Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування обладнання систем вентиляції та кондиціонування
Очікувана вартість
710 000,00 UAH
UA-2019-04-10-000465-c 439e829d28b64e84bc35d1af5bacd053
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ігор Миколайович

+38(093)-040-37-73 BONDARENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Бондаренко Ігор Миколайович
+38(093)-040-37-73
BONDARENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2019 13:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 12:43
Очікувана вартість: 710 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
428 од.
послуги з технічного обслуговування обладнання систем вентиляції та кондиціонування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 14:01
сканирование0085.pdf
19 квітня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 14:01
сканирование0085.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи по тендеру
Дата подання: 11 квітня 2019 16:10
Дата відповіді: 19 квітня 2019 16:29
Шановні замовники! Тендерна документація у Вас це докторська десертація під вашого учасника. Кому треба ця показуха. Ви вимагаєте частину документів, які зовсім не потрібні для вашого тендеру.Схаменіться!!!
Відповідь: Шановний учаснику, Ваше питання не зрозуміле і не стосується змісту тендерної документації.
Право власності на нежитлове приміщення
Дата подання: 11 квітня 2019 16:17
Дата відповіді: 19 квітня 2019 16:29
Яке відношення має право власності на нежитлове приміщенням до обслуговування обладнання по вентиляції та кондиціюванню у Вашому приміщені? КОЛИ ВЖЕ ПЕРЕСТАНИТЕ КРАСТИ ДЕРЖАВНІ ГРОШІ? .
Відповідь: Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на питання. Згідно з ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність обладнання та матеріально технічної бази. Відповідно до ст. 93 Цивільного кодексу України Місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку. Вимога щодо надання документів, які підтверджують право власності або користування приміщенням, підтверджують що учасник веде господарську діяльність. Окремо повідомляємо, що Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії.
Наявність працівників відповідної кваліфікаціі
Дата подання: 15 квітня 2019 21:22
Дата відповіді: 19 квітня 2019 16:30
Доводимо до вашого відома що обслуговуванням та монтажем систем вентиляції і кондиціювання займаються : - монтажник систем вентиляції, кондиціювання та аспірації повітря -слюсар з обслуговування систем вентиляції, кондиціювання та аспірації повітря В тендерній документаціїї зазначена наявність - електромонтер, електрогазозварник, головний інженер. Для чого ці робітники ? Тендерні кваліфікаційні вимоги не відповідають змісту Закупівлі. Перестаньте красти гроші платників податків !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на питання. Згідно з ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Технічними вимогами Додаток № 3 до Тендерної документації встановлений перелік послуг, що включаються до технічного обслуговування: вентиляційні системи – зовнішній огляд обладнання, перевірка міцності кріплень і огорож, перевірка конструкцій вентиляційної установки та інше. Згідно з п. 2.1.4 Проекту договору (Додаток 5 до Тендерної документації) Своєчасно та за власний рахунок усувати недоліки, що виникли з вини Виконавця у процесі надання послуг. Вимога щодо наявності в штаті Учасника «Електрогазозварника» є підтвердженням якісного та вчасного надання послуг з перевірки міцності кріплень і огорож вентиляційних систем.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «НСТ-Інжиніринг» 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 705 008,00
UAH з ПДВ
704 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будстар Груп 707 500,02
UAH з ПДВ
704 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2019 12:54
довідка облад.pdf
29 квітня 2019 12:49
протоколи пож.pdf
29 квітня 2019 12:42
тендерна пропозиція 500.pdf
29 квітня 2019 12:33
Гарантия 10202.zip
29 квітня 2019 12:26
Протокол Ох.пр..pdf
29 квітня 2019 12:26
Протокол Ел..pdf
29 квітня 2019 12:00
Статут.pdf
29 квітня 2019 12:00
Протокол.pdf
29 квітня 2019 12:00
Наказ.pdf
29 квітня 2019 11:57
трудові договора.pdf
29 квітня 2019 11:57
договор аренд склад.pdf
29 квітня 2019 11:57
технічні вимоги.pdf
29 квітня 2019 11:57
копії посвідчень.pdf
29 квітня 2019 11:57
витяг інвентар.pdf
29 квітня 2019 11:57
сертифікати.pdf
29 квітня 2019 11:57
згода оброб данних.pdf
29 квітня 2019 11:57
довідка облад.pdf
29 квітня 2019 11:57
свідоцтво ПДВ.pdf
29 квітня 2019 11:57
штат.pdf
29 квітня 2019 11:57
довідка працівників.pdf
29 квітня 2019 11:57
Відгук левадія.pdf
29 квітня 2019 11:57
довідка контак данні.pdf
29 квітня 2019 11:57
довідка з ЄДР.pdf
29 квітня 2019 11:57
довідка банкрутство.pdf
29 квітня 2019 11:57
довідка про иат базу.pdf
29 квітня 2019 11:57
довідка анткоруп.pdf
29 квітня 2019 11:57
довідка субпідряд.pdf
29 квітня 2019 11:57
довідка право підпису.pdf
29 квітня 2019 11:53
договор левадия.pdf
29 квітня 2019 11:53
акт левадия.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 14:54
Електронний підпис
29 травня 2019 14:50
Документи переможця.pdf
26 квітня 2019 17:11
Електронний підпис
26 квітня 2019 17:08
Трудові.pdf
26 квітня 2019 17:08
Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2019 17:08
Сертифікати.pdf
26 квітня 2019 17:08
Свідоцтво.pdf
26 квітня 2019 17:08
Протоколи+посвідчення.pdf
26 квітня 2019 17:08
Проект договору.pdf
26 квітня 2019 17:08
Переклад.pdf
26 квітня 2019 17:08
Переклад 2.pdf
26 квітня 2019 17:08
Диплом.pdf
26 квітня 2019 17:08
Відгук ЛВС.pdf
26 квітня 2019 17:08
10 ІСО.pdf
26 квітня 2019 17:08
8.8 статут.pdf
26 квітня 2019 17:08
8 Довідка.pdf
26 квітня 2019 17:08
7 Про субпідрядника.pdf
26 квітня 2019 17:08
5.1 Рішення власника.pdf
26 квітня 2019 17:08
5. Копія наказ 2017.pdf
26 квітня 2019 17:08
2.3 Договір оренди.pdf
26 квітня 2019 17:08
2 вІдповідність ст 17.pdf
26 квітня 2019 17:08
1.2.2 штатний розпис.pdf
26 квітня 2019 17:08
1.2 Оренда ІГС.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «НСТ-Інжиніринг»

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ТОВ Будстар Груп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «НСТ-Інжиніринг»
#38564379
Відхилено 500 000,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 18:17
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Переможець 704 850,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 18:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2019 18:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
704 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 17:26
сканирование0025.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 17:26
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 16:15
ф-цн-113-19.pdf укладений
18 червня 2019 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ч. 4 та 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-113/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML