Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва.
Очікувана вартість
2 203 441,00 UAH
UA-2019-04-09-002699-a c7322112b4fa49fb87c25fd5542953ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Шевчук

+380414152363 osvitanv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02143229
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка, 16
Контактна особа: Валентина Шевчук
+380414152363
osvitanv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2019 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 15:16
Очікувана вартість: 2 203 441,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 017,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Капітальний ремонт системи теплопостачання, заміна віконних блоків у будівлі дошкільного навчального закладу № 4, вул. Волі, 7-А,
м. Новоград-Волинський Житомирської області.
Коригування проектно-кошторисної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, Новоград-Волинський, Волі, 7а (ДНЗ № 4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2019 17:05
4.ДКТ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-12-000009 ● e533590df3f34dc898e4f9451ee5f16f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2019 15:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.09.2019
№ 50

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.09.2019 № 50.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-04-09-002699-a від 09.04.2019 – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-20 16:24:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету « Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-09-002699-а) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922) постала потреба в отриманні пояснення до наступного питання.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 16.05.2019 року визнано переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ НВФ «Термоуніверсал» (далі-Переможець) та укладено договір про закупівлю від 04.06.2019 року № 32т.
Поясніть, якими документами, відповідно до вимог підпункту 5.1 пункту 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Переможцем було підтверджено перелік (дриль електричний, установка для зварювання ручного дугового (постiйного струму), апарат для зварювання поліпропіленових труб, апарат для газового зварювання i різання) наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення долучити документальне підтвердження наявності відповідного обладнання.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-25 10:35:07

Відповідь

На Ваше питання в межах моніторингу закупівлі по предмету « Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об'єктів цивільного будівництва» (ID: UA-2019-04-09-002699-а) пояснюємо наступне.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 16.05.2019 року визнано переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ НВФ «Термоуніверсал» (далі-Переможець) та укладено договір про закупівлю від 04.06.2019 року № 32т.
Згідно підпункту 5.1 пункту 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання. Перелік документів, що передбачені для підтвердження прописаний в 5.1.1. тендерної документації. А саме, «для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
5.1.1.1. довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання робіт наявність якого вимагається згідно п. 5.1. цього Розділу, із зазначенням інформації про найменування кожного із вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан».
Іншого документального підтвердження, крім довідки, не вимагається.
Проте, в складі тендерної пропозиції учасник ТОВ НВФ «Термоуніверсал», крім вказаної довідки, надав копії договорів оренди на все обладнання, яке наведено в переліку. В додатку до Договору оренди обладнання від 02.01.2018 року з орендодавцем Хребтань О.А. вказане обладнання зазначено в пунктах: 8,9,10,11,12 – дриль електричний, 29,33 – установка для зварювання ручного дугового (постiйного струму), 5 – апарат для зварювання поліпропіленових труб, 17,19 – апарат для газового зварювання i різання.
Документальне підтвердження наявності відповідного обладнання надаємо.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-10-09 14:09:42

Заперечення до висновку

Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»), управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради (надалі – Замовник) оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-04-09-002699-а.
Висновком установлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, а саме, нібито неправомірне визнання переможцем тендерної пропозиції учасника ТОВ НВФ «Термоуніверсал». Вважаємо, такий висновок необґрунтованим та таким, що суперечить вимогам чинного законодавства.
Згідно пп. 2.2. п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» в Тендерній документації Замовника зазначено, що «Замовник вільно використовує інформацію (в тому числі збирає, зберігає та обробляє персональні дані працівників, уповноважених осіб учасника), що він отримує в процесі проведення даної процедури закупівлі. Для чого учасник , уповноважена особа учасника, його працівники (чиї персональні дані згадуються у пропозиції учасника ) надають у довільній формі лист- згоду на обробку персональних даних, що захищаються Законом України «Про захист персональних даних». Під обробкою персональних даних мається на увазі збирання, зберігання і поширення у будь-який спосіб персональних даних, з метою здійснення тендерної процедури.» Таким чином, листи-згоди на обробку персональних даних мають бути надані 1) уповноваженою особою учасника торгів; 2) працівниками.
1) В Тендерній документації Замовника прописано, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, та/або наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції (п.1 р. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). В тендерній пропозиції ТОВ НВФ «Термоуніверсал» на дану вимогу надано такі документи, як Протокол зборів засновників ТОВ НВФ «Термоуніверсал», в якому призначено генеральним директором Товариства Пілянкевича Юрія Олександровича, та Наказ №82-к від 20.11.2014року про призначення його на посаду. Крім того, в р.8 Статуту ТОВ НВФ «Термоуніверсал» прописано, що «Товариство набуває цивільних прав і бере на себе цивільні обов’язки через свої органи. Виконавчим органом Товариства, яки й здійснює поточне керівництво діяльністю Товариства, є Директор. Генеральний директор вирішує всі питання Товариства, діє від імені Товариства, представляє без довіреності Товариство перед будь-якими третіми особами, підписує договори (угоди) тощо». Що відповідає ст.23 Закону України «Про господарські товариства», ст.39 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», нормам Цивільного та Господарського кодексів України. Зокрема, ч.4 ст.39 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» передбачає, що Виконавчий орган товариства є одноосібним. Назвою одноосібного виконавчого органу є "директор", якщо статутом не передбачена інша назва. Таким чином, вивчивши надані документи в тендерній пропозиції ТОВ НВФ «Термоуніверсал», та керуючись законодавством, що регулює питання господарських товариств, можна зробити висновок, що уповноваженою особою від Учасника торгів в даній закупівлі є Генеральний директор Товариства, а саме Пілянкевич Юрій Олександрович. Лист-згода у довільній формі на обробку персональних даних, що захищаються Законом України «Про захист персональних даних» Генеральним директором надано.
2) В Тендерній документації Замовника (п.5 р. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») зазначено, що «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: …наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати -довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, освіту, форма трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи);
- копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо.»
В тендерній пропозиції ТОВ НВФ «Термоуніверсал» на дану вимогу надано такі документи, як Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, освіту, форму трудових відносин; штатний розпис; копії трудових книжок; копії наказів про призначення. Всі працівники ТОВ НВФ «Термоуніверсал», які перелічені в довідці (24 особи) надали листи-згоди у довільній формі на обробку персональних даних, що захищаються Законом України «Про захист персональних даних».
Таким чином, твердження про те, що через відсутність у складі пропозиції Переможця, листів – згоди на обробку персональних даних учасників товариства (Хребтань Анатолій Давидович та Хребтань Олег Анатолійович), не дотримано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника є хибним. Оскільки листи-згоди від учасників/засновників не вимагалися тендерною документацією, а лише від уповноваженої особи Товариства та від працівників. В довідці про працівників даних про засновників Товариства Хребтань Анатолія Давидовича та Хребтань Олега Анатолійовича не наводиться, адже вони не є працівниками Товариства. Що не суперечить чинному законодавству України про господарські товариства. Також жоден з них не є уповноваженою особою Товариства. Крім того, ч.3 ст. 96 Цивільного кодексу України передбачає, що Учасник (засновник) юридичної особи не відповідає за зобов'язаннями юридичної особи. Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ТОВ НВФ «Термоуніверсал» через відсутність документів, які не вимагалися, було б порушенням чинного законодавства. А саме, ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Ця ж норма прописана в Тендерній документації Замовника (п.5.6. р. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Слід зазначити також, що Замовник просить листи-згоди для того, щоб вільно використовувати інформацію (в тому числі збирати, зберігати та обробляти персональні дані працівників, уповноважених осіб учасника), що він отримує в процесі проведення даної процедури закупівлі. Персональні дані Хребтань Анатолія Давидовича та Хребтань Олега Анатолійовича, які прописані в Статуті Товариства ніяким чином не використовувалися Замовником, оскільки подання Статуту навіть не вимагалося в Тендерній документації.
Отже, установлене у Висновку порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону та зобов’язання управлінню освіти і науки Новоград-Волинської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, є нікчемним. Оскільки за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено, ПРОСИМО:
1. Врахувати аргументовані нами доводи цього заперечення.
2. Скасувати частину Висновку, яким встановлено порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України та частину Висновку, яким Держаудитслужба зобов’язує управління освіти і науки здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень. 3. Надати письмово на адресу управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради та оприлюднити завірену копію документа, яким затверджено Висновок відповідно до вимог чинного законодавства та у встановлені строки.
4. Повідомити нас щодо прийнятого рішення стосовно вищезазначеного письмово на адресу управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради та оприлюднити відповідно до чинного законодавства.
Голова тендерного комітету Ю.В. Лепська.



Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-10-15 16:47:35

Відповідь щодо надання роз'яснення

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з нормами частини третьої статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону №922) Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» визначено, що контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом №922, проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно до ч.3 ст. 7-1 Закону №922 рішення про початок моніторингу закупівлі оприлюднюється протягом двох робочих днів з дня його прийняття в електронній системі закупівель органом державного фінансового контролю із зазначенням унікального номера оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, та дати його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір та дати його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, а також опису підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Так, наказ про початок моніторингу закупівель, від 12.09.2019 року №50 оприлюднено в електронні системі закупівель (далі - веб-портал) з накладанням електронного підпису 12.09.2019 року.
Поряд з цим, на веб-порталі оприлюднено 02.10.2019 висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – висновок), при цьому відповідно до ч. 8 статті 7-1 Закону №922 замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Однак, Управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради оприлюднило на веб-порталі звернення за роз'ясненням щодо висновку 09.10.2019, тобто лише на 5 робочий день.
Поряд з тим, слід відмітити, що Законом №922 не передбачено надання органом державного фінансового контролю відповіді Замовнику на заперечення до висновку.
Відповідно до частини 6 статті 71 Закону №922 за результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - Висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Згідно ч. 20 ст. 71 Закону №922, форма висновку та порядок його заповнення визначаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
В той же час, наказом Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 № 86, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України від 01 червня 2018 за № 654/32106 (далі – Наказ № 86), затверджено форму висновку та порядок заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі.
Так, виходячи з пунктів 3 та 5 розділу I Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженого Наказом № 86 (далі – Порядок № 86), Висновок складається у формі електронного документа та заповнюється відповідно до встановленої форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженої Наказом № 86 (далі - форма висновку) в електронній системі закупівель, при цьому такий Висновок підписується та затверджується накладанням електронного підпису з дотриманням вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Разом з тим, відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі - Закон № 851) оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону № 851.
Так, Управлінням у відповідності до вимог частини 6 статті 71 Закону №922 02.10.2019 року складено та оприлюднено в електронній системі закупівель, з накладанням електронного підпису з дотриманням вимог законодавства у сфері електронного документообігу, Висновок за формою згідно Наказу № 86, в якому викладені результати моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів по предмету «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об'єктів цивільного будівництва» код за ДК 021:2015: 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва, (інформація щодо проведення якої оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-09-002699-а), що проводились Управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради.
Враховуючи вищевикладене, оригінал вищевказаного Висновку, що оприлюднений в електронній системі закупівель 02.10.2019 року у формі електронного документа з накладанням електронного підпису з дотриманням вимог законодавства у сфері електронного документообігу, знаходиться електронній системі закупівель за адресою www.prozorro.gov.ua та відповідно є загальнодоступним.
Щодо відсутності порушень повідомляємо, що відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, від учасників в складі пропозицій імперативно вимагалось надання у довільній формі листа - згоди на обробку персональних даних, уповноваженої особи учасника, його працівників, чиї персональні дані згадуються у пропозиції учасника.
Однак, аналізом встановлено, що у складі пропозиції Переможця, відсутні листи – згоди на обробку персональних даних учасників товариства, персональні дані (місце проживання, паспортні дані та ідентифікаційний код), яких прописані в підпункті 4.2.1 пункту 4 Статуту ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» (Хребтань Анатолій Давидович та Хребтань Олег Анатолійович) наданого у складі тендерної пропозиції, чим не дотримано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява до Житомирського окружного адміністративного суду відправлена поштою 17.10.2019р
Дата публікації: 17 жовтня 2019

Документи:

17 жовтня 2019 19:39
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ В.К.Д. 1 725 951,60
UAH з ПДВ
1 725 951,60
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Інтерра Буд" 1 970 416,80
UAH з ПДВ
1 970 416,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВФ Термоуніверсал 2 202 367,03
UAH з ПДВ
2 202 367,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 14:10
24.rar
26 квітня 2019 14:10
Статут.rar
26 квітня 2019 14:10
Проект договору.pdf
26 квітня 2019 14:10
Згода на обробку даних.pdf
26 квітня 2019 14:10
Дотримання законності.pdf
26 квітня 2019 14:10
Договірна ціна.pdf
26 квітня 2019 14:09
Довідка про наявн МТБ.pdf
26 квітня 2019 14:09
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 12:59
Електронний підпис
26 квітня 2019 12:56
33 Локальні кошториси.pdf
26 квітня 2019 12:56
30 Дефектні акти.pdf
26 квітня 2019 12:56
34 Зведений кошторис.pdf
26 квітня 2019 12:56
28 Проект договору.pdf
26 квітня 2019 12:56
29 Договірна ціна.pdf
26 квітня 2019 12:56
16 Копії трудових угод.pdf
26 квітня 2019 12:56
0 Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2019 12:56
11 Довідка з банку.pdf
26 квітня 2019 12:56
2Статут ПП Інтерра Буд.pdf
26 квітня 2019 12:56
4 Витяг з ЄДР.pdf
26 квітня 2019 12:56
3 Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

17 травня 2019 15:57
Електронний підпис
27 квітня 2019 12:24
Електронний підпис
27 квітня 2019 12:22
27 Статут.pdf
27 квітня 2019 12:21
1 Тендерна пропозиція.pdf
27 квітня 2019 12:21
27 Протокол, опис.pdf
27 квітня 2019 12:21
Реєстр документів.pdf
27 квітня 2019 12:20
23 Паспорт ГД, код ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ В.К.Д.

Приватне підприємство "Інтерра Буд"

Термоуніверсал

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ В.К.Д.
#32579044
Відхилено 1 725 951,60
UAH з ПДВ
06 травня 2019 16:57
Приватне підприємство "Інтерра Буд"
#35824323
Відхилено 1 970 416,80
UAH з ПДВ
11 травня 2019 11:49
ТОВ НВФ Термоуніверсал
#34788625
Переможець 2 202 367,03
UAH з ПДВ
16 травня 2019 09:14

Документи

11 травня 2019 11:49
Електронний підпис

Документи

16 травня 2019 09:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВФ Термоуніверсал
#34788625
2 202 367,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2019 09:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 15:40
№5да№32Т.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 16:14
дод.уг.№4.PDF зміни до договору
28 липня 2020 16:13
кал.пл.№4до 32Т.PDF зміни до договору
28 липня 2020 16:13
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 14:50
Додаткова угода №4 до договору №32Т від 04.06.2019.pdf зміни до договору
21 липня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:00
№3дод..PDF зміни до договору
23 грудня 2019 14:57
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 14:36
дод№2.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 14:36
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2019 14:53
ДУ№1 до Договору №32т від 04 червня 2019року.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 14:51
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 09:29
№32т.PDF укладений
05 червня 2019 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з додатково виділеними бюджетними асигнуваннями на 2019 рік внести зміни до Договору та викласти "План фінансування робіт" та "Календарний план виконання робіт" до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №32Т
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: №32Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Корегування суми договору по роках.
Номер договору про закупівлю: №32Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: №32Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до договору №32Т від 04.06.2019.p
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Публікація в новій редакціїї додаткової угоди №4.
Номер договору про закупівлю: №32Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція календарного плану, збільшення строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: №32Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №5 до Договору№32Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2019 — 20 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 875 800,35
UAH (в тому числі ПДВ 312 633,39 UAH)