Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44510000-8 Знаряддя Деталі інструментів в асортименті
Очікувана вартість
36 844,98 UAH
UA-2019-04-10-000190-c 3704455dd60b4e0cad09f7c41d5dc7c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончарук Марина Ігорівна

+38 067 731 39 16 GONCHARUK.MI@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Гончарук Марина Ігорівна
+38 067 731 39 16
GONCHARUK.MI@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 14:17
Очікувана вартість: 36 844,98 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 368,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Деталі інструментів в асортименті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 пункт
Деталі інструментів в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  30 червня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2019 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 10:46
Титулка.pdf
10 квітня 2019 10:46
13 001321_ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо еквіваленту товару
Дата подання: 10 квітня 2019 11:46
Дата відповіді: 11 квітня 2019 13:46
Шановний Замовнику! Згідно Вашої тендерної документації,а саме додаток 3 ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ,у ,п.17: Набір мітчиків та плашок М3-М12 з воротком, 20 одиниць, ТОРЕХ 14А425 або еквівалент (мітчики М3, М4, М5, М6, М7, М8, М9, М10, М12, плашки М3, М4, М5, М6, М7, М8, М9, М10, М12, вороток для мітчиків, плашкотримач, пластмасова коробка розмірами: ДхШхВ 240х100х20мм, вага не більше 0,7кг) Чи можлива поставка еквіваленту товару в металевої коробці,з розмірами корбки які відрізняються від данних Вами,та вага яких більше 0,7 кг? Якщо Ваша відповідь буде-НІ,тоді прошу Вас видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги які обмежують коло потенційних учасників,а саме: У п.17- пластмасова коробка розмірами: ДхШхВ 240х100х20мм, вага не більше 0,7кг. п.16-металева коробка розмірами: ДхШхВ 260х120х40мм, вага не більше 1,35кг. Також надайте розяснення п.20,а саме фрази або еквівалент, пластмасова коробка.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має право вимагати той товар, який йому необхідний, тому зміни в тендерну документацію вноситись не будуть. В тендерній документації прописані вимоги до товару, які забезпечать потребу відділів-замовників Південно-Західної ЕС, а саме працівників які, використовують набори інструментів у щоденній роботі (для них має значення вага і розміри наборів інструментів). Як показує досвід попередніх закупівель інструментів, вказані вимоги не є дискримінаційними та не обмежують коло потенційних учасників (в попередніх закупівлях приймали участь 6-7 постачальників). Також надаємо роз’яснення п.20 Додатку 3 до Тендерної документації, а саме: фраза “або еквівалент” відноситься до торгової марки BOSCH HSS PointTeQ.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 квітня 2019 08:30
Дата відповіді: 11 квітня 2019 08:58
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши запитання, надаємо наступні відповіді:

1) Згідно Примітки після Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації (далі - ТД) та на виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» №922-VIIІ від 25 грудня 2015 року конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент». Отже, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаній в тендерній документації, але їх технічні характеристики мають відповідати тим, що вказані в Таблиці 1 Додатку 3 до ТД.
2) Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціна тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).
надайте будь-ласка відповідь
Дата подання: 11 квітня 2019 09:25
Дата відповіді: 11 квітня 2019 13:46
Шановний Замовнику! Згідно Вашої тендерної документації,а саме додаток 3 ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ,у ,п.17: Набір мітчиків та плашок М3-М12 з воротком, 20 одиниць, ТОРЕХ 14А425 або еквівалент (мітчики М3, М4, М5, М6, М7, М8, М9, М10, М12, плашки М3, М4, М5, М6, М7, М8, М9, М10, М12, вороток для мітчиків, плашкотримач, пластмасова коробка розмірами: ДхШхВ 240х100х20мм, вага не більше 0,7кг) Чи можлива поставка еквіваленту товару в металевої коробці,з розмірами корбки які відрізняються від данних Вами,та вага яких більше 0,7 кг? Якщо Ваша відповідь буде-НІ,тоді прошу Вас видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги які обмежують коло потенційних учасників,а саме: У п.17- пластмасова коробка розмірами: ДхШхВ 240х100х20мм, вага не більше 0,7кг. п.16-металева коробка розмірами: ДхШхВ 260х120х40мм, вага не більше 1,35кг. Також надайте розяснення п.20,а саме фрази або еквівалент, пластмасова коробка.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має право вимагати той товар, який йому необхідний, тому зміни в тендерну документацію вноситись не будуть. В тендерній документації прописані вимоги до товару, які забезпечать потребу відділів-замовників Південно-Західної ЕС, а саме працівників які, використовують набори інструментів у щоденній роботі (для них має значення вага і розміри наборів інструментів). Як показує досвід попередніх закупівель інструментів, вказані вимоги не є дискримінаційними та не обмежують коло потенційних учасників (в попередніх закупівлях приймали участь 6-7 постачальників). Також надаємо роз’яснення п.20 Додатку 3 до Тендерної документації, а саме: фраза “або еквівалент” відноситься до торгової марки BOSCH HSS PointTeQ.
щодо відповіді
Дата подання: 11 квітня 2019 16:17
Дата відповіді: 16 квітня 2019 11:58
Також надаємо роз’яснення п.20 Додатку 3 до Тендерної документації, а саме: фраза “або еквівалент” відноситься до торгової марки BOSCH HSS PointTeQ. Шановний Замовнику Ви надали відповідь що для працівників які будуть використовувати набори інструментів є значення яка буде вага та розміри коробки набору інструментів, поясніть будь ласка як саме вага та розмір набору впливає на якісні та кількісні характеристики до товару? Вказуючи конкретні вимоги до розміру коробки та ваги Ви обмежуєте коло потенційних учасників тому що з конкретними розмірами коробки та ваги набору Вам вже неможливо запропонувати еквівалент тому що під ці характеристики підходить тільки одна конкретна марка товару,тому прошу Вас видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації та не порушувати ЗУ"Про публічні закупівлі",а саме: Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 5. Недискримінація учасників 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Стаття 38. Відповідальність за порушення вимог цього Закону 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. 2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Щодо Вашого роз’яснення п.20 Додатку 3 до Тендерної документації, а саме: фраза “або еквівалент” відноситься до торгової марки BOSCH HSS PointTeQ.Те що фраза “або еквівалент” відноситься до торгової марки BOSCH HSS PointTeQ це зрозуміло але питання було таке: надайте розяснення п.20,а саме фрази або ЕКВІВАЛЕНТ,ПЛАСТМАСОВА КОРОБКА.(в металевій не підійде?не еквівалент?чи як це зрозуміти?) ЗАРАЗ Я СПОДІВАЮСЬ ВИ РОЗУМІЄТЕ,ЩО Я МАЮ НА УВАЗІ КАЖУЧІ ПРО ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання, надаємо наступну відповідь:

Замовник має право вимагати той товар, який йому необхідний, тому зміни в тендерну документацію вноситись не будуть. Також надаємо роз’яснення п.20 Додатку 3 до Тендерної документації, а саме: фраза “або еквівалент” відноситься до торгової марки BOSCH HSS PointTeQ, а не матеріалу коробки.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-10-000190-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 10 квітня 2019 11:24
Щодо відміни аналогічної закупівлі
Шановний Замовнику,в попередній аналогічній закупівлі за номером https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-13-001084-c Ви відмінили торги з обгрунтуванням:- "дата отмены
03.04.2019 16:08:28
Причина отмены
Відмінити відкриті торги на закупівлю «44510000-8 Знаряддя Деталі інструментів в асортименті» на підставі абзацу 1, частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, а саме товарів з технічними характеристиками вказаними в Тендерній документації на закупівлю «44510000-8 Знаряддя Деталі інструментів в асортименті»."
Поясніть будь ласка що ж саме Ви змінили в технічних характеристиках товару,та як же так виходить, що 7 днів назад необхідності у закупівлі не було, а тепер вона раптом з'явилася? Можливо тому, що не переміг потрібний Вам учасник? Якщо я помиляюсь тоді обгрунтуйте Ваше рішення згідно діючого законодавства України та дайте чітку відповідь чи дійсно Вам потрібен товар прописаний в тендерній документації?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2019 08:57
Відповідь надана в протокольному рішенні №13-42-3/2-ВТ
Номер вимоги: UA-2019-04-10-000190-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 11 квітня 2019 09:37
щодо відповіді тендерного комітету замовника
Шановний тендерний комітет Замовника,надайте будь ласка відповіді на наступні запитання:
1.Що ж саме Ви змінили в технічних характеристиках товару,та як же так виходить, що 7 днів назад необхідності у закупівлі не було, а тепер вона раптом з'явилася?(опис та технічні вимоги до товару в попередній закупівлі та в цій ідентичний)
2.Навіщо Ви скасували попередні торги,а не розглянули пропозиції учасників згідно діючого законодавства?
3.Де гарантія того,що Ви знову не скасуєте торги з аргументацією,що у Вас відсутня потреба в придбанні товару?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2019 14:01
Відповідь надана в протокольному рішенні №13-42-3/6-ВТ
Номер вимоги: UA-2019-04-10-000190-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 11 квітня 2019 14:23
щодо відповіді
Шановна уповноважена особа Замовника, Бойко Наталя Валеріївна,звертаю Вашу увагу на те,що в попередній вимозі Ви відповіли не на всі запитання,тому вимушений задати їх знову:
1.Навіщо Ви скасували попередні торги,а не розглянули пропозиції учасників згідно діючого законодавства?(якщо Ви хотіли внести зміни в технічні вимоги до товару то у Вас було згідно діючого законодавства вдосталь часу це зробити, навіщо Ви чекали завершення аукціону, а потім вигадували необгрунтовані причини щодо дискваліфікації учасника?)
2.Чи не скасуєте Ви ці торги з аргументацією,що у Вас відсутня потреба в придбанні товару?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2019 11:55
Рішення викладене в Протоколі №13-42-3_7-ВТ

Документи

11 квітня 2019 08:57
Протокол 13-42-3_2-ВТ.pdf

Документи

11 квітня 2019 14:01
Протокол 13-42-3_6-ВТ.pdf

Документи

16 квітня 2019 11:55
Протокол 13-42-3_7-ВТ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ" 34 175,40
UAH
33 800,00
UAH
Документи
ФОП Лук'ян Михайло Федорович 36 770,00
UAH
34 112,70
UAH
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 09:42
+Витяг з ЄДРПОУ (2).pdf
26 квітня 2019 09:42
Специфікація (1).pdf
26 квітня 2019 09:42
Реєстр документів (2).pdf
26 квітня 2019 09:42
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

17 травня 2019 15:47
Довідка податкова.pdf
17 травня 2019 15:47
Довідка МВС 2.pdf
17 травня 2019 15:47
Довідка МВС 1.pdf
17 травня 2019 15:47
Довідка 2.pdf
17 травня 2019 15:47
Довідка 1.pdf
19 квітня 2019 18:49
Технічна частина.pdf
19 квітня 2019 18:49
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ"

ФОП Лук'ян Михайло Федорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ"
#2903905651
Відхилено 33 800,00
UAH
08 травня 2019 09:21
ФОП Лук'ян Михайло Федорович
#2604312359
Переможець 34 112,70
UAH
15 травня 2019 09:45

Документи

08 травня 2019 09:21
Електронний підпис
08 травня 2019 09:20
Протокол 13-42-3_9-ВТ.pdf

Документи

15 травня 2019 09:45
Електронний підпис
15 травня 2019 09:39
Протокол 13-42-3_10-ВТ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2019 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лук'ян Михайло Федорович
#2604312359
34 112,70
UAH
Документи

Документи

15 травня 2019 09:45
Електронний підпис
15 травня 2019 09:39
Протокол 13-42-3_10-ВТ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 09:36
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 14:53
70-1-1208-19 ФОП Лук'ян М.Ф..pdf укладений
28 травня 2019 14:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 40 935,24
UAH (в тому числі ПДВ 6 822,54 UAH)