Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво дитячого садка на 75 місць в с. Синяк Вишгородського району Київської області
Очікувана вартість
37 254 214,00 UAH
UA-2019-04-10-000492-c 5b9435f3b8c34b98a0a1cf7c684738d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боголєй Інна Георгіївна

+380459635224 synak-inna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Синяківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04359672
Місцезнаходження: 07351, Україна , Київська обл., село Синяк, село Синяк, вул. Київська, 60
Контактна особа: Боголєй Інна Георгіївна
+380459635224
synak-inna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 21:00
Початок аукціону: 07 травня 2019 12:21
Очікувана вартість: 37 254 214,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво дитячого садка на 75 місць в с. Синяк Вишгородського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07351, Україна, Київська область, с. Синяк, кадастровий номер земельної ділянки 3221887501:05:086:0202
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 17:46
перелік змін.doc
25 квітня 2019 17:46
Додаток 3 ч.2.docx
25 квітня 2019 17:46
Додаток 5.docx
25 квітня 2019 17:46
Додаток 4.doc
25 квітня 2019 17:46
Додаток 3 ч.1.docx
25 квітня 2019 17:46
Додаток 2.doc
25 квітня 2019 17:46
Додаток 1.doc
25 квітня 2019 17:46
ТД 2019.doc
25 квітня 2019 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 17:46
перелік змін.doc
25 квітня 2019 17:46
Додаток 3 ч.2.docx
25 квітня 2019 17:46
Додаток 5.docx
10 квітня 2019 14:20
Додаток 5.docx
25 квітня 2019 17:46
Додаток 4.doc
10 квітня 2019 14:20
Додаток 4.doc
25 квітня 2019 17:46
Додаток 3 ч.1.docx
10 квітня 2019 14:20
Додаток 3.docx
25 квітня 2019 17:46
Додаток 2.doc
10 квітня 2019 14:20
Додаток 2.doc
25 квітня 2019 17:46
Додаток 1.doc
10 квітня 2019 14:20
Додаток 1.doc
25 квітня 2019 17:46
ТД 2019.doc
10 квітня 2019 14:20
ТД 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-05-000002 ● 3a757b1dc25246dd8653e13a562f0c2f
  • Статус: вирішено ● Дата: 13 серпня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2019 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.07.2019 № 131
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.07.2019 № 131

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-04-10-000492-c 10.04.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-08 10:13:32

Запит про надання пояснень

Чи зверталася Синяківська сільська рада до ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» з вимогою виплатити 100 000 гривень у відповідності до умов банківської гарантії від 03.05.2019 № 7333/19-ТГ, поданої у складі пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» (далі – Переможець), у зв’язку з ненаданням Переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-11 16:59:06

пояснення

у Замовника не було підстав для звернення до ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень», оскільки документи визначені в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (а саме, довідка видана Міністерством внутрішніх справ) було надано у 5 – й строк, який визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (а саме довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (частина 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»)). На підтвердження долучено протокол засідання тендерного комітету від 27 травня 2019 року та довідки (з вхідними номерами Замовника) .

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-08 10:15:00

Запит про надання пояснень

Чи зверталася Синяківська сільська рада до ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» з вимогою виплатити 100 000 гривень у відповідності до умов банківської гарантії від 03.05.2019 № 7333/19-ТГ, поданої у складі пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» (далі – Переможець), у зв’язку з ненаданням Переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-11 16:48:23

пояснення

у Замовника не було підстав для звернення до ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень», оскільки документи визначені в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (а саме, довідка видана Міністерством внутрішніх справ) було надано у 5 – й строк, який визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (а саме довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (частина 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»)). На підтвердження долучено протокол засідання тендерного комітету від 27 травня 2019 року та довідки (з вхідними номерами Замовника) .

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-07-24 17:45:16

Роз'яснення щодо висновку

З Висновку про результати моніторингу закупівлі:
«За результатами проведеного моніторингу встановлено, що положення тендерної документації, до яких вносились зміни 25.04.2019, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній редакції ТД, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону».

Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
На зазначену в ст. 23 вимогу Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником оприлюднено перелік змін та розміщено нову редакцію тендерної документації, що говорить про виконання Замовником вимог Закону в цій частині.
Щодо закреслення даних варто зазначити наступне. Законом та іншими нормативними актами не визначено форму та зміст окремого документу з переліком змін, таким чином Замовник самостійно визначає його форму та зміст. При цьому, вимога щодо відображення положень тендерної документації, до яких внесено зміни, відображаються у вигляді закреслених даних, які доступні до для перегляду після внесення змін виконано: сайт Уповноваженого органу містить файли ТД 2019.doc, Додаток1.doc, Додаток2.doc, Додаток3.docx, Додаток4.doc та Додаток5.docx назву яких автоматично закреслено системою, відповідно до вимог законодавства, але зміст яких відкритий для ознайомлення.
Крім того, на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=3&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc розміщено лист від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 “Щодо електронної системи закупівель”. Оскільки Замовником було дотримано вимоги ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", тому просимо надати більш чітке пояснення в чому саме Ви вбачаєте порушення.
З Висновку про результати моніторингу закупівлі:
«До того ж, за результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Так, у складі пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АМК РЕМ-БУД» відсутні довідки про наявність обладнання і матеріально-технічної бази та кваліфікованих працівників в ТОВ «Гефест МТ» (далі – Субпідрядник), при тому що згідно з довідкою від 25.04.2019 № 18/18/19 Переможець планує залучити Субпідрядника до виконання робіт з пожежної безпеки, чим не дотримано вимоги п. 1.3 та п. 2.3 додатку 1 до ТД. Таким чином, учасником ТОВ «АМК РЕМ-БУД» документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АМК РЕМ-БУД» як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації і уклав договір з зазначеним учасником. Вищевказане призвело до порушення абзацу 2 частини 4 ст. 28 Закону відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною».

Відповідно до розділу 1 Загальні положення Тендерної документації на проведення відкритих торгів ДК 021:2015 (CPV): код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівництво дитячого садка на 75 місць в с. Синяк Вишгородського району Київської області) терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про публічні закупівлі» та примірній тендерній документації, затвердженої Наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 року.
Так, відповідно до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» примірної тендерної документації учасник подає інформацію про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт), а саме: у разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Таким чином, в Тендерній документації вимагається подання інформації щодо субпідрядників, які будуть виконувати роботи у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо ж субпідрядники виконуватимуть роботи в обсязі меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю то учасник не зобов’язаний подавати інформацію щодо таких субпідрядників.
ТОВ «АМК РЕМ-БУД» в довідці № 18/18/19 від 25 квітня 2019 року зазначив, що для виконання робіт буде залучати субпідрядника ТОВ «ГЕФЕСТ МТ» для виконання робіт з пожежної безпеки з орієнтовним обсягом 2 % від вартості тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД». Оскільки ТОВ «ГЕФЕСТ МТ» планується виконувати з орієнтовним обсягом 2 % від вартості тендерної пропозиції, що є меншим ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то на ТОВ «ГЕФЕСТ МТ» не поширюються вимоги щодо надання інформації про субпідрядника, які зазначені в положеннях Тендерної документації.
Необхідно відмітити, що відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь – яких додаткових документів. Подання учасником додаткових документів не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції, але разом з тим у Замовника не виникає обов’язку розглядати додаткові документи, які не вимагались умовами Тендерної документації.
Просимо надати більш чітке пояснення, чому Замовник має відхиляти тендерну пропозицію на підставі додатково наданих Учасником документів ?

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-07-25 15:07:11

Про надання інформації

Північний офіс Держаудитслужби розглянув звернення за роз’ясненням щодо висновку Синяківської сільської ради, яке опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу 24.07.2019 б/н, на закупівлю робіт з будівництва дитячого садка на 75 місць в с. Синяк Вишгородського району Київської області, який опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-10-000492-c, і повідомляє.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої частини 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників критеріям та вимогам згідно із законодавством.
Згідно зі статтею 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Також, частиною третьої статті 16 Закону встановлено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення торгів.
Крім того, розділом ІІІ Тендерної документації (далі – ТД) передбачено, що неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Так, згідно з п.1.3 та п.2.3 Додатку № 1 до ТД Учасник на підтвердження кваліфікаційних вимог визначених у статті 16 Закону надає документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази і працівників відповідної кваліфікації, а саме: у разі залучення учасником торгів до виконання робіт інших підприємств (субпідрядників) додатково подається/ються довідка/и (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та довідка/и (у довільній формі) про наявність кваліфікованих працівників у відповідності до п. 2.1 та 2.2 по підприємствам (субпідрядникам) (зазначені довідки повинні бути завірені належним чином (субпідрядником).
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що у складі пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АМК РЕМ-БУД» (далі – Переможець) міститься довідка від 25.04.2019 № 18/18/19 згідно з якою у якості субпідрядника Переможець планує залучити ТОВ «Гефест МТ» до виконання робіт з пожежної безпеки.
Однак, у складі пропозиції Переможця відсутні довідки про наявність обладнання і матеріально-технічної бази та кваліфікованих працівників в ТОВ «Гефест МТ» , що не відповідає вимогам п. 1.3 та п. 2.3 додатку 1 до ТД.
Таким чином, учасником ТОВ «АМК РЕМ-БУД» документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до
ст. 22 Закону.
Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АМК РЕМ-БУД» як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації і уклав договір з зазначеним учасником.
Вищевказане призвело до порушення абзацу 2 частини 4 ст. 28 Закону відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.

Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що положення тендерної документації, до яких вносились зміни 25.04.2019, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній редакції ТД, що є порушення абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокол від 27.05.2019 №6, готувався на основі шаблонного протоколу (в якому всю перевірку здійснює саме секретар тендерного комітету), тому і було допущено описку, яку можна виправити шляхом підготовки протоколу про виправлення технічної помилки. Даний протокол Замовником підготовлено. Також, Замовником укладено додаткову угоду №2 до договору, яку разом з кошторисом оприлюднено на веб - порталі Уповноваженого органу.

2019-07-25 13:56:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено ч. 2 ст. 23, абзац 2 частини 4 ст. 28 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено ч. 2 ст. 23, абзац 2 частини 4 ст. 28 Закону) • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм

-

2019-08-08 11:16:45

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2019 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" 36 155 894,40
UAH з ПДВ
36 155 894,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"Будівельна компанія"Промбудінженерія" 37 254 214,00
UAH з ПДВ
37 254 214,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 10:39
Електронний підпис
30 травня 2019 10:07
Довідка ДФСУ
27 травня 2019 09:22
МВС
06 травня 2019 13:56
Електронний підпис
06 травня 2019 13:52
тендерна пропозиція.pdf
06 травня 2019 13:08
Електронний підпис
06 травня 2019 13:00
техпаспорти на ТЗ.pdf
06 травня 2019 13:00
Технічне завдання.pdf
06 травня 2019 13:00
Статут.pdf
06 травня 2019 13:00
ст 17.pdf
06 травня 2019 13:00
ст 16.pdf
06 травня 2019 13:00
Протокол зборів.pdf
06 травня 2019 13:00
Проект договору.pdf
06 травня 2019 13:00
Ліцензія 2019.pdf
06 травня 2019 13:00
Лист згода ГЕФЕСТ.pdf
06 травня 2019 13:00
Довідки.pdf
06 травня 2019 13:00
довідка КРЕДО.pdf
06 травня 2019 13:00
Довідка БІЗ.pdf
06 травня 2019 13:00
Reestr licenziativ_18.03.2019.xls

Публічні документи

02 травня 2019 16:32
Електронний підпис
02 травня 2019 16:30
Додаток3.pdf
02 травня 2019 16:30
Довідки.pdf
02 травня 2019 16:30
Додаток 4.pdf
02 травня 2019 16:30
ТП.pdf
02 травня 2019 16:30
Статут та інші.pdf
02 травня 2019 16:30
АА4910КК_2.pdf
02 травня 2019 16:30
АА4910КК.pdf
02 травня 2019 16:30
IMG_0002.pdf
02 травня 2019 16:30
IMG_0001.pdf
02 травня 2019 16:30
IMG_0002 (1).pdf
02 травня 2019 16:30
IMG_0001 (1).pdf
02 травня 2019 16:30
AA4755IB_2.pdf
02 травня 2019 16:30
AA4755IB.pdf
02 травня 2019 16:30
55579АА_2 (1).pdf
02 травня 2019 16:30
AA3604KK_2.pdf
02 травня 2019 16:30
AA3604KK.pdf
02 травня 2019 16:30
60071AA 1.pdf
02 травня 2019 16:30
55579АА .pdf
02 травня 2019 16:30
02.pdf
02 травня 2019 16:30
Технічні поспорта.pdf
02 травня 2019 16:30
Обладнання.pdf
02 травня 2019 16:30
Лист відгук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

ТОВ"Будівельна компанія"Промбудінженерія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Переможець 36 155 894,40
UAH з ПДВ
22 травня 2019 14:53

Документи

22 травня 2019 14:53
Електронний підпис
22 травня 2019 14:52
протокол
22 травня 2019 14:52
протокол
22 травня 2019 14:52
протокол
10 травня 2019 12:44
протокол
10 травня 2019 12:44
протокол
10 травня 2019 12:44
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2019 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
36 155 894,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2019 14:53
Електронний підпис
22 травня 2019 14:52
протокол
22 травня 2019 14:52
протокол
22 травня 2019 14:52
протокол
10 травня 2019 12:44
протокол
10 травня 2019 12:44
протокол
10 травня 2019 12:44
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 13:47
2 - 161-170.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
2 - 151-160.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
2 - 141-150.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
2 - 131-140.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
2 - 121 - 130.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
2 - 111-120.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
2 - 101-110.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
2 - 91-100.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
2 - 81-90.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
2 - 71-80.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
2 - 61-70.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
2 - 51-60.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
2 - 41-50.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
2 - 31-40.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
2 - 21-30.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
2 - 11-20.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
2 - 1-10.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
231-233.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
221-230.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
211-220.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
201-210.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
191-200.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
181-190.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
171-180.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
161-170.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
151-160.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
141-150.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
131-140.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
121-130.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
111-120.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
101-110.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
91-100.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
81-90.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
71-80.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
61-70.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
51-60.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
41-50.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
31-40.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
21-30.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
11-20.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
1-10.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:36
додаткова угода.jpg зміни до договору
25 липня 2019 13:36
2 - 211-219.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:35
2 - 201-210.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:35
2 - 191-200.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:35
2 - 181-190.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:35
2 - 171-180.rar зміни до договору
25 липня 2019 13:35
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 14:58
ДУ Синяк садок.pdf зміни до договору
09 липня 2019 14:55
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 13:27
договір укладений
07 червня 2019 13:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п.3.1 договору та в додатки 1 і 2 до договору
Номер договору про закупівлю: 01/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/06-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п.3.1 договору та додатку 3 до договору (виправлення помилки)
Номер договору про закупівлю: 01/06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML