Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Очікувана вартість
594 545,00 UAH
UA-2019-04-08-002416-a aba8613ac8704c4f814091f91fd8747f
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Позивайло

+30617845733
+380617844463
centr.trvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО та МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ» ТОКМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39609737
Місцезнаходження: 71700, Україна , Запорожская обл., Токмак, 71701, м. Токмак, Запорізька область, вул. Революційна, 27,
Контактна особа: Руслан Позивайло
+30617845733, +380617844463
centr.trvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2019 20:36
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 24 квітня 2019 14:08
Початок аукціону: 24 квітня 2019 14:08
Очікувана вартість: 594 545,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 945,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17836.35 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо

ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
169.87 тони
ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 14:55
Перелік змін.docx
15 квітня 2019 14:54
Тендерна документація вугілля (зі змінами).docx
08 квітня 2019 22:16
Проект договору.docx
15 квітня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2019 22:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 14:55
Перелік змін.docx
15 квітня 2019 14:54
Тендерна документація вугілля (зі змінами).docx
08 квітня 2019 22:14
Тендерна документація вугілля.docx
08 квітня 2019 22:16
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-08-002416-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛЬВЄС", Код ЄДРПОУ:42629728
Дата подання: 12 квітня 2019 10:40
Технічні умови
Згідно вимог Замовника Додатка 4 пункту 4 Для підтвердження відповідності вугілля зазначеним вимогам учасник надає у складі пропозиції конкурсних торгів: Копію засвідчених власником технічних умов. Вимагаючи надання копій технічних умов виробника, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів (у тому числі наше підприємство), які не є виробниками вугілля або ті, які не співпрацюють безпосередньо з виробниками вугілля, а можуть купувати вугілля у інших організацій-посередників, які нерідко пропонують кращі умови, ніж виробники. Технічні умови (далі – ТУ) на виробництво і переробку вугілля є тільки у виробника і є його власністю. Статтею 25 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що право власності на національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги належить державі. Згідно статті 16 цього Закону право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям. Забороняється повністю чи частково відтворювати, тиражувати і розповсюджувати як офіційні видання будь-які стандарти, кодекси усталеної практики, класифікатори або їх частини без дозволу їх власника чи уповноваженої ним особи, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до пункту 3.10 ДСТУ 1.3:2004 "Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначення технічних умов" право власності на ТУ належить тим суб'єктам господарювання, на кошти яких їх створено або яким це право передано порядком, установленим законодавством. За згодою власника ТУ дозволено використовувати іншим суб'єктам господарювання. Таким чином, вимога щодо надання копій технічних умов виробника товару, який вимагається до постачання, позбавляє участі у торгах потенційних Учасників торгів (у тому числі наше підприємство), які не співпрацюють безпосередньо з виробниками і не мають можливості взяти копії ТУ у виробника, але в змозі виконати умови договору поставки предмета закупівлі, зокрема, на підставі укладених договорів з іншими постачальниками предмета закупівлі. Тобто ця вимога значно обмежує кількість потенційних Учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про державні закупівлі. Також повідомляємо, що у виробників вугільної продукції може взагалі не бути ТУ на вироблений ними товар, оскільки цей товар може виготовлятися відповідно до вимог державних або галузевих стандартів, які знаходяться в загальному доступі. Так, вугільна продукція виробляється на підставі Національного стандарту України ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови", у якому міститься інформація щодо технічних характеристик вугільної продукції, методів контролю, правил приймання, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника. Питання щодо надання копії ТУ виробника вже неодноразово було предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка в свою чергу визнавала цю вимогу дискримінаційної і зобов'язувала Замовників торгів внести відповідні зміни до Документації. З повагою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2019 14:53
Тендерний комітет Комунальної установи «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області розглянув Вашу вимогу та повідомляє, що згідно чинного законодавства про публічні закупівлі та з урахуванням вимог тендерної документації відсутні обмеження щодо участі у закупівлях учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. Крім того, у закупівлях мають право брати участь як безпосередні виробники товару, так і представники, дилери, дистриб’ютори тощо, за умови надання всіх документів які вимагаються тендерною документацією. При цьому, варто зазначити, що вимога про надання технічних умов є обов’язковою з метою отримання достовірної інформації про реальне походження вугілля, згідно з пунктом 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції».
Номер вимоги: UA-2019-04-08-002416-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛЬВЄС", Код ЄДРПОУ:42629728
Дата подання: 12 квітня 2019 16:28
Порушення ДСТУ
Шановний Замовник, ми вимагаємо внести зміни у тендерну документацію щодо марки вугілля ДГ 13-50. І хочемо зазначити, що Ви не дотримуєтесь вимог Національного Стандарту України 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб». На сьогоднішній день ДСТУ 7146:2010 є єдиним чинним стандартами України для вугілля яке використовується у побуті. У ДСТУ 7146:2010 згідно таблиці 1 «Якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля» відсутні показники зольності 14% та вологості14% для вугілля марки ДГ 13-50, що ви вимагаєте, тим самим порушуєте чинне законодавство України.
Хочеться дізнатись, чим обґрунтована вимога щодо розміру фракцій вугілля ДГ 13-50. Навряд чи згідно технічного паспорту котлів, які використовуються Замовником є достеменна інформація щодо стандарту розмірів (кусків) фракцій вугілля ДГ 13-50.
Чи можна вважати згідно вимог Замовника вугілля ДГ 13-50 еквівалентом марки ДГ 13-100? Яке в сою чергу прописане у п.п 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі. Якщо «так» то будь ласка внесіть зміни у тендерній документації, якщо «ні», то ці вимоги Замовника можна впевнено вважати корупційними, на користь учасника у якого є домовленість з Замовником вугілля, та є дискримінаційними по відношенню до інших потенційних учасників торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2019 14:54
Тендерний комітет Комунальної установи «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області розглянув Вашу вимогу та повідомляє, що з метою приведення якісних, технологічних та фізико-механічних показників вугілля у відповідність до ДСТУ 7146:2010 Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо еквіваленту вугілля повідомляємо наступне. Замовником чітко визначено предмет закупівлі, а також технічні, якісні та кількісні характеристики. Посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі в тендерній документації відсутні, отже, подання Учасниками еквіваленту предмету закупівлі не передбачено.

Документи подані скаржником

12 квітня 2019 16:28
dsty_7146-2010.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-08-002416-a.a3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ", Код ЄДРПОУ:39635487
Дата подання: 11 травня 2019 13:03
Скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Комунальною установою «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2019-04-08-002416-a). Згідно з рішенням Замовника від 02.05.2019 за результатами проведеного електронного аукціону (24.04.2019) та розгляду документів тендерної пропозиції переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо визначено учасника торгів – товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС» (далі – ТОВ «АТЛАСС»). Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (далі – ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»), яке також є учасником даних торгів, не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є такими, що порушують його права та інтереси. Вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений частиною першою статті 3 Закону – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію учасника торгів – ТОВ «АТЛАСС» та визначив його переможцем тендеру, порушив статтю 30 Закону. Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право. Тому, ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» звертається до Органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 травня 2019 09:59
Рішення від 14.05.2019 № 5908+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 травня 2019 09:59
Рішення від 28.05.2019 № 6776.pdf
Дата публікації: 31 травня 2019 21:34

Документи подані скаржником

11 травня 2019 13:03
Скарга.pdf
11 травня 2019 13:03
Протокол №1 від 02.05.2019.pdf
11 травня 2019 13:03
Платіжне доручення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-03-000025 ● cbb1c80968304d529ec066ebcc493d49
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2019 16:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

03.05.2019 № 62

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) та вугілля кам’яне марки ДГ (13-50)), яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Г. ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до п.2 Додатку №2 до Тендерної документації з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасники повинні надати: 2.1. Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору, де зазначено повне найменування замовника відповідно до договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про найменування поставлених товарів, об’єм закупівлі, номер та дата договору. 2.2. Копії виконаних аналогічних договорів за державні кошти не менше 2-х, за період ведення господарської діяльності в 2017-2018р про поставку товарів (вказаних в довідці). Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати копії зазначених ним договорів, копії видаткових накладних підписаних сторонами та оригінали відгуків видані установами із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості та строків. Вимоги подання учасниками копій договорів у повному обсязі, або з обов’язковим поданням усіх специфікацій та додатків до договорів Замовником встановлено не було. Учасником ТОВ «АТЛАСС» у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі від 22.04.2019 №377 «Інформація про наявність досвіду виконання аналогічного договору». З метою підтвердження зазначеної у довідці інформації ТОВ «АТЛАСС» надало копії договорів, копії видаткових накладних, а також оригінали відгуків від замовників, якими підтверджується достовірність наданої Учасником інформації, в зв’язку з цим Замовником було прийнято рішення, що Учасник в достатній мірі підтвердив подану ним інформацію і відповідає даному кваліфікаційному критерію.

2019-05-14 14:59:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) 533 485,30
UAH з ПДВ
533 485,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" 570 763,20
UAH з ПДВ
570 763,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 21:47
Електронний підпис
23 квітня 2019 22:29
Електронний підпис
23 квітня 2019 22:28
2.Довідка-пояснення.pdf
23 квітня 2019 22:27
15.проект договору.pdf
23 квітня 2019 22:27
21.гарантійний лист.pdf
23 квітня 2019 22:27
22.лист-згода.pdf
23 квітня 2019 22:27
24.Цінова пропозиція.pdf
23 квітня 2019 22:26
38.Виписка 07.02.19 (копія).pdf
23 квітня 2019 22:26
41.Статут (копія).pdf
23 квітня 2019 22:26
42.СГТХ 13-100.pdf
23 квітня 2019 22:26
43.СГТХ 13-50.pdf
23 квітня 2019 22:25
46.ТУ.pdf
23 квітня 2019 22:25
47.Дозвіл власника ТУ.pdf

Публічні документи

23 квітня 2019 15:29
Електронний підпис
23 квітня 2019 15:27
Технічні вимоги.rar
23 квітня 2019 15:27
Ст. 17.pdf
23 квітня 2019 15:27
Аналогічні договори.pdf
23 квітня 2019 15:27
Мат-тех. база.pdf
23 квітня 2019 15:27
Статут.pdf
23 квітня 2019 15:27
Повноваження.pdf
23 квітня 2019 15:27
Проект договору.pdf
23 квітня 2019 15:27
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" )

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" )
#40355747
Рішення скасоване 533 485,30
UAH з ПДВ
06 червня 2019 10:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" )
#40355747
Відхилено 533 485,30
UAH з ПДВ
06 червня 2019 11:39
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"
#39635487
Відхилено 570 763,20
UAH з ПДВ
06 червня 2019 11:42