Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. Івасюка, 10 |
Контактна особа: |
Кіраль Олег Миколайович +380325142534 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2019 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 11:38 |
Очікувана вартість: | 7 075 599,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 378,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2019 09:19 |
інтернат.rar |
09 квітня 2019 14:52 |
Тендерна документація капітальний ремонт пришкільного інтернату.docx |
16 квітня 2019 09:19 |
інтернат.rar
|
||
09 квітня 2019 14:52 |
Тендерна документація капітальний ремонт пришкільного інтернату.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до частини 7 Тендерної документації Додатково Учасником у складі тендерної пропозиції подається:
- довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами видану не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів;
- довідка з обслуговуючого банку про наявність відкритих поточних рахунків, видана не раніше ніж за десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно частини 2 розділу IV Тендерної документації Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 1 частини 1 статті 27 Закону Україні «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону.
Отже, датою розкриття тендерних пропозицій є дата акціону, а саме 2 травня 2019 року.
Дата видачі довідки із обслуговуючого банку відповідає вимогам Тендерної документації, якщо вона видана після 21 квітня 2019 у відповідності із вимогами частини 7 Тендерної документації.
У Тендерній пропозиції учасника ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» було подано файл «Довідка з банку рахунок та кредити», де встановлено дату видачу довідки із обслуговуючого банку «Райффайзен Банк Аваль», наданої ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД», на 19.04.19 року, що не відповідає вимогам Тендерної документації на «Капітальний ремонт корпусу пришкільного інтернату Славського ЗЗСО I-III ступеня в смт. Славське Сколівського району Львівської області».
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» не відповідає вимогам тендерної документації і повинна бути відхилена Замовником.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-19-000043 ● 10a7c35305484e3dbac8de3a3af24a3c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2019 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.06.2019 № 171
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
18.06.2019 № 171
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-04-09-000568-c 09.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Голову тендерного комітету Ареф’єва М.Д., який повідомив те, розглянувши зміст кожного виявленого порушення тендерним комітетом надано роз’яснення щодо можливості їх усунення. - (зміст порушення) Ненакладення кваліфікованого електронного підпису на оголошення про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2019-04-09-000568-c та на форму річного плану за номером ID: UA-P-2019-04-09-002442-a. Замовником частково усунено порушення, а саме – накладено електронний цифровий підпис на форму річного плану за номером ID: UA-P-2019-04-09-002442-a. З приводу накладення електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2019-04-09-000568-c, встановлено, що усунути таке порушення – накласти електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів, є технічно неможливим з огляду на наступне. 20.06.2019 року Замовником оприлюднено укладений договір з переможцем з накладенням електронного цифрового підпису, у зв’язку з чим дана процедура закупівлі визначена системою як «завершена», що унеможливлює внесення до неї будь-яких змін (в т.ч. й накладення електронного підпису), окрім тих, що безпосередньо пов’язані із зміною чи виконанням укладеного договору про закупівлю. - (зміст порушення) Тендерна документація Замовника не містить вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону. Дійсно, вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відсутні. Проте, виправити порушення, а саме – внести відповідні зміни у тендерну документацією є технічно неможливим з огляду на завершення процедури закупівлі. Разом з тим, тендерним комітетом звернено увагу на те, що учасником закупівлі ПП СЧН «ЖИТЛО-БУД», який визнаний переможцем, навіть за відсутності вищевказаних вимог у тендерній документації надав у складі тендерної пропозиції подано документ – довідку в довільній формі, вих. № 66 від 24.04.2019 року у якій якраз зазначено інформацію про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону (файл завантажено в електронну систему під назвою «Відсутність підстав», до протоколу на 1 арк. додається). - (зміст порушення) Замовник у пункті 7 розділу ІІІ тендерної документації встановив умову про те, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видану не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. Проте, приватне підприємство «СЧН ЖИТЛО-БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надало довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами видану 19.04.2019 (більше десятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій 02.05.2019), що не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації. Подана учасником ПП СЧН «ЖИТЛО-БУД» у складі тендерної пропозиції довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами дійсно видана 19.04.2019 терміном більше десятиденної давнини. Проте, дана обставина при проведенні кваліфікації учасника розглядалася в сукупності з іншими кваліфікаційними критеріями. При проведенні кваліфікації (беручи до уваги зміст довідки з банку) тендерний комітет керувався принципами максимальної економії та ефективності (ст.. 3 Закону), з огляду на те, що участь у закупівлі взяли лише два учасники, а різниця між ціновими пропозиціями даних учасників становить понад один мільйон гривень. Подання такої довідки зумовлено необхідністю підтвердження стійкого фінансового становища учасника закупівлі. На підтвердження такого становища Славська селищна рада звернулась до ПП «Житло-буд» із вимогою про повторне надання довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. 12.07.2019 року Славською селищною радою така довідка отримана (№ Д5-В2/60-214 від 10.07.2019 року). Зі змісту даної довідки випливає, що в учасника наявна заборгованість по кредитним операціям, проте прострочена заборгованість відсутня (довідка до протоколу додається на 1 арк.). Окрім того, до уваги взято положення абз.2 ч.1 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій», згідно з яким оцінка тендерних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – Ціна. - (зміст порушення) Замовник уклав з приватним підприємством «СЧН ЖИТЛО-БУД» договір про закупівлю від 20.06.2019 № 01/253, проте не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу додатків до договору (дефектний акт, графік виконання робіт, протокол узгодження цін на матеріали, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, пояснювальна записка). 15.07.2019 року Славською селищною радою отримано Додаткову угоду №2 на зміну реквізитів. Разом із оприлюдненням даної угоди, Замовником оприлюднено всі необхідні додатки до Договору про закупівлю від 20.06.2019 № 01/253. (ЗГІДНО ПРОТОКОЛУ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ №94 від 15.07.2019р.)
2019-07-15 17:54:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2019 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" |
6 875 599,00
UAH з ПДВ
|
5 557 575,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "СТРИЙБУД " |
6 671 222,33
UAH з ПДВ
|
6 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" #37197537 |
Переможець |
5 557 575,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2019 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 11:37
|
акт | укладений |
27 квітня 2020 11:04
|
повідомлення | укладений |
27 квітня 2020 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2019 17:52
|
договір | зміни до договору |
15 липня 2019 17:50
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
26 червня 2019 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2019 17:57
|
договір | укладений |
20 червня 2019 17:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення обсягу бюджетного асигнування на 2019 рік; продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 01/253 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/253 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконання зобов'язань Замовника щодо усунення порушень в частині оприлюднення договору з додатками |
Номер договору про закупівлю: | 01/253 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/253 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |