Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95 та дизельне паливо для утримання автотранспорту Служби автомобільних доріг у Київській області)
Очікувана вартість
3 960 804,00 UAH
UA-2019-04-10-000518-b 65209ff352f54217826410195459fbdb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саранча Володимир Анатолійович

380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Вебсайт: http://kiev.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Контактна особа: Саранча Володимир Анатолійович
380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 13:00
Початок аукціону: 26 квітня 2019 15:38
Очікувана вартість: 3 960 804,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 804,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110340 літр
Бензин марки А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
27600 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 14:14
Перелік змін.jpg
16 квітня 2019 14:13
25В-19 Тендерна документація (зміни).docx
10 квітня 2019 11:34
25В-19 Проект договору.docx
16 квітня 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 14:14
Перелік змін.jpg
16 квітня 2019 14:13
25В-19 Тендерна документація (зміни).docx
10 квітня 2019 11:34
25В-19 Тендерна документація.docx
10 квітня 2019 11:34
25В-19 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-10-000518-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АФІНА-КОН", Код ЄДРПОУ:39939775
Дата подання: 11 квітня 2019 10:54
дискримінаційні умови
При уважному вивченні умов ТД, нами були виявлені дискримінаційні вимоги, які перешкоджають нашому підприємству прийняти участь в закупівлі, а саме:
1) В розділі 3 ТД п. 5 пп. 5.2.1. Замовник вимагає від учасників: «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що був укладений в період 2016 – 2018 років (Додаток № 3 до цієї тендерної документації), скан-копію виконаного договору, позитивний відгук від Замовника, у разі якщо Замовником була не Служба автомобільних доріг у Київській області. Аналогічним договором буде вважатись договір на закупівлю товару: бензину марки А-95 та дизельного палива на АЗС у вигляді універсальних бланків-дозволів (талонів, тощо) для проведення обліку операцій по одержанню Покупцем товару на АЗС. Відгук до договору, який зазначений в Додатку №3 повинен бути адресований на Службу автомобільних доріг у Київській області.»
Зазначена вимога є дискримінаційною та порушує наше законне право прийняти участь у цій закупівлі з наступних підстав.
Наше підприємство має укладені та виконані у 2019 році аналогічні договори на закупівлю товару: бензину марки А-95 та дизельного палива на АЗС у вигляді універсальних бланків-дозволів (талонів, тощо) для проведення обліку операцій по одержанню Покупцем товару на АЗС. В ТД не встановлена можливість подання аналогічного договору укладеного і виконаного у 2019 році. Зазначена вимога ТД штучно обмежує конкуренцію, оскільки в закупівлі зможуть прийняти участь лише суб’єкти підприємницької діяльності, які мають досвід в період 2016-2018 р.р.
Замовник вимагає надання відгуку адресованого на Службу автомобільних доріг у Київській області. Зазначена вимога є дискримінаційною та необґрунтованою, з наступних підстав. Відгуки про виконання договору надаються Замовниками Учасникам одноразово після повного виконання договору. Відгуки Замовника адресовані Учаснику і Учасник має право їх надавати будь якому підприємству, установі, організації будь-якої форми власності як підтвердження повного виконання своїх зобов’язань за договором. Незрозуміло, чому відгук має бути адресований саме Службі автомобільних доріг у Київській області і чим замовника не влаштовують відгуки видані на учасника, зміст яких свідчить про повне виконання договору. Окрім того, надання відгуків це добровільна справа Замовника, не врегульована нормами чинного законодавства, Учасник не може постійно просити різні відгуки від Замовника про виконання одного й того самого договору. Таким чином, в закупівлі можуть прийняти участь лише учасники які зможуть отримати від замовників відгуки адресовані на Службу автомобільних доріг у Київській області.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ТД в цій частині. Аналогічна позицію міститься в рішенні АМКУ № 9468-р/пк-пз від 13.09.2018.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 квітня 2019 12:22
Доброго дня!
По суті Вашої вимоги Замовник повідомляє наступне:
Відповідно до п. 5.2.1. Р ІІІ Тендерної документації Замовник вимагає надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що був укладений в період 2016 – 2018 років, для того, щоб Учасник міг підвередити свою кваліфікацію та відповідність предмету закупівлі. Заданий період становить 3 роки, що розширює коло Учасників та дає можливість участі всім стабільно працюючим організаціям. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником дана закупівля проводиться повторно, так як попередні торги не відбулися. Треба зазначити, що вимоги п 5.2.1. в даній закупівлі не змінювалися при цьому на попередні торги прийшло шість Учасників, що підтверджує добросовісну конкуренцію та недискримінацію Учасників.
Відповідно до п. 5.2.1. Р ІІІ Тендерної документації вимагається надати позитивний відгук від Замовника, у разі якщо Замовником була не Служба автомобільних доріг у Київській області. Слід зазначити, що позитивний відгук є гарантією спроможності виконання та якості наданих послуг, тому вимагається надати відгук безпосередньо від Замовника по наданому договору. Також зважаючи на те, що Замовником в попередніх періодах було неодноразово виявлено факт підробки Учасниками аналогічних відгуків, Тендерним комітетом було встановлено та прописано дану вимогу у всіх Тендерних закупівлях Замовника. Також треба заначити, що Замовник не вимагає відгук про виконання договору, а лише підтвердження надійності, спроможності та безперебійності надання послуг (товару) за наданим договором. Зважаючи на приведені Учасником порушення частини третьої статті 5 Закону даною вимогою Замовник повідомляє, що сам не одноразово надавав та надає аналогічні відгуки службам, організаціям, установам Замовником яких була Служба автомобільних доріг у Київській області, тому не бачить причин у відмові надати відповідний позитивний відгук Замовником.
Виходячи з вищенаведеного, Тендерним комітетом прийнято рішення не задовольнити дану вимогу Учасника у зв’язку з відсутністю на думку Комітету дискримінаційних вимог та обґрунтування підстав невиконання даних вимог Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-04-10-000518-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АФІНА-КОН", Код ЄДРПОУ:39939775
Дата подання: 15 квітня 2019 12:33
дискримінаційні вимоги
Дискримінаційні вимоги, прописані в ТД, порушують право нашого підприємства прийняти участь в закупівлі, а саме: 1) В розділі 3 ТД п. 5 пп. 5.2.1. Замовник вимагає від учасників: «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що був укладений в період 2016 – 2018 років (Додаток № 3 до цієї тендерної документації), скан-копію виконаного договору, позитивний відгук ….. Аналогічним договором буде вважатись договір на закупівлю товару: бензину марки А-95 та дизельного палива на АЗС у вигляді універсальних бланків-дозволів (талонів, тощо) для проведення обліку операцій по одержанню Покупцем товару на АЗС.»
Вказаний Замовником часовий період є дискримінаційною вимогою та ПОРУШУЄ НАШЕ ЗАКОННЕ ПРАВО ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ у цій закупівлі з наступних підстав. Наше підприємство не має аналогічних договорів (на закупівлю товару: бензину марки А-95 та дизельного палива на АЗС у вигляді універсальних бланків-дозволів (талонів, тощо)) за період 2016-2018 роки, однак має УКЛАДЕНІ ТА ВИКОНАНІ ДОГОВОРИ у 2019 році на закупівлю товару: бензину марки А-95 та дизельного палива на АЗС у вигляді універсальних бланків-дозволів (талонів, тощо) для проведення обліку операцій по одержанню Покупцем товару на АЗС.
В ТД НЕ ВСТАНОВЛЕНА МОЖЛИВІСТЬ подання аналогічного договору укладеного і виконаного у 2019 році, що може свідчити про умисне дискримінування Замовником Учасників, які або не були створенні в той період або не проводили підприємницьку діяльність пов’язану з продажем бланків-дозволів.
Таким чином, Замовник дискримінує всіх учасників які мають укладені та виконані договори у 2019 році, в тому числі наше підприємство, та всіх новостворених учасників, які не здійснювали підприємницьку діяльність у період 2016-2018 роках. Зазначена вимога ТД штучно обмежує конкуренцію, оскільки в закупівлі зможуть прийняти участь лише суб’єкти підприємницької діяльності, які мають досвід в період 2016-2018 р.р. Ми як потенційний учасник цієї закупівлі, здійснюючи свою діяльність згідно норм чинного законодавства, маючи досвід укладеного та виконаного договору протягом 2019 року ПОЗБАВЛЕНІ можливості прийняти участь у цій закупівлі, що я прямою дискримінацією наших прав.
Замовник встановлюючи таку вимогу порушує наступні вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»: Статтю 3 Закону де визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник НЕ МОЖЕ встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація НЕ ПОВИННА містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, шляхом внесення відповідних змін до ТД, а саме: розширити часові рамки аналогічних договорів, у тому числі договорів укладених та виконаних протягом 2019 року. Аналогічна позицію міститься в рішенні АМКУ № 9468-р/пк-пз від 13.09.2018. В іншому випадку будемо змушені звертатися за проведенням моніторингу цієї закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 квітня 2019 14:12
Дорого дня! Розглянувши Вашу вимогу, Тендерним комітетом Замовника було прийняте рішення задовольнити вимогу та внести відповідні зміни до Тендерної документаціїї в частині документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що був укладений в період 2016 – 2019 років.
Номер вимоги: UA-2019-04-10-000518-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 02 травня 2019 15:23
Підстави для відхилення

Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
п. 5.2.2 ч.5 розділу 3 до тендерної документації встановлює вимогу обов’язкового характеру щодо надання довідки про наявність матеріально - технічної бази, необхідних для виконання вимог, зазначених в цій тендерній документації (Додаток № 4 до цієї тендерної документації). У зв’язку з виробничою необхідністю та виконанням функцій і завдань Служби щодо безперервного експлуатаційного утримання мережі доріг Київської області відповідно до покладених на неї зобов’язань Законами України «Про автомобільні дороги», «Про дорожній рух» і діючих нормативних документів, що регламентують правила ремонту та утримання доріг, Учасник обов’язково повинен мати мережі АЗС по м. Києву, Київській області та по всіх областях України, які знаходяться у власності або на які підтверджено право використання.». Керуючись умовами договору №1124/08ШК від 07.03.2019 р. , наданого учасником торгів в складі тендерної пропозиції, предметом договору є поставка нафтопродуктів партіями. Правова природа даного договору не передбачає наявність в учасника правомочності щодо володіння/користування/розпорядження самими АЗС. Відповідно, учасник не може підтвердити свою відповідність вимозі щодо наявності мережі АЗС по всіх областях України, які знаходяться у власності або на які підтверджено право використання.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ".


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 травня 2019 17:56
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо, що розглянувши Договір від 07.03.2019 р №1124/08ШК, Замовником встановлено, що умовами вищезазначеного Договору передбачено наступне:
згідно п. 1.1 вказаного Договору, ТОВ «Нафтотрейд Ресурс» (далі – Постачальник) зобов’язується постачати ТОВ «УКРПРОМТРЕЙДІНГ» (далі – Покупець) нафтопродукти партіями (далі – Товар), а Покупець зобов’язується прийняти Товар від постачальника та оплатити його вартість на умовах даного Договору Відповідно до п. 1.2 Договору Постачальник зобов’язується зберігати придбаний Покупцем у Постачальника Товар протягом строку на умовах, передбачених цим Договором. При цьому, згідно змісту п.п. 3.2, 3,9 Товар повертається (видається) Покупцеві зі зберігання лише на підставі та в обмін на картку на пальне, видану Постачальником Покупцеві, тільки пред’явнику картки на пальне. П. 3.7 Договору визначено, що зберігання та видача (передача) Товару зі зберігання здійснюється на автозаправних станціях користувача, перелік яких погоджено сторонами у додатку 1 до вищезазначеного Договору.
На підставі зазначеного Замовник немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРПРОМТРЕЙДІНГ» в цій частині.
Інформуємо Вас, що остаточне рішення по результатам розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРПРОМТРЕЙДІНГ» буде прийнято з урахуванням всіх вимог, визначених тендерною документацією Замовника в установлені Законом терміни.
Номер вимоги: UA-2019-04-10-000518-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:41967948
Дата подання: 03 травня 2019 10:32
Відповідь на вимогу.
Шановний Замовник. У вкладенні надаємо обгрунтування відхилення вимоги ОККО.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 травня 2019 17:57
Замовник розглянув Вашу вимогу (лист від 03.05.2019 № 1) та прийняв до врахування в частині роз’яснення щодо постачання, зберігання та порядку видачі нафтопродуктів, а також мережі АЗС, передбачених Договором від 07.03.2019 р №1124/08ШК.
Водночас інформуємо Вас, що остаточне рішення по результатам розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРПРОМТРЕЙДІНГ» буде прийнято з урахуванням всіх вимог, визначених тендерною документацією Замовника в установлені Законом терміни.
Номер вимоги: UA-2019-04-10-000518-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:41967948
Дата подання: 10 травня 2019 17:54
Додаткова інформація щодо дискваліфікації ТОВ "Укрпромтрейдінг" 41967948
На підставі ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося із вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Укрпромтрейдінг» умовам тендерної документації, а саме не дотримання вимоги п.1.1 Р.1 Проекту договору в частині надання універсальних бланків-дозволів (талонів тощо), які повинні діяти на всій мережі АЗС, наданої в тендерній пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2019 09:55
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу Служба автомобільних доріг в Київській області (далі - Замовник) повідомляє наступне:
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРПРОМТРЕЙДІНГ» (далі - Учасник) на відповідність вимогам тендерної документації (далі - ТД), тендерний комітет визначив, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам ТД, виходячи з того, що в наданих на 2019 рік в Договорах поставки не дотримано вимоги п. 1.1 Р. І Проекту договору (що є невід’ємною частиною ТД) в частинні надання універсальних бланків-дозволів (талонів, тощо), які повинні діяти на всій мережі АЗС, наданої в тендерній пропозиції. В супереч даній вимозі Учасник надає договори поставок, які містять інформацію щодо строків та умов поставки (відпуску) товару з порушенням вищевказаної вимоги а саме:
- у Договорі №ТД-3814/МЕД від 9 квітня 2019 року Р.2 «Умови поставки» у п.2.2. вказано, що отримання товару (заправки нафтопродуктами транспортного засобу на АЗС) здійснюється після пред’явлення Уповноваженою особою Покупця картки на пальне оператору АЗС, яка повинна відповідати зразку зазначеному в Додатковій угоді №1 до договору мережі АЗС ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН ОЙЛ». Та сама форма талону діє і для мережі АЗС ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» Додаткова угода №3 до Договору поставки №ТТР-Д-968 від 16 квітня 2019 року. В той же час у Договорі № 1124/08шк від 07 березня 2019 Р.3 «Строки та умови поставки товару» у п.3.1. вказано, що після погодження Сторонами асортименту, кількості та ціни Товару (товарної партії) Постачальник надає за податковою накладною Покупцю картку (и) на пальне «WOG» встановленої форми відповідно номіналу (далі – картка(и)). Картка на пальне виготовляється на паперовому носії; глянцевому паперовому носії, заламінованого плівкою; пластикованому носії. Містить емблему торгової марки «WOG», вказану на вид (марку) Товару та номінал. Таким чином Учасник планує надавати два типи талонів, що порушує вимогу ТД в п. 1.1 Р. І Проекту договору в частинні надання універсальних бланків-дозволів (талонів, тощо), які повинні діяти на всій мережі АЗС, наданої в тендерній пропозиції.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам ТД, тендерний комітет Замовника визначив, що його тендерна пропозиція не відповідає і іншим умовам ТД, а саме:
- в порушення вимоги п. 5.2.1 ТД Учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, строк дії якого з 14.03.2019 до 31.12.2019р., а в скан-копії наданого аналогічного договору строк дії: з 14.03.2019 до 30.04.2019р (додається), що свідчить про недостовірність вказаних даних.
- в порушення вимоги п. 5.2.2 ТД Учасником надано скан-копію Договору поставки від 16.04.2019р. № ТТР-Д—968 з ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ Україна» не в повному обсязі, а саме: відсутні частини документу, що унеможливлюють отримання інформації. В наданому вищезазначеному Договорі Учасником навмисно приховані пункти 4.1.2-4.1.4, 4.3.3 Р. 4 ЗОБОВ’ЯЗАННЯ СТОРІН та повністю прихована інформація щодо Р. 5 Договору (додається).
- у Додатку № 6 ТД «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» зазначене невірне посилання на предмет вищезазначеної закупівлі, а саме: «ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо, газ пропан-бутан автомобільний)», що не відповідає найменуванню предмета закупівлі Замовника (додається).
Зважаючи на вищевикладене та керуючись п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник прийняв рішення по сукупності вищезазначених порушень відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УКРПРОМТРЕЙДІНГ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно п.2 ст.16 Закону та умовам ТД протокол №25В-4-19.

Додатки: 1. Додаткова угода №1 до Договору поставки №ТД-3814/МЕД від 9 квітня 2019 року.
2. Додаткова угода №3 до Договору поставки №ТТР-Д-968 від 16 квітня 2019 року.
3. Скан-копія стор. 1 Договору № 1124/08шк від 07 березня 2019 року.
4. Скан-копія стор. 2-4 Договору поставки від 16.04.2019р. № ТТР-Д— 968.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу щодо додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Укрпромтрейдінг» умовам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-04-10-000518-b.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:41967948
Дата подання: 15 травня 2019 16:16
Неправомірна дискваліфікація
Прошу розглянути вимогу у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2019 12:35
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу Служба автомобільних доріг в Київській області (далі - Замовник) повідомляє наступне:
1. Що стосується порушення п.5.2.2. Тендерної документації та вимоги 4.1 Додатку 4, а саме: видалення Учасником пунктів 4.1.2 – 4.1.4 та розділу 5 Договору поставки від 16.04.2019р. № ТТР-Д—968, з причин, як ви зазначили «конфіденційності інформації» (хоча п. 8.10 Договору не зазначено, які саме пункті є конфіденційними), але навіть у такому випадку ви були зобов’язані виконати вимогу п.2.3. Р.V Тендерної документації, а саме: що у разі якщо Учасник/Переможець відповідно до норм законодавства не зобов’язаний складати / надавати якийсь із вказаних у Р. ІІІ документів, в тому числі частин документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника/Переможця та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених документів з наданням у разі наявності аналогічних документів.
Зазначене роз’яснення в складі тендерної пропозиції Вами не надано.
2 . Що стосується невірного зазначення предмету закупівлі у Додатку № 6 Тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» та строку дії аналогічного договору у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до п.п. 2.2. п. 2 Р.V Тендерної документації тендерна пропозиція Учасника може містити формальні несуттєві помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції та які не призведуть до відхилення пропозиції Учасника. Відповідно п.п. 2.2.3. п. 2 Р.V Тендерної документації допускається у пропозиції описок, друкарських, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції. Враховуючи те, що Учасник надав у складі тендерної пропозиції лист вих. № 7 від 25.04.2019р., в якому не вірно зазначив предмет закупівлі, вказавши «ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти ( Бензин А-95, дизельне паливо, газ пропан-бутан автомобільний)», натомість визначений Замовником предмет закупівлі «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95 та дизельне паливо для утримання автотранспорту Служби автомобільних доріг у Київській області)», що не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, а є повною невідповідністю предмету закупівлі. Також, в порушення вимоги п. 5.2.1 ТД Учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, строк дії якого з 14.03.2019 до 31.12.2019р., а в скан-копії наданого аналогічного договору строк дії: з 14.03.2019 до 30.04.2019р., що свідчить про недостовірність вказаних даних, які не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок а тому не можуть бути враховані як такі, що відповідають умовам п.п. 2.2. та 2.2.3 п. 2 Р. V Тендерної документації.
3 . Що стосується недотримання вимоги п. 1.1. Р 1 Проекту договору в частині надання універсальних бланків-дозволів.
Під час перевірки поданих в складі тендерної пропозиції документів, Замовник виявив невідповідність умовам Тендерної документації в частині надання універсальних талонів – дозволів, які діють на всій мережі АЗС, виходячи з наявних Договорів по кожному окремому Договору-партнерства. З цього приводу Замовник надав аргументовану відповідь 13.05.2019р. на попередню Вашу вимогу від 10.05.2019р. Також, слід зазначити, що Замовник перевіряє та приймає рішення відносно оцінки тендерних пропозицій на підставі тих документів, які були подані в складі тендерної пропозиції Учасника, поданої до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В зв’язку з цим додаткова інформація, що надана Учасником у абз. 3 пункту 3 вимоги (навіть без підтверджуючих документів стосовно талонів) не може бути прийнята до врахування Замовником. В тому числі з огляду на вимогу абз. 4 п. 5 ст. 28 Закону про публічні закупівлі в частині внесення змін до змісту тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене та з метою дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, у Замовника немає підстав задовольнити подану вимогу стосовно скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРПОМТРЕЙДІНГ».

Документи подані скаржником

Документи

13 травня 2019 09:52
Додатки.pdf

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-10-000518-b.b7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КАНТ", Код ЄДРПОУ:31202724
Дата подання: 23 травня 2019 13:32
СКАРГА щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника під час проведення торгів, за оголошенням у ЦБД: № UA-2019-04-10-000518-b про закупівлю по предмету: 09130000-9 - нафта і дистиляти (Бензин марки А-95 та дизельне паливо для утримання автотр
СКАРГА щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника під час проведення торгів, за оголошенням у ЦБД: № UA-2019-04-10-000518-b про закупівлю по предмету: 09130000-9 - нафта і дистиляти (Бензин марки А-95 та дизельне паливо для утримання автотранспорту Служби автомобільних доріг у Київській області) Службою автомобільних доріг у Київській області (код ЄДРПОУ26345736) (далі – Служба авотомільних доріг, Служба, Замовник) протоколом №25В-5-19 від 13.05.2019р. (надалі – Рішення від 13.05.2019р., Рішення, оформлене Протоколом від 13.05.2019р.) за результатом розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства „ОККО КОНТРАКТ” (код ЄДРПОУ 36248687) (надалі – Переможець, ПП „ОККО КОНТРАКТ”, Учасник 1, Підприємство), вирішено визначити переможцем торгів ПП „ОККО КОНТРАКТ” на закупівлю за державні кошти бензин та дизельне паливо (09130000-9 - нафта і дистиляти) вартістю 3 960 804,00 гривень. Товариство з обмеженою відповідальністю „КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД” (далі - ТОВ „КАНТ”, Учасник 2) також взяло участь у процедурі відкритих торгів, які були проведені Замовником на закупівлю: 09130000-9 - нафта і дистиляти (Бензин марки А-95 та дизельне паливо для утримання автотранспорту Служби автомобільних доріг у Київській області) відповідно до оголошення у ЦБД: № UA-2019-04-10-000518-b - Закупівля на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель „Prozzoro” (далі - веб-портал „Prozzoro”). Тому, як Учасник цих закупівель, користується своїм правом та подає скаргу на Рішення від 13.05.2019 р. до Органу оскарження у порядку та строки визначені ст. 18 Закону України „Про публічні закупівлі” у зв’язку з наступним. Ознайомившись з тендерною пропозицією ПП „ОККО КОНТРАКТ”, вважаємо, що Рішення від 13.05.2019р. про обрання цього Учасника 1 переможцем підлягає скасуванню у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції ПП „ОККО КОНТРАКТ” вимогам Тендерної документації (надалі по тексту ТД) Замовника за нижче переліченим критерієм: Відповідно до пп. 1.2.6 п. 1.2 Розділу ІІ ТД документи, які необхідно надати Учаснику: „Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується одним або кількома наступними документами із зазначенням зразка підпису представника Учасника: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів.” На виконання пп. 1.2.6 п. 1.2 Розділу ІІ ТД, у складі власної тендерної пропозиції Переможцем було надано Довіреність від 19.07.2018р. №ОК-2018/104 (надалі – Довіреність, Довіреність від 19.07.2019р. та/або Довіреність ). Даною Довіреністю ПП „ОККО КОНТРАКТ”, в особі Директора Стоянського Сергія Сергійовича, який діє на підставі повноважень, що надані йому Статутом Підприємства, на підставі повноважень, що надані йому Статутом Підприємства, на підставі усної попередньої домовленості з представником, уповноважує Кучабську Ірину Орестівну (надалі – Представник, Кучабська І.О.), представляти інтереси Підприємства. Для цього Представнику надаються такі права (п. 1, 2 повноважень): 1) укладати та підписувати на умовах передоплати (авансу) договори, які мають своїм предметом купівлю-продаж, зберігання нафтопродуктів та зрідженого газу, темних нафтопродуктів (мастил), мінеральних добрив, супутніх товарів, оренду термінального обладнання та відповідних карток (старт-карток, паливних карток), надання інформаційно-консультативних послуг; 2) укладати та підписувати на умовах післяоплати (відтермінування оплати, товарного кредиту) договори, що не перевищують 190 000 000,00грн. (сто дев’яносто мільйонів гривень, нуль копійок) які мають своїм предметом купівлю-продаж, зберігання нафтопродуктів та зрідженого газу, темних нафтопродуктів (мастил), мінеральних добрив, супутніх товарів, в тому числі договори, у
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 травня 2019 19:00
рішення від 28.05.2019 № 6758.pdf
Дата публікації: 28 травня 2019 19:00
Рішення від 12.06.2019 № 7712.pdf
Дата публікації: 18 червня 2019 22:19

Документи подані скаржником

23 травня 2019 13:32
Квитанція про оплату.pdf
23 травня 2019 13:32
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

28 травня 2019 19:00
рішення від 28.05.2019 № 6758.pdf
18 червня 2019 22:19
Рішення від 12.06.2019 № 7712.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" 3 782 314,80
UAH з ПДВ
3 762 510,78
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 836 926,80
UAH з ПДВ
3 782 304,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" 3 866 724,00
UAH з ПДВ
3 805 409,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП" 3 959 427,60
UAH з ПДВ
3 959 427,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2019 16:59
Електронний підпис
25 квітня 2019 12:41
Електронний підпис
25 квітня 2019 12:40
Цінова пропозиція.pdf
25 квітня 2019 12:40
Технічне завдання.pdf
25 квітня 2019 12:40
Статут.pdf
25 квітня 2019 12:40
Скан договору Сан Ойл.pdf
25 квітня 2019 12:40
Сертификат на А-95, МНПЗ.pdf
25 квітня 2019 12:40
Проект договору.pdf
25 квітня 2019 12:40
Працівники.pdf
25 квітня 2019 12:40
Посилання на Статут.pdf
25 квітня 2019 12:40
ПК на А-95, МНПЗ.pdf
25 квітня 2019 12:40
Довкілля.pdf
25 квітня 2019 12:40
Довіреність.pdf
25 квітня 2019 12:40
відгук бензин.pdf
25 квітня 2019 12:40
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 квітня 2019 12:40
Витяг з ЄДРПОУ 26.03.19.pdf
25 квітня 2019 12:40
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

16 травня 2019 11:47
Електронний підпис
16 травня 2019 11:43
Стоянський.pdf
14 травня 2019 11:15
Електронний підпис
14 травня 2019 11:14
тендерна пропозиція.pdf
14 травня 2019 11:14
МВС_Кучабська.pdf
14 травня 2019 11:14
Кучабська.zip
14 травня 2019 11:14
ДФС до 19 травня.pdf
14 травня 2019 11:14
документи на якість.pdf
14 травня 2019 11:14
Довідка.zip
08 травня 2019 17:16
Електронний підпис
08 травня 2019 17:16
тп остаточна.pdf
25 квітня 2019 10:03
Електронний підпис
25 квітня 2019 10:00
Установчі документи.7z
25 квітня 2019 10:00
Технічна частина.7z
25 квітня 2019 10:00
тендерна пропозиція.pdf
25 квітня 2019 10:00
інші документи.7z

Публічні документи

25 квітня 2019 12:55
Електронний підпис
25 квітня 2019 12:54
відгук нсту.pdf
25 квітня 2019 12:54
Протокол, наказ Друзь.pdf
25 квітня 2019 12:54
Пропозиція.pdf
25 квітня 2019 12:54
паспорт+код Друзь .pdf
25 квітня 2019 12:54
ПАСПОРТ ДРУЗЬ ---захист.pdf
25 квітня 2019 12:54
опис до СТАТУТУ .pdf
25 квітня 2019 12:54
Копія Статут.pdf
25 квітня 2019 12:54
Копія видаткових НСТУ.pdf
25 квітня 2019 12:54
відомості ЄДРПОУ.pdf
25 квітня 2019 12:54
Витяг ПДВ копія.pdf
25 квітня 2019 12:54
Витяг від 26.03.2019.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 12:43
Електронний підпис
25 квітня 2019 12:42
Тех вимоги.pdf
25 квітня 2019 12:42
Статут.pdf
25 квітня 2019 12:42
Пропозиція.pdf
25 квітня 2019 12:42
Наказ та протоколи.pdf
25 квітня 2019 12:42
Лист код доступу.pdf
25 квітня 2019 12:42
Відгук від замовника.pdf
25 квітня 2019 12:42
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД"

ТОВ "МАНГО-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ"
#41967948
Відхилено 3 762 510,78
UAH з ПДВ
08 травня 2019 11:49
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 3 782 304,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
3 782 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 09:29
ДУ 3 до Договору 137-19 від 20.06.19.jpg зміни до договору
01 квітня 2020 09:28
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 09:26
ДУ 2 до Договору 137-19 від 20.06.19 з сумою.jpg зміни до договору
01 квітня 2020 09:26
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:33
ДУ 1 до договору 137-19 від 20.06.2019 продовж.т.д..pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:33
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 12:27
Договір від 20.06.2019 № 137-19.pdf укладений
20 червня 2019 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пп. 10.3. та 11.4 Договору, Сторони домовились продовжити дію Договору в обсязі 20 % від його вартості та викласти пп. 5.1 та 10.1 у наступній редакції: «5.1. Строк поставки товарів: Початок - з дня підписання Договору; Закінчення - до 31 березня 2020 року включно»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 березня 2020 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 137-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.3. Договору Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі 20 % від його вартості на суму 558 954,00 грн (п’ятсот п’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ: 93 159,00 грн та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 3 353 724,00 грн (три мільйона триста п’ятдесят три тисячі сімсот двадцять чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ: 558 954,00 грн».
Номер договору про закупівлю: 137-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3.2 та п. 3.3 Договору та на підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону «Про публічні закупівлі» Сторони домовилися переглянути ціну Договору в частині зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 %, що не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. Тому Сторони погодились п.1.1 та абзац 2 п. 1.2 Договору викласти в наступній редакції: «1.1. Продавець зобов'язується передати у власність Покупця товари (у вигляді універсальних бланків-дозволів для проведення обліку операцій по одержанню Покупцем товару на АЗС) на суму: бензин марки А-95 – 2 773 800,00 грн з ПДВ (24,80 грн/ 1літр), дизельне паливо – 579 924,00 грн з ПДВ (23,78 грн/ 1літр), а Покупець – прийняти і оплатити такі товари». Абзац 2 «1.2. Кількість товару: бензин марки А-95 – 102 391 літрів, дизельне паливо – 22 164 літрів».
Номер договору про закупівлю: 137-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 263 930,00
UAH (в тому числі ПДВ 543 988,33 UAH)