Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з організації гарячого харчування дітей
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-04-10-000310-c 01ae7170d24349bb8a8b655b6fb79469
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іовиця Віоріка Михайлівна

+380374021449 kmm1@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЕРЦАЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 21423791
Вебсайт: http://www.osvitagerca.com
Місцезнаходження: 60500, Україна , Чернівецька обл., місто Герца, ВУЛ. ШИКУЛИ, будинок 4
Контактна особа: Іовиця Віоріка Михайлівна
+380374021449
kmm1@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відповідно до оголошеної закупівлі на проведення відкритих торгів (UA-2019-01-09-001132-a), було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Кейтерингові послуги код ДК 021:2015 55520000-1» (послуги з організації гарячого харчування дітей)». До участі у процедурі закупівлі було подано менше двох пропозицій. У зв’язку з цим 26 січня 2019 року відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів UA-2019-01-09-001132-a від 26 січня 2019 року. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2019-03-14-000830-b), замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «Кейтерингові послуги код ДК 021:2015 55520000-1» (послуги з організації гарячого харчування дітей)». Проте 31 березня 2019 року було вдруге відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (до участі в процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів UA-2019-03-14-000830-b від 31 березня 2019 року. Однак, у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі «Кейтерингові послуги код ДК 021:2015 55520000-1» (послуги з організації гарячого харчування дітей)». Голова комітету зазначив, що п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо замовником торгів було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 12:09
Оскарження наміру укласти договір: 21 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з організації гарячого харчування дітей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Чернівецька область, Герацаївський район, с.Петрашівка,, Петрашівський ЗОШ І-ІІІ ст.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

10 квітня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 12:01
Скановані документи.pdf
10 квітня 2019 12:01
Скановані документи (1).pdf
10 квітня 2019 12:01
протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП «КОБЕЛЯ МАРІЯ КОСТЯНТИНІВНА»
#2151217841
Переможець 318 000,00
UAH
10 квітня 2019 12:09

Документи

10 квітня 2019 12:09
Електронний підпис
10 квітня 2019 12:08
намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2019 12:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП «КОБЕЛЯ МАРІЯ КОСТЯНТИНІВНА»
#2151217841
318 000,00
UAH
Документи

Документи

10 квітня 2019 12:09
Електронний підпис
10 квітня 2019 12:08
намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 18:07
Їдальня Кобеля.pdf зміни до договору
13 січня 2020 18:04
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 10:56
ДУ 20_.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 10:54
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 10:53
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 13:40
додаток 1 до договору.pdf зміни до договору
22 квітня 2019 17:03
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 09:29
Договір укладений
22 квітня 2019 09:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаток 1 до договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 44/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 44/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 44/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума призначень
Номер договору про закупівлю: 44/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML