ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Очікувана вартість
594 545,00 UAH
UA-2019-04-08-002416-a aba8613ac8704c4f814091f91fd8747f
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО та МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ» ТОКМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39609737
Місцезнаходження замовника: 71700, Україна , Запорожская обл., Токмак, 71701, м. Токмак, Запорізька область, вул. Революційна, 27,
Контактна особа замовника: Руслан Позивайло
+30617845733, +380617844463
centr.trvo@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 24 квітня 2019 14:08
Початок аукціону: 24 квітня 2019 14:08
Очікувана вартість: 594 545,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17 836,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 945,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо

ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
169.87 тони
ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-08-002416-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛЬВЄС", Код ЄДРПОУ:42629728
Дата подання: 12 квітня 2019 10:40
Технічні умови
Згідно вимог Замовника Додатка 4 пункту 4 Для підтвердження відповідності вугілля зазначеним вимогам учасник надає у складі пропозиції конкурсних торгів: Копію засвідчених власником технічних умов. Вимагаючи надання копій технічних умов виробника, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів (у тому числі наше підприємство), які не є виробниками вугілля або ті, які не співпрацюють безпосередньо з виробниками вугілля, а можуть купувати вугілля у інших організацій-посередників, які нерідко пропонують кращі умови, ніж виробники. Технічні умови (далі – ТУ) на виробництво і переробку вугілля є тільки у виробника і є його власністю. Статтею 25 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що право власності на національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги належить державі. Згідно статті 16 цього Закону право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям. Забороняється повністю чи частково відтворювати, тиражувати і розповсюджувати як офіційні видання будь-які стандарти, кодекси усталеної практики, класифікатори або їх частини без дозволу їх власника чи уповноваженої ним особи, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до пункту 3.10 ДСТУ 1.3:2004 "Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначення технічних умов" право власності на ТУ належить тим суб'єктам господарювання, на кошти яких їх створено або яким це право передано порядком, установленим законодавством. За згодою власника ТУ дозволено використовувати іншим суб'єктам господарювання. Таким чином, вимога щодо надання копій технічних умов виробника товару, який вимагається до постачання, позбавляє участі у торгах потенційних Учасників торгів (у тому числі наше підприємство), які не співпрацюють безпосередньо з виробниками і не мають можливості взяти копії ТУ у виробника, але в змозі виконати умови договору поставки предмета закупівлі, зокрема, на підставі укладених договорів з іншими постачальниками предмета закупівлі. Тобто ця вимога значно обмежує кількість потенційних Учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про державні закупівлі. Також повідомляємо, що у виробників вугільної продукції може взагалі не бути ТУ на вироблений ними товар, оскільки цей товар може виготовлятися відповідно до вимог державних або галузевих стандартів, які знаходяться в загальному доступі. Так, вугільна продукція виробляється на підставі Національного стандарту України ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови", у якому міститься інформація щодо технічних характеристик вугільної продукції, методів контролю, правил приймання, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника. Питання щодо надання копії ТУ виробника вже неодноразово було предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка в свою чергу визнавала цю вимогу дискримінаційної і зобов'язувала Замовників торгів внести відповідні зміни до Документації. З повагою.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
15 квітня 2019 14:53
Тендерний комітет Комунальної установи «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області розглянув Вашу вимогу та повідомляє, що згідно чинного законодавства про публічні закупівлі та з урахуванням вимог тендерної документації відсутні обмеження щодо участі у закупівлях учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. Крім того, у закупівлях мають право брати участь як безпосередні виробники товару, так і представники, дилери, дистриб’ютори тощо, за умови надання всіх документів які вимагаються тендерною документацією. При цьому, варто зазначити, що вимога про надання технічних умов є обов’язковою з метою отримання достовірної інформації про реальне походження вугілля, згідно з пунктом 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції».
Номер вимоги: UA-2019-04-08-002416-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛЬВЄС", Код ЄДРПОУ:42629728
Дата подання: 12 квітня 2019 16:28
Порушення ДСТУ
Шановний Замовник, ми вимагаємо внести зміни у тендерну документацію щодо марки вугілля ДГ 13-50. І хочемо зазначити, що Ви не дотримуєтесь вимог Національного Стандарту України 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб». На сьогоднішній день ДСТУ 7146:2010 є єдиним чинним стандартами України для вугілля яке використовується у побуті. У ДСТУ 7146:2010 згідно таблиці 1 «Якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля» відсутні показники зольності 14% та вологості14% для вугілля марки ДГ 13-50, що ви вимагаєте, тим самим порушуєте чинне законодавство України.
Хочеться дізнатись, чим обґрунтована вимога щодо розміру фракцій вугілля ДГ 13-50. Навряд чи згідно технічного паспорту котлів, які використовуються Замовником є достеменна інформація щодо стандарту розмірів (кусків) фракцій вугілля ДГ 13-50.
Чи можна вважати згідно вимог Замовника вугілля ДГ 13-50 еквівалентом марки ДГ 13-100? Яке в сою чергу прописане у п.п 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі. Якщо «так» то будь ласка внесіть зміни у тендерній документації, якщо «ні», то ці вимоги Замовника можна впевнено вважати корупційними, на користь учасника у якого є домовленість з Замовником вугілля, та є дискримінаційними по відношенню до інших потенційних учасників торгів.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
15 квітня 2019 14:54
Тендерний комітет Комунальної установи «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області розглянув Вашу вимогу та повідомляє, що з метою приведення якісних, технологічних та фізико-механічних показників вугілля у відповідність до ДСТУ 7146:2010 Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо еквіваленту вугілля повідомляємо наступне. Замовником чітко визначено предмет закупівлі, а також технічні, якісні та кількісні характеристики. Посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі в тендерній документації відсутні, отже, подання Учасниками еквіваленту предмету закупівлі не передбачено.

Документи подані скаржником

12 квітня 2019 16:28
dsty_7146-2010.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-08-002416-a.a3
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ", Код ЄДРПОУ:39635487
Дата подання: 11 травня 2019 13:03
Скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Комунальною установою «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2019-04-08-002416-a). Згідно з рішенням Замовника від 02.05.2019 за результатами проведеного електронного аукціону (24.04.2019) та розгляду документів тендерної пропозиції переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо визначено учасника торгів – товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС» (далі – ТОВ «АТЛАСС»). Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (далі – ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»), яке також є учасником даних торгів, не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є такими, що порушують його права та інтереси. Вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений частиною першою статті 3 Закону – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію учасника торгів – ТОВ «АТЛАСС» та визначив його переможцем тендеру, порушив статтю 30 Закону. Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право. Тому, ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» звертається до Органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 15 травня 2019 09:59
Рішення від 14.05.2019 № 5908+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 травня 2019 09:59
Рішення від 28.05.2019 № 6776.pdf
Дата публікації: 31 травня 2019 21:34

Документи подані скаржником

11 травня 2019 13:03
Скарга.pdf
11 травня 2019 13:03
Протокол №1 від 02.05.2019.pdf
11 травня 2019 13:03
Платіжне доручення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-03-000025 ● cbb1c80968304d529ec066ebcc493d49
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-03 16:31:51
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ

03.05.2019 № 62

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) та вугілля кам’яне марки ДГ (13-50)), яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Г. ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до п.2 Додатку №2 до Тендерної документації з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасники повинні надати: 2.1. Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору, де зазначено повне найменування замовника відповідно до договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про найменування поставлених товарів, об’єм закупівлі, номер та дата договору. 2.2. Копії виконаних аналогічних договорів за державні кошти не менше 2-х, за період ведення господарської діяльності в 2017-2018р про поставку товарів (вказаних в довідці). Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати копії зазначених ним договорів, копії видаткових накладних підписаних сторонами та оригінали відгуків видані установами із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості та строків. Вимоги подання учасниками копій договорів у повному обсязі, або з обов’язковим поданням усіх специфікацій та додатків до договорів Замовником встановлено не було. Учасником ТОВ «АТЛАСС» у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі від 22.04.2019 №377 «Інформація про наявність досвіду виконання аналогічного договору». З метою підтвердження зазначеної у довідці інформації ТОВ «АТЛАСС» надало копії договорів, копії видаткових накладних, а також оригінали відгуків від замовників, якими підтверджується достовірність наданої Учасником інформації, в зв’язку з цим Замовником було прийнято рішення, що Учасник в достатній мірі підтвердив подану ним інформацію і відповідає даному кваліфікаційному критерію.

2019-05-14 14:59:06

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО та МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ» ТОКМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ, 39609737, Україна, Токмак, 71701, м. Токмак, Запорізька область, вул. Революційна, 27,
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо, 594545UAH, 09110000-3, ДК021, 169.87, тони
  3. Інформація про оприлюднення: aba8613ac8704c4f814091f91fd8747f, 2019-04-08
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області (далі - Замовник), що оформлено протоколом від 15.04.2019 № 1 (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій (далі – ТП); ТП Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС» (далі – ТОВ «АТЛАСС»), протокол засідання тендерного комітету від 02.05.2019 № 1 про визнання переможцем торгів ТОВ «АТЛАСС» та повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу встановлено, що ТП ТОВ «АТЛАСС» не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД. Так, відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів, зокрема з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), у вигляді Додатку № 2. Пунктом 2 Додатку № 2 до ТД Замовником встановлено кваліфікаційний критерій – «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Цим пунктом визначено надання наступних документів: - довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням повного найменування замовника, його адреси та контактного номеру телефону, відомостей про найменування поставлених товарів, об’єму закупівлі, номеру та дати договору (пункт 2.1 Додатку № 2); - копій виконаних аналогічних договорів за державні кошти не менше 2-х, за період ведення господарської діяльності в 2017-2018 роках про поставку товарів (вказаних в довідці) із наданням копій зазначених ним договорів, копій видаткових накладних, підписаних сторонами, та оригіналів відгуків, наданих установами, із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості та строків (пункт 2.2 Додатку № 2). Для підтвердження відповідності учасника зазначеному кваліфікаційному критерію ТОВ «АТЛАСС» у складі своєї ТП надано довідку від 22.04.2019 № 377 із зазначенням інформації щодо укладання та виконання двох аналогічних договорів, одним із яких є договір від 19.10.2018 № 116 (далі – договір № 116), укладений з НВК «Новоєлизаветівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ДНЗ» Покровської районної ради Донецької області, виконаний в повному обсязі на загальну суму 294 243,00 тис. грн (файл «18. Довідка про виконання учасником аналогічного договору») На виконання умов пункту 2 Додатку № 2 до ТД учасником торгів ТОВ «АТЛАСС» завантажено копії двох аналогічних договорів, в тому числі договір № 116 (файл «48. Аналогічний договір Новоєлизаветівська ЗОШ»). Зазначимо, що згідно вимог Розділу XV договору № 116 невід’ємною частиною цього договору є додатки до нього, зокрема Додаток № 1 «Специфікація щодо товару, який поставляється» та Додаток № 2 «Перелік структурних підрозділів Замовника, розташованих на території сільських, селищних рад Покровського району Донецької області, до яких здійснюється поставка продукції». Однак, під час дослідження інформації, опублікованої в електронній системі закупівель, встановлено, що сканована копія договору № 116 у своєму складі не містить Додаток № 2, що є невідповідністю вимогам пункту 2.2 Додатку № 2 ТД. Крім того, як зазначено в преамбулі договору № 116, даний договір укладено за результатами проведеної процедури відкритих торгів, ID: UA-2018-09-09-000015-c. Проведеним в ході моніторингу аналізом інформації та документів, опублікованих в електронній системі закупівель щодо проведення відкритих торгів, ID: UA-2018-09-09-000015-c, встановлено, що до договору № 116 внесено зміни додатковою угодою від 29.11.2018 № 1, яка відповідно до пункту 13.2 даного договору є його невід’ємною частиною. Однак, під час дослідження закупівлі, яка підлягала моніторингу, встановлено, що завантажений договір № 116 (файл «48. Аналогічний договір Новоєлизаветівська ЗОШ») додаткову угоду від 29.11.2018 № 1 не містить, що є невідповідністю вимогам пункту 2.2 Додатку № 2 ТД. Таким чином, через невідповідність ТП ТОВ «АТЛАСС» кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», умовам пункту І розділу ІІІ ТД та пункту 2.2 Додатку 2 до ТД, зазначена ТП підлягає відхиленню на підставі вимог абзацу 2 пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації порушень не встановлено., 10 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання стосовно розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону № 922 протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) 533 485,30
UAH з ПДВ
533 485,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" 570 763,20
UAH з ПДВ
570 763,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 21:47
sign.p7s
23 квітня 2019 22:29
sign.p7s
23 квітня 2019 22:28
2.Довідка-пояснення.pdf
23 квітня 2019 22:27
15.проект договору.pdf
23 квітня 2019 22:27
21.гарантійний лист.pdf
23 квітня 2019 22:27
22.лист-згода.pdf
23 квітня 2019 22:27
24.Цінова пропозиція.pdf
23 квітня 2019 22:26
38.Виписка 07.02.19 (копія).pdf
23 квітня 2019 22:26
41.Статут (копія).pdf
23 квітня 2019 22:26
42.СГТХ 13-100.pdf
23 квітня 2019 22:26
43.СГТХ 13-50.pdf
23 квітня 2019 22:25
46.ТУ.pdf
23 квітня 2019 22:25
47.Дозвіл власника ТУ.pdf

Публічні документи

23 квітня 2019 15:29
sign.p7s
23 квітня 2019 15:27
Технічні вимоги.rar
23 квітня 2019 15:27
Ст. 17.pdf
23 квітня 2019 15:27
Аналогічні договори.pdf
23 квітня 2019 15:27
Мат-тех. база.pdf
23 квітня 2019 15:27
Статут.pdf
23 квітня 2019 15:27
Повноваження.pdf
23 квітня 2019 15:27
Проект договору.pdf
23 квітня 2019 15:27
Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" )
#40355747
Рішення скасоване 533 485,30
UAH з ПДВ
06 червня 2019 10:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" )
#40355747
Відхилено 533 485,30
UAH з ПДВ
06 червня 2019 11:39
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"
#39635487
Відхилено 570 763,20
UAH з ПДВ
06 червня 2019 11:42

Документи

02 травня 2019 14:58
sign.p7s

Документи

06 червня 2019 11:38
sign.p7s

Документи

06 червня 2019 11:41
sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку