Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування обладнання систем вентиляції та кондиціонування
Очікувана вартість
710 000,00 UAH
UA-2019-04-10-000465-c ● 439e829d28b64e84bc35d1af5bacd053
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Бондаренко Ігор Миколайович +38(093)-040-37-73 BONDARENKO@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2019 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 12:43 |
Очікувана вартість: | 710 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
428 од.
послуги з технічного обслуговування обладнання систем вентиляції та кондиціонування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2019 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2019 14:01 |
сканирование0085.pdf |
19 квітня 2019 16:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2019 14:01 |
сканирование0085.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи по тендеру
Дата подання: 11 квітня 2019 16:10
Дата відповіді: 19 квітня 2019 16:29
Шановні замовники! Тендерна документація у Вас це докторська десертація під вашого учасника. Кому треба ця показуха. Ви вимагаєте частину документів, які зовсім не потрібні для вашого тендеру.Схаменіться!!!
Відповідь: Шановний учаснику, Ваше питання не зрозуміле і не стосується змісту тендерної документації.
Право власності на нежитлове приміщення
Дата подання: 11 квітня 2019 16:17
Дата відповіді: 19 квітня 2019 16:29
Яке відношення має право власності на нежитлове приміщенням до обслуговування обладнання по вентиляції та кондиціюванню у Вашому приміщені?
КОЛИ ВЖЕ ПЕРЕСТАНИТЕ КРАСТИ ДЕРЖАВНІ ГРОШІ? .
Відповідь: Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на питання. Згідно з ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність обладнання та матеріально технічної бази. Відповідно до ст. 93 Цивільного кодексу України Місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку. Вимога щодо надання документів, які підтверджують право власності або користування приміщенням, підтверджують що учасник веде господарську діяльність. Окремо повідомляємо, що Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії.
Наявність працівників відповідної кваліфікаціі
Дата подання: 15 квітня 2019 21:22
Дата відповіді: 19 квітня 2019 16:30
Доводимо до вашого відома що обслуговуванням та монтажем систем вентиляції і кондиціювання займаються :
- монтажник систем вентиляції, кондиціювання та аспірації повітря
-слюсар з обслуговування систем вентиляції, кондиціювання та аспірації повітря
В тендерній документаціїї зазначена наявність - електромонтер, електрогазозварник, головний інженер.
Для чого ці робітники ?
Тендерні кваліфікаційні вимоги не відповідають змісту Закупівлі.
Перестаньте красти гроші платників податків !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на питання. Згідно з ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Технічними вимогами Додаток № 3 до Тендерної документації встановлений перелік послуг, що включаються до технічного обслуговування: вентиляційні системи – зовнішній огляд обладнання, перевірка міцності кріплень і огорож, перевірка конструкцій вентиляційної установки та інше. Згідно з п. 2.1.4 Проекту договору (Додаток 5 до Тендерної документації) Своєчасно та за власний рахунок усувати недоліки, що виникли з вини Виконавця у процесі надання послуг. Вимога щодо наявності в штаті Учасника «Електрогазозварника» є підтвердженням якісного та вчасного надання послуг з перевірки міцності кріплень і огорож вентиляційних систем.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «НСТ-Інжиніринг» |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
705 008,00
UAH з ПДВ
|
704 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Будстар Груп |
707 500,02
UAH з ПДВ
|
704 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «НСТ-Інжиніринг» #38564379 |
Відхилено |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2019 18:17
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Переможець |
704 850,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2019 18:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 17:26
|
сканирование0025.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2019 16:15
|
ф-цн-113-19.pdf | укладений |
18 червня 2019 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ч. 4 та 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | Ф/ЦН-Т-113/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |