Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Столи учнівські, стільці)
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2019-04-09-000664-a ● 769e22e99365461b897c0cd47ceff227
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти молоді та спорту Крижопільської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02141360 |
Місцезнаходження: | 24600, Україна , Вінницька обл., Крижопільський район, селище міського типу Крижопіль, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 41 |
Контактна особа: |
Володимир Борисович Панасюк +380674334426 kryghopol-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2019 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2019 13:46 |
Очікувана вартість: | 390 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 комплект
Столи учнівські, стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 травня 2019
—
31 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2019 11:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2019 11:01 |
Додаток 4.doc | |
09 квітня 2019 11:01 |
ТД_Парти.docx | |
09 квітня 2019 11:01 |
Додаток 7.docx | |
09 квітня 2019 11:01 |
Додаток 6.doc | |
09 квітня 2019 11:01 |
Додаток 5.doc | |
09 квітня 2019 11:01 |
Додаток 3.doc | |
09 квітня 2019 11:01 |
Додаток 1.docx | |
09 квітня 2019 11:01 |
Додаток 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація учасників
Дата подання: 11 квітня 2019 09:08
Дата відповіді: 11 квітня 2019 10:56
Ви вимагаєте номер закупівлі аналогічного договору на підтвердження його виконання. Цим Ви здійснюєте дискримінаційні дії учасників. Але ж аналогічний договір може бути заключєний без тендеру. А на підтвердження виконання договору, можна надати видаткові або податкові накладні. Просимо внести зміни.
Відповідь: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник повинен - надати копію (звертаю Вашу увагу) аналогічного договору, який виконувався протягом 2018 року або 2017 року, але в будь-якому разі виконаний/і, завірений печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника.
Як альтернатива (звертаю Вашу увагу) учасник може надати інформацію про досвід виконання аналогічних договорів пославшись на номер відповідної закупівлі в системі прозоро, яка уже містить як сам договір так звіт про його виконання.
Самі по собі видаткові (податкові) накладні не є належним доказом досвіду виконання аналогічних договорів.
Таким чином положення щодо включення до кваліфікаційних критеріїв - "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" відповідає положенням п.2 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" та не є дискримінаційними.
Як альтернатива (звертаю Вашу увагу) учасник може надати інформацію про досвід виконання аналогічних договорів пославшись на номер відповідної закупівлі в системі прозоро, яка уже містить як сам договір так звіт про його виконання.
Самі по собі видаткові (податкові) накладні не є належним доказом досвіду виконання аналогічних договорів.
Таким чином положення щодо включення до кваліфікаційних критеріїв - "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" відповідає положенням п.2 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" та не є дискримінаційними.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Тімофєєв Максим Миколайович |
298 800,00
UAH з ПДВ
|
259 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ |
299 700,00
UAH з ПДВ
|
259 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Печений Володимир Борисович" |
331 488,00
UAH з ПДВ
|
260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Панадій Сергій Сергійович |
378 000,00
UAH з ПДВ
|
378 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Тімофєєв Максим Миколайович #3389602198 |
Переможець |
259 560,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 11:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2019 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2019 08:44
|
Договір_83_130519.pdf | укладений |
13 травня 2019 08:42
|