Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
догляд за об'єктом благоустрою: сквер "Ради Європи" з фонтанами, водопроводами та квітниками розташований в м. Миколаєві
Очікувана вартість
925 000,00 UAH
UA-2019-04-09-000686-b ● 27e0d21c5d5442e5ad3d6b735a2948d4
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 380512537705 Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради оголошувались процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: (77310000-6) - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктом благоустрою: сквер «Ради Європи» з фонтанами, водопроводами та квітниками, розташований в м. Миколаєві).
Обидві процедури не відбулись через відсутність достатньої кількості учасників.
Перша процедура (номер закупівлі в системі Prozorro - UA-2019-02-21-001485-а від 21.02.2019) не відбулась через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що стало підставою для відміни торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"). Єдина тендерна пропозиція подана Фізичною особою-підприємцем Бутук І.М. з ціною 820 000,00 грн. (вісімсот двадцять тисяч гривень 00 коп.).
Після відміни торгів, департаментом ЖКГ переоголошено закупівлю за даним предметом.
Друга процедура закупівлі (номер закупівлі в системі Prozorro - UA-2019-03-21-001271-с від 21.03.2019) знову не відбулась через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що стало підставою для відміни торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"). Єдина тендерна пропозиція подана Фізичною особою-підприємцем Бутук І.М. з ціною 820 000,00 грн. (вісімсот двадцять тисяч гривень 00 коп.).
Слід зазначити, що під час проведення обох процедур закупівель, департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, як Замовником не змінювались предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура застосовується якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене є доцільним та юридично обґрунтованим застосування переговорної процедури для закупівлі послуг за предметом: ДК 021:2015: (77310000-6) - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктом благоустрою: сквер «Ради Європи» з фонтанами, водопроводами та квітниками, розташований в м. Миколаєві).
Обидві процедури не відбулись через відсутність достатньої кількості учасників.
Перша процедура (номер закупівлі в системі Prozorro - UA-2019-02-21-001485-а від 21.02.2019) не відбулась через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що стало підставою для відміни торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"). Єдина тендерна пропозиція подана Фізичною особою-підприємцем Бутук І.М. з ціною 820 000,00 грн. (вісімсот двадцять тисяч гривень 00 коп.).
Після відміни торгів, департаментом ЖКГ переоголошено закупівлю за даним предметом.
Друга процедура закупівлі (номер закупівлі в системі Prozorro - UA-2019-03-21-001271-с від 21.03.2019) знову не відбулась через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що стало підставою для відміни торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"). Єдина тендерна пропозиція подана Фізичною особою-підприємцем Бутук І.М. з ціною 820 000,00 грн. (вісімсот двадцять тисяч гривень 00 коп.).
Слід зазначити, що під час проведення обох процедур закупівель, департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, як Замовником не змінювались предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура застосовується якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене є доцільним та юридично обґрунтованим застосування переговорної процедури для закупівлі послуг за предметом: ДК 021:2015: (77310000-6) - послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (догляд за об’єктом благоустрою: сквер «Ради Європи» з фонтанами, водопроводами та квітниками, розташований в м. Миколаєві).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2019 13:25 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 травня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Переговорна процедура закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12882 метри квадратні
догляд за об'єктом благоустрою: сквер "Ради Європи" з фонтанами, водопроводами та квітниками розташований в м. Миколаєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, сквер «Ради Європи»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна документація
23 квітня 2019 13:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2019 13:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бутук Ірина Миколаївна #2160709080 |
Переможець |
820 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2019 13:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2020 11:50
|
ДУ №5 від 31.03.2020.PDF | зміни до договору |
01 квітня 2020 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2020 16:06
|
ДУ №4 від 20.01.2020.PDF | зміни до договору |
21 січня 2020 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:25
|
ДУ №3 від 27.12.2019.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 12:18
|
ДУ №2 від 23.12.2019.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2019 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2019 08:37
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 386 від 14.05.2019 сквер Ради.pdf | зміни до договору |
24 травня 2019 08:35
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2019 15:28
|
Договір № 386 від 14.05.2019 сквер Ради Європи.pdf | укладений |
14 травня 2019 15:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 386 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшеня кратності послуг (очищення доріжок та сходів від снігу і льоду, посипання доріжок та сходів в період ожеледиці, тощо) |
Номер договору про закупівлю: | 386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору продовжується на строк достатній для проведення процедури закупівлі на 2020 рік в обсязі , що не перевищує 20 % від суми діючого договору згідно ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в Договорі. Сума додаткової угоди складає - 146524.62 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума додаткової угоди №5 : 25386,80грн. |
Номер договору про закупівлю: | 386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |