Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмне забезпечення «Обслуговування медичної інформаційної системи Медікс»
Очікувана вартість
452 600,00 UAH
UA-2019-04-10-000004-a b845a038a79c42399352b4a4adbdb2cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Тот

sokal_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Сокальська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 01997248
Місцезнаходження: 80001, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул. Я Мудрого, 26
Контактна особа: Інна Тот
sokal_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 06:00
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 26 квітня 2019 14:05
Початок аукціону: 26 квітня 2019 14:05
Очікувана вартість: 452 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Програмне забезпечення «Обслуговування медичної інформаційної системи Медікс»

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 48810000-9 - Інформаційні системи. Обсяг надання послуг - 107 працівників, 14 лікувально-профілактичних закладів Сокальського району Львівської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Програмне забезпечення «Обслуговування медичної інформаційної системи Медікс»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-04-000041 ● ea51ef021d744d8ba00de6a03a64f271
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2019 12:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.10.2019 №167

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2019 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-10-000004-a 10.04.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону та інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

10.10.2019 р. Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 48810000-9 - Інформаційні системи (Програмне забезпечення «Обслуговування медичної інформаційної системи Медікс»)» (ID моніторингу: UA-M-2019-10-04-000041). Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 71 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 48810000-9 - Інформаційні системи (Програмне забезпечення «Обслуговування медичної інформаційної системи Медікс»)» (ID моніторингу: UA-M-2019-10-04-000041), КНП СРР ЛО “Сокальська центральна районна лікарня” повідомляє про неможливість усунення виявлених вами недоліків, у зв’язку з тим, що після завершення процедури закупівлі вже відсутня можливість вносити зміни до тендерної документації чи повторно здійснювати розгляд тендерних проопзицій. Також додатково повідомляємо, що виявлені вами недоліки не можуть трактуватися як порушення з наступних причин. 1. З приводу відсутності у тендерній документації вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон). Звертаємо вашу увагу, що частиною 3 ст. 17 Закону передбачено: «Замовник НЕ ВИМАГАЄ документального підтвердження інформації, ЩО МІСТИТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ЄДИНИХ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАХ, доступ до яких є вільним». Отже, виходячи з вище наведеного повідомляємо, підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 статті 17 Закону можна отримати у ВІДКРИТИХ ЄДИНИХ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАХ, доступ до яких є вільним, за посиланням - https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=3&is_registry=1&keywords=&usertype=all, https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch та https://corruptinfo.nazk.gov.ua/. Отже замовник у тендерній документації правомірно не вимагав інформацію, яка наявна у відкритих єдиних державних реєстрах. 2. З приводу наявності у тендерній документації вимоги про надання у довільній формі, переможцем торгів Підтвердження відсутності відомостей про юридичну особу, яка є учасником, у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення відповідно пункту 2 частини статті 17 Закону. У тендерній документації замовника НАЯВНЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ (Додаткова інформація Додатку 1): «Інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, МОЖЕ НЕ ПОДАВАТИСЯ у складі пропозиції, чи після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасником переможцем. В даному випадку учасник-переможець мав право не подавати таку інформацію, що відповідає вимогам Закону 3. З приводу недоліків тендерної пропозиції переможця. Згідно абз. 3 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Відповідно до абз.2 п. 1.4. Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що: «До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що НЕ НІВЕЛЮЮТЬ ТЕХНІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА КОНКУРЕНТНОЗДАТНІСТЬ УЧАСНИКА. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. Зокрема, зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника». Крім того у документації міститься приблизний опис та перелік формальних помилок. Про те, цей перелік не є вичерпним. Відповідно до п. 1.5., п. 1.6. Таблиці 3 Додатку 1І Тендерної документації передбачалось надання: «Паспорт (всі заповнені сторінки), у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки та довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу)». На момент завершення подання тендерних пропозицій в електронній системі, у складі тендерної пропозиції ТОВ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ ПРОДУКТИ І СЕРВІС" відсутня копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду уповноваженої особи – директора Самотій А.С. Проте, ДАНА ІНФОРМАЦІЯ про номер, серію паспорта, місце проживання, ідентифікаційний номер уповноваженої особи – директора Самотій А.С. НАЯВНА у Статуті. Що ж стосується не подання листа-гарантії, щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України про застосування санкцій. Попри те, що такого окремого листа не має у складі пропозиції, але у документі «Цінова пропозиція» учасника наявний текст: «Ми погоджуємося з усіма положеннями тендерної документації (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та зобов’язуємося виконати всі вимоги, передбачені тендерною документацією». Цим самим учасник взяв на себе зобов’язання та гарантії про дотримання усіх вимог тендерної документації, в тому числі і щодо відповідності законодавству про санкції). Враховуючи все вище викладене, можна дійти висновку, що учасником ТОВ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ ПРОДУКТИ І СЕРВІС" допущено формальні помилки. Оскільки, не зважаючи на те, що був відсутній окремий документ, але відповідна інформація наявна у інших наявних документах. Беручи до уваги той факт, що відсутність вищезазначеної інформації ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, не нівелює технічний потенціал, кваліфікаційну відповідність та конкурентоздатність учасника, тому були підстави віднести ці помилки до формальних (несуттєвих). З приводу відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ ПРОДУКТИ І СЕРВІС" свідоцтво про сплату єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку. Звертаємо вашу увагу, що п. 3 Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що відомості щодо сплати податків та зборів подаються (У РАЗІ НАЯВНОСТІ). Враховуючи дану умову, учасники НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ були надавати такі документи. Щодо подання аналогічного договору строк дії якого – до 31.12.2019 р. Не зважаючи на те, що строк дії поданого договору становив до 31.12.2019 р. Проте за додатково отриманою інформацією – послуги згідно даного договору були надані завчасно. Враховуючи все вище викладене, тендерний комітет при розробленні тендерної документації врахував усі вимоги чинного законодавства та затвердив її з дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі». Також вважаємо, що правомірно обрано переможця процедури закупівлі, оскільки тендерна пропозиція переможця – була найбільш економічно вигідною. Отже, тендерний комітет діяв у відповідності до вимог чинного законодавства та з дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно відсутні будь-які порушення з боку діяльності тендерного комітету. Також повідомляємо, що з усіма членами тендерного комітету проведено засідання де обговорено Висновок про результати моніторингу даної закупівлі. Голова тендерного комітету нагадав про основні вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі». В подальшому зобов’язуємось і надалі виконувати вимоги законодавства з питань публічних закупівель, дотримуватись основних принципів публічних закупівель та не допускати будь-яких правопорушень.

2019-10-18 23:55:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ ПРОДУКТИ І СЕРВІС" 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІБК "ДЕДАЛ" 450 250,00
UAH з ПДВ
450 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 22:05
Електронний підпис
06 травня 2019 21:58
Рисунок _27_.jpg
06 травня 2019 21:57
Рисунок _24_.jpg
06 травня 2019 21:57
Рисунок _26_.jpg
06 травня 2019 21:57
Рисунок _25_.jpg
25 квітня 2019 12:24
Електронний підпис
25 квітня 2019 12:23
Електронний підпис
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _13_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _2_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _3_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _5_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _8_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _8_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _10_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _21_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _7_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _18_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _12_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _23_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _19_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _6_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _20_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _16_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _9_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _22_.jpg
25 квітня 2019 12:21
договір.rar
25 квітня 2019 12:21
Документ_ЄДР_1005274657 _2_.zip
25 квітня 2019 12:21
Рисунок.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _15_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _11_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _17_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _14_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Рисунок _4_.jpg
25 квітня 2019 12:21
Довідка.zip

Публічні документи

25 квітня 2019 19:09
копія Статут.pdf
25 квітня 2019 19:09
право підпису.pdf
25 квітня 2019 19:09
персональні дані.pdf
25 квітня 2019 19:09
погодження з проектом.pdf
25 квітня 2019 19:09
цінова пропозиція.pdf
25 квітня 2019 19:09
ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ ПРОДУКТИ І СЕРВІС"

ПП "ІБК "ДЕДАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ ПРОДУКТИ І СЕРВІС"
#42469224
Переможець 450 000,00
UAH з ПДВ
07 травня 2019 23:53

Документи

07 травня 2019 23:53
Електронний підпис
07 травня 2019 23:52
Протокол №4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2019 23:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ ПРОДУКТИ І СЕРВІС"
#42469224
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2019 23:53
Електронний підпис
07 травня 2019 23:52
Протокол №4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2020 09:00
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 17:12
ДогСтор1.jpg укладений
20 травня 2019 16:14
ДогСтор2.jpg укладений
20 травня 2019 16:14
ДогСтор3.jpg укладений
20 травня 2019 16:13
ДогСтор4.jpg укладений
20 травня 2019 16:13
ДогСтор5.jpg укладений
20 травня 2019 16:13
ДогСтор6.jpg укладений
20 травня 2019 16:13
ДогСтор7.jpg укладений
20 травня 2019 16:13
Додаток 2 Стор 1.jpg укладений
20 травня 2019 16:13
Додаток 2 Стор 2.jpg укладений
20 травня 2019 16:12
Додаток1.jpg укладений
20 травня 2019 16:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 450 000,00
UAH