Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (послуги з охорони об`єктів та особистої охорони), а саме щоденна охорона приміщень Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2019-04-09-000845-c ● 21cd8712ca4a430c8f03c565f3cc5494
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Автопідприємство обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 04013979 |
Місцезнаходження: | 65012, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська 27 Б |
Контактна особа: |
Карлюченко Сергій Михайлович +380487189318 atp_oga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2019 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2019 12:37 |
Очікувана вартість: | 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 026,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,19% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
2 охоронця по одному на кожен пост
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 міс
Охоронні послуги " послуги з охорони об'єктів та особистої охорони", а саме щоденна охорона приміщень Комунального підприємства "Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська 27 Б, вул. Канатна 83А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2019 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2019 16:43 |
Додаток 1 Пропозиція.doc | |
09 квітня 2019 16:43 |
Тендерна документація.doc | |
09 квітня 2019 16:43 |
Додаток 5 Проект Договору.doc | |
09 квітня 2019 16:43 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx | |
09 квітня 2019 16:43 |
Додаток 3 Перелік документів.docx | |
09 квітня 2019 16:43 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-09-000845-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 10 квітня 2019 12:12
стосовно дискримінаційної вимоги п.п. 4 п. 1 додатку 2 до тендерної документації
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Вимога замовника, щодо надання довідки про наявність діючих підрозділів охорони (філії або представництва) та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання в м. Одесі, із зазначенням місцезнаходження офісу та наданням копій документів, що підтверджують право користування зазначеними приміщеннями (вимога п.п. 4 п. 1 додатку 2 до тендерної документації), суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Навіщо організовувати діючий підрозділ в регіоні якщо невідомо результати торгів. Учасник, який буде обраний переможцем торгів, в десятиденний термін (термін який надається на оскарження і в який законом забороняється укладання договору) може організувати діючий підрозділ в любому регіоні України, з відповідною матеріально-технічною базою.
Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в тендерній документації прописана під конкретного учасника або учасників (враховуючи перелік учасників попереднього тендеру). Такі дії уповноваженої особи замовника вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п.п. 4 п. 1 додатку 2 до тендерної документації, порушує ч.1. ст. 3, ч. 3. ст.5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу або прибрати з тексту конкретизацію міста.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Вимога замовника, щодо надання довідки про наявність діючих підрозділів охорони (філії або представництва) та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання в м. Одесі, із зазначенням місцезнаходження офісу та наданням копій документів, що підтверджують право користування зазначеними приміщеннями (вимога п.п. 4 п. 1 додатку 2 до тендерної документації), суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Навіщо організовувати діючий підрозділ в регіоні якщо невідомо результати торгів. Учасник, який буде обраний переможцем торгів, в десятиденний термін (термін який надається на оскарження і в який законом забороняється укладання договору) може організувати діючий підрозділ в любому регіоні України, з відповідною матеріально-технічною базою.
Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в тендерній документації прописана під конкретного учасника або учасників (враховуючи перелік учасників попереднього тендеру). Такі дії уповноваженої особи замовника вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п.п. 4 п. 1 додатку 2 до тендерної документації, порушує ч.1. ст. 3, ч. 3. ст.5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу або прибрати з тексту конкретизацію міста.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2019 18:37
За результатами розгляду Вашої вимоги, щодо внесення змін до тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв, а саме щодо виключення умови про наявність в Учасника діючих підрозділів охорони в м.Одесі, повідомляємо наступне.
Вимога у тендерній документації з проведення закупівлі: Охоронні послуги (послуги з охорони об`єктів та особистої охорони), а саме щоденна охорона приміщень Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасників закупівлі є такою, що не суперечить ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель: є максимальна економія та ефективність. Ефективність від закупівлі послуг охорони об`єктів полягає саме у збереженні матеріальних цінностей Замовника. В зв’язку з тим, що для здійснення основного завдання передбаченого статутом – забезпечення автотранспортом обласної ради та обласної державної адміністрації, на території комунального підприємства зберігається велика кількість автомобілів, а також обладнання та інструментів для їх обслуговування, тобто об’єкти, що мають значну майнову цінність та потребують ретельної охорони
Згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених вказаною статтею, зокрема «…один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону…».
Відповідно до ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає перелік документів, які Учасники повинні надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази нами, як Замовником зазначено у тендерній документації умову щодо «надання довідки про наявність діючих підрозділів охорони (філії або представництва) та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання в м. Одесі, із зазначенням місцезнаходження офісу та наданням копій документів, що підтверджують право користування зазначеними приміщеннями (вимога п.п. 4 п. 1 додатку 2 до тендерної документації). Посилання автора вимоги на те, що дана умова є дискримінаційною та обмежує коло учасників, є надуманим. Зокрема, в місті Одесі діють охоронні підрозділи понад 50 охоронних фірм, серед яких і такі, що зареєстровані в інших регіонах України, мають на території нашого міста діючі підрозділи охорони, надають послуги з фізичної охорони та реагування власними групами швидкого реагування, що забезпечує достатню конкуренцію серед охоронних структур, здатних організувати надання послуг з охорони в м. Одеса на належному рівні, відповідно до законних вимог Замовника. Отже, ця умова жодним чином не перешкоджає участі у закупівлі охоронним компаніям, як зареєстрованим в м. Одесі, так і таким, що зареєстровані в інших регіонах України, за умови, що вони мають діючий підрозділ охорони, або філію, або представництво та необхідну матеріально-технічну базу в м. Одесі. Необхідність включення цієї умови до тендерної документації викликана прагненням ефективного використання бюджетних коштів на закупівлю послуг з охорони належної якості від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг охорони, забезпечення охоронників необхідним матеріальним ресурсом, наявності автомобілів реагування, тощо, а також можливості контролю за несенням служби з боку представників охоронного підприємства безпосередньо на постах охорони та постійну взаємодію з представником замовника щодо якісного надання послуг з охорони.
Звертаємо увагу автора вимоги на те, що тендерною документацією також передбачено підтвердження наявності груп швидкого реагування. Якщо учасник подає у складі пропозиції інформацію про можливість реагування в м. Одесі власними групами швидкого реагування, але не в змозі підтвердити документально свою фактичну присутність в нашому регіоні, достовірність цієї інформації викликає сумніви, оскільки малоймовірно, що ГШР такого учасника, знаходячись в м. Одесі, не має опорного пункту для базування, не діє, не надає послуги, а чекає на результати конкретно цього тендеру, щоб обслуговувати конкретно об’єкти цього замовника.
Цілком зрозуміло, що ми, як Замовник, не зацікавлені в укладанні договору з охоронним підприємством, яке не має діючого підрозділу охорони в м. Одесі, не має тут необхідної для надання послуг матеріально-технічної бази, груп швидкого реагування та транспорту реагування, та не зможе забезпечити контроль за організацією охорони на постах.
Крім того, організацію діючих підрозділів охорони (філії або представництва) та забезпечення матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання в м. Одесі може здійснити будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень.
Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що встановлені тендерною документацією кваліфікаційні критерії до учасників відповідають діючому законодавству, не можуть бути визнані дискримінаційними, такими, що обмежують права можливих учасників торгів, або такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, тому не можуть бути виключені з тексту тендерної документації.
Вимога у тендерній документації з проведення закупівлі: Охоронні послуги (послуги з охорони об`єктів та особистої охорони), а саме щоденна охорона приміщень Комунального підприємства «Автопідприємство по обслуговуванню обласної ради та обласної державної адміністрації» щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасників закупівлі є такою, що не суперечить ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель: є максимальна економія та ефективність. Ефективність від закупівлі послуг охорони об`єктів полягає саме у збереженні матеріальних цінностей Замовника. В зв’язку з тим, що для здійснення основного завдання передбаченого статутом – забезпечення автотранспортом обласної ради та обласної державної адміністрації, на території комунального підприємства зберігається велика кількість автомобілів, а також обладнання та інструментів для їх обслуговування, тобто об’єкти, що мають значну майнову цінність та потребують ретельної охорони
Згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених вказаною статтею, зокрема «…один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону…».
