Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації шкільного харчування - 3 лоти
Очікувана вартість
5 371 394,64 UAH
UA-2019-04-09-000789-a ● 289dc82b7a6549a2a3b5faa196279a30
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02147345 |
Вебсайт: | http://osvita.cv.ua/ |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176 |
Контактна особа: |
Оксана Воробець +380372524314 tenderosv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Протокол переговорів з учасником від 09.04.2019р.
ПП «Мега-Крокус» брало участь у тендерних торгах (оголошення UA-2019-02-15-001053-b). Згідно рішення від 09.04.2019р вказані торги були відмінені у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій. Замовнику необхідно забезпечити організацію шкільного харчування на період проведення процедури відкритих торгів.
Відповідно до ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням в установленому порядку Україною гуманітарної допомоги ін. державам».
Неукладання або несвоєчасне укладання договору щодо надання послуг з організації шкільного харчування призведе до припинення забезпечення харчування учнів шкіл м.Чернівців, в тому числі до відсутності: обідів для дітей пільгової категорії, визначеної рішенням виконавчого комітету; обідів у пришкільних таборах; триразового харчування (сніданки, обіди та вечері) у дітей дошкільного віку та сніданків для учнів 1-4 класів.
Враховуючи соціальну складову зазначеної закупівлі, з метою проведення закупівлі послуг з організації шкільного харчування – 3 лоти, замовник планує використати суму фінансування для закупівлі 5 371 394,64 за рахунок коштів міського бюджету 2019р. зі строком надання послуг:
- Лот 1 «ЗОШ № 3,13,27,33, НВК «Лідер», НВК «Любисток» до 30.08.2019р включно;
- Лот 2 «ЗОШ № 10,37,38,39, гімназія №1,3» до 21.06.2019р включно;
- Лот 3 «ЗОШ № 1,6,16,19,28, НВК «Берегиня» до 30.08.2019р включно
На підставі вищезазначеного необхідно укласти договори із ПП «Мега-Крокус» на закупівлю послуг з організації шкільного харчув
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Протокол переговорів з учасником від 09.04.2019р.
ПП «Мега-Крокус» брало участь у тендерних торгах (оголошення UA-2019-02-15-001053-b). Згідно рішення від 09.04.2019р вказані торги були відмінені у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій. Замовнику необхідно забезпечити організацію шкільного харчування на період проведення процедури відкритих торгів.
Відповідно до ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням в установленому порядку Україною гуманітарної допомоги ін. державам».
Неукладання або несвоєчасне укладання договору щодо надання послуг з організації шкільного харчування призведе до припинення забезпечення харчування учнів шкіл м.Чернівців, в тому числі до відсутності: обідів для дітей пільгової категорії, визначеної рішенням виконавчого комітету; обідів у пришкільних таборах; триразового харчування (сніданки, обіди та вечері) у дітей дошкільного віку та сніданків для учнів 1-4 класів.
Враховуючи соціальну складову зазначеної закупівлі, з метою проведення закупівлі послуг з організації шкільного харчування – 3 лоти, замовник планує використати суму фінансування для закупівлі 5 371 394,64 за рахунок коштів міського бюджету 2019р. зі строком надання послуг:
- Лот 1 «ЗОШ № 3,13,27,33, НВК «Лідер», НВК «Любисток» до 30.08.2019р включно;
- Лот 2 «ЗОШ № 10,37,38,39, гімназія №1,3» до 21.06.2019р включно;
- Лот 3 «ЗОШ № 1,6,16,19,28, НВК «Берегиня» до 30.08.2019р включно
На підставі вищезазначеного необхідно укласти договори із ПП «Мега-Крокус» на закупівлю послуг з організації шкільного харчув
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2019 11:31 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 квітня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Тендерна документація
09 квітня 2019 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2019 11:25 |
Протокол переговорів.PDF | |
09 квітня 2019 11:25 |
Тендерна пропозиція учасника Лот 3.PDF | |
09 квітня 2019 11:25 |
Тендерна пропозиція учасника Лот 2.PDF | |
09 квітня 2019 11:25 |
Тендерна пропозиція учасника Лот 1.PDF | |
09 квітня 2019 11:25 |
Запрошення учаснику.PDF |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 «ЗОШ № 3,13,27,33, НВК «Лідер», НВК «Любисток» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 080 366,84 UAH без ПДВ |
Позиції
147276 шт
Лот 1 «ЗОШ № 3,13,27,33, НВК «Лідер», НВК «Любисток»
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 серпня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги (частину послуг від загальної суми договору) здійснюються щомісячно, згідно фактичного відвідування та харчування учнів у навчальних закладах. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних, наданих Виконавцем, та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2019 р. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МЕГА - КРОКУС " #35221117 |
Переможець |
2 080 366,84
UAH
|
09 квітня 2019 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2019 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2019 14:35
|
Додатковий договір 2 Лот 1.PDF | зміни до договору |
19 вересня 2019 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2019 11:31
|
Додатковий договір 1 Лот 1.PDF | зміни до договору |
27 червня 2019 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2019 14:27
|
Додаток - меню ч.1.PDF | укладений |
15 квітня 2019 14:27
|
Додаток - меню ч.2.PDF | укладений |
15 квітня 2019 14:27
|
Договір Лот 1.PDF | укладений |
15 квітня 2019 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Ціну договору №80 зменшено на 500 000 грн. Відповідно ціна договору становить 1 580 366,84 грн. 2. Пункт 1.2 Договору №80 викладено в новій редакції в частині зменшення обсягів закупівлі (кількість: сніданки - 67 900 шт., обіди - 11 900 шт., обіди в пришкільних таборах - 7 420 шт., триразове харчування дітям дошкільного віку: сад - 18 650 шт., яслі - 1 151 шт.) |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціну договору та кількість послуг змінено у звязку з фактичним відвідуванням учнями шкільної їдальні. Ціна договору становить - 1 442 090,43 грн.; кількість послуг: сніданки - 62 671шт., обіди - 11 827шт., обіди в пришкільних таборах - 6 711шт., триразове харчування дітям дошкільного віку: сад - 16 192шт, яслі - 1 151шт. |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |