Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
957 500,00 UAH
UA-2019-04-09-002182-a ● 855d2f2e8ecf40abb301c56eca760d9d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Олександрійський професійний ліцей" |
Код ЄДРПОУ: | 02544945 |
Вебсайт: | http://oleksandria-proflyceum.edukit.kr.ua |
Місцезнаходження: | 28001, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, Покровська площа, буд. 18 |
Контактна особа: |
Нина Андреева +380669375558 opl.ua@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2019 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2019 11:05 |
Очікувана вартість: | 957 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 788,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
134 тони
вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28001, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, Покровська площа, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2019 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 14:19 |
Тендерна_документацiя_вугілля 2 (нова редакція 2).doc | |
17 травня 2019 14:19 |
Додаток 1 (нова редакція).doc | |
17 травня 2019 14:19 |
Додаток 2 (нова редакція 2).doc | |
17 травня 2019 14:19 |
Додаток 3 (нова редакція).doc | |
17 травня 2019 14:19 |
Лист зi змiнами 2.doc | |
25 квітня 2019 15:26 |
Лист зi змiнами.doc | |
25 квітня 2019 15:26 |
Тендерна_документацiя_вугілля 2 (нова редакція).doc | |
09 квітня 2019 15:43 |
Додаток 2.doc | |
09 квітня 2019 15:43 |
Додаток 3.doc | |
09 квітня 2019 15:43 |
Тендерна_документацiя_вугілля 2.doc | |
09 квітня 2019 15:43 |
Додаток 4.doc | |
09 квітня 2019 15:43 |
Додаток 1.doc |
17 травня 2019 14:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 травня 2019 14:19 |
Тендерна_документацiя_вугілля 2 (нова редакція 2).doc
|
||||||
17 травня 2019 14:19 |
Додаток 1 (нова редакція).doc
|
||||||
17 травня 2019 14:19 |
Додаток 2 (нова редакція 2).doc
|
||||||
17 травня 2019 14:19 |
Додаток 3 (нова редакція).doc
|
||||||
17 травня 2019 14:19 |
Лист зi змiнами 2.doc
|
||||||
25 квітня 2019 15:26 |
Лист зi змiнами.doc
|
||||||
25 квітня 2019 15:26 |
Тендерна_документацiя_вугілля 2 (нова редакція).doc
|
||||||
09 квітня 2019 15:43 |
Додаток 2.doc
|
||||||
09 квітня 2019 15:43 |
Додаток 3.doc
|
||||||
09 квітня 2019 15:43 |
Тендерна_документацiя_вугілля 2.doc
|
||||||
09 квітня 2019 15:43 |
Додаток 4.doc
|
||||||
09 квітня 2019 15:43 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 квітня 2019 10:51
Дата відповіді: 15 квітня 2019 14:41
Шановний Замовнику!
Тендерною документацією встановлено вимогу щодо надання Учасником:
2. Оригінал посвідчення про якість на минулу партію вугілля пропонованої марки (яке повинне бути видане не раніше 2018 року), споживачем в якому повинен бути вказаний безпосередньо учасник, із зазначенням номерів вагонів або інших транспортних засобів та якісних показників вугілля (зольності, загальної вологи, нижчої теплоти згорання) та оригіналом (-ми) перевізного (-их) документу (-ів) (накладної) на перевезення вантажу до наданого посвідчення про якість.
Дана вимога є дискримінаційною та незаконною, так як Учасник може закуповувати товар, який вже прибув на територію України. Такий учасник може лише надати поствідчення якості та транспортну накладу видану на постачальника Учасника, а не на імя Учасника.
Просимо внести зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ВІДПОВІДЬ Згідно з підпунктами 7.1.-7.3. пункту 7 Національного стандарту України «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» ДСТУ 7146:2010 вугілля приймає ВТК виробника відповідно до ГОСТ 1137 та цього стандарту. Вугілля приймають і постачають партіями. Порядок і періодичність випробовування установлюють згідно з ДСТУ 4096. Партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано об’єднану товарну пробу згідно з ДСТУ 4096 та оформлено посвідчення якості.
Відповідно до положень підпункту 7.4. пункту 7 Національного стандарту України «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» ДСТУ 7146:2010 у посвідченні якості зазначають: зокрема – назву споживача та номери вагонів або інших транспортних засобів.
Під час підготовки та подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен визначити вартість, за яку він згоден виконати замовлення щодо постачання вугілля. Для формування вартості пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції, яку він планує постачати. Не маючи договірних відносин з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику, на нашу думку учасник не може сформувати вартість пропозиції для участі у торгах, оскільки в нього відсутня точна інформація щодо собівартості продукції.
Отже для підготовки своєї пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції за якою він буде закуповувати вугілля для подальшої його реалізації. Таким чином, учасник, який вирішив прийняти участь у зазначених торгах на момент подання тендерної пропозиції повинен для формування вартості своєї пропозиції укласти договір на постачання вугілля необхідної марки з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику. В свою чергу, уклавши договір на постачання вугілля, учасник згідно з ДСТУ 7146:2010 має змогу отримати копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик і має змогу отримати у виробника чи іншого суб’єкта господарювання, з яким укладено договір на постачання та відвантаження вугілля учаснику, документи про якість на вироблену партію вугілля.
Разом з цим відповідно до підпункту 7.4. пункту 7 ДСТУ 7146:2010 у посвідченні якості зазначають, зокрема, «назву споживача». На нашу думку, якщо відвантажувати на нашу адресу вугілля буде безпосередньо учасник, який приймає участь у торгах, то в даному випадку цей учасник і повинен бути визначений споживачем в посвідченні якості. Купуючи вугілля для його подальшої реалізації, учаснику ніхто не забороняє отримати згідно стандарту ДСТУ 7146:2010 посвідчення якості в якому він значитиметься споживачем та отримати перевізний (-і) документ (-и) (накладну) на перевезення цього вугілля.
Вимога тендерної документації про необхідність надання «оригіналу посвідчення про якість на минулу партію вугілля пропонованої марки (яке повинне бути видане не раніше 2018 року), споживачем в якому повинен бути вказаний безпосередньо учасник, із зазначенням номерів вагонів або інших транспортних засобів та якісних показників вугілля (зольності, загальної вологи, нижчої теплоти згорання) та оригіналом (-ми) перевізного (-их) документу (-ів) (накладної) на перевезення вантажу до наданого посвідчення про якість», не може вважатись дискримінаційною, оскільки не створює перешкод для участі будь-кому з потенційних учасників процедури закупівлі.
Відповідно до положень підпункту 7.4. пункту 7 Національного стандарту України «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» ДСТУ 7146:2010 у посвідченні якості зазначають: зокрема – назву споживача та номери вагонів або інших транспортних засобів.
Під час підготовки та подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен визначити вартість, за яку він згоден виконати замовлення щодо постачання вугілля. Для формування вартості пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції, яку він планує постачати. Не маючи договірних відносин з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику, на нашу думку учасник не може сформувати вартість пропозиції для участі у торгах, оскільки в нього відсутня точна інформація щодо собівартості продукції.
Отже для підготовки своєї пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції за якою він буде закуповувати вугілля для подальшої його реалізації. Таким чином, учасник, який вирішив прийняти участь у зазначених торгах на момент подання тендерної пропозиції повинен для формування вартості своєї пропозиції укласти договір на постачання вугілля необхідної марки з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику. В свою чергу, уклавши договір на постачання вугілля, учасник згідно з ДСТУ 7146:2010 має змогу отримати копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик і має змогу отримати у виробника чи іншого суб’єкта господарювання, з яким укладено договір на постачання та відвантаження вугілля учаснику, документи про якість на вироблену партію вугілля.
Разом з цим відповідно до підпункту 7.4. пункту 7 ДСТУ 7146:2010 у посвідченні якості зазначають, зокрема, «назву споживача». На нашу думку, якщо відвантажувати на нашу адресу вугілля буде безпосередньо учасник, який приймає участь у торгах, то в даному випадку цей учасник і повинен бути визначений споживачем в посвідченні якості. Купуючи вугілля для його подальшої реалізації, учаснику ніхто не забороняє отримати згідно стандарту ДСТУ 7146:2010 посвідчення якості в якому він значитиметься споживачем та отримати перевізний (-і) документ (-и) (накладну) на перевезення цього вугілля.
Вимога тендерної документації про необхідність надання «оригіналу посвідчення про якість на минулу партію вугілля пропонованої марки (яке повинне бути видане не раніше 2018 року), споживачем в якому повинен бути вказаний безпосередньо учасник, із зазначенням номерів вагонів або інших транспортних засобів та якісних показників вугілля (зольності, загальної вологи, нижчої теплоти згорання) та оригіналом (-ми) перевізного (-их) документу (-ів) (накладної) на перевезення вантажу до наданого посвідчення про якість», не може вважатись дискримінаційною, оскільки не створює перешкод для участі будь-кому з потенційних учасників процедури закупівлі.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 10 квітня 2019 11:28
Дата відповіді: 15 квітня 2019 14:42
Тендерною документацією вимагається: Додатково учасник повинен надати в складі пропозиції на водія транспортного засобу, яким буде постачатися товар, та водія технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля, оригінал або копію медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом, чинної станом на дату розкриття тендерних пропозицій.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки надання таких документів не передбачено ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ВІДПОВІДЬ Згідно з п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, зокрема, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям
Нормами ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, зокрема, такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Разом з тим інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників (перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність) зазначеному критерію, визначається замовником САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Водночас згідно з нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З урахуванням зазначеного вище, замовником було передбачено вимогу в тендерній документації щодо надання в складі тендерних пропозицій медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом на водія транспортного засобу, яким буде постачатися товар, та водія технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля.
Зауважимо, що зазначена вимога не суперечить чинному законодавству в сфері публічних закупівель. Навпаки, звертаємо Вашу увагу на той факт, що згідно з положеннями п. 1.1. розділу І Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, яке затверджене Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 № 65/80, медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами. При цьому положеннями п. 1.3. розділу І Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, яке затверджене Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 № 65/80, встановлено, що водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік.
Тому вимога стосовно надання в складі тендерної пропозиції «медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом на водія транспортного засобу, яким буде постачатися товар, та водія технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля» є необхідною та законодавчо врегульованою положеннями ст.16 та ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також дана вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не є дискримінаційною вимог і не порушує норми частини 3 статті 5 і частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Нормами ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, зокрема, такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Разом з тим інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників (перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність) зазначеному критерію, визначається замовником САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Водночас згідно з нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З урахуванням зазначеного вище, замовником було передбачено вимогу в тендерній документації щодо надання в складі тендерних пропозицій медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом на водія транспортного засобу, яким буде постачатися товар, та водія технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля.
Зауважимо, що зазначена вимога не суперечить чинному законодавству в сфері публічних закупівель. Навпаки, звертаємо Вашу увагу на той факт, що згідно з положеннями п. 1.1. розділу І Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, яке затверджене Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 № 65/80, медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами. При цьому положеннями п. 1.3. розділу І Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, яке затверджене Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 № 65/80, встановлено, що водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік.
Тому вимога стосовно надання в складі тендерної пропозиції «медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом на водія транспортного засобу, яким буде постачатися товар, та водія технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля» є необхідною та законодавчо врегульованою положеннями ст.16 та ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також дана вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не є дискримінаційною вимог і не порушує норми частини 3 статті 5 і частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Уточнння
Дата подання: 10 квітня 2019 11:35
Дата відповіді: 15 квітня 2019 14:43
Шановний Замовнику.
акт відбору проб по формі згідно ДСТУ 4096-2002 - є необовязковим докуметом. Просимо виключити дану вимогу з тендерної докуменацій, оскільки Ви вимагаєто протокол випробувань та сертифікат якості на минулу партію товару.
Крім того, додатково пояснюємо, що сертифікат якості та протокол випробування видається лабораторією за умови виїзду співробітника лабораторії на місце відбору проб.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ВІДПОВІДЬ Згідно з підпунктами 7.1.-7.3. пункту 7 Національного стандарту України «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» ДСТУ 7146:2010 вугілля приймає ВТК виробника відповідно до ГОСТ 1137 та цього стандарту. Вугілля приймають і постачають партіями. Порядок і періодичність випробовування установлюють згідно з ДСТУ 4096. Партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано об’єднану товарну пробу згідно з ДСТУ 4096 та оформлено посвідчення якості.
У свою чергу в ДСТУ 4096:2002 зазначено, що посвідчення якості видається на відвантажену чи вироблену партію вугілля відповідною лабораторію. Таким чином, на нашу думку акт відбору проб передбачений положеннями Національного стандарту України.
Разом з тим інформацію про спосіб підтвердження учасниками відповідності тендерної пропозиції (перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність) технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, визначається замовником САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
У свою чергу в ДСТУ 4096:2002 зазначено, що посвідчення якості видається на відвантажену чи вироблену партію вугілля відповідною лабораторію. Таким чином, на нашу думку акт відбору проб передбачений положеннями Національного стандарту України.
Разом з тим інформацію про спосіб підтвердження учасниками відповідності тендерної пропозиції (перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність) технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, визначається замовником САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-09-002182-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС", Код ЄДРПОУ:42267684
Дата подання: 15 квітня 2019 09:58
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
В п.п.1 п. 5.1.1. розділу 3 тендерної документації зазначено вимогу, що мобільні (або пересувні) автомобільні ваги для осьового зважування транспортних засобів, повинні забезпечувати зважування маси вантажу визначеної технічною характеристикою транспортного засобу. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та потребує внесення змін, для забезпечення можливості використання вагів вантажопід'ємність яких складає 15 тонн/вісь (разом 30 тонн) та маючи причіп з повною масою 35 т. (згідно свідоцтва про реєстрацію ТЗ) і забезпечувати поставки товару партіями, що не перевищують вантажопід'ємність таких мобільних (пересувних) автомобільних вагів. Зазначені партії в такому випадку можуть бути орієнтовно до 23 тонн кожна, одим причепом.
В п.п.2 п. 5.1.2. розділу 3 тендерної документації зазначено вимогу, щодо наявності окремо водія транспортного засобу та окремо водія технічного засобу для навантаження вугілля. Зазначене потребує внесення змін оскільки унеможливлює участь в тендері постачальникам, в яких водій виконує обов’язки по навантаженню вугілля та безпосередньо перевезення (постачання) Замовнику.
В п.п.1 п. 5.1.3. розділу 3 тендерної документації зазначено вимогу, щодо наявності аналогічного договору з бюджетною установою. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та потребує внесення змін, для забезпечення можливості участі в тендері постачальникам, які мають аналогічні договори з комерційними підприємствами, установами та організаціями.
В «додаткові умови» Додатку 2 тендерної документації зазначено вимогу, що поставка вугілля здійснюється партіями, розмір кожної з яких повинен становити не більше 7 тонн. Враховуючи 134 тон вугілля згідно даної закупівлі – Замовником вимагається більше 19 окремих поставок. Чим мотивована така вимога, в порівнянні з постачанням вугілля в минулому році? Зазначена вимога та її наявність в п. 5.4. проекту договору спричинить додаткові транспортні витрати для постачальників, збільшення вартості тендерної пропозиції та відповідно ціни договору.
Розгорнути
Згорнути
В п.п.2 п. 5.1.2. розділу 3 тендерної документації зазначено вимогу, щодо наявності окремо водія транспортного засобу та окремо водія технічного засобу для навантаження вугілля. Зазначене потребує внесення змін оскільки унеможливлює участь в тендері постачальникам, в яких водій виконує обов’язки по навантаженню вугілля та безпосередньо перевезення (постачання) Замовнику.
В п.п.1 п. 5.1.3. розділу 3 тендерної документації зазначено вимогу, щодо наявності аналогічного договору з бюджетною установою. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та потребує внесення змін, для забезпечення можливості участі в тендері постачальникам, які мають аналогічні договори з комерційними підприємствами, установами та організаціями.
В «додаткові умови» Додатку 2 тендерної документації зазначено вимогу, що поставка вугілля здійснюється партіями, розмір кожної з яких повинен становити не більше 7 тонн. Враховуючи 134 тон вугілля згідно даної закупівлі – Замовником вимагається більше 19 окремих поставок. Чим мотивована така вимога, в порівнянні з постачанням вугілля в минулому році? Зазначена вимога та її наявність в п. 5.4. проекту договору спричинить додаткові транспортні витрати для постачальників, збільшення вартості тендерної пропозиції та відповідно ціни договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2019 11:11
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ UA-2019-04-09-002182-a.a1
Тендерний комітет Державного навчального заклад «Олександрійський професійний ліцей» керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» на вимогу №UA-2019-04-09-002182-a.a1 від 15.04.2019 повідомляє наступне.
П.1. Ваша вимога щодо внесення змін є безпідставною. Згідно норм чинного законодавства Замовник має право при наявності сумнівів щодо нестачі товару здійснити перевірку наявної кількості привезеного вугілля (здійснити переважування). Замовник за своїм місцезнаходженням не має власної чи залученої вагової та в нього відсутня можливість здійснити перевірку кількості привезеного вугілля з метою виявлення нестачі. Для вирішення даної проблеми замовником встановлено в тендерній документації вимогу щодо наявності в учасників власних або залучених автомобільні ваги на території Олександрійського району Кіровоградської області куди б мали можливість приїздити представники замовника. Разом з цим, у разі відсутності в учасників власних або залучених автомобільні ваги на території Олександрійського району Кіровоградської області, замовником передбачено можливість забезпечувати контроль зважування привезеного обсягу вугілля під час та за місцем його відвантаження. Для цього умовами тендерної документації передбачено можливість наявності в учасників власних або залучених мобільних (або пересувних) автомобільних вагів для осьового зважування транспортних засобів. Враховуючи зазначене вище, наявне в учасника вагове обладнання повинне забезпечувати зважування саме тих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання вугілля, та інформація про які повинна бути зазначена в довідці про матеріально-технічну базу. Тобто, замовником встановлено вимогу щодо забезпечення наявними в учасника автомобільними вагами зважування маси вантажу визначеної технічною характеристикою транспортного засобу, яким буде постачатися вугілля, задля того, щоб не виникло ситуації коли учасник здійснює постачання вугілля автомобілем вантажопідйомністю 40 тонн, а вагова має можливість і розрахована на зважування лише 20 тон. Додатково зазначаємо, що через відсутність місця для складування великих обсягів вугілля та враховуючи, що під’їзд до котельні де відбувається вивантаження вугілля розрахований на габарити транспортних засобів вантажопідйомністю не більше 7 тонн, замовником встановлено вимогу про постачання вугілля партіями, розмір кожної з яких повинен становити не більше 7 тонн.
П.2. Вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог в частині обов’язкової наявності окремо водія транспортного засобу та окремо водія технічного засобу для навантаження вугілля. Це може бути одна і та сама особа, однак оформлена у відповідності до чинного законодавства України про працю на відповідну посаду.
П.3. Встановлення вимоги щодо наявності аналогічного договору з бюджетною установою передусім зумовлено необхідністю підтвердження можливості та належного виконання зобов’язань за договором виходячи з досить складної ситуації, яка склалася на ринку постачання вугілля кам’яного. Замовник є бюджетною установою і тому для нас дуже важливо щоб учасник мав досвід співпраці саме з бюджетними установами, оскільки бюджетні установи мають специфіку в частині здійснення оплат за поставлений товар.
П.4. Вимога стосовно поставки вугілля партіями, розмір кожної з яких повинен становити не більше 7 тонн, зумовлена тим, що Замовник не має можливості здійснювати приймання великих обсягів вугілля через невелику територію біля котельні та через відсутність місця для складування великих обсягів вугілля. Водночас, зауважимо, що під’їзд до котельні де відбувається вивантаження вугілля розрахований на габарити транспортних засобів вантажопідйомністю не більше 7 тонн.
Тендерний комітет Державного навчального заклад «Олександрійський професійний ліцей» керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» на вимогу №UA-2019-04-09-002182-a.a1 від 15.04.2019 повідомляє наступне.
П.1. Ваша вимога щодо внесення змін є безпідставною. Згідно норм чинного законодавства Замовник має право при наявності сумнівів щодо нестачі товару здійснити перевірку наявної кількості привезеного вугілля (здійснити переважування). Замовник за своїм місцезнаходженням не має власної чи залученої вагової та в нього відсутня можливість здійснити перевірку кількості привезеного вугілля з метою виявлення нестачі. Для вирішення даної проблеми замовником встановлено в тендерній документації вимогу щодо наявності в учасників власних або залучених автомобільні ваги на території Олександрійського району Кіровоградської області куди б мали можливість приїздити представники замовника. Разом з цим, у разі відсутності в учасників власних або залучених автомобільні ваги на території Олександрійського району Кіровоградської області, замовником передбачено можливість забезпечувати контроль зважування привезеного обсягу вугілля під час та за місцем його відвантаження. Для цього умовами тендерної документації передбачено можливість наявності в учасників власних або залучених мобільних (або пересувних) автомобільних вагів для осьового зважування транспортних засобів. Враховуючи зазначене вище, наявне в учасника вагове обладнання повинне забезпечувати зважування саме тих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання вугілля, та інформація про які повинна бути зазначена в довідці про матеріально-технічну базу. Тобто, замовником встановлено вимогу щодо забезпечення наявними в учасника автомобільними вагами зважування маси вантажу визначеної технічною характеристикою транспортного засобу, яким буде постачатися вугілля, задля того, щоб не виникло ситуації коли учасник здійснює постачання вугілля автомобілем вантажопідйомністю 40 тонн, а вагова має можливість і розрахована на зважування лише 20 тон. Додатково зазначаємо, що через відсутність місця для складування великих обсягів вугілля та враховуючи, що під’їзд до котельні де відбувається вивантаження вугілля розрахований на габарити транспортних засобів вантажопідйомністю не більше 7 тонн, замовником встановлено вимогу про постачання вугілля партіями, розмір кожної з яких повинен становити не більше 7 тонн.
П.2. Вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог в частині обов’язкової наявності окремо водія транспортного засобу та окремо водія технічного засобу для навантаження вугілля. Це може бути одна і та сама особа, однак оформлена у відповідності до чинного законодавства України про працю на відповідну посаду.
П.3. Встановлення вимоги щодо наявності аналогічного договору з бюджетною установою передусім зумовлено необхідністю підтвердження можливості та належного виконання зобов’язань за договором виходячи з досить складної ситуації, яка склалася на ринку постачання вугілля кам’яного. Замовник є бюджетною установою і тому для нас дуже важливо щоб учасник мав досвід співпраці саме з бюджетними установами, оскільки бюджетні установи мають специфіку в частині здійснення оплат за поставлений товар.
П.4. Вимога стосовно поставки вугілля партіями, розмір кожної з яких повинен становити не більше 7 тонн, зумовлена тим, що Замовник не має можливості здійснювати приймання великих обсягів вугілля через невелику територію біля котельні та через відсутність місця для складування великих обсягів вугілля. Водночас, зауважимо, що під’їзд до котельні де відбувається вивантаження вугілля розрахований на габарити транспортних засобів вантажопідйомністю не більше 7 тонн.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-09-002182-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС", Код ЄДРПОУ:42267684
Дата подання: 17 квітня 2019 20:23
Дата подання: 17 квітня 2019 20:23
Скарга щодо встановлення у тендерній документації Державним навчальним закладом "Олександрійський професійний ліцей" дискримінаційних вимог
Деталі та підстави подання скарги - в файлі.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2019 17:33
Скарга відкликана скаржником
Причина: Скаргу відкликано суб’єктом оскарження.
Дата: 25 квітня 2019 10:26
рішення від 22.04.2019 № 4876 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2019 17:33
рішення від 11.05.2019 № 5795.pdf
Дата публікації: 13 травня 2019 16:05
Номер скарги: UA-2019-04-09-002182-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 20 квітня 2019 23:38
Дата подання: 20 квітня 2019 23:38
СКАРГА на незаконні вимоги тендерної документації
Умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 квітня 2019 21:13
Рішення від 24.04.2019 № 5008 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2019 21:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.05.2019 № 5793.pdf
Дата публікації: 13 травня 2019 19:54
Рішення від 11.05.2019 № 5793.pdf
Дата публікації: 15 травня 2019 21:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання норми абзацу 3 частини 7 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо Вас про усунення порушень, зазначених у скарзі Товариства з обмеженою відповідальністю «ПАЛИВТОРГ» № UA-2019-04-09-002182-a.a3 та рішенні №5793-р/пк-пз від 11.05.2019р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель і надаємо в якості підтвердження Перелік змін до тендерної документації за оголошенням № UA-2019-04-09-002182-a
Дата виконання рішення замовником: 17 травня 2019 14:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2019 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна |
911 200,00
UAH з ПДВ
|
911 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю “Сатурн” |
950 000,00
UAH з ПДВ
|
950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Євровугілля |
951 400,00
UAH з ПДВ
|
951 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна #2721016269 |
Переможець |
911 200,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2019 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2019 11:54
|
IMG_20190610_0001.pdf | укладений |
10 червня 2019 09:16
|
IMG_20190610_0002.pdf | укладений |
10 червня 2019 09:16
|
IMG_20190610_0003.pdf | укладений |
10 червня 2019 09:16
|
IMG_20190610_0004.pdf | укладений |
10 червня 2019 09:16
|
IMG_20190610_0005.pdf | укладений |
10 червня 2019 09:16
|
IMG_20190610_0006.pdf | укладений |
10 червня 2019 09:16
|
IMG_20190610_0007.pdf | укладений |
10 червня 2019 09:16
|