Відповідно до ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає перелік документів, які Учасники повинні надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази нами, як Замовником зазначено у тендерній документації умову щодо «надання довідки про наявність діючих підрозділів охорони (філії або представництва) та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання в м. Одесі, із зазначенням місцезнаходження офісу та наданням копій документів, що підтверджують право користування зазначеними приміщеннями (вимога п.п. 4 п. 1 додатку 2 до тендерної документації). Посилання автора вимоги на те, що дана умова є дискримінаційною та обмежує коло учасників, є надуманим. Зокрема, в місті Одесі діють охоронні підрозділи понад 50 охоронних фірм, серед яких і такі, що зареєстровані в інших регіонах України, мають на території нашого міста діючі підрозділи охорони, надають послуги з фізичної охорони та реагування власними групами швидкого реагування, що забезпечує достатню конкуренцію серед охоронних структур, здатних організувати надання послуг з охорони в м. Одеса на належному рівні, відповідно до законних вимог Замовника. Отже, ця умова жодним чином не перешкоджає участі у закупівлі охоронним компаніям, як зареєстрованим в м. Одесі, так і таким, що зареєстровані в інших регіонах України, за умови, що вони мають діючий підрозділ охорони, або філію, або представництво та необхідну матеріально-технічну базу в м. Одесі. Необхідність включення цієї умови до тендерної документації викликана прагненням ефективного використання бюджетних коштів на закупівлю послуг з охорони належної якості від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг охорони, забезпечення охоронників необхідним матеріальним ресурсом, наявності автомобілів реагування, тощо, а також можливості контролю за несенням служби з боку представників охоронного підприємства безпосередньо на постах охорони та постійну взаємодію з представником замовника щодо якісного надання послуг з охорони.
Звертаємо увагу автора вимоги на те, що тендерною документацією також передбачено підтвердження наявності груп швидкого реагування. Якщо учасник подає у складі пропозиції інформацію про можливість реагування в м. Одесі власними групами швидкого реагування, але не в змозі підтвердити документально свою фактичну присутність в нашому регіоні, достовірність цієї інформації викликає сумніви, оскільки малоймовірно, що ГШР такого учасника, знаходячись в м. Одесі, не має опорного пункту для базування, не діє, не надає послуги, а чекає на результати конкретно цього тендеру, щоб обслуговувати конкретно об’єкти цього замовника.
Цілком зрозуміло, що ми, як Замовник, не зацікавлені в укладанні договору з охоронним підприємством, яке не має діючого підрозділу охорони в м. Одесі, не має тут необхідної для надання послуг матеріально-технічної бази, груп швидкого реагування та транспорту реагування, та не зможе забезпечити контроль за організацією охорони на постах.
Крім того, організацію діючих підрозділів охорони (філії або представництва) та забезпечення матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання в м. Одесі може здійснити будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень.
Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що встановлені тендерною документацією кваліфікаційні критерії до учасників відповідають діючому законодавству, не можуть бути визнані дискримінаційними, такими, що обмежують права можливих учасників торгів, або такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, тому не можуть бути виключені з тексту тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ВР" #39319229 |
Відхилено |
538 973,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 13:38
|
ПП "ОЛІМП-ЮГ" #33933584 |
Переможець |
539 827,20
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ду охрана.PDF | зміни до договору |
03 березня 2020 17:45
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 17:38
|
Зміна сторони договору | зміни до договору |
31 січня 2020 15:46
|
Додаткова угода зібльшення суми | зміни до договору |
31 січня 2020 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2019 14:36
|
Додаткова угода продовження договору.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2019 14:13
|
Доп угода охорона реквізити.jpeg | зміни до договору |
18 жовтня 2019 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2019 14:39
|
Договір | укладений |
13 травня 2019 14:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Сторін |
Номер договору про закупівлю: | №47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження договору на строк достатній для проведення закупівлі на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | №47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми договору у зв'язку із продовженням договору на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | №47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодження ціни договору продовженого на наступний рік в межах 20% |
Номер договору про закупівлю: | №47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |