Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
786 700,00 UAH
UA-2019-04-08-002325-a deca3872fb2a4c28bb73a68ef2c01f1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Миколаївна Безменова

+380552223404
+380552491242
kherson.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983814
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Ушакова, 22/1
Контактна особа: Наталя Миколаївна Безменова
+380552223404, +380552491242
kherson.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2019 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2019 12:00
Очікувана вартість: 786 700,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


7 лотів

Тендерна документація

08 квітня 2019 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2019 18:20
Додаток 9 до ТД -п.135-2019.docx
08 квітня 2019 18:20
Додаток 8 до ТД п. 135-2019.docx
08 квітня 2019 18:19
Додаток 7 до ТД п.135-2019.docx
08 квітня 2019 18:19
Додаток 6.7 до ТД п. 135 -2019.docx
08 квітня 2019 18:18
Додаток 6.6 до ТД п. 135 -2019.docx
08 квітня 2019 18:17
Додаток 6.5 до ТД п. 135 -2019.docx
08 квітня 2019 18:17
Додаток 6.4 до ТД п. 135 -2019.docx
08 квітня 2019 18:16
Додаток 6.3 до ТД п. 135 -2019.docx
08 квітня 2019 18:15
Додаток 6.2 до ТД п. 135 -2019.docx
08 квітня 2019 18:14
Додаток 6.1 до ТД п. 135 -2019.docx
08 квітня 2019 18:13
Додаток 5 до ТД п. 135-2019.docx
08 квітня 2019 18:13
Додаток 4.7 до ТД п.135 - 2019.docx
08 квітня 2019 18:12
Додаток 4.6 до ТД п.135 - 2019.docx
08 квітня 2019 18:12
Додаток 4.5 до ТД п.135 - 2019.docx
08 квітня 2019 18:11
Додаток 4.4 до ТД п.135 - 2019.docx
08 квітня 2019 18:11
Додаток 4.3 до ТД п.135 - 2019.docx
08 квітня 2019 18:10
Додаток 4.2 до ТД п.135 - 2019.docx
08 квітня 2019 18:10
Додаток 4.1 до ТД п.135 - 2019.docx
08 квітня 2019 18:09
Додаток 3 до ТД п.135 -2019.doc
08 квітня 2019 18:05
Додаток 2 до ТД п. 135 - 2019.docx
08 квітня 2019 18:05
Додаток 1 до ТД п.135-2019.docx
08 квітня 2019 18:04
медобладнання - ХМКЛ Карабелеша -ТД-п.135-2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-08-002325-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МЕДИН 2011", Код ЄДРПОУ:37577298
Дата подання: 17 травня 2019 11:50
Скарга
ТОВ “Медин 2011” не згоден з рішенням Тендреного комітету щодо відхилення його пророзиції у тендерних закупівлях (Відкриті торги) Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-04-08-002325-a, лот ЛОТ № 5 — Отоофтальмоскоп, який проводив КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 травня 2019 14:24
Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є.Карабелеша» Херсонської міської ради, керуючись статтею 28 та статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) прийняв рішення:
- відхилити тендерну пропозицію подану – Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕДИН 2011» (Код ЄДРПОУ: 37577298, місцезнаходження юридичної особи: 61082, Харківська область, місто Харків, Фрунзенський район, вулиця Рибалка, будинок 4, квартира 60) як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону, наявні підстави зазначені у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. У учасника торгів відсутній документально – підтверджений досвід виконання аналогічних договорів. В складі тендерної пропозиції учасником, на підтвердження наявності документально – підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, надано довідку та копію договору, предметом закупівлі якого є – ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Предметом закупівлі цієї процедури закупівлі – є ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Отоофтальмоскоп).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає за показником четвертої цифри визначеної замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та конкретній назві предмету цієї закупівлі (Отоофтальмоскоп).
Таким чином наданий у складі тендерної пропозиції договір не є аналогічним, в розумінні вимог тендерної документації, та свідчить про відсутність у учасника торгів документально – підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, про невідповідність учасника торгів кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації;
- Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифіка-ора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника .
Предметом закупівлі цієї процедури закупівлі – є ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Отоофтальмоскоп).
В складі тендерної пропозиції учасником, на підтвердження наявності документально – підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, надано копію договору, предметом закупівлі якого є – ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання .
Таким чином наданий у складі тендерної пропозиції договір не є аналогічним, в розумінні вимог тендерної документації, що свідчить про відсутність у учасника документально – підтверджений досвід виконання аналогічних договорів.
В цій частині тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Наданий у складі тендерної пропозиції ще один перелік аналогічних договорів з копіями аналогічних договорів до нього, надано не за формою наведеною у додатку 8 до тендерної документації ( стр. 58). Назва предмету закупівлі, яка зазначена у п.3 переліку не відповідає назві предмету закупівлі зазначеної у договорі № 85/18 від 09.11.2018 ( стр. 76);
- Вимогою додатку 8 тендерної документації, в якому наведено форму довідки про наявність документально – підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, передбачено, що учасник не повинен відступати від наведеної форми.
Наданий у складі тендерної пропозиції перелік аналогічних договорів з копіями аналогічних договорів до нього, надано не за формою наведеною у додатку 8 до тендерної документації ( стр. 58). Назва предмету закупівлі, яка зазначена у п.3 переліку не відповідає назві предмету закупівлі зазначеної у договорі № 85/18 від 09.11.2018 ( стр. 76);
В цій частині тендерна пропозиція також не відповідає вимогам тендерної документації.
3. У підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів наданому у вищезазначеному переліку, учасником торгів по до-говорам № 85/18 від 09.11.2018 та 22/2220 від 08.11.2018 (ДК 021:2015 : 33190000 -8- Медичне обладнання та вироби медичного призначення) не надано копії документів (видаткових наклад-них), які свідчать про його виконання ( стр. 76,89);
- Вимогою додатку 1 тендерної документації було надання у складі тендерної пропозиції - копії аналогічного договору, завірену власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору, які є його невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його виконання (актів приймання – передачі, накладних ).
В порушення зазначеної вимоги учасником торгів у складі тендерної пропозиції на надано копії документів (актів приймання – передачі, накладних), по договорам № 85/18 від 09.11.2018 та 22/2220 від 08.11.2018 які свідчать про їх виконання.
В цій частині тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
4. Вимогою додатку № 2 тендерної документації було, що в разі відсутності у ( учасника – юридичної особи) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) – юридичної особи-резидента України, яка є учасником торгів – надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою (у разі її використання) з зазначенням підстав відсутності інформації, з посиланням на нормативно – правовий акт.
У порушення даної вимоги у складі тендерної пропозиції вищезазначена довідка відсутня;
- Вимогою додатку № 2 тендерної документації було, що в разі відсутності у учасника – юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб  підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) – юридичної особи-резидента України, яка є учасником торгів – надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою (у разі її використання) з зазначенням підстав відсутності інформації, з посиланням на нормативно – правовий акт.
Згідно з ВИТЯГОМ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб  підприємців та громадських формувань , сформованого Замовником 08.05.2019 о 14:29:49 у ТОВ «МЕДИН 2011» відсутня інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) – юридичної особирезидента України, яка є учасником тор-гів. В той же час в порушення вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня довідка з зазначенням підстав відсутності інформації, з посиланням на нормативно-правовий акт.
В цій частині тендерна пропозиція ТОВ «МЕДИН 2011» не відповідає вимогам тендерної документації.
5. У формі тендерної пропозиції учасником не зазначено період поставки товару (період з 01.06.2019 до 31.07.2019), що було вимогою тендерної документації (стр. 130).
- У п. 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю замовником торгів визначено строк (термін) поставки товару – з 01.06.2019 до 31.07.2019 , протягом 5 робочих днів з моменту отримання заявки. У Формі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі у пункті 3 Строк поставки - не зазначено конкретний строк поставки протягом, якого буде поставлено товар.
В цій частині тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДИН 2011» (Код ЄДРПОУ: 37577298) теж не відповідає умовам тендерної документації.

Враховуючи багато чисельну невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «МЕДИН 2011» умовам тендерної документації, тендерний комітету Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є.Карабелеша» Херсонської міської ради, вважає що прийняв обґрунтоване та законне рішення по відхиленню тендерної пропозиції учасника.

Документи подані скаржником

17 травня 2019 11:50
Лист скарга.pdf

Документи

20 травня 2019 14:12
Протокол №107 від 20.05.2019.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ № 1 – Ваги різні
Опис предмету закупівлі:
ЛОТ № 1 – Ваги різні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 166 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 832,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 травня 2019 11:05
Закінчення: 08 травня 2019 11:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

29 шт
ЛОТ № 1 – Ваги різні
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Ушакова, 21, вул. Тираспольська, 62, пр.- т 200-річчя Херсону, 25, вул. Ціолковського, 52
Дата доставки: 01 червня 2019  —  30 червня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2019 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медтехніка-Лідер" 152 895,60
UAH з ПДВ
141 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ 159 638,46
UAH з ПДВ
142 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 11:33
Електронний підпис
06 травня 2019 16:23
Електронний підпис
06 травня 2019 16:21
технічна частина лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медтехніка-Лідер"

ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медтехніка-Лідер"
#39927597
Переможець 141 984,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 15:40

Документи

16 травня 2019 15:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медтехніка-Лідер"
#39927597
141 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2019 15:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 14:58
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 14:53
провідомлення про внесення змін.PDF зміни до договору
04 липня 2019 14:48
додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
04 липня 2019 14:47
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 16:25
договір №472.pdf укладений
28 травня 2019 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання пункту 6.2. п.п.6.2.1. розділу VI Договору “Права та обов’язки Сторін” (достроково розірвати цей Договір у разі невиконання Постачальником своїх зобов’язань, повідомивши про це його у строк не менше 10 робочих днів) та керуючись п.1 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, п.п.1 пункту 11.1 розділу XI “Інші умови” (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), Сторони дійшли згоди, а саме: 1. Внести зміни до договору в п.1.2. розділу І “Предмет договору”, в п 3.1. розділу III “Ціна договору”, виклавши їх в наступній редакції: п.1.2. Найменування товару – ДК 021:2015 :33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ЛОТ №1 – Ваги різні Кількість товарів -7 штук. п.3.1. Ціна цього Договору становить – 64680,00 грн (шістдесят чотири тисячі шістсот вісімдесят грн 00 коп), в т.ч.ПДВ 10780,00 грн (десять тисяч сімсот вісімдесят грн 00 коп). Зменшення по даній додатковій угоді на суму – 77304,00 грн. 2. Внести зміни до п.12.1 договору в Додаток 1, виклавши його в наступній редакції: Специфікація до договору від 28.05.2019 року № 472 № п/п Найменування предмету закупівлі Од. вим. Кіль- кість Ціна за од. без ПДВ ПДВ за од. Ціна за од. з ПДВ Сума, з ПДВ ДК 021:2015:33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ЛОТ №1 - Ваги різні 1 Ваги електронні з ростоміром CERTUS CMMp-250-100 шт. 7 7700,00 1540,00 9240,00 64680,00 РАЗОМ 7 64680,00 13. Номер додаткової угоди – 1 14. Сума договору після внесення змін – 64680,00 грн (шістдесят чотири тисячі шістсот вісімдесят грн 00 коп), в т.ч.ПДВ 10780,00 грн (десять тисяч сімсот вісімдесят грн 00 коп). 15. Кількість товарів або осяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – 7 штук.
Номер договору про закупівлю: № 472
Договір:
Номер додаткової угоди: № 472
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 64 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 780,00 UAH)