Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Академіка Єфремова, ПВ-2503, ПВ-2506, ПВ-2507 у Святошинському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 227 855,60 UAH
UA-2019-04-09-001615-b 6649834a94c74ee1ac308ebbeec5f79b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2019 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 квітня 2019 12:13
Очікувана вартість: 4 227 855,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Академіка Єфремова, ПВ-2503, ПВ-2506, ПВ-2507 у Святошинському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Академіка Єфремова, ПВ-2503, ПВ-2506, ПВ-2507 у Святошинському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2019 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 16:17
Повідомлення учасникам.pdf
17 квітня 2019 16:17
Тендерна документація з закресленням.doc
17 квітня 2019 16:14
Тендерна документація зі змінами від 17.04.2019.doc
17 квітня 2019 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 16:17
Повідомлення учасникам.pdf
17 квітня 2019 16:17
Тендерна документація з закресленням.doc
17 квітня 2019 16:14
Тендерна документація зі змінами від 17.04.2019.doc
09 квітня 2019 16:48
Тендерна документація.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-09-001615-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:40946026
Дата подання: 17 травня 2019 17:22
Оскарження рішення Замовника
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 травня 2019 23:23
Рішення від 22.05.2019 № 6347 (+лист Замовнику) .pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 23:23
Рішення від 04.06.2019 № 7173.pdf
Дата публікації: 07 червня 2019 19:33

Документи подані скаржником

17 травня 2019 17:22
Копія протоколу.jpg
17 травня 2019 17:22
Оплата.pdf
17 травня 2019 17:22
Скарга.pdf

Документи подані замовником

29 травня 2019 10:32
Відповідь на скаргу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ" 3 805 070,05
UAH з ПДВ
3 805 070,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД» 4 110 203,03
UAH з ПДВ
4 110 203,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ» 4 185 005,35
UAH з ПДВ
4 185 005,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2019 22:26
Електронний підпис
24 квітня 2019 22:25
№6 керівник.pdf
24 квітня 2019 22:25
№42 від 27.08.2018 Керівник.pdf
24 квітня 2019 22:25
ISO 9001 - 2015 UA.pdf
24 квітня 2019 22:25
AVENTO1-108Вт.pdf
24 квітня 2019 22:25
Укрсепро Avento S 1.pdf
24 квітня 2019 22:25
Статут квітень.pdf
24 квітня 2019 22:25
Сертификат ISO.pdf
24 квітня 2019 22:25
Пропозиція.pdf
24 квітня 2019 22:25
Опора 10 м.pdf
24 квітня 2019 22:25
Кронштейны.pdf
24 квітня 2019 22:25
Копія паспорт.pdf
24 квітня 2019 22:25
Документи.pdf
24 квітня 2019 22:25
Договора оренди ТЗ.pdf
24 квітня 2019 22:25
Відгук Міськсвітло 2018.pdf
24 квітня 2019 22:25
Витяг ПДВ.pdf
24 квітня 2019 22:25
ВИТЯГ квітень.pdf
24 квітня 2019 22:25
Акти передачі техніки.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 13:47
Кваліфікаційні
25 квітня 2019 17:07
Документація.rar

Публічні документи

25 квітня 2019 15:08
Документація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ"

ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД»

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ"
#40946026
Відхилено 3 805 070,05
UAH з ПДВ
06 травня 2019 17:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД»
#41423786
Переможець 4 110 203,03
UAH з ПДВ
08 травня 2019 10:19

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ" #40946026

№ рішення у справі

45-р/тк

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

06 травня 2019 17:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД»
#41423786
4 110 203,03
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 13:44
звіт.pdf укладений
04 жовтня 2019 13:42
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 13:38
ДУ №3 до Договору №18-КР від 10.06.2019 р..pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 13:37
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 10:32
ДУ №2 Академіка Єфремова.pdf зміни до договору
14 червня 2019 10:31
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 14:35
ДУ №1 від 10.06.2019.pdf зміни до договору
10 червня 2019 14:33
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 14:30
Договір №18-КР від 10.06.2019.pdf укладений
10 червня 2019 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін та уточнень до основного договору
Номер договору про закупівлю: 18-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п.14.9. розділу 14 Договору підряду в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від суми Договору, що фінансується з міського бюджету в 2019 році на підставі нормативно-правових актів, зазначених в розділі 13 Договору, що становить 1233060,91 (Один мільйон двісті тридцять три тисячі шістдесят грн. 91 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 18-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 4059758,13 (Чотири мільйони п'ятдесят дев'ять тисяч сімсот п'ятдесят вісім грн. 13 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 676626,35 (Шістсот сімдесят шість тисяч шістсот двадцять шість грн. 35 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 4059758,13 (Чотири мільйони п'ятдесят дев'ять тисяч сімсот п'ятдесят вісім грн. 13 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 676626,35(Шістсот сімдесят шість тисяч шістсот двадцять шість грн. 35 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)».
Номер договору про закупівлю: 18-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 059 758,13
UAH (в тому числі ПДВ 676 626,35 UAH)