Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 000000, 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000000000000000 0000000000000 00000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2019 10:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2019 13:14 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2019 13:35 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
10 квітня 2019 10:29 |
00000000 |
10 квітня 2019 10:29 |
00000000000000000000000000 |
10 квітня 2019 10:29 |
0000000000000000000000000000 |
26 квітня 2019 13:35 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
10 квітня 2019 10:29 |
00000000
|
||
10 квітня 2019 10:29 |
00000000000000000000000000
|
||
10 квітня 2019 10:29 |
0000000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-03-000041 ● e4854ebcf61d496f85db69bd46c69186
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2019 17:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2019 № 148
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.І. від 03.06.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 03.06.2019 № 148
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2019-04-10-000161-c 10.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення Тендерний комітет Замовника Національна Академія національної гвардії України, розглянувши висновок, про встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» надає свої заперечення. А саме: 1. Умовами підпункту ІІІ пункту 1 додатку № 1 Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації надає: ІІІ. Копії медичних книжок, що зазначені у довідці згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 року № 559 та наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150. Інформації, щодо дійсності проходження медичного огляду працівниками Учасника в поданих медичних книжках Замовником в тендерній документації не зазначалося. Для підтвердження вимог, Учасником надано копії медичних книжок, у зазначеній кількості, що повністю відповідає тендерної документації, та тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації у цієї частині. 2. Відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 39 від 10.02.2016, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 12 березня 2016 р. за № 382/28512 реєстрація потужності вноситься до реєстру, який ведеться компетентним органом в електронному вигляді з використанням матеріально-технічної бази територіальних органів компетентного органу. Доступ до реєстру є вільним. Відповідність наданої інформації ТОВ «ПРОДТОРГ-НГ», а саме реєстрацію потужності складського приміщення, яке знаходиться за адресою: м. Київ, вул. С.Хохлових, 15. Відповідно до інформації зазначеної в реєстрі реєстрації потужностей, вищезазначене складське приміщення внесено як потужність. Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації у цієї частині. 3. Умовами підпункту ІV пункту 1 додатку № 1 Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації надає: ІV. Довідка з інформацією про: - наявність автотранспорту для перевезення продуктів харчування (надати копії документів, що підтверджують наявність автотранспорту для перевезення – договір оренди, договір про надання послуг або інше) (на підтвердження дотримання вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасник надає: - у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання: • копію договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі; Для підтвердження вимог, Учасником надано копію договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, що повністю відповідає тендерної документації, та тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації у цієї частині. 4. Згідно вимог тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, таким чином, у випадку, коли інформація Учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) може містити виправлення, відносится до суттевих помилок, та не впливає на зміст тендерної пропзиції Учасника. Таким чином тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації у цієї частині. Виходячи з вищевикладеного, тендерний комітет вважає правомочне визначення учасника ТОВ «ПРОДТОРГ-НГ», переможцем процедури закупівлі, тому що його пропрозиція є найнижчою, та відповідає всім вимогам тендерної документації та оглошення про проведення цих торгів.
2019-06-30 16:48:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 18:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
02 січня 2020 16:04
|
00000000 | зміни до договору |
17 грудня 2019 16:53
|
000000000000000000000 | зміни до договору |
17 грудня 2019 16:53
|
00000000 | зміни до договору |
28 жовтня 2019 16:33
|
0000000000000000 | зміни до договору |
28 жовтня 2019 16:33
|
00000000 | укладений |
20 травня 2019 17:07
|
0000000000000000 | укладений |
20 травня 2019 17:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |