Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні реактиви – 66 найменувань
Очікувана вартість
263 040,00 UAH
UA-2019-04-10-000430-a 0037f14b92624bdd8fc5a908f7881f1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Тулупова

+380473524078 tanya.crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 02005349
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., г. Корсунь-Шевченковский, ул. Ярослава Мудрого, 146
Контактна особа: Любов Тулупова
+380473524078
tanya.crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 26 квітня 2019 13:55
Очікувана вартість: 263 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 630,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Найменування та асортимент (кількість), а також одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1088 одиниця
Лабораторні реактиви – 66 найменувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2019 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 10:13
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc
10 квітня 2019 10:13
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
10 квітня 2019 10:13
ТД _ РЕКТИВИ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо технічного завдання
Дата подання: 12 квітня 2019 13:53
Дата відповіді: 12 квітня 2019 14:21
Прохання звернути увагу, що п.17 "Набір реактивів для гематологічних досліджень на аналізаторі " Micros-60": промивний розчин 1л" до Вашого аналізатору випускається у тарі лише 500 мл. Просимо внести коррективи до технічного завдання.
Відповідь: Набір реактивів для гематологічних досліджень на аналізаторі " Micros-60": промивний розчин " випускається різними виробникакми в різних об’ємах , наприклад: NormaHypoclean (Угорщина) - 1 л, а CORMAY (Польща) - 0,5л.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВП Філісіт-Діагностика 248 761,01
UAH з ПДВ
248 761,01
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВЕГА-Д 260 717,14
UAH з ПДВ
260 717,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2019 15:27
Електронний підпис
22 квітня 2019 15:26
ДОКУМЕНТИ.7z
22 квітня 2019 15:26
ЦП.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВП Філісіт-Діагностика

ПП ВЕГА-Д

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВП Філісіт-Діагностика
#24607793
Переможець 248 761,01
UAH з ПДВ
03 травня 2019 09:24

Документи

03 травня 2019 09:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2019 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВП Філісіт-Діагностика
#24607793
248 761,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2019 09:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 08:38
Додаткова угода №4 до договору №33 від 21.05.2019р..zip зміни до договору
28 січня 2020 08:32
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:06
Д.у. UA-2019-04-10-000430-a.JPG зміни до договору
28 грудня 2019 16:05
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 14:23
Додаткова угода №2.JPG зміни до договору
01 жовтня 2019 14:23
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2019 15:55
д._у_на_змiну_реквiзитiв_та_назви_33.JPG зміни до договору
20 вересня 2019 15:54
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2019 10:26
Додаткова угода 1.JPG зміни до договору
31 травня 2019 10:24
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 08:20
Договір.doc укладений
21 травня 2019 08:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 31.05.2019 р.
Номер договору про закупівлю: № 33
Договір:
Номер додаткової угоди: № 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 20.09.2019 року (зміна реквізитів Замовника). п. 14. Сума договору після внесення змін: - п. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: -
Номер договору про закупівлю: № 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №2 від 30.09.2019 р. (зміна реквізитів Засовника) п. 14. Сума договору після внесення змін : - п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін : -
Номер договору про закупівлю: № 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 26.12.2019 року. 14. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, а також зазначення кількості та суми у відповідних показниках. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 298 504,93
UAH (в тому числі ПДВ 19 528,36 UAH)