Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя
Очікувана вартість
71 900,00 UAH
UA-2019-04-09-001707-b 60374ebec7d74a7e9777e087a706accf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Іщук Олександр Петрович

380638080232 Shurik767@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Олімпійський навчально-спортивний центр "КОНЧА-ЗАСПА"
Код ЄДРПОУ: 38217021
Місцезнаходження: 03131, Україна , Київська обл., Київ, Столичне шосе 19
Контактна особа: Іщук Олександр Петрович
380638080232
Shurik767@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2019 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 17:00
Очікувана вартість: 71 900,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Відповідно до технічної специфікації

Тендерна документація

09 квітня 2019 17:20
ТД посуд друк.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Тарілки
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 100,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 квітня 2019 12:05
Закінчення: 15 квітня 2019 12:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

100 шт
Тарілки
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03131, Україна, місто Київ, Київ, Столичне шосе, 19
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо участі ФО-П
Дата подання: 09 квітня 2019 20:31
Дата відповіді: 10 квітня 2019 09:52
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброї пори доби. Так як наше підприємство являється платником ПДВ, то кращеб було щоб учасник був платником ПДВ, але по даній закупівлі до участі допускаються як платники ПДВ так і не платники ПДВ. Відповідно до п. 6. «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 N 35 визначено, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Відповідно до зазначеного оголошення щодо закупівлі. Відповідно оцінка пропозицій учасників буде здійснюватись відповідно до аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКОРД ГРУП" 6 559,00
UAH з ПДВ
6 559,00
UAH з ПДВ
Документи
РОМАНОВА СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА 9 880,00
UAH з ПДВ
9 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКОРД ГРУП"

РОМАНОВА СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РОМАНОВА СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2322117402
Очікує рішення 9 880,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 12:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКОРД ГРУП"
#37219763
Відхилено 6 559,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 12:09

Документи

18 квітня 2019 12:05
ПРОТОКОЛ 70.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 травня 2019 15:20
Коментар щодо відміни: відсутня потреба у закупівлі тарілок
Документи:
24 травня 2019 15:18
ПРОТОКОЛ 108.PDF