Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО та МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ» ТОКМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39609737 |
Місцезнаходження: | 71700, Україна , Запорожская обл., Токмак, 71701, м. Токмак, Запорізька область, вул. Революційна, 27, |
Контактна особа: |
Руслан Позивайло +30617845733, +380617844463 centr.trvo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2019 20:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2019 14:08 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2019 14:08 |
Очікувана вартість: | 594 545,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 945,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17836.35 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2019 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2019 14:55 |
Перелік змін.docx | |
15 квітня 2019 14:54 |
Тендерна документація вугілля (зі змінами).docx | |
08 квітня 2019 22:16 |
Проект договору.docx |
15 квітня 2019 14:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 квітня 2019 14:55 |
Перелік змін.docx
|
|||
15 квітня 2019 14:54 |
Тендерна документація вугілля (зі змінами).docx
|
|||
08 квітня 2019 22:16 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Хочеться дізнатись, чим обґрунтована вимога щодо розміру фракцій вугілля ДГ 13-50. Навряд чи згідно технічного паспорту котлів, які використовуються Замовником є достеменна інформація щодо стандарту розмірів (кусків) фракцій вугілля ДГ 13-50.
Чи можна вважати згідно вимог Замовника вугілля ДГ 13-50 еквівалентом марки ДГ 13-100? Яке в сою чергу прописане у п.п 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі. Якщо «так» то будь ласка внесіть зміни у тендерній документації, якщо «ні», то ці вимоги Замовника можна впевнено вважати корупційними, на користь учасника у якого є домовленість з Замовником вугілля, та є дискримінаційними по відношенню до інших потенційних учасників торгів.
Щодо еквіваленту вугілля повідомляємо наступне. Замовником чітко визначено предмет закупівлі, а також технічні, якісні та кількісні характеристики. Посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі в тендерній документації відсутні, отже, подання Учасниками еквіваленту предмету закупівлі не передбачено.
Скарги до процедури
Дата подання: 11 травня 2019 13:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-03-000025 ● cbb1c80968304d529ec066ebcc493d49
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2019 16:31 |
НАКАЗ
03.05.2019 № 62
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) та вугілля кам’яне марки ДГ (13-50)), яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Г. ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до п.2 Додатку №2 до Тендерної документації з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасники повинні надати: 2.1. Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору, де зазначено повне найменування замовника відповідно до договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про найменування поставлених товарів, об’єм закупівлі, номер та дата договору. 2.2. Копії виконаних аналогічних договорів за державні кошти не менше 2-х, за період ведення господарської діяльності в 2017-2018р про поставку товарів (вказаних в довідці). Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати копії зазначених ним договорів, копії видаткових накладних підписаних сторонами та оригінали відгуків видані установами із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості та строків. Вимоги подання учасниками копій договорів у повному обсязі, або з обов’язковим поданням усіх специфікацій та додатків до договорів Замовником встановлено не було. Учасником ТОВ «АТЛАСС» у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі від 22.04.2019 №377 «Інформація про наявність досвіду виконання аналогічного договору». З метою підтвердження зазначеної у довідці інформації ТОВ «АТЛАСС» надало копії договорів, копії видаткових накладних, а також оригінали відгуків від замовників, якими підтверджується достовірність наданої Учасником інформації, в зв’язку з цим Замовником було прийнято рішення, що Учасник в достатній мірі підтвердив подану ним інформацію і відповідає даному кваліфікаційному критерію.
2019-05-14 14:59:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) |
533 485,30
UAH з ПДВ
|
533 485,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
570 763,20
UAH з ПДВ
|
570 763,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) #40355747 |
Рішення скасоване |
533 485,30
UAH з ПДВ
|
06 червня 2019 10:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) #40355747 |
Відхилено |
533 485,30
UAH з ПДВ
|
06 червня 2019 11:39
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" #39635487 |
Відхилено |
570 763,20
UAH з ПДВ
|
06 червня 2019 11:42
|