Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей,дмнг та благоустрій) будівлі Збур'ївської ЗОШ I-III ступенів по вул. Леніна,18 в с. Збур'ївка Голопристанського району Херсонської області
Очікувана вартість
2 109 639,20 UAH
UA-2019-04-09-000750-c 1779bee06f834cd18399157a29d52984
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шамаєва Тетяна Іванівна

+380553922491 kyfgggopru@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальна установа "Фінансово-господарська група з обслуговування закладів та установ освіти" Голопристанської районної ради
Код ЄДРПОУ: 38541126
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., місто Гола Пристань, вулиця К. Маркса будинок №5
Контактна особа: Шамаєва Тетяна Іванівна
+380553922491
kyfgggopru@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 16:06
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 16:06
Початок аукціону: 26 квітня 2019 11:38
Очікувана вартість: 2 109 639,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце виконання робіт: Херсонська область, Голопристанський район, с. Збур'ївка, вул. Леніна,18 Обсяг виконання робіт: згідно з найменуванням робіт по робочому проекту:" Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей,дмнг та благоустрій) будівлі Збур'ївської ЗОШ I-III ступенів по вул. Леніна,18 в с. Збур'ївка Голопристанського району Херсонської області"
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей,дмнг та благоустрій) будівлі Збур'ївської ЗОШ I-III ступенів по вул. Леніна,18 в с. Збур'ївка Голопристанського району Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, село Збур'ївка, вул. Леніна,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 15:41
протокол.pdf
17 квітня 2019 15:41
ТД.pdf
17 квітня 2019 15:41
додаток 6.pdf
17 квітня 2019 15:41
додатки 1-3 зб (1).pdf
09 квітня 2019 16:02
додаток 8 зб.pdf
09 квітня 2019 16:02
додаток 7.pdf
09 квітня 2019 16:02
додаток 5.pdf
09 квітня 2019 16:02
додаток 4.pdf
17 квітня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 15:41
протокол.pdf
17 квітня 2019 15:41
ТД.pdf
09 квітня 2019 16:02
ТД.pdf
17 квітня 2019 15:41
додаток 6.pdf
09 квітня 2019 16:02
додаток 6.pdf
17 квітня 2019 15:41
додатки 1-3 зб (1).pdf
09 квітня 2019 16:02
додатки 1-3 зб.pdf
09 квітня 2019 16:02
додаток 8 зб.pdf
09 квітня 2019 16:02
додаток 7.pdf
09 квітня 2019 16:02
додаток 5.pdf
09 квітня 2019 16:02
додаток 4.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 12 квітня 2019 18:05
Дата відповіді: 15 квітня 2019 14:25
1.) Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису уповноваженої особи учасника». Чи потрібно посвідчувати електронним підписом скановані документи в форматі Word, які мають оригінал печатки та підпису уповноваженої особи (керівника) учасника? Чи потрібно посвідчувати електронним підписом кольорові скан-копії документів, які на бланках державного зразка та/ або мають оригінал печатки організації, яка їх видала (оформила)? 2.) У розділі 5 п. 3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічними договорами відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо виконання робіт зазначених в тендерній документації). Що саме мається на увазі: наявність договору, який має предмет аналогічній назві ТД? Наявність договору предметом якого є монтаж металопластикових конструкцій (вікон, дверей) дмнг та благоустрою відноситься до аналогічних договорів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Скановані документи в форматі Word, які мають оригінал печатки та підпису уповноваженої особи (керівника) учасника та кольорові скан-копії документів, які на бланках державного зразка та/ або мають оригінал печатки організації, яка їх видала (оформила) не потрібно посвідчувати електронним цифровим підписом уповноваженої особи учасника.
2.Аналогічним вважати договір, який підтверджує факт виконання основних видів робіт ( монтаж металопластикових вікон та дверей) подібним тим що потребуються в тендерній документації.Вказані роботи можуть бути в складі одного або декількох договорів.
Документація
Дата подання: 15 квітня 2019 09:01
Дата відповіді: 15 квітня 2019 15:39
1.) У розділі 5 п. 3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічними договорами відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо виконання робіт зазначених в тендерній документації). Що саме мається на увазі: наявність договору, який має предмет аналогічній назві ТД? Наявність договору предметом якого є монтаж металопластикових конструкцій (вікон, дверей) дмнг та благоустрою відноситься до аналогічних договорів? 2.) Як в ТД розшифровується абревіатура «дмнг»? 3.) «За результатами аукціону учасник протягом 1 - го робочого дня з моменту оприлюднення інформації про результати електронного аукціону в електронній системі закупівель (тобто на наступний робочий день) має до завантажити остаточну цінову пропозицію із зазначенням ціни за одиницю продукції з врахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ».» Що мається на увазі під «остаточною ціновою пропозицією» форма наведена у Додатку 1 чи якийсь інший документ, і який саме? Що є «одиницею продукції» при виконання робіт з капітального ремонту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 2. ДМНГ розшифровується, як «Облаштування пандусу для доступу мобільних груп населення»
3.- - З метою виконання тендерної документації учасник для підтвердження остаточної ціни тендерної пропозиції переможця повинен подати «Форма тендерної пропозиції» (Додаток 1) з урахуванням остаточної ціни пропозиції ,визначеної за результатом аукціону.
- «одиниця продукції» - виконання робіт

- «одиниця продукції» - виконані роботи.
Вимоги
Дата подання: 15 квітня 2019 10:28
Дата відповіді: 15 квітня 2019 16:05
1.) «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).» Яким чином замовник буде вчиняти зазначені дії, якщо відповідно до ТД довідка про відсутність заборгованості сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) надається після оприлюднення оголошення про намір укласти договір. 2.) «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.» Про яку статтю іде мова? Які саме із зазначених документів потрібно надати (їх назва)? 3.) «Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов». У проекті договору та ТД, передбачена можливість зміни умов договору. Яким чином учасник повинен оформити обов’язкове зазначення змін умов договору? 4.) «Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником – Переможцем забезпечення виконання договору у формі банківської гарантіїв в паперовому вигляді» . Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься ще Учасником і додається до ТД, або ж коли оголошено переможця, але до укладення договору про закупівлю? 5.) «Будь-яка інформація, що підтверджує відповідність технічним вимогам, повинна містити підтвердження, посвідчене товаровиробником . Наприклад, лист-довідка, технічні умови, рекламні проспекти, тощо» Відповідно до ТД відповідність технічним вимогам підтверджується сертифікатами відповідності на вироби. Чи означає ця вимога, що кольорові скан-копії сертифікатів на вироби додатково підтверджуються посвідченням безпосередньо виробника товарів? Якщо так, то як саме має виглядати посвідчення документа, який і так оформлено на бланку державного зразка?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.- Інформація про відсутність підстав , визначених в частині першій та частині другій
( про те що учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)) ст.17 Закону надається в довільній формі.
- Довідку з Державної податкової служби про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів (обов'язкових платежів) переможець надає у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення оголошення про намір укласти договір.
2.- Переможець, в довільній формі повинен надати інформацію про відсутність підстав передбаченими пунктами 2,3,5,6,і 8 частини першої ст.17 Закону «Про публічні закупівлі», окрім п.6 . Згідно тендерної документація оригінал або нотаріально завірена копія довідки МВС України переможець надає у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
3.Цей пункт стосується замовника. Учаснику не потрібно оформлювати обов'язкове зазначення змін умов договору.
4.- Забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції;
- Забезпечення виконання договору надається після оголошення переможця, не пізніше дати укладення договору, у формі банківської гарантії в паперовому вигляді.
5.Підтвердження посвідчене товаровиробником повинно містити лист – довідку, технічні умови, рекламні проспекти, інші документи ( якщо вони подаються). Сертифікат відповідності на вироби не повинен містить підтверджене посвідчення виробника.
Тендерна документація
Дата подання: 15 квітня 2019 11:10
Дата відповіді: 16 квітня 2019 15:10
1.У додатку 3 до ТД зазначено «Надати Замовнику інструкцію по експлуатації металопластикових вікон». Коли потрібно надати інструкцію – разом із поданням тендерної пропозиції чи після завершення виконання робіт підрядником і якими нормативним документам, передбачена наявність такої інструкції? 2.«Претендент повинен надати інструкцію з монтажу віконних блоків, яка містить: - креслення типових монтажних вузлів кріплення та прилягання; - перелік матеріалів, що використовуються, з урахуванням температурних режимів їх застосування; - послідовність технологічних операцій з монтажу виробів». Вимоги, які зазначені містяться у проекті з капітального ремонту (пояснювальній записці, кресленнях, зведеному кошторисі), який не оприлюднено. Вимога надати інструкцію з монтажу віконних блоків фактично позбавляє можливості будь-якого учасника підготувати її у відповідності до вимог проекту, а отже будь-яка пропозиція з цих підстав може бути відхилена. Така вимога розцінюється, як спосіб уникнути проведення відкритих торгів, вважати їх такими що не відбулися два рази поспіль. Тож просимо надати роз’яснення на підставі яких нормативних документів вимагається інструкція, у якому вигляді вона має бути, ким затверджується, яка структура, які матеріали передбачені проектною документацією, які креслення містить проектна документація? 3. «В Додатку 6 ТД зазначено, що учасник надає інформацію про субпідрядник (його працівників), якого він планує залучати в обсязі не менше 20% від вартості договору». Прошу надати роз’яснення, яким на яку саме вартість договору потрібно орієнтуватись, вартість договору буде відома лише завершення аукціону, а інформація подається до цього? Яким чином на законодавчому рівні регулюється обов’язок субпідрядника надавати інформацію про його працівників, якщо договір із субпідрядною організацією укладається лише після укладення договору про закупівлю? Вимоги, зазначені у Додатку 6 завідомо неможливо виконати, та вони є порушенням конкуренції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни з метою приведення її у відповідність до законодавства
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Курський Євген Васильович 2 103 508,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Електро Вік Сервіс 2 064 055,00
UAH з ПДВ
2 044 055,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 14:59
Електронний підпис
25 квітня 2019 14:56
Реєстр.pdf
25 квітня 2019 14:56
Банківська гарантія.pdf
25 квітня 2019 14:56
Договір підряду.pdf
25 квітня 2019 14:56
Додаток7 (1).pdf
25 квітня 2019 14:56
Спеціфікація (1).pdf
25 квітня 2019 14:11
Техпаспорта.pdf
25 квітня 2019 14:11
Свідоцтво регістрації.pdf
25 квітня 2019 14:11
Технічні вимогиЗбур (1).pdf
25 квітня 2019 14:11
Сартифікат скло.pdf
25 квітня 2019 14:11
Сартифікат профіль.pdf
25 квітня 2019 14:11
Протокол ст-ти.pdf
25 квітня 2019 14:11
Протокол профіль.pdf
25 квітня 2019 14:11
Протокол горючість.pdf
25 квітня 2019 14:11
Паспорт.pdf
25 квітня 2019 14:11
Лист-подяка.pdf
25 квітня 2019 14:10
Лист-згода.pdf
25 квітня 2019 14:10
Інформаційна довідка.pdf
25 квітня 2019 14:10
Доп.угода Памятне.pdf
25 квітня 2019 14:10
Договір Памятне.pdf
25 квітня 2019 14:10
Договір Новософіївка.pdf
25 квітня 2019 14:10
Договір з заводом.pdf
25 квітня 2019 14:10
Довідка право підпису.pdf
25 квітня 2019 14:10
Довідка досвід.pdf
25 квітня 2019 14:10
Декларація1.pdf
25 квітня 2019 14:10
Графік робіт Збур.pdf
25 квітня 2019 14:10
Гарантія на фурнітуру.pdf
25 квітня 2019 14:10
Гарантійний талон.pdf
25 квітня 2019 14:10
Гарантійний листЗБУР.pdf
25 квітня 2019 14:10
Гарантійний лист3.pdf
25 квітня 2019 14:10
Гарантійний лист2.pdf
25 квітня 2019 14:10
Дефектний акт.pdf
25 квітня 2019 14:10
Договірна ціна Збур (4).pdf
25 квітня 2019 14:10
Витяг з держреєстру.pdf
25 квітня 2019 14:10
Виписка з держреєстру.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 15:07
Електронний підпис
25 квітня 2019 15:53
Електронний підпис
25 квітня 2019 15:44
Календарний план.pdf
25 квітня 2019 15:44
Довідка про МТБ.pdf
25 квітня 2019 15:44
Тендерна пропозиція.pdf
25 квітня 2019 15:43
Виписка з ЄДР.pdf
25 квітня 2019 15:43
Протокол вимірювань 561.pdf
25 квітня 2019 15:43
Ліцензія.pdf
25 квітня 2019 15:43
Витяг з ЄДР.pdf
25 квітня 2019 15:43
Технічне завдання.pdf
25 квітня 2019 15:42
Завізований договор.pdf
25 квітня 2019 15:42
Обсяги робіт.pdf
25 квітня 2019 15:42
Договір досвіду 1.pdf
25 квітня 2019 15:42
Лист відгук 1.pdf
25 квітня 2019 15:42
Договір досвіду 2.pdf
25 квітня 2019 15:42
Лист відгук 2.pdf
25 квітня 2019 15:42
Довідка з НАЗК.pdf
25 квітня 2019 15:42
Обєктний кошторис 2-1.pdf
25 квітня 2019 15:42
Зведений кошторис.pdf
25 квітня 2019 15:42
Дефектний акт.pdf
25 квітня 2019 15:42
Розрахунок.pdf
25 квітня 2019 15:42
Пояснювальна записка.pdf
25 квітня 2019 15:42
Договірна ціна.pdf
25 квітня 2019 15:42
Фінансвоий звіт 2018 пік.pdf
25 квітня 2019 15:42
Лист відгук 3.pdf
25 квітня 2019 15:42
G5765.19.7z
25 квітня 2019 15:42
Договір досвіду 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Курський Євген Васильович

ПП Електро Вік Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Курський Євген Васильович
#2315717477
Відхилено 1 800 000,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 09:07
ПП Електро Вік Сервіс
#38594089
Відхилено 2 044 055,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 11:39

Документи

03 травня 2019 09:06
Електронний підпис
03 травня 2019 09:05
протокол

Документи

06 травня 2019 11:39
Електронний підпис
06 травня 2019 11:37
протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
06 травня 2019 11:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі