Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Capital overhaul of the highway on the street. O.Tikhogo and on the street Tankistiv within the city of Kramatorsk "(1st turn)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113 |
Контактна особа: |
Дмитренко Ірина Володимирівна +380626487292 kram.uks.pr@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Лапік Олександр +380952587117 uks@krm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of capital construction and long-term development of the city of Kramatorsk city council |
National ID: | 40478970 |
Contact point: |
Dmitrenko Iryna +380626487292 kram.uks.pr@gmail.com |
Additional contacts: |
Lapik Оlexandr +380952587117 uks@krm.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2019 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2019 13:30 |
Очікувана вартість: | 265 464 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,15% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1327323 UAH |
Publication date: | 09 квітня 2019 17:08 |
Enquiries until: | 13 травня 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 19 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 травня 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 265 464 620 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 400 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,15 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2019 12:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2019 12:48 |
Додаток 2 - Технічне завдання (із змінами від 11.05.2019).xls | |
11 травня 2019 12:48 |
Тендерна документація (із змінами від 11.05.2019).doc | |
11 травня 2019 12:48 |
Перелік змін до тендерної документації (11.05.2019).docx | |
09 квітня 2019 17:09 |
Реквізити.docx | |
09 квітня 2019 17:09 |
Додаток 2 - Технічне завдання.xls | |
09 квітня 2019 17:09 |
Додаток 1 - Проект договору.doc | |
09 квітня 2019 17:09 |
Тендерна документація.doc |
11 травня 2019 12:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 травня 2019 12:48 |
Додаток 2 - Технічне завдання (із змінами від 11.05.2019).xls
|
|||
11 травня 2019 12:48 |
Тендерна документація (із змінами від 11.05.2019).doc
|
|||
11 травня 2019 12:48 |
Перелік змін до тендерної документації (11.05.2019).docx
|
|||
09 квітня 2019 17:09 |
Реквізити.docx
|
|||
09 квітня 2019 17:09 |
Додаток 2 - Технічне завдання.xls
|
|||
09 квітня 2019 17:09 |
Додаток 1 - Проект договору.doc
|
|||
09 квітня 2019 17:09 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно запитання 1, а саме «У розділі «На розбирання існуючого покриття» пункт 1-2: «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів глибиною 50 мм - 49942 м2» не вказана відстань перевезення матеріалу від фрезерування. Вкажіть будь ласка відстань перевезення»
ВІДСТАНЬ ПЕРЕВЕЗЕННЯ – 10 КМ.
Стосовно запитання 2, а саме «У розділі «На розбирання існуючого покриття» у пункті 1 «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів - 49942 м2» глибина фрезерування 50 мм, у пункті 2 зміна глибини фрезерування до 150 мм вказана для 1760 м2. Чи правильно ми Вас зрозуміли, що з площі 49942 м2 тільки 1760 м2 фрезерується на глибину 150 мм, на площі 48182 м2 (49942 - 1760) – глибина фрезерування залишається 50 мм?»
ТАК.
Стосовно запитання 3, а саме «У розділі «На автобусні зупинки» у пункті 19-20 товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 18 см. У пункті 21 з товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 15 см. У пункті 22-23 з товщина шару основи зі ЩПС С-7 оброблена цементом М-40 товщиною 17 см. Чи правильно ми Вас зрозуміли – влаштовуються три шари основи товщиною 18 см / 15 см / 17 см?»
ТАК.
Стосовно запитання 4, а саме «У розділі «На улаштування перехідно-швидкісних смуг та поширень» у пункті 28-29 товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 18 см. У пункті 30 з товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 15 см. У пункті 31-32 з товщина шару основи зі ЩПС С-7 оброблена цементом М-40 товщиною 17 см. Чи правильно ми Вас зрозуміли – влаштовуються три шари основи товщиною 18 см / 15 см / 17 см?»
ТАК.
Стосовно запитання 5, а саме «У розділі «На перетинання та примикання» у пункті 8-9 товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 18 см. У пункті 10 з товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 15 см. У пункті 11-12 з товщина шару основи зі ЩПС С-7 оброблена цементом М-40 товщиною 17 см. Чи правильно ми Вас зрозуміли – влаштовуються три шари основи товщиною 18 см / 15 см / 17 см?»
ТАК
Стосовно запитання 6, а саме «У розділі «На посадкові майданчики» у пункті 1 «Улаштування дорожнiх корит напiвкоритного профiлю з застосуванням автогрейдерiв, глибина корита до 250 мм - 1133,5 м2». Незрозуміло звідки в пункті 2 «Перевезення грунту до 1 км» ґрунт в кількості 3340 т. Чи не є вага перевезення ґрунту помилковою?»
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ГРУНТУ ДО 1 КМ – 334 Т.
Вимоги про усунення порушення
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 3.2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Вступна частина Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) наголошує, що «Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції».
Відповідно до п.2, ст. 2 Закону «Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом та/або Законом України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або до Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони".
Статтею 24 Закону передбачено право замовника зазначати в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, а саме, згідно абз. 2, ч.1, ст. 24 Закону, «у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції».
В той же час, пунктом 8 частини 1 статті 1 Закону передбачено вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, що враховано в тендерній документації Замовника. Отже, вимога тендерної документації, щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії в повній мірі відповідає положенням Закону.
Скарги до процедури
Дата подання: 26 червня 2019 20:45
Дата подання: 26 червня 2019 18:37
Дата подання: 26 червня 2019 23:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-02-000007 ● 65d9d6ae14424a2894732ba0198e8642
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2019 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.08.2019 № 54
м. Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу управління
від 20.08.2019 № 54
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради UA-2019-04-09-001681-b 09.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Державної Аудиторської Служби України Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу UA-M-2019-08-02-000007 на закупівлю робіт «Капітальний ремонт автодороги по вул. О.Тихого та по вул.Танкістів в межах міста Краматорськ» (І черга) - код національного класифікатора України ДК 021:2015:45233142-6 – «Ремонт доріг, Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради повідомляє наступне. Зважаючи на те, що за результатами моніторингу «встановлено порушення в частині не відміни Замовником закупівлі» і Управління східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує Замовника «в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, , викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушен», 29.08.2019 року тендерним комітетом управління було прийнято рішення, про відміну процедуру закупівлі по предмету «Капітальний ремонт автодороги по вул. О.Тихого та по вул.Танкістів в межах міста Краматорськ» (І черга) - код національного класифікатора України ДК 021:2015:45233142-6 – «Ремонт доріг».
2019-09-03 18:01:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто Замовником.
2019-09-04 09:38:45
Ризики, що спрацювали
RISK2-14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ Данко | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Данко | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2019 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
265 418 095,37
UAH з ПДВ
|
211 398 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС" |
265 464 620,00
UAH з ПДВ
|
211 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ |
264 664 600,00
UAH з ПДВ
|
235 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
252 190 000,00
UAH з ПДВ
|
252 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Очікує рішення |
211 398 000,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2019 14:03
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 03 вересня 2019 17:56 |
Коментар щодо відміни: | Керуючись абз. 2, ч. 1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». |
03 вересня 2019 17:56
|
Протокол |