 квітня 2019 17:38
Електронний підпис
25 квітня 2019 17:18
Електронний підпис
25 квітня 2019 17:07
Електронний підпис
25 квітня 2019 17:05
Статут ТОВ МІРОС ГРУП.pdf
25 квітня 2019 17:05
Сертифікати.pdf
25 квітня 2019 17:05
Сертифікати ISO.pdf
25 квітня 2019 17:05
Сертифікати 2.pdf
25 квітня 2019 17:05
Проект договору.pdf
25 квітня 2019 17:05
Метал Корея зі знаком.pdf
25 квітня 2019 17:05
ІПН Павлюк В.К..pdf
25 квітня 2019 17:05
ID карта Павлюк В.К..pdf
25 квітня 2019 17:05
63_6 Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабич Михайло Миколайович

ТОВ «Меблі БІМС»

ТОВ "МІРОС ГРУП"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЙДЕЙ МАРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Бабич Михайло Миколайович
#3093123778
Відхилено 304 129,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 17:08
ТОВ «Меблі БІМС»
#37462494
Відхилено 321 300,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 17:10
ТОВ "МІРОС ГРУП"
#41474495
Переможець 321 390,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 17:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МІРОС ГРУП" #41474495

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

17.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/48-р/к

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІРОС ГРУП"
#41474495
321 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:26
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 09:56
підписаний договір укладений
17 травня 2019 09:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 321 390,00
UAH (в тому числі ПДВ 53 565,00 UAH)