Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2019-04-10-000161-c 330db2e69b3e4282a70cf79cd277503e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

00000000000000000000000000

0000000000000 00000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 0000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 000000, 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Контактна особа: 00000000000000000000000000
0000000000000
00000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 15:00
Початок аукціону: 26 квітня 2019 13:14

Інформація про предмет закупівлі

00000000000000000000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 13:35
0000000000000000000000000000000000000000000
10 квітня 2019 10:29
00000000
10 квітня 2019 10:29
00000000000000000000000000
10 квітня 2019 10:29
0000000000000000000000000000
26 квітня 2019 13:35
0000000000000000000000000000000000000000000
26 квітня 2019 13:35
0000000000000000000000000000000000000000000
10 квітня 2019 10:29
00000000
10 квітня 2019 10:29
00000000000000000000000000
10 квітня 2019 10:29
0000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-03-000041 ● e4854ebcf61d496f85db69bd46c69186
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019 17:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.06.2019 № 148
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.І. від 03.06.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 03.06.2019 № 148

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

1 UA-2019-04-10-000161-c 10.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення Тендерний комітет Замовника Національна Академія національної гвардії України, розглянувши висновок, про встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» надає свої заперечення. А саме: 1. Умовами підпункту ІІІ пункту 1 додатку № 1 Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації надає: ІІІ. Копії медичних книжок, що зазначені у довідці згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 року № 559 та наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150. Інформації, щодо дійсності проходження медичного огляду працівниками Учасника в поданих медичних книжках Замовником в тендерній документації не зазначалося. Для підтвердження вимог, Учасником надано копії медичних книжок, у зазначеній кількості, що повністю відповідає тендерної документації, та тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації у цієї частині. 2. Відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 39 від 10.02.2016, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 12 березня 2016 р. за № 382/28512 реєстрація потужності вноситься до реєстру, який ведеться компетентним органом в електронному вигляді з використанням матеріально-технічної бази територіальних органів компетентного органу. Доступ до реєстру є вільним. Відповідність наданої інформації ТОВ «ПРОДТОРГ-НГ», а саме реєстрацію потужності складського приміщення, яке знаходиться за адресою: м. Київ, вул. С.Хохлових, 15. Відповідно до інформації зазначеної в реєстрі реєстрації потужностей, вищезазначене складське приміщення внесено як потужність. Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації у цієї частині. 3. Умовами підпункту ІV пункту 1 додатку № 1 Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації надає: ІV. Довідка з інформацією про: - наявність автотранспорту для перевезення продуктів харчування (надати копії документів, що підтверджують наявність автотранспорту для перевезення – договір оренди, договір про надання послуг або інше) (на підтвердження дотримання вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасник надає: - у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання: • копію договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі; Для підтвердження вимог, Учасником надано копію договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, що повністю відповідає тендерної документації, та тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації у цієї частині. 4. Згідно вимог тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, таким чином, у випадку, коли інформація Учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) може містити виправлення, відносится до суттевих помилок, та не впливає на зміст тендерної пропзиції Учасника. Таким чином тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації у цієї частині. Виходячи з вищевикладеного, тендерний комітет вважає правомочне визначення учасника ТОВ «ПРОДТОРГ-НГ», переможцем процедури закупівлі, тому що його пропрозиція є найнижчою, та відповідає всім вимогам тендерної документації та оглошення про проведення цих торгів.

2019-06-30 16:48:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
0000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
00000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2019 13:08
000000000000
24 квітня 2019 13:08
00000000000000000
24 квітня 2019 13:08
000000000000000000000000000000
24 квітня 2019 13:08
00000000

Публічні документи

06 травня 2019 08:58
000000000000000000000
03 травня 2019 09:06
0000000000000000000
25 квітня 2019 09:45
00000000
25 квітня 2019 09:44
000000000000
25 квітня 2019 09:44
000000000000
25 квітня 2019 09:44
000000000000
25 квітня 2019 09:44
000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

0000000000000000000000000000000

00000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
00000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 18:31

Документи

02 травня 2019 18:31
00000000
02 травня 2019 18:31
000000000000000000
26 квітня 2019 13:36
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 18:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
00000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2019 18:31
00000000
02 травня 2019 18:31
000000000000000000
26 квітня 2019 13:36
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
02 січня 2020 16:04
00000000 зміни до договору
17 грудня 2019 16:53
000000000000000000000 зміни до договору
17 грудня 2019 16:53
00000000 зміни до договору
28 жовтня 2019 16:33
0000000000000000 зміни до договору
28 жовтня 2019 16:33
00000000 укладений
20 травня 2019 17:07
0000000000000000 укладений
20 травня 2019 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