Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; [За кодом CPV за ДК 021:2015] - 45260000-7 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (Послуги з поточного ремонту м’якої покрівлі житлового будинку № 166 на вул. Кульпарківській у м. Львові)
Очікувана вартість
355 000,00 UAH
UA-2019-04-09-000604-b 3dd5528596594a4bb388c535a3be2bde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яремович Ірина Євгенівна

380322958237 zagorg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056084
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, Виговського І., 34
Контактна особа: Яремович Ірина Євгенівна
380322958237
zagorg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2019 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 26 квітня 2019 13:17
Очікувана вартість: 355 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту м’якої покрівлі житлового будинку № 166 на вул. Кульпарківській у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 14:46
Тендерна_документація_із_змінами.docx
12 квітня 2019 14:46
протокол_змін_Кульпарківська_166.pdf
09 квітня 2019 11:55
проект_договору.docx
12 квітня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 14:46
Тендерна_документація_із_змінами.docx
09 квітня 2019 11:57
Тендерна_документація.docx
09 квітня 2019 11:55
Тендерна_документація.docx
12 квітня 2019 14:46
протокол_змін_Кульпарківська_166.pdf
09 квітня 2019 11:55
проект_договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-09-000604-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Авіком", Код ЄДРПОУ:22410767
Дата подання: 08 травня 2019 09:38
Вимога про скасування незаконного рішення про дискваліфікацію
Тендерний комітет Залізничної районної адміністрації відхилив пропозицію ТОВ «Авіком» в закупівлі UA-2019-04-09-000604-b ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; [За кодом CPV за ДК 021:2015] - 45260000-7 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (Послуги з поточного ремонту м’якої покрівлі житлового будинку № 166 на вул. Кульпарківській у м. Львові) з підстави «17. Кандидат в Переможці (учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами Аукціону) в обов’язковому порядку завантажує в електронну систему протягом 24 годин з години завершення етапу Аукціону наступні документи: Кошторисна документація у складі:
1.1. Договірна ціна;
1.2. Локальні кошториси;
1.3. Відомість ресурсів до локального кошторису;
1.4. Розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; Дефектний акт.»

При цьому Замовник вказав причиною відхилення п.4 ч.1 ст.30 - 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Слід зазначити, що відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в
електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною
пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з
окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх
встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність
кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього
Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що
вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують
відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що
містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення
учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система
повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі
до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана
тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється
Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення
строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх
подали.

Згідно зі статтею 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16
цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося
замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної
документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17
цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Враховуючи викладене, будь-які документи, які мають надаватися після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже їх ненадання не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
Зазначена правова позиція була неодноразово підтвердження рішеннями АМКУ, зокрема: Рішення від 19.09.2018 № 9703 та Рішення від 01.10.2018 № 10069 та описано на веб-порталі DOZORRO - https://dozorro.org/amku-practice.


Отже враховуючи вищевикладене в Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «АВІКОМ», оскільки в Протоколі відсутні зауваження до самої тендерної пропозиції.

На підставі вищевикладеного вимагаємо:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Авіком».
2. Визнати ТОВ «Авіком» переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 травня 2019 10:39
Тендерна документація щодо вказаної закупівлі була розроблена згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до п.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ввірене Вам товариство мало право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації.
Проте, ТзОВ «АВІКОМ» до районної адміністрації не зверталось.
Враховуючи наведене, районна адміністрація не вбачає правових підстав щодо скасування рішення тендерного комітету Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради від 03.05.2019 за №25/4 про розгляд та відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «АВІКОМ» у процедурі відкритих торгів щодо закупівлі: ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; [За кодом CPV за ДК 021:2015] - 45260000-7 (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (Послуги з поточного ремонту м’якої покрівлі житлового будинку №166 на ву

Документи подані скаржником

08 травня 2019 09:38
ВИМОГА.pdf
08 травня 2019 09:38
Рішення від 19.09.2018 № 9703.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Авіком" 295 000,00
UAH з ПДВ
293 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бекас Роман Дмитрович 351 720,00
UAH з ПДВ
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Стасів Іванна Маркіянівна 298 922,00
UAH з ПДВ
294 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 09:55
Електронний підпис
25 квітня 2019 09:54
Докази власності МТБ.pdf
25 квітня 2019 09:54
Аналогічний договір 2.pdf
25 квітня 2019 09:54
Договори ЦПХ Авіком.pdf
25 квітня 2019 09:54
Інші відгуки.pdf
25 квітня 2019 09:54
Штатний розпис 2019.pdf
25 квітня 2019 09:54
1 ДФ.pdf
25 квітня 2019 09:54
02 Довідка Працівники.pdf
25 квітня 2019 09:54
Статут завірений.pdf
25 квітня 2019 09:54
СТАТУТ оригінал.pdf
25 квітня 2019 09:54
Додаток 4.pdf
25 квітня 2019 09:54
Відомості з ЄДР.pdf
25 квітня 2019 09:53
Паспорт + код.pdf
25 квітня 2019 09:53
ст 17.pdf
25 квітня 2019 09:53
Субпідряд.pdf
25 квітня 2019 09:53
ВИТЯГ з ЄДР завірений.pdf
25 квітня 2019 09:53
Санкції.pdf
25 квітня 2019 09:53
ПД.pdf
25 квітня 2019 09:53
проект договору.pdf

Публічні документи

22 квітня 2019 16:49
довідка довкілля.pdf
22 квітня 2019 16:49
звіт 1ДФ ФОП Бекас Р.Д..pdf

Публічні документи

18 травня 2019 22:38
ст 17
18 травня 2019 22:38
пропозиція
18 травня 2019 22:38
кошторис
18 травня 2019 22:38
довідка податкова
18 травня 2019 22:38
довідка мвс
18 травня 2019 22:38
корупція
10 травня 2019 16:56
кошторис
23 квітня 2019 23:20
штатний розпис.PDF
23 квітня 2019 23:19
--------субпідрядник.pdf
23 квітня 2019 23:19
статут.pdf
23 квітня 2019 23:19
ст 17.pdf
23 квітня 2019 23:19
--------пропозиція.pdf
23 квітня 2019 23:19
---------проект договору.pdf
23 квітня 2019 23:19
працівники.pdf
23 квітня 2019 23:19
паспорт.PDF
23 квітня 2019 23:19
обладнання.pdf
23 квітня 2019 23:19
лист ціна.pdf
23 квітня 2019 23:19
лист з.п..pdf
23 квітня 2019 23:19
лист санкції .pdf
23 квітня 2019 23:19
ідентифікаційний код.PDF
23 квітня 2019 23:19
---------захист довкілля.pdf
23 квітня 2019 23:19
загальні відомості.pdf
23 квітня 2019 23:19
досвід виконання.pdf
23 квітня 2019 23:19
відгук.pdf
23 квітня 2019 23:19
витяг.PDF
23 квітня 2019 23:19
витяг єдиний податок.PDF
23 квітня 2019 23:19
аналогічні договори 1.PDF
23 квітня 2019 23:19
аналогічний договір 2.pdf
23 квітня 2019 23:19
Акти виконаних робіт 2 .pdf
23 квітня 2019 23:19
Акти виконаних робіт 1 .PDF
23 квітня 2019 23:19
1 ДФ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Авіком"

ФОП Бекас Роман Дмитрович

ФОП Стасів Іванна Маркіянівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Авіком"
#22410767
Відхилено 293 000,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 16:29
ФОП Бекас Роман Дмитрович
#2936910058
Відхилено 294 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 11:21
ФОП Стасів Іванна Маркіянівна
#2804101584
Переможець 294 900,00
UAH з ПДВ
15 травня 2019 10:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2019 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Стасів Іванна Маркіянівна
#2804101584
294 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2019 10:47
Електронний підпис
10 травня 2019 11:21
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2019 17:48
зміна_рекізитів_Кульпарківська_166_стасів.pdf зміни до договору
04 липня 2019 17:48
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 16:17
договір_Кульпарківська_166_Стасів_І_покрівля.pdf укладений
30 травня 2019 16:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 262 072,00
UAH