Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
845 000,00 UAH
UA-2019-04-10-000462-b ● 1ec02a2fe6af4841b0945e5ad7b1ad03
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996711 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Плєшаков Павло +380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2019 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 845 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Тендерна документація
10 квітня 2019 11:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2019 11:17 |
Тендерна документація.docx | |
10 квітня 2019 11:17 |
Проект договору.docx | |
10 квітня 2019 11:17 |
Медико-технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-10-000462-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 11 квітня 2019 14:07
Вимога!
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), , зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок, зазначений PH для хлорвмісткого засобу ( Жарт?), зазначена температура зберігання від +5 С ( А якщо буде нижча- відхилите?), вимагаються гарантійні листи від виробника, які визнані неодноразово рішеннями АМКУ протизаконними!. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), , зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок, зазначений PH для хлорвмісткого засобу ( Жарт?), зазначена температура зберігання від +5 С ( А якщо буде нижча- відхилите?), вимагаються гарантійні листи від виробника, які визнані неодноразово рішеннями АМКУ протизаконними!. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2019 11:30
Відповідно до вимог пп.3 п.2 Статті 22 Тендерна документація Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація у розділі «Медико-технічні вимоги» містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, а саме: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі, їхні технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічна специфікація згідно вимог цього ж пункту Закону не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, ми не порушуємо Закон в частині, що регламентує опис предмету закупівлі, а тому не створюємо жодних перепон учасникам брати участь у торгах і пропонувати нам дезінфекційні засоби, що відповідають нашим вимогам.
Щодо вимоги про наявність листа-авторизації (гарантійного листа) від товаровиробника (або його офіційного представника в Україні). Ця вимога надає гарантії поставки дезінфекційних засобів, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник, надаючи такого листа авторизації/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він продукує). Очевидно, що при складанні документації тендерний комітет керувався перш за все принципами публічних закупівель, однак метою проведення процедури є отримання найбільш економічно вигідної пропозиції (обрано єдиний критерій оцінки - ціна), а також забезпечення умов виконання договору з метою виконання основного завдання Замовника – забезпечення належного рівня надання медичних послуг. Слід зазначити, що виробник (або його представник в Україні), може вважати за потрібне надавати лист авторизації про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні, для участі в торгах або одній уповноваженій фірмі, або декільком уповноваженим фірмам, які провели відповідні переговори чи уклали контракт на поставку за умови наявності контракту на поставку такого товару або ж за умови проведення попередніх переговорів. Відтак, вважаємо, що ці вимоги документації відповідають чинному законодавству та не обмежують коло Учасників торгів. Частиною 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено наше право на таку вимогу, бо «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», така вимога є перш за все вимогою щодо документального підтвердження гарантій поставки учасником, оскільки є нагальна потреба у даній закупівлі для безперебійного функціонування медичного закладу, тож замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникати недобросовісних постачальників.
Визначення конкретного виду продукції у цій процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з токи зору функціональних критеріїв. Окрім того, не зайвим буде зауважити, що конкретна продукція, яка запитується за даною Процедурою закупівлі, - вітчизняного виробництва, відтак Замовник у повній мірі реалізує загальнодержавну програму з захисту національного товаровиробника (в межах взятих Україною міжнародно-правових зобов’язань) та один з пріоритетних публічних інтересів – досягнення раціонального, ефективного використання державних коштів.
Отже, з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), а з іншого, встановлені в даній процедурі закупівлі умови повністю відповідають нормам законодавства. Таким чином, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених Законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Щодо вимоги про наявність листа-авторизації (гарантійного листа) від товаровиробника (або його офіційного представника в Україні). Ця вимога надає гарантії поставки дезінфекційних засобів, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник, надаючи такого листа авторизації/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він продукує). Очевидно, що при складанні документації тендерний комітет керувався перш за все принципами публічних закупівель, однак метою проведення процедури є отримання найбільш економічно вигідної пропозиції (обрано єдиний критерій оцінки - ціна), а також забезпечення умов виконання договору з метою виконання основного завдання Замовника – забезпечення належного рівня надання медичних послуг. Слід зазначити, що виробник (або його представник в Україні), може вважати за потрібне надавати лист авторизації про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні, для участі в торгах або одній уповноваженій фірмі, або декільком уповноваженим фірмам, які провели відповідні переговори чи уклали контракт на поставку за умови наявності контракту на поставку такого товару або ж за умови проведення попередніх переговорів. Відтак, вважаємо, що ці вимоги документації відповідають чинному законодавству та не обмежують коло Учасників торгів. Частиною 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено наше право на таку вимогу, бо «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», така вимога є перш за все вимогою щодо документального підтвердження гарантій поставки учасником, оскільки є нагальна потреба у даній закупівлі для безперебійного функціонування медичного закладу, тож замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникати недобросовісних постачальників.
Визначення конкретного виду продукції у цій процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з токи зору функціональних критеріїв. Окрім того, не зайвим буде зауважити, що конкретна продукція, яка запитується за даною Процедурою закупівлі, - вітчизняного виробництва, відтак Замовник у повній мірі реалізує загальнодержавну програму з захисту національного товаровиробника (в межах взятих Україною міжнародно-правових зобов’язань) та один з пріоритетних публічних інтересів – досягнення раціонального, ефективного використання державних коштів.
Отже, з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), а з іншого, встановлені в даній процедурі закупівлі умови повністю відповідають нормам законодавства. Таким чином, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених Законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Номер вимоги: UA-2019-04-10-000462-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 08 травня 2019 19:25
Вимога Хабарнику!
Знахабнілий хабарник та розкрадач бюджетних коштів все ж таки вирішив дискваліфікувати економічно найвигіднішу пропозицію. За нашими даними керівникі хабарника вимагають від постачальниів 40% хабаря. Аргументацію відхилення здорова людина не може сприйняти, бо написане пона нісенітниця. Стосовно ненадання гарантійного листа про 80% терміну зберігання. Хабарнику, в гарантійних листах на поставку проукції від виробників та гаранійному листі від учасника про гарантію поставки чітко вказано, що гарантується постачання товару зі строками придатності визначеними документацією. Чи за хабарями не бачите? Стосовно ненадання порівняльної таблиці у разі подання еквіваленту. Хабарнику, еквіваленту чого? У вас не зазначені торгові марки засобів в документації, тому ніякі еквіваленти ми не подавали! Вороваті вуха сторчать корупціонерів, бо вже ж до торгів знали, хто буде переможець і з якою специфікацією. Щодо ненадання гарантійного листа від виробника на деяку продукцію. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника є дискримінційною, визнана такою АМКУ в багатьох рішеннях, також визнана такою Міністерством економічного розвитку в публічних статтях посадових осіб, є публікації Макса Нефьодова, що вимагати гарантійні листи від виробників про гарантію поставки - справа протизаконна. Ця вимога замовниками вноситься штучно, бо виробникі надають гарантійні листи тільки певним "своїм" учасникам, а іншим зась. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо негайно повернути нашу пропозицію до розгляду, в іншому випадку ми направляємо листи до АМКУ, Державної аудиторської служби України , Національної поліції та представникам Громадських організацій з метою перешкоджання корупціному дерібану бюджетних коштів та притягнення до кримінальної відповідальності посадових осіб-корупціонерів!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2019 10:13
Шановний, Учаснику! Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу № UA-2019-04-10-000462-b.a3 від 08.05.2019 та за результатами розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Замовника закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. В силу ст. 11 даного Закону тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
В рішенні щодо кваліфікації Вашої тендерної пропозиції від 08.05.2019 р. детально описано підстави відхилення пропозиції згідно з ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Визначення Вас переможцем щодо даної закупівлі може бути оскаржене іншими учасниками. Відтак, підстав для скасування прийнятого рішення у Замовника немає.
В рішенні щодо кваліфікації Вашої тендерної пропозиції від 08.05.2019 р. детально описано підстави відхилення пропозиції згідно з ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Визначення Вас переможцем щодо даної закупівлі може бути оскаржене іншими учасниками. Відтак, підстав для скасування прийнятого рішення у Замовника немає.
Номер вимоги: UA-2019-04-10-000462-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 14 травня 2019 10:57
Щодо відповіді
Ми направляємо листи до контролюючих органів. Там будете розповідати про свою неупередженність і про те, що не берете хабарі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2019 10:36
Дякуємо за Ваше звернення.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1.Дезінфекційні засоби |
Опис предмету закупівлі: |
Під кількістю 6 одиниць слід розуміти 6 найменувань відповідно до медико-технічних вимог
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 22 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
6 од
Лот № 1 – Дезінфекційні засоби
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79010, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Чернігівська, 7
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СаноМарк" #33213544 |
Переможець |
449 750,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 18:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 20:54
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2019 12:52
|
Договір 21.05.2019 №258 СаноМарк.pdf | укладений |
22 травня 2019 12:52
|