Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Storage batteries for ZNPP, RNPP, SUNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Старенченко Оксана Олександрівна +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Інженер ВП «Атомкомплект» Лазарєва Ірина Вадимівна, (044) 201-09-62 i.lazareva@ak.atom.gov.ua Інженер УВТК ВП ЗАЕС Свириденко Н.В. (06139) 5-57-54 uptk7116@mgw.npp.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Starenchenko Oksana +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Інженер ВП «Атомкомплект» Лазарєва Ірина Вадимівна, (044) 201-09-62 i.lazareva@ak.atom.gov.ua Інженер УВТК ВП ЗАЕС Свириденко Н.В. (06139) 5-57-54 uptk7116@mgw.npp.zp.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2019 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 122 467 281,17 UAH з ПДВ |
Publication date: | 09 квітня 2019 17:21 |
Enquiries until: | 24 травня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 30 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 червня 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 122 467 281 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори
Тендерна документація
21 травня 2019 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 15:29 |
Додаток 7 - митні платежі.docx | |
21 травня 2019 15:29 |
Додаток 3 - Проект договору.docx | |
21 травня 2019 15:29 |
Додаток 2 - інформ про тех характ откор ИДП.docx | |
21 травня 2019 15:29 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx | |
21 травня 2019 15:29 |
6241-ТД-2.doc | |
21 травня 2019 15:29 |
6241-перелік ЗТД -2.doc | |
10 травня 2019 13:35 |
6241 - Перелік ЗТД.doc | |
09 квітня 2019 17:18 |
Додаток 4 - Технічні вимоги.pdf | |
09 квітня 2019 17:18 |
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX | |
09 квітня 2019 17:18 |
Додаток 5 - досвід виконання.docx | |
09 квітня 2019 17:18 |
6241-Витяг.pdf | |
09 квітня 2019 17:18 |
6241 - procurement notice.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської або страхової гарантії».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Таким чином тендерна пропозиція учасника повинна відповідати нормам Закону та вимогам тендерної документації.
Користуючись наданим відповідно до 1 та 2 абз. ч. 1 ст. 24 Закону правом, у тендерній документації замовником було встановлено вимогу щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії або страхової гарантії.
Додатково повідомляємо, що ДП «НАЕК «Енергоатом» включено до переліку підприємств, які мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави (постанова Кабінету Міністрів України від 23.12.2014 № 1734), тому для забезпечення максимального захисту економічних інтересів Компанії, мінімізації ризиків при наданні учасниками публічних закупівель тендерного забезпечення, підтвердження компетентності, платоспроможності та фінансової надійності страхових компаній, які надають гарантії забезпечення тендерної пропозиції учасникам процедур закупівель, що проводить ДП «НАЕК «Енергоатом», було прийняте рішення (розпорядження Компанії від 02.11.2016 № 995-р) про затвердження «Порядку відбору страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання умов договорів про закупівлю» (далі – Порядок).
Порядок оприлюднений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом», перебуває у вільному доступі та не містить обмежень щодо права будь-якої страхової компанії взяти участь у вищезазначеному відборі.
Банківські гарантії приймаються від банків, які за розміром активів входять до ТОП-10 або ТОП-20 банків відповідно до інформації на останню звітну дату, яку розміщено на офіційному сайті НБУ. Такий підхід обумовлений необхідністю захисту майнових інтересів Компанії.
Крім того, умовами тендерної документації передбачена можливість надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської або страхової гарантії, що також унеможливлює дискримінацію учасників, адже учасники процедури закупівлі на власний розсуд можуть вибрати форму забезпечення тендерної пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-21-000021 ● 21b9f9c90b2e4eecac294104906f9204
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2019 10:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.11.2019 № 335
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.11.2019 № 335
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2019-04-09-000893-c 09.04.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 31430000-9 Електричні акумулятори (Акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС, ВП ЮУАЕС: лот 1 – акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС – 10 шт.; лот 2 – акумуляторні батареї для ВП РАЕС – 6 к-тів; лот 3 – акумуляторна батарея для ВП ЮУАЕС – 1 к-т) (URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-09-000893-c), оприлюдненого в електронній системі закупівель 05.12.2019. У пункті 1 констатуючої частини висновку Держаудитслужби України зазначено, що «на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону». Зазначений висновок Держаудитслужби України не відповідає дійсності з огляду на таке. Частиною 3 статті 17 та пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюднює Уповноважений орган (щороку до 20 січня та додатково в разі потреби) на веб-порталі Уповноваженого органу (абзац 4 частини 3 статті 17 Закону). Міністерство економічного розвитку і торгівлі України як Уповноважений орган листами від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» та від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06 «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» проінформувало про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань тощо є відкритими державними реєстрами. Відомості, що містять зазначені реєстри, перебувають у вільному доступі в режимі реального часу. На виконання положень Закону замовник не вимагає від учасників надання інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини 1 статті 17 Закону, а самостійно її перевіряє у відкритих єдиних державних реєстрах. У ДП «НАЕК «Енергоатом» є компетентні підрозділи, які додатково перевіряють у відкритих державних реєстрах: інформацію щодо наявності/відсутності факту притягнення юридичної особи, службової (посадової) особи учасника чи фізичної особи – учасника до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (пункти 2, 3 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (http://corrupt.informjust.ua); наявність/відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua). інформацію щодо наявності/відсутності факту визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури (пункт 8 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (https://kap.minjust.gov.ua). Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
2019-12-12 13:26:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 68 344 657,67 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 68 344,66 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 683446.58 UAH |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
UAB "Nordetanolis" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2019 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
67 779 246,04
UAH з ПДВ
|
67 779 246,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
UAB "Nordetanolis" |
68 185 921,48
UAH з ПДВ
|
68 185 921,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ #363767565 |
Переможець |
67 779 246,04
UAH з ПДВ
|
27 червня 2019 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2019 14:41
|
Додаткова угода 1 (лот 1) (1).pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2019 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 09:43
|
Договір 53-129-01-19-01917.pdf | укладений |
18 липня 2019 09:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо доповнення графи "Технічні характеристики" по позиції 4 Специфікації №1 до договору та викладення їх у новій редакції була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01917 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |