Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС, ВП ЮУ АЕС
Storage batteries for ZNPP, RNPP, SUNPP
Очікувана вартість
122 467 281,17 UAH
UA-2019-04-09-000893-c e7a1b2dde28d419ca9271620cba088d7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старенченко Оксана Олександрівна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Старенченко Оксана Олександрівна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Інженер ВП «Атомкомплект» Лазарєва Ірина Вадимівна,
(044) 201-09-62
i.lazareva@ak.atom.gov.ua
Інженер УВТК ВП ЗАЕС Свириденко Н.В.
(06139) 5-57-54
uptk7116@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Starenchenko Oksana
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Інженер ВП «Атомкомплект» Лазарєва Ірина Вадимівна,
(044) 201-09-62
i.lazareva@ak.atom.gov.ua
Інженер УВТК ВП ЗАЕС Свириденко Н.В.
(06139) 5-57-54
uptk7116@mgw.npp.zp.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 квітня 2019 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 11:00
Очікувана вартість: 122 467 281,17 UAH з ПДВ
Publication date: 09 квітня 2019 17:21
Enquiries until: 24 травня 2019 11:00
Complaints submission until: до 30 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 червня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 122 467 281 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори


Scope of the procurement
лот 1 - акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС - 10 шт, лот 2 - акумуляторні батареї для ВП РАЕС - 6 к-тів, лот 3 - акумуляторна батарея для ВП ЮУ АЕС- 1 к-т.
lot 1 - Storage batteries for ZNPP - 10 pieces, lot 2 - Storage batteries for RNPP – 6 komplekts, lot 3 - Storage battery for SUNPP – 1 komplekt

Тендерна документація

21 травня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 15:29
Додаток 7 - митні платежі.docx
21 травня 2019 15:29
Додаток 3 - Проект договору.docx
21 травня 2019 15:29
Додаток 2 - інформ про тех характ откор ИДП.docx
21 травня 2019 15:29
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
21 травня 2019 15:29
6241-ТД-2.doc
21 травня 2019 15:29
6241-перелік ЗТД -2.doc
10 травня 2019 13:35
6241 - Перелік ЗТД.doc
09 квітня 2019 17:18
Додаток 4 - Технічні вимоги.pdf
09 квітня 2019 17:18
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX
09 квітня 2019 17:18
Додаток 5 - досвід виконання.docx
09 квітня 2019 17:18
6241-Витяг.pdf
09 квітня 2019 17:18
6241 - procurement notice.docx
21 травня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 15:29
Додаток 7 - митні платежі.docx
09 квітня 2019 17:18
Додаток 7 - митні платежі.docx
21 травня 2019 15:29
Додаток 3 - Проект договору.docx
09 квітня 2019 17:18
Додаток 3 - Проект договора.pdf
21 травня 2019 15:29
Додаток 2 - інформ про тех характ откор ИДП.docx
09 квітня 2019 17:18
Додаток 2 - інформ про тех характ откор ИДП.docx
21 травня 2019 15:29
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
09 квітня 2019 17:18
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
21 травня 2019 15:29
6241-ТД-2.doc
10 травня 2019 13:35
6241-ТД -1.doc
09 квітня 2019 17:18
6241-ТД.doc
21 травня 2019 15:29
6241-перелік ЗТД -2.doc
10 травня 2019 13:35
6241 - Перелік ЗТД.doc
09 квітня 2019 17:18
Додаток 4 - Технічні вимоги.pdf
09 квітня 2019 17:18
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX
09 квітня 2019 17:18
Додаток 5 - досвід виконання.docx
09 квітня 2019 17:18
6241-Витяг.pdf
09 квітня 2019 17:18
6241 - procurement notice.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-09-000893-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 15 квітня 2019 10:35
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-04-09-000893-c предмет закупівлі АКУМУЛЯТОРНІ БАТАРЕЇ ДЛЯ ВП ЗАЕС.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської або страхової гарантії».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2019 17:24
Відповідно до пункту 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Таким чином тендерна пропозиція учасника повинна відповідати нормам Закону та вимогам тендерної документації.
Користуючись наданим відповідно до 1 та 2 абз. ч. 1 ст. 24 Закону правом, у тендерній документації замовником було встановлено вимогу щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії або страхової гарантії.
Додатково повідомляємо, що ДП «НАЕК «Енергоатом» включено до переліку підприємств, які мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави (постанова Кабінету Міністрів України від 23.12.2014 № 1734), тому для забезпечення максимального захисту економічних інтересів Компанії, мінімізації ризиків при наданні учасниками публічних закупівель тендерного забезпечення, підтвердження компетентності, платоспроможності та фінансової надійності страхових компаній, які надають гарантії забезпечення тендерної пропозиції учасникам процедур закупівель, що проводить ДП «НАЕК «Енергоатом», було прийняте рішення (розпорядження Компанії від 02.11.2016 № 995-р) про затвердження «Порядку відбору страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання умов договорів про закупівлю» (далі – Порядок).
Порядок оприлюднений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом», перебуває у вільному доступі та не містить обмежень щодо права будь-якої страхової компанії взяти участь у вищезазначеному відборі.
Банківські гарантії приймаються від банків, які за розміром активів входять до ТОП-10 або ТОП-20 банків відповідно до інформації на останню звітну дату, яку розміщено на офіційному сайті НБУ. Такий підхід обумовлений необхідністю захисту майнових інтересів Компанії.
Крім того, умовами тендерної документації передбачена можливість надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської або страхової гарантії, що також унеможливлює дискримінацію учасників, адже учасники процедури закупівлі на власний розсуд можуть вибрати форму забезпечення тендерної пропозиції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-21-000021 ● 21b9f9c90b2e4eecac294104906f9204
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2019 10:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.11.2019 № 335

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.11.2019 № 335
Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2019-04-09-000893-c 09.04.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 31430000-9 Електричні акумулятори (Акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС, ВП ЮУАЕС: лот 1 – акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС – 10 шт.; лот 2 – акумуляторні батареї для ВП РАЕС – 6 к-тів; лот 3 – акумуляторна батарея для ВП ЮУАЕС – 1 к-т) (URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-09-000893-c), оприлюдненого в електронній системі закупівель 05.12.2019. У пункті 1 констатуючої частини висновку Держаудитслужби України зазначено, що «на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону». Зазначений висновок Держаудитслужби України не відповідає дійсності з огляду на таке. Частиною 3 статті 17 та пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюднює Уповноважений орган (щороку до 20 січня та додатково в разі потреби) на веб-порталі Уповноваженого органу (абзац 4 частини 3 статті 17 Закону). Міністерство економічного розвитку і торгівлі України як Уповноважений орган листами від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» та від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06 «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» проінформувало про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань тощо є відкритими державними реєстрами. Відомості, що містять зазначені реєстри, перебувають у вільному доступі в режимі реального часу. На виконання положень Закону замовник не вимагає від учасників надання інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини 1 статті 17 Закону, а самостійно її перевіряє у відкритих єдиних державних реєстрах. У ДП «НАЕК «Енергоатом» є компетентні підрозділи, які додатково перевіряють у відкритих державних реєстрах:  інформацію щодо наявності/відсутності факту притягнення юридичної особи, службової (посадової) особи учасника чи фізичної особи – учасника до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (пункти 2, 3 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (http://corrupt.informjust.ua);  наявність/відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua).  інформацію щодо наявності/відсутності факту визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури (пункт 8 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (https://kap.minjust.gov.ua). Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.

2019-12-12 13:26:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 68 344 657,67 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 68 344,66 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 683446.58 UAH


Title: Lot 1.
Current status: Complete
Estimated total value: 68 344 657,67 UAH including VAT
Minimal lowering step: 68 344,66 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 25 червня 2019 11:11
Auction planned date: 25 червня 2019 11:11
Закінчення: 25 червня 2019 11:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10 од
Акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 січня 2020

storage batteries for Zaporizhzhya NPP
CPV: 31430000-9

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 червня 2019
UA-2019-04-09-000893-ce7a1b2dde28d419ca9271620cba088d7
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
UAB "Nordetanolis" Документи
Допущено до аукціону
Документи
DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 10:55
ТУ У 27.2-38322885-001.2015.PDF
03 червня 2019 10:55
договір 1050845.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

UAB "Nordetanolis"

DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2019 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 67 779 246,04
UAH з ПДВ
67 779 246,04
UAH з ПДВ
Документи
UAB "Nordetanolis" 68 185 921,48
UAH з ПДВ
68 185 921,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 10:55
ТУ У 27.2-38322885-001.2015.PDF
03 червня 2019 10:55
договір 1050845.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

UAB "Nordetanolis"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
#363767565
Переможець 67 779 246,04
UAH з ПДВ
27 червня 2019 13:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
#363767565
67 779 246,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 14:41
Додаткова угода 1 (лот 1) (1).pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 14:41
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 09:43
Договір 53-129-01-19-01917.pdf укладений
18 липня 2019 09:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо доповнення графи "Технічні характеристики" по позиції 4 Специфікації №1 до договору та викладення їх у новій редакції була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01917
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML