Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (послуги з охорони об`єктів та особистої охорони), а саме щоденна охорона приміщень Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2019-04-09-000845-c 21cd8712ca4a430c8f03c565f3cc5494
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карлюченко Сергій Михайлович

+380487189318 atp_oga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Автопідприємство обласної ради
Код ЄДРПОУ: 04013979
Місцезнаходження: 65012, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська 27 Б
Контактна особа: Карлюченко Сергій Михайлович
+380487189318
atp_oga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2019 23:59
Початок аукціону: 25 квітня 2019 12:37
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 026,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,19%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


2 охоронця по одному на кожен пост
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 міс
Охоронні послуги " послуги з охорони об'єктів та особистої охорони", а саме щоденна охорона приміщень Комунального підприємства "Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська 27 Б, вул. Канатна 83А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2019 16:43
Додаток 1 Пропозиція.doc
09 квітня 2019 16:43
Тендерна документація.doc
09 квітня 2019 16:43
Додаток 5 Проект Договору.doc
09 квітня 2019 16:43
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
09 квітня 2019 16:43
Додаток 3 Перелік документів.docx
09 квітня 2019 16:43
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-09-000845-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 10 квітня 2019 12:12
стосовно дискримінаційної вимоги п.п. 4 п. 1 додатку 2 до тендерної документації
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Вимога замовника, щодо надання довідки про наявність діючих підрозділів охорони (філії або представництва) та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання в м. Одесі, із зазначенням місцезнаходження офісу та наданням копій документів, що підтверджують право користування зазначеними приміщеннями (вимога п.п. 4 п. 1 додатку 2 до тендерної документації), суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Навіщо організовувати діючий підрозділ в регіоні якщо невідомо результати торгів. Учасник, який буде обраний переможцем торгів, в десятиденний термін (термін який надається на оскарження і в який законом забороняється укладання договору) може організувати діючий підрозділ в любому регіоні України, з відповідною матеріально-технічною базою.
Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в тендерній документації прописана під конкретного учасника або учасників (враховуючи перелік учасників попереднього тендеру). Такі дії уповноваженої особи замовника вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п.п. 4 п. 1 додатку 2 до тендерної документації, порушує ч.1. ст. 3, ч. 3. ст.5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу або прибрати з тексту конкретизацію міста.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2019 18:37
За результатами розгляду Вашої вимоги, щодо внесення змін до тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв, а саме щодо виключення умови про наявність в Учасника діючих підрозділів охорони в м.Одесі, повідомляємо наступне.
Вимога у тендерній документації з проведення закупівлі: Охоронні послуги (послуги з охорони об`єктів та особистої охорони), а саме щоденна охорона приміщень Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасників закупівлі є такою, що не суперечить ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель: є максимальна економія та ефективність. Ефективність від закупівлі послуг охорони об`єктів полягає саме у збереженні матеріальних цінностей Замовника. В зв’язку з тим, що для здійснення основного завдання передбаченого статутом – забезпечення автотранспортом обласної ради та обласної державної адміністрації, на території комунального підприємства зберігається велика кількість автомобілів, а також обладнання та інструментів для їх обслуговування, тобто об’єкти, що мають значну майнову цінність та потребують ретельної охорони
Згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених вказаною статтею, зокрема «…один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону…».
Відповідно до ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає перелік документів, які Учасники повинні надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази нами, як Замовником зазначено у тендерній документації умову щодо «надання довідки про наявність діючих підрозділів охорони (філії або представництва) та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання в м. Одесі, із зазначенням місцезнаходження офісу та наданням копій документів, що підтверджують право користування зазначеними приміщеннями (вимога п.п. 4 п. 1 додатку 2 до тендерної документації). Посилання автора вимоги на те, що дана умова є дискримінаційною та обмежує коло учасників, є надуманим. Зокрема, в місті Одесі діють охоронні підрозділи понад 50 охоронних фірм, серед яких і такі, що зареєстровані в інших регіонах України, мають на території нашого міста діючі підрозділи охорони, надають послуги з фізичної охорони та реагування власними групами швидкого реагування, що забезпечує достатню конкуренцію серед охоронних структур, здатних організувати надання послуг з охорони в м. Одеса на належному рівні, відповідно до законних вимог Замовника. Отже, ця умова жодним чином не перешкоджає участі у закупівлі охоронним компаніям, як зареєстрованим в м. Одесі, так і таким, що зареєстровані в інших регіонах України, за умови, що вони мають діючий підрозділ охорони, або філію, або представництво та необхідну матеріально-технічну базу в м. Одесі. Необхідність включення цієї умови до тендерної документації викликана прагненням ефективного використання бюджетних коштів на закупівлю послуг з охорони належної якості від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг охорони, забезпечення охоронників необхідним матеріальним ресурсом, наявності автомобілів реагування, тощо, а також можливості контролю за несенням служби з боку представників охоронного підприємства безпосередньо на постах охорони та постійну взаємодію з представником замовника щодо якісного надання послуг з охорони.
Звертаємо увагу автора вимоги на те, що тендерною документацією також передбачено підтвердження наявності груп швидкого реагування. Якщо учасник подає у складі пропозиції інформацію про можливість реагування в м. Одесі власними групами швидкого реагування, але не в змозі підтвердити документально свою фактичну присутність в нашому регіоні, достовірність цієї інформації викликає сумніви, оскільки малоймовірно, що ГШР такого учасника, знаходячись в м. Одесі, не має опорного пункту для базування, не діє, не надає послуги, а чекає на результати конкретно цього тендеру, щоб обслуговувати конкретно об’єкти цього замовника.
Цілком зрозуміло, що ми, як Замовник, не зацікавлені в укладанні договору з охоронним підприємством, яке не має діючого підрозділу охорони в м. Одесі, не має тут необхідної для надання послуг матеріально-технічної бази, груп швидкого реагування та транспорту реагування, та не зможе забезпечити контроль за організацією охорони на постах.
Крім того, організацію діючих підрозділів охорони (філії або представництва) та забезпечення матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання в м. Одесі може здійснити будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень.
Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що встановлені тендерною документацією кваліфікаційні критерії до учасників відповідають діючому законодавству, не можуть бути визнані дискримінаційними, такими, що обмежують права можливих учасників торгів, або такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, тому не можуть бути виключені з тексту тендерної документації.

Документи

12 квітня 2019 18:37
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВР" 540 000,00
UAH з ПДВ
538 973,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОЛІМП-ЮГ" 539 827,20
UAH з ПДВ
539 827,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2019 16:12
Лист-відгук ПП ВР.pdf
24 квітня 2019 16:12
Копія Статуту.rar
24 квітня 2019 16:12
ПП ВР_Копія Ліцензії.PDF
24 квітня 2019 16:12
ПП ВР Витяг з ЄДР.PDF
24 квітня 2019 16:12
Довідка з банку.PDF
24 квітня 2019 16:12
Технічне завдання.PDF
24 квітня 2019 16:12
Проект договору.PDF
24 квітня 2019 16:12
Довідка про субпідряд.PDF
24 квітня 2019 16:12
Довідка про Санкції.PDF
24 квітня 2019 16:12
Довідка про печатку.PDF
24 квітня 2019 16:12
Гарантійний лист ст 17.PDF

Публічні документи

03 травня 2019 08:55
Тендерна пропозиція.pdf
03 травня 2019 08:55
Лист-розяснення.pdf
03 травня 2019 08:55
Довідка ДФС.pdf
03 травня 2019 08:55
Dovidka_19113551150600444599.pdf
23 квітня 2019 13:08
48. Калькуляція.pdf
23 квітня 2019 13:08
45. Сертифікат.pdf
23 квітня 2019 13:08
44. Лицензия Олимп.pdf
23 квітня 2019 13:08
41. Витяг завірений.pdf
23 квітня 2019 13:08
40. Копія статуту.pdf
23 квітня 2019 13:08
29.Технічне завдання.pdf
23 квітня 2019 13:08
16. Довідки МВС 12.pdf
23 квітня 2019 13:08
12. Лист-розяснення.pdf
23 квітня 2019 13:08
8. Фото ТЗ.pdf
23 квітня 2019 13:08
7.2. Дозволи ТЗ (2).pdf
23 квітня 2019 13:08
7.1 Дозволи ТЗ (1).pdf
23 квітня 2019 13:08
6.2. Свідоцтва ТЗ 1 (2).pdf
23 квітня 2019 13:08
6.1. Свідоцтва ТЗ 1 (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВР"

ПП "ОЛІМП-ЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВР"
#39319229
Відхилено 538 973,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 13:38
ПП "ОЛІМП-ЮГ"
#33933584
Переможець 539 827,20
UAH з ПДВ
02 травня 2019 17:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОЛІМП-ЮГ"
#33933584
539 827,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ду охрана.PDF зміни до договору
03 березня 2020 17:45
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 17:38
Зміна сторони договору зміни до договору
31 січня 2020 15:46
Додаткова угода зібльшення суми зміни до договору
31 січня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 14:36
Додаткова угода продовження договору.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 14:17
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 14:13
Доп угода охорона реквізити.jpeg зміни до договору
18 жовтня 2019 15:31
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 15:27
Електронний підпис укладений
13 травня 2019 14:39
Договір укладений
13 травня 2019 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Сторін
Номер договору про закупівлю: №47
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження договору на строк достатній для проведення закупівлі на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №47
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору у зв'язку із продовженням договору на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: №47
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження ціни договору продовженого на наступний рік в межах 20%
Номер договору про закупівлю: №47
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML