Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-04-08-002277-a 11483fc49dd74405971a2d2253047de4
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДП "Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго"
Код ЄДРПОУ: 19480600
Вебсайт замовника: http://uie.kiev.ua
Місцезнаходження замовника: 04080, Україна, Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, буд. 85
Контактна особа замовника: Інна Тарасенко
+380442065121
tarasenko@uie.kiev.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 25 квітня 2019 14:51
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 послуга
Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська область, Київ, вул. Кирилівська 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-08-002277-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ПРИХОДЬКО ТА ПАРТНЕРИ, Код ЄДРПОУ:41204335
Дата подання: 09 квітня 2019 12:43
Зміна умов документації
В пункті 1.1. додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник подає довідку про наявність не менш ніж п’ять осіб учасників адвокатського об’єднання, або адвокатів, які співпрацюють з таким адвокатським об’єднанням. Таким чином, замовником встановлена виключна організаційно-правова форма учасника - адвокатське об'єднання. Разом з тим, відповідно до частини 3 статті 4 Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність", адвокат може здійснювати адвокатську діяльність індивідуально або в організаційно-правових формах адвокатського бюро чи адвокатського об’єднання (організаційні форми адвокатської діяльності). Стаття 3 Закону України "Про публічні закупівлі" декларує принцип недискримінації учасників під час здійснення закупівлі, який відповідно до статті 5 даного закону полягає у тому, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до частини 3 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Отже, замовником встановлено дискримінаційну умову тендерної документації щодо можливості участі виключно адвокатських об'єднань, що перешкоджає участі адвокатських бюро. Різниця даних форм полягає лише у кількості засновників, у бюро 1, а в об'єднанні декілька. Однак це не є перешкодую для наявності у штаті бюро й інших адвокатів чи залучення адвокатським бюро до виконання укладених договорів про надання правової допомоги інших адвокатів на договірних засадах (ч. 6 статті 14 Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність).
На підставі вищезазначеного, прошу внести зміни в умови тендерної документації щодо можливості участі в закупівлі не тільки адвокатського об'єднання, а й адвокатського бюро та подачі всіх необхідних документів від імені адвокатського бюро.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 квітня 2019 11:18
Стосовно викладеного у вимоги питання, роз’яснюємо наступне:
Предметом закупівлі ДПЗД «Укрінтеренерго» є юридичні послуги, якісний показник яких є найбільш вагомою складовою частиною кваліфікаційних критеріїв та має вирішальне значення при здійсненні оцінки учасника. Наразі ринок юридичних послуг за кількістю потенційних виконавців з різним рівнем досвіду та професіоналізму, вартісних показників є різноманітним. Оцінювання за критерієм “ціна” без встановлення особливих вимог до учасників несе великий ризик отримання послуг з низьким рівнем якості.
Замовником оголошена закупівля в кількості 60 юридичних послуг, які включатимуть надання працівниками учасника-переможця послуг у судах різних інстанцій по всій території України по різним справам в один і той же час, що передбачатиме оперативне опрацювання в короткі строки різних об’ємів отриманих від Замовника документів та інформації, та, відповідно, залучення Учасником до виконання не одного адвоката.
Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону тендер – здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, та згідно з ч. 1 ст. 3 Закону закупівлі здійснюються також за принципом максимальної економії та ефективності.
Також потрібно врахувати окрему специфіку предмета закупівлі, пов’язану з питаннями, що можуть бути предметом судового розгляду, а саме великі суми позовних вимог, як до Замовника, так і в справах, де Замовник виступатиме позивачем, результати рішень яких вплинуть на фінансово-економічне становище підприємства в цілому, так і на становище енергетичного сектору держави.
Замовником прийнято до уваги вимогу. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-04-08-002277-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Ревелін Інформейшн, Код ЄДРПОУ:41112009
Дата подання: 11 травня 2019 20:14
Вважаємо результат протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2019 № 05/2019-ТК у вигляді відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ЮК “Ревелін Інформейшн” на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” таким, який суперечить національному та європейському законодавству, та порушує охоронювані інтереси держави Україна, у вигляді неправомірного відхилення пропозиції з найнижчою ціною.
Скарга
25 квітня 2019 року відбувся аукціон щодо закупівлі послуг з юридичного консультування та юридичного представництва, ідентифікатор закупівлі в електроній системі закупівель UA-2019-04-08-002277-a. За результатами аукціону найнижчу ціну - 400000,00 (чотириста тисяч) гривень, - запропонував учасник ТОВ “ЮК “Ревелін Інформейшн”. Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2019 року №05/2019-ТК пропозицію найнижчої ціни було відхилено.
Реформа системи державних закупівель та регулювання державної допомоги зконцентрована на реформуванні та побудові системи, яка б відповідала стандартам ЄС (в контексті найкращих практик та юридичних термінів). Прецедентним правом Європейського Суду Справедливості (Суд ЄС) закріплено широке тлумачення зобов’язань, що включають випадки, коли дискримінація не є явною або умисною. Таким чином, будь-яке рішення або поведінка, що створює обмеження для певних суб’єктів господарювання, може, відповідно до правил та принципів ДФЄС, бути оскаржене як таке, що створює бар'єри для торгівлі.
Директиви ЄС з питань здійснення державних закупівель поширюють свою сферу дії на всі органи державної влади та підприємства, а також на певні приватні комунальні підприємства, що мають спеціальні привілеї, покладаючи обов’язок на державні підприємства надавати більші контракти, шляхом конкурентних та прозорих процедур, заснованих на об’єктивних критеріях, встановлених заздалегідь. Крім того, Директивами також вимагається, щоб замовники забезпечували ефективний перегляд процедури надання державних контрактів.
Директивою про здійснення державних закупівель в державному секторі 2014/24/ЄC врегульовано право учасників торгів використовувати самодекларування під час стадії кваліфікації. Це означає, що учасники торгів не повинні подавати детальну інформацію заздалегідь. Особливо для малих підприємств це надає можливість швидще реагувати на нові можливості. Тільки переможець торгів зобов’язаний надавати документацію для задоволення кваліфікаційних вимог.

Відповідно до п.5 Розділу III Тендерної документації на закупівлю послуг “Послуги з юридичного косультування та юридичного представництва” (надалі — ТД) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закон України “Про публічні закупівлі” (надалі — Закон України). Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасника про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до ТД.
Звертаю увагу, що вимагається не надання документів, а лише встановлюються критерії кваліфікації.
Натомість зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, відповідно до Додатку 2 до ТД, що було зроблено учасником ТОВ “Ревелін Інформейшн” у повній відповідності до ТД.
Крім того, сам замовник зазначає у ТД (п.1 розділ ІІІ, стор.6) що, якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами ТД, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ, Замовник може прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Тобто замовник має право, але не обов'язок щодо такого відхилення.
Учасник ТОВ “ЮК “Ревелін Інформейшн”, керуючись ТД , Законом України та Директивами ЄС надав документи, встановлені в Додатку 1 до ТД одразу після закінчення аукціону, внаслідок якого ТОВ “ЮК “Ревелін інформейшн” перемогло, надавши найнижчу цінову пропозицію з усіх учасників (відповідно до п.1 розділу V ТД — оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію “Ціна”).
Відповідно до п.1 Розділу III Переможець подає інформацію (документи встановлені в Додатку 1 (для переможця) шляхом завантаження сканованих документів, або електроних документів в електронну систему закупівель. Отже, тендерною документацію встановлено вимогу надати документи, встановлені в Додатку 1 після встановлення переможця.
Національна судова практика, яка наразі прагне до європейських стандартів, так само як і реформування системи державних закупівель, що грунтується на Директивах ЄС, відображає, що рішення або поведінка, що створює обмеження для певних суб’єктів господарювання, може бути оскаржене як таке, що створює бар'єри для торгівлі. Так, Шостий апеляційний адміністративний суд у справі № 826/8263/18 постановою від 11 грудня 2018 року зазначає, що підставою для скасування рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції стало те, що в силу ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII підставою для відхилення тендерної пропозиції певного учасника не може бути надання документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Отже, керуючись вищевказаним, вважаємо результат протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2019 № 05/2019-ТК у вигляді відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ЮК “Ревелін Інформейшн” на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” таким, який суперечить національному та європейському законодавству, та порушує охоронювані інтереси держави Україна, у вигляді неправомірного відхилення пропозиції з найнижчою ціною.
Просимо розглянути надану скаргу у визначений чинним законодавством термін та надати відповідь у електронному вигляді у системі електроних закупівель та у паперовому вигляді на поштову адресу скаржника ТОВ “ЮК “Ревелін Інформейщн”: 04119, м.Київ, вул.Дегтярівська 25А, корп.Л.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2019 17:36
Стосовно викладеного у вимозі питання щодо неправомірного відхилення пропозиції з найнижчою ціною відповідаємо наступне.

ДПЗД «Укрінтеренерго» 08 квітня 2019 року було оголошено закупівлю на послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (номер оголошення UA-2019-04-08-002277-a).
Тендерна документація (зі змінами від 12.04.2019 року), затверджена рішенням тендерного комітету від 12.04.2019 протокол № 21/2019-ТК розроблена відповідно до примірної тендерної документації для процедур закупівель – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.4.2016 № 680 з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі- Закон) та містить обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону.
Стосовно подання документів тендерної пропозиції Міністерством економічного розвитку і торгівлі України листом від 27.10.2016 р. № 3302-06/34323-06 надано роз’яснення. Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Так, у пункті 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції чітко прописано:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно встановленої форми Додатку 2 до цієї тендерної документації;
- Ціновою пропозицією, яка складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 3 до цієї тендерної документації;
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі;
- письмовою згодою Учасника - згідно встановленої форми Додатку 5 до цієї тендерної документації.
Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ, Замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого Учасника…»
В свою чергу, статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити зміни до неї або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозиції.
Так, у пункті 1. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Розділу IV. Подання та розкриття тендерних пропозицій тендерної документації Замовника – ДПЗД «Укрінтеренерго» зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.04.2019 року о 0.00 годині за Київським часом.
Також, відповідно до ч.3 статті 25 Закону у тендерній документації зазначено «Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються Учасникам, які їх подали».
Виходячи з вищенаведеного Учасники повинні були надати свої тендерні пропозиції з урахуванням вимог тендерної документації, в тому числі документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч.2 ст. 16 Закону та, які визначені Замовником (два критерії), до 0:00 годин 25.04.2019.
ТОВ «Юридична компанія «Ревелін Інформейшн» подало документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч.2 ст. 16 Закону та, які визначені Замовником, 25.04.2019 року о 16.21, тобто після закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Оскільки метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, тендерний комітет Замовника, керуючись вимогами Закону, не мав підстав вазнати переможцем ТОВ «Юридична компанія «Ревелін Інформейшн» з найнижчою ціновою пропозицією з усіх учасників, оскільки Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують кваліфікаційні критерії, встановлені статтею 16 Закону, та вимоги яких зазначені у частині 1 Додатку 1 до тендерної документації після закінчення строку їх подання.
Також варто зазначити, що Законом України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» передбачено такі форми діяльності адвокатів: здійснення адвокатської діяльності адвокатом індивідуально, створення адвокатом адвокатського бюро (юридична особа, яка створена одним адвокатом, і діє на підставі статуту) або створення адвокатського об’єднання (юридична особа, створена шляхом об’єднання двох або більше адвокатів (учасників).
Відповідно до аб. 3 ст. 131-2 Конституції України, виключно адвокат здійснює представництво іншої особи в суді, а також захист від кримінального обвинувачення.
ТОВ «Юридична компанія «Ревелін Інформейшн» не є ні адвокатським об’єднанням, ні адвокатським бюро, отже не може бути стороною договору про надання правової допомоги.
Номер вимоги: UA-2019-04-08-002277-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Ревелін Інформейшн, Код ЄДРПОУ:41112009
Дата подання: 11 травня 2019 20:20
Повідомлення ДПЗД “Укрінтеренерго” про намір укласти договір на закупівлю послуг з АО “Баррістерс” вважаємо незаконним
25 квітня 2019 року відбувся аукціон щодо закупівлі послуг з юридичного консультування та юридичного представництва, ідентифікатор закупівлі в електроній системі закупівель UA-2019-04-08-002277-a. За результатами аукціону найнижчу ціну - 400000,00 (чотириста тисяч) гривень, - запропонував учасник ТОВ “ЮК “Ревелін Інформейшн”. Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2019 року №05/2019-ТК пропозицію найнижчої ціни було відхилено. Натомість повідомлення про визнання переможцем аукціону отримало АО “Баррістерс”.
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 07.05.2019 року № 06/2019-ТК тендерна пропозиція учасника АО «Баррістерс» відповідає кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам тендерної документації та Замовник повідомив АО “Баррістерс” про намір укласти договір.
Вищевказаний протокол винесений безпідставно, з грубим порушенням законодавства України, упереджено, що дає підставу вбачати в діях тендерного комітету дискримінацію інших учасників закупівлі, повідомлення про намір укласти договір безпідставне та потребує уваги стосовно корупційної складової.

Підстави для цього вбачаються з наступного:

Відповідно до тендерної документації на закупівлю послуг “Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва” (надалі — ТД), а саме п.1.2 Додатку 1 до ТД, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надаються завірені учасником копії відповідних аркушів трудових книжок (для адвокатських об'єднань) або цивільно-правових угод (для адвокатських об'єднань та адвокатських бюро), що підтверджують правовідносини не менш ніж п'яти працівників, що будуть залучені до виконання послуг та зазначені у Довідці, з учасником. АО “Баррістерс” дану вимогу не виконав, не надав ані копій трудових книжок, ані цивільно-правових угод у кількості не менше п'яти. У свою чергу, відповідно до статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі — Закон України), АО “Баррістерс” мав нагоду до закінчення періоду уточнень обгрунтувати та вимагати від Замовника внесення змін до тендерної документації стосовно неможливості надання копій трудових книжок або цивільно-правових угод, але АО “Баррістерс” таку вимогу не висував, роз'яснень не потребував.

Крім того, наполягаємо на тому, що адвокат адвокатського об'єднання, який веде індивидуальну адвокатську діяльність, згідно Податкового кодексу України є самозайнятою особою та має право надавати послуги у складі адвокатського об'єднання або на підставі трудового законодавства (наказ про прийняття на роботу, запис у трудову книжку), або на підставі цивільного законодавства (цивільно-правова угода).
Відповідно до відкритого для вільного доступу Єдиного реєстру адвокатів стосовно адвокатів, зазначених у довідці, наявна наступна інформація щодо організаційно-правової форми ведення діяльності:
1. Шевчук Олексій Анатолійович, індивідуальна адвокатська діяльність
2. Глоба Костянтин Вікторович, індивідуальна адвокатська діяльність
3. Левковець Андрій Юрійович, адвокатське бюро “Юридичний офіс Андрія Левковця “Лігал Едвайзер”.
4. Шадрін Олександр Сергійович, АО “Тихоненков, Надоля, Шадрін та соратники”, АО “Баррістерс”
5. Стоянов Микола Михайлович, адвокатське об'єднання “АС”.
6. Пономаренко Денис Васильович, індивідуальна адвокатська діяльність
7. Новіков Ілля Сергійович, індивідуальна адвокатська діяльність, співпраця з Плахотнюком Олександром Андрійовичем
8. Кравцов Ігор Володимирович, індивідуальна адвокатська діяльність
9. Бенедисюк Сергій Володимирович, індивідуальна адвокатська діяльність
10. Жовтан Юрій Валерійович, індивідуальна адвокатська діяльність, АО “Баррістерс.”
11. Іорданов Кирило Ігорович, індивідуальна адвокатська діяльність.
12. Данилова Катерина Артурівна, індивідуальна адвокатська діяльність.
13. Онищенко Тарас Олегович, індивідуальна адвокатська діяльність
14. Делягін Олександр Володимирович, відомості не внесені до ЄРАУ.

Відповідно до статті 17 Закону України “Про адвокатуру та адвокатську діяльність” Єдиний реєстр адвокатів України забезпечує надання достовірної інформації про обрані адвокатами форми адвокатської діяльності.
Відповідно до п.3.1.3. “Порядку ведення єдиного реєстру адвокатів України” (надалі — Порядок) до ЄРАУ вносяться такі відомості про адвокатів: найменування і місцезнаходження організаційних форм адвокатської діяльності, номери засобів зв’язку.
Відповідно до п.4.1.7 Порядку до відомостей ЄРАУ вносяться зміни у разі зміни організаційної форми адвокатської діяльності.
Відповідно до п.4.5 Порядку у випадку зміни відомостей, які вносяться до ЄРАУ, адвокат зобов’язаний протягом трьох днів повідомити Раду адвокатів регіону про ці зміни, подавши відповідну заяву про внесення змін до ЄРАУ.
Відповідно до п.4.8 Порядку у заяві адвоката про внесення відомостей до ЄРАУ, у зв`язку зі зміною організаційної форми адвокатської діяльності зазначаються відомості, передбачені п.п. 3.1.3. цього Порядку.
Тобто ЄРАУ, який містить достовірну інформацію щодо організаційно-правової форми організації адвокатів, зазначених у довідці АО “Баррістерс”, вказує, що у складі адвокатського об'єднання “Баррістерс” ведуть свою діяльність лише 2 адвокати з переліку, зазначеного в довідці.
У Рішенні № 71 Національної асоціації адвокатів України “Про надання роз’яснень практичних питань реалізації Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» щодо організаційних форм адвокатської діяльності “ від 4-5 липня 2014 року зазначено про право адвоката поєднувати адвокатську діяльність із трудовими відносинами, зокрема, одночасно бути членом адвокатського об’єднання та знаходитися з ним у трудових відносинах. Чинне законодавство України, не передбачає для адвокатів заборони працювати за трудовим наймом. Отже, адвокат має право поєднувати адвокатську діяльність із трудовими відносинами, якщо вони не стосуються випадків, зазначених у частині першій статті 7 Закону. Учасниками об’єднання - адвокатами є особи, що мають право на заняття адвокатською діяльністю за законодавством України, прийняті на роботу в об’єднання на посаду адвоката на умовах трудового договору відповідно до трудового законодавства або виконують роботу на умовах цивільно-правову договору з об’єднанням.
Отже, АО “Баррістерс” не підтвердив кваліфікаційні вимоги тендерної документації, не надавши копії трудових книжок або цивільно-правових угод в необхідному для надання послуг обсязі.

Учасник АО “Баррістерс” не надав підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі з огляду на наступне:
Відповідно до розділу 7 статуту АО “Баррістерс”, затвердженого протоколом №5 Засідання Ради АО “Баррістерс” від 16 травня 2018 року Вищим органом об'єднання є Рада, Виконавчим органом об'єднання є Голова (Керуючий партнер).
Відповідно до розділу 8 Статуту Рада є Вищим органом об'єднання, що складається з Партнерів. Асоційовані партнери та Адвокати можуть брати участь у засіданнях Ради з правом дорадчого голосу, вносити до Ради свої пропозиції та висловлювати зауваження у процесі прийняття рішень Радою. До компетенції Ради належить, в тому числі, обрання та відкликання Голови (Керуючого партнера) з числа партнерів.
Відповідно до розділу 9 Статуту Голова (Керуючий партнер) обирається та відкликається вищим органом об'єднання з числа партнерів.
Отже, відповідно до Статуту АО “Баррістерс” на підтвердження повноважень Голови (Керуючого партнера) об'єднання необхідно у складі тендерної пропозиції надати копію Засідання Ради АО “Баррістерс”, чиїм рішенням було обрано Головою (Керуючим партнером) Шевчука О.А. АО “Баррістерс” не надав такого документу.
Цитую відповідь ДПЗД “Укрінтеренерго” на вимогу щодо внесення змін до тендерної документації (у електроній системі закупівель): “Предметом закупівлі ДПЗД «Укрінтеренерго» є юридичні послуги, якісний показник яких є найбільш вагомою складовою частиною кваліфікаційних критеріїв та має вирішальне значення при здійсненні оцінки учасника. Наразі ринок юридичних послуг за кількістю потенційних виконавців з різним рівнем досвіду та професіоналізму, вартісних показників є різноманітним. Оцінювання за критерієм “ціна” без встановлення особливих вимог до учасників несе великий ризик отримання послуг з низьким рівнем якості”. У такому разі, як пояснити ухвалення переможцем аукціону учасника АО “Баррістерс” з огляду на його неспроможність корректно юридично оформити власну діяльність?
З огляду на вищевказане, повідомлення ДПЗД “Укрінтеренерго” про намір укласти договір на закупівлю послуг з АО “Баррістерс” вважаємо незаконним, таким, що порушує інтереси держави Україна, національне законодавство та є упередженим, з ознаками недобросовісного виконання службових обов'язків працівниками державної установи та може бути кваліфіковане як прояв корупції.
Просимо розглянути надану скаргу у визначений чинним законодавством термін та надати відповідь у електронному вигляді у системі електроних закупівель та у паперовому вигляді на поштову адресу скаржника ТОВ “ЮК “Ревелін Інформейщн”: 04119, м.Київ, вул.Дегтярівська 25А, корп.Л.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2019 17:40

Стосовно викладеного у вимозі питання щодо визначення переможцем аукціону АО «Баррістерс», відповідаємо наступне.
ДПЗД «Укрінтеренерго» 08 квітня 2019 року було оголошено закупівлю на послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (номер оголошення UA-2019-04-08-002277-a).
Тендерна документація (зі змінами від 12.04.2019 року), затверджена рішенням тендерного комітету від 12.04.2019 протокол № 21/2019-ТК розроблена відповідно до примірної тендерної документації для процедур закупівель – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.4.2016 № 680 з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі- Закон) та містить обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону.
Протоколом тендерного комітету ДПЗД «УКРІНТЕРЕНЕРГО» від 07.05.2019 № 06/2019-ТК було визначено переможця публічних торгів, яким стало Адвокатське об’єднання «БАРРІСТЕРС».
Ми вважаємо, що документи, подані Адвокатським об’єднанням «БАРРІСТЕРС» відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерній документації ДПЗД «УКРІНТЕРЕНЕРГО».
Так, відповідно п. 2.2. діючої редакції Статуту Адвокатського об'єднання “БАРРІСТЕРС” Об’єднання в особі адвокатів, що є його учасниками, здійснює наступні види діяльності:
2.2.1. надання правової допомоги, консультацій і роз'яснень з правових питань, правовий супровід діяльності юридичних і фізичних осіб, органів державної влади, органів місцевого самоврядування, держави;
2.2.2. складення заяв, скарг, процесуальних та інших документів правового характеру;
2.2.3. захист прав, свобод і законних інтересів підозрюваного, обвинуваченого, підсудного, засудженого, виправданого, особи, стосовно якої передбачається застосування примусових заходів медичного чи виховного характеру або вирішується питання про їх застосування у кримінальному провадженні, особи, стосовно якої розглядається питання про видачу іноземній державі (екстрадицію)
2.2.4. надання правової допомоги свідку, власнику арештованого майна або іншому законному володільцю такого майна у кримінальному провадженні;
2.2.5. представництво інтересів фізичних і юридичних осіб, установ, організацій всіх форм власності, держави, органів державної влади, органів місцевого самоврядування в іноземних, міжнародних судових органах, якщо інше не встановлено законодавством іноземних держав, статутними документами міжнародних судових органів та інших міжнародних організацій або міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України;
2.2.6. надання правової допомоги під час виконання та відбування кримінальних покарань;
2.2.7. здійснення інших видів адвокатської діяльності, не заборонених законом.
2.3. Для досягнення мети та вирішення поставлених перед об’єднанням завдань, об’єднання має право:
2.3.1. планувати и здійснювати свою діяльність, розпоряджатися своїм майном, одержаним прибутком (доходом), що залишається у розпорядженні об’єднання після сплати платежів до бюджету та інших обов’язкових платежів;
2.3.2. вести зовнішньоекономічну діяльність, здійснювати валютні операції відповідно до чинного законодавства;
2.3.3. виступати засновником та учасником підприємств та організацій;
2.3.4. користуватися фінансовими та комерційними кредитами;
2.3.5. формувати на засадах угоди тимчасові творчі, наукові, робочі та інші колективи, залучати до участі в діяльності об’єднання на договірній (контрактній) основі кваліфікованих спеціалістів як з України, так і з інших держав;
2.3.6. залучати до виконання договорів про надання правової допомоги на договірних засадах адвокатів, що не є учасниками об’єднання, будучи у такому випадку зобов’язаним забезпечити дотримання професійних прав адвокатів та гарантій адвокатської діяльності;
2.3.7. залучати працівників за сумісництвом;
2.3.8. формувати штатний розклад та умови праці;
2.3.9. купувати, набувати іншим не забороненим законом способом у власність, орендувати (отримувати у лізинг) тощо матеріальні ресурси, в тому числі основні засоби, у встановленому законодавством порядку у держави, юридичних та фізичних осіб;
2.3.10 здійснювати інші дії, що не суперечать чинному законодавству.
2.4. Об’єднання також має право:
2.4.1. формувати програми своєї діяльності;
2.4.2. витрачати грошові кошти, що зараховуються на рахунки об’єднання (в тому числі валютні) в установах банків.
2.4.3. здійснювати інші види юридичної допомоги, передбачені законодавством.
Відповідно до п. 6.1. діючої редакції Статуту Адвокатського об'єднання “БАРРІСТЕРС” колектив об’єднання складають учасники, помічники адвоката, та технічний персонал.
Відповідно до п. 6.2. Статуту склад працівників технічного персоналу визначається штатним розкладом об’єднання.
Відповідно до п. 6.3. Статуту помічники адвоката та працівники технічного персоналу наймаються на роботу виконавчим органом об’єднання відповідно до норм трудового законодавства.
Отже, згідно норм чинного законодавства, відсутня необхідність приймати на роботу Учасників, що входять до складу Адвокатського об'єднання шляхом додаткової видачі наказу або укладання між Учасником та адвокатським об'єднанням, до складу якого він входить, трудового чи цивільно-правового договору, а також заповнювати трудову книжку, оскільки адвокат-Учасник/партнер є членом колективу об'єднання автоматично при створенні об'єднання, входить як учасник до переліку осіб, які надають послуги особистою працею в рамках адвокатського об'єднання, і отримує свій гонорар/заробіток як учасник об'єднання згідно його частки в Статуті. Адвокатське об'єднання створюється для надання адвокатських послуг шляхом особистої праці адвокатів, які є учасниками адвокатського об'єднання.
Адвокатським об'єднанням “БАРРІСТЕРС” також надано копію статуту АО «БАРРІСТЕРС», в якому в п.1.2. зазначено перелік засновників (партнерів) даного адвокатського об'єднання, який відповідає інформації, наданій в Довідці про залучення працівників №22-04/19-1 від 22 квітня 2019 року.
Також, згідно інформації з сайту Міністерства юстиції України за безкоштовним запитом інформації про юридичну особу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, засновниками Адвокатського об'єднання “БАРРІСТЕРС” є ті самі десять осіб, які є засновниками (партнерами) даної юридичної особи згідно статуту та Довідці про залучення працівників №22-04/19-1 від 22 квітня 2019 року (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).
Разом з тим, Адвокатським об'єднанням “БАРРІСТЕРС» було надано копії договорів про співробітництво з адвокатами, які не є учасниками Адвокатського об'єднання. Згідно вищезазначених договорів, останнє залучає на регулярній основі адвокатів до виконання, укладених Адвокатським об'єднанням, договорів.
Тобто, виходячи з вищенаведеного, ми вважаємо, що Адвокатське об'єднання “БАРРІСТЕРС” надало документи, які в повній мірі підтвердили кваліфікаційні критерії, перелік яких зазначений в тендерній документації ДПЗД «УКРІНТЕРЕНЕРГО», що дозволить на високому професійному рівні виконати дії по представництву інтересів ДПЗД «УКРІНТЕРЕНЕРГО» в суді.
Щодо того, що Учасник АО “БАРРІСТЕРС” не надав підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі повідомляємо наступне: у складі поданої пропозиції АО “БАРРІСТЕРС” містяться два протоколи: Протокол №1 установчих зборів та Протокол № 3 (виправлення описки). В Протоколі №1 установчих зборів Адвокатського об'єднання “БАРРІСТЕРС” від 10 жовтня 2017 року третім питанням порядку денного стоїть питання “про обрання керівника об'єднання”. В результаті розгляду цього питання було обрано керівником адвокатського об'єднання Шевчука Олексія Анатолійовича. Всі присутні на установчих зборах адвокати увійшли до складу адвокатського об'єднання “БАРРІСТЕРС” в статусі партнерів і відповідно стали членами Ради. Тобто обрання керівника/голови об'єднання по суті і відбулось членами Ради. В складі пропозиції також міститься Протокол № 3 засідання Ради Адвокатського об'єднання “БАРРІСТЕРС” від 10 листопада 2017 року, в якому єдиним питанням порядку денного було “виправлення описки в Протоколі № 1 Установчих зборів об'єднання від 10.10.2017 року. І виправлено технічну описку з “обрання керівника об'єднання” на “обрання Голови об'єднання” тим самим підтверджено вже на рівні ОКРЕМОГО рішення Ради обрання Головою адвокатського об'єднання “БАРРІСТЕРС” Шевчука Олексія Анатолійовича. Також надано Наказ № 1 від 13.10.2017 року про вступ на посаду Голови Шевчука О.А. Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 14 травня 2019 року керівником об'єднання “БАРРІСТЕРС” вказано Шевчука Олексія Анатолійовича. Тому, повноваження Голови АО “БАРРІСТЕРС” Шевчука Олексія Анатолійовича щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджено належним чином як і вимагалось згідно вимог Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме: для керівника Учасника — виписки з протоколу зборів засновників або протоколу зборів засновників, та/або наказу (витягу з наказу) про призначення, та/або іншого документу, що підтверджує повноваження керівника Учасника. А також надано копію Статуту в останній (чинній) редакції.
Варто зазначити, що повноваження Голови (керуючого партнера) адвокатського об'єднання “БАРРІСТЕРС” зазначені в розділі 9 статуту. Серед інших дій від імені адвокатського об'єднання, він має право представляти адвокатське об'єднання без довіреності перед третіми особами, будь-якими юридичними і фізичними особами, вчиняє правочини, укладає договори та забезпечує їх виконання.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-08-002277-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Ревелін Інформейшн, Код ЄДРПОУ:41112009
Дата подання: 11 травня 2019 20:12
Вважаємо результат протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2019 № 05/2019-ТК у вигляді відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ЮК “Ревелін Інформейшн” на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” таким, який суперечить національному та європейському законодавству, та порушує охоронювані інтереси держави Україна, у вигляді неправомірного відхилення пропозиції з найнижчою ціною.
25 квітня 2019 року відбувся аукціон щодо закупівлі послуг з юридичного консультування та юридичного представництва, ідентифікатор закупівлі в електроній системі закупівель UA-2019-04-08-002277-a. За результатами аукціону найнижчу ціну - 400000,00 (чотириста тисяч) гривень, - запропонував учасник ТОВ “ЮК “Ревелін Інформейшн”. Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2019 року №05/2019-ТК пропозицію найнижчої ціни було відхилено. Реформа системи державних закупівель та регулювання державної допомоги зконцентрована на реформуванні та побудові системи, яка б відповідала стандартам ЄС (в контексті найкращих практик та юридичних термінів). Прецедентним правом Європейського Суду Справедливості (Суд ЄС) закріплено широке тлумачення зобов’язань, що включають випадки, коли дискримінація не є явною або умисною. Таким чином, будь-яке рішення або поведінка, що створює обмеження для певних суб’єктів господарювання, може, відповідно до правил та принципів ДФЄС, бути оскаржене як таке, що створює бар'єри для торгівлі. Директиви ЄС з питань здійснення державних закупівель поширюють свою сферу дії на всі органи державної влади та підприємства, а також на певні приватні комунальні підприємства, що мають спеціальні привілеї, покладаючи обов’язок на державні підприємства надавати більші контракти, шляхом конкурентних та прозорих процедур, заснованих на об’єктивних критеріях, встановлених заздалегідь. Крім того, Директивами також вимагається, щоб замовники забезпечували ефективний перегляд процедури надання державних контрактів. Директивою про здійснення державних закупівель в державному секторі 2014/24/ЄC врегульовано право учасників торгів використовувати самодекларування під час стадії кваліфікації. Це означає, що учасники торгів не повинні подавати детальну інформацію заздалегідь. Особливо для малих підприємств це надає можливість швидще реагувати на нові можливості. Тільки переможець торгів зобов’язаний надавати документацію для задоволення кваліфікаційних вимог. Відповідно до п.5 Розділу III Тендерної документації на закупівлю послуг “Послуги з юридичного косультування та юридичного представництва” (надалі — ТД) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закон України “Про публічні закупівлі” (надалі — Закон України). Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасника про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до ТД. Звертаю увагу, що вимагається не надання документів, а лише встановлюються критерії кваліфікації. Натомість зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, відповідно до Додатку 2 до ТД, що було зроблено учасником ТОВ “Ревелін Інформейшн” у повній відповідності до ТД. Крім того, сам замовник зазначає у ТД (п.1 розділ ІІІ, стор.6) що, якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами ТД, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ, Замовник може прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Тобто замовник має право, але не обов'язок щодо такого відхилення. Учасник ТОВ “ЮК “Ревелін Інформейшн”, керуючись ТД , Законом України та Директивами ЄС надав документи, встановлені в Додатку 1 до ТД одразу після закінчення аукціону, внаслідок якого ТОВ “ЮК “Ревелін інформейшн” перемогло, надавши найнижчу цінову пропозицію з усіх учасників (відповідно до п.1 розділу V ТД — оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію “Ціна”). Відповідно до п.1 Розділу III Переможець подає інформацію (документи встановлені в Додатку 1 (для переможця) шляхом завантаження сканованих документів, або електроних документів в електронну систему закупівель. Отже, тендерною документацію встановлено вимогу надати документи, встановлені в Додатку 1 після встановлення переможця. Національна судова практика, яка наразі прагне до європейських стандартів, так само як і реформування системи державних закупівель, що грунтується на Директивах ЄС, відображає, що рішення або поведінка, що створює обмеження для певних суб’єктів господарювання, може бути оскаржене як таке, що створює бар'єри для торгівлі. Так, Шостий апеляційний адміністративний суд у справі № 826/8263/18 постановою від 11 грудня 2018 року зазначає, що підставою для скасування рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції стало те, що в силу ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII підставою для відхилення тендерної пропозиції певного учасника не може бути надання документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій. Отже, керуючись вищевказаним, вважаємо результат протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2019 № 05/2019-ТК у вигляді відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ЮК “Ревелін Інформейшн” на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” таким, який суперечить національному та європейському законодавству, та порушує охоронювані інтереси держави Україна, у вигляді неправомірного відхилення пропозиції з найнижчою ціною. Просимо розглянути надану скаргу у визначений чинним законодавством термін та надати відповідь у електронному вигляді у системі електроних закупівель та у паперовому вигляді на поштову адресу скаржника ТОВ “ЮК “Ревелін Інформейщн”: 04119, м.Київ, вул.Дегтярівська 25А, корп.Л.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Випадково надали скаргу до органу оскарження, планувалось додати скаргу до замовника
Дата: 11 травня 2019 20:15
Рішення від 14.05.2019 № 5907.pdf
Дата публікації: 15 травня 2019 15:58
Номер скарги: UA-2019-04-08-002277-a.b5
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ Ревелін Інформейшн, Код ЄДРПОУ:41112009
Дата подання: 17 травня 2019 19:38
Оскарження результатів закупівлі
Державним підприємством зовнішньоекономічної діяльності “Укрінтеренерго” (надалі – Замовник) у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон №922-19), було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю юридичних послуг, а саме «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)», код за ДК 021:2015 79110000-8). тов “ЮК “Ревелін інформейшн” (надалі за текстом – Скаржник) прийняв участь у процедурі закупівлі та надав тендерну пропозицію для участі у закупівлі «ДК 021:2015 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва), згідно ідентифікатора закупівлі UA-2019-04-08-002277-а. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 року. 25 квітня 2019 року відбувся аукціон щодо закупівлі послуг з юридичного консультування та юридичного представництва, ідентифікатор закупівлі в електроній системі закупівель UA-2019-04-08-002277-a. За результатами аукціону найнижчу ціну - 400000,00 (чотириста тисяч) гривень, - запропонував учасник ТОВ “ЮК “Ревелін Інформейшн”. Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2019 року №05/2019-ТК пропозицію найнижчої ціни було відхилено. Натомість повідомлення про визнання переможцем аукціону отримало АО “Баррістерс”. В результатах розгляду тендерних пропозицій учасників Замовником винесені дискримінаційні рішення, оскільки зроблені упереджено та невмотивовано з наступних підстав: 1. Невмотивоване відхилення тендерної пропозиції з найнижчою ціною, яку надав учасник (Скаржник) ТОВ “ЮК “Ревелін Інформейшн”. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 006.05.2019 року № 05/2019-ТК тендерну пропозицію учасника ТОВ “Юридична компанія “Ревелін Інформейшн” було відхилено на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, при цьому мотивувальна частина рішення посилається на частину 3 статті 25 З Закону №922-19: тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються участникам. З іншого боку вказано, що ТОВ “ЮК Ревелін Інформейшн” НАДАВ у складі своєї пропозиції документи, що підтверджують кваліфікаційні критерії, встановлені статтею 16 Закону та вимоги, які зазначені у частині 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника після закінчення строку їх подання. Відповідно до Закон №922-19 виключний перелік підстав для відхилення тендерної пропозицції зазначено у статті 30: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якшо таке забезпечення вимагалося замовником; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині 7 статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тобто Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2019 від 05/2019-ТК відхилення пропозиції ТОВ “ЮК “Ревелін інформейшн” невмотивоване щодо пістави відхилення, оскільки, як зазначено у резолюції, що підстава — пункт 4 частина 1 статті 30, Але не зазначено в якій частині, як саме не відповідає надана тендерна пропозиція, яким саме умовам тендерної документації. З огляду на вищевикладене, вважаємо таке рішення невмотивованим, непрозорим, необ'єктивним, упередженим та дискримінаційним. 2.1. Повідомлення про намір укласти договір з АО “Баррістерс” вважаємо передчасним, недобросовісним, упередженим, дискримінаційним та таким, який з огляду на порушення прав інших участників, ставить участника АО “Баррістерс” у привілейоване становище. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 07.05.2019 року № 06/2019-ТК тендерна пропозиція учасника АО «Баррістерс» відповідає кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам тендерної документації та Замовник повідомив АО “Баррістерс” про намір укласти договір. Рішенням тендерного комітету ДПЗД “Укрінтеренерго” згідно з протоколом № 21/2019-ТК від 12 квітня 2019 року було затверджено тендерну документацію (із змінами) на закупівлю юридичних послуг, зокрема «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)», код за ДК 021:2015 79110000-8). Згідно з розділом III , пункту 1, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям — згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені Учасниками», пунктом 1.1, розділ 1, абзац 1.2. вимагається від Учасника документальне підтвердження залучення Учасником до виконання послуг, які є предметом закупівлі, не менш ніж п'яти працівників. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям ПОВИННІ бути надані завірені учасником копії відповідних аркушів трудових книжок (для адвокатських об'єднань) або цивільно-правових угод (для адвокатських об'єднань та адвокатських бюро), що підтверджують правовідносини не менш ніж п'яти працівників, що будуть залучені до виконання послуг та зазначені у Довідці, з учасником. АО “Баррістерс” дану вимогу не виконав, не надав ані копій трудових книжок, ані цивільно-правових угод у кількості не менше п'яти. У свою чергу, відповідно до статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі — Закон України), АО “Баррістерс” мав нагоду до закінчення періоду уточнень обгрунтувати та вимагати від Замовника внесення змін до тендерної документації стосовно неможливості надання копій трудових книжок або цивільно-правових угод, але АО “Баррістерс” таку вимогу не висував, роз'яснень не потребував. Крім того, відповідно до розділу 5, частина 2 тендерної документації, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь у торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Отже, пояснення щодо ненадання документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв не є частиною тендерної пропозиції відповідно до змісту тендерної документації та не може розглядатися Замовником та не може взагалі буте взятим до уваги. Крім того, наполягаємо на тому, що адвокат адвокатського об'єднання, який веде індивидуальну адвокатську діяльність, згідно Податкового кодексу України є самозайнятою особою та має право надавати послуги у складі адвокатського об'єднання або на підставі трудового законодавства (наказ про прийняття на роботу, запис у трудову книжку), або на підставі цивільного законодавства (цивільно-правова угода). Відповідно до відкритого для вільного доступу Єдиного реєстру адвокатів стосовно адвокатів, зазначених у довідці, наявна наступна інформація щодо організаційно-правової форми ведення діяльності: 1. Шевчук Олексій Анатолійович, індивідуальна адвокатська діяльність 2. Глоба Костянтин Вікторович, індивідуальна адвокатська діяльність 3. Левковець Андрій Юрійович, адвокатське бюро “Юридичний офіс Андрія Левковця “Лігал Едвайзер”. 4. Шадрін Олександр Сергійович, АО “Тихоненков, Надоля, Шадрін та соратники”, АО “Баррістерс” 5. Стоянов Микола Михайлович, адвокатське об'єднання “АС”. 6. Пономаренко Денис Васильович, індивідуальна адвокатська діяльність 7. Новіков Ілля Сергійович, індивідуальна адвокатська діяльність, співпраця з Плахотнюком Олександром Андрійовичем 8. Кравцов Ігор Володимирович, індивідуальна адвокатська діяльність 9. Бенедисюк Сергій Володимирович, індивідуальна адвокатська діяльність 10. Жовтан Юрій Валерійович, індивідуальна адвокатська діяльність, АО “Баррістерс.” 11. Іорданов Кирило Ігорович, індивідуальна адвокатська діяльність. 12. Данилова Катерина Артурівна, індивідуальна адвокатська діяльність. 13. Онищенко Тарас Олегович, індивідуальна адвокатська діяльність 14. Делягін Олександр Володимирович, відомості не внесені до ЄРАУ. Відповідно до статті 17 Закону України “Про адвокатуру та адвокатську діяльність” Єдиний реєстр адвокатів України забезпечує надання достовірної інформації про обрані адвокатами форми адвокатської діяльності. Відповідно до п.3.1.3. “Порядку ведення єдиного реєстру адвокатів України” (надалі — Порядок) до ЄРАУ вносяться такі відомості про адвокатів: найменування і місцезнаходження організаційних форм адвокатської діяльності, номери засобів зв’язку. Відповідно до п.4.1.7 Порядку до відомостей ЄРАУ вносяться зміни у разі зміни організаційної форми адвокатської діяльності. Відповідно до п.4.5 Порядку у випадку зміни відомостей, які вносяться до ЄРАУ, адвокат зобов’язаний протягом трьох днів повідомити Раду адвокатів регіону про ці зміни, подавши відповідну заяву про внесення змін до ЄРАУ. Відповідно до п.4.8 Порядку у заяві адвоката про внесення відомостей до ЄРАУ, у зв`язку зі зміною організаційної форми адвокатської діяльності зазначаються відомості, передбачені п.п. 3.1.3. цього Порядку. Тобто ЄРАУ, який містить достовірну інформацію щодо організаційно-правової форми організації адвокатів, зазначених у довідці АО “Баррістерс”, вказує, що у складі адвокатського об'єднання “Баррістерс” ведуть свою діяльність лише 2 адвокати з переліку, зазначеного в довідці. У Рішенні № 71 Національної асоціації адвокатів України “Про надання роз’яснень практичних питань реалізації Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» щодо організаційних форм адвокатської діяльності “ від 4-5 липня 2014 року зазначено про право адвоката поєднувати адвокатську діяльність із трудовими відносинами, зокрема, одночасно бути членом адвокатського об’єднання та знаходитися з ним у трудових відносинах. Чинне законодавство України, не передбачає для адвокатів заборони працювати за трудовим наймом. Отже, адвокат має право поєднувати адвокатську діяльність із трудовими відносинами, якщо вони не стосуються випадків, зазначених у частині першій статті 7 Закону. Учасниками об’єднання - адвокатами є особи, що мають право на заняття адвокатською діяльністю за законодавством України, прийняті на роботу в об’єднання на посаду адвоката на умовах трудового договору відповідно до трудового законодавства або виконують роботу на умовах цивільно-правову договору з об’єднанням. АО “Баррістерс” не підтвердив кваліфікаційні вимоги тендерної документації не надавши ані копії трудових книжок, ані копії цивільно-правових угод в необхідному для надання послуг обсязі, а рішення щодо визнання його переможцем є необгрунтованим та упередженим, таким, що порушує права скаржника та інших участників процедури закупівлі. Отже, тендерна пропозиція АО “Баррістерс” повинна бути відхилена на підставі пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” оскільки не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 2.2. Згідно з умовами підпункту 3 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації «Інша інформація» вимагається від Учасника документальне підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: Статутом (зі змінами (в разі їх наявності) або іншим установчим документом), протоколом (або випискою з протоколу) засновників, наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та договору. Учасник АО “Баррістерс” не надав підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі з огляду на наступне: Відповідно до розділу 7 статуту АО “Баррістерс”, затвердженого протоколом №5 Засідання Ради АО “Баррістерс” від 16 травня 2018 року Вищим органом об'єднання є Рада, Виконавчим органом об'єднання є Голова (Керуючий партнер). Відповідно до розділу 8 Статуту Рада є Вищим органом об'єднання, що складається з Партнерів. Асоційовані партнери та Адвокати можуть брати участь у засіданнях Ради з правом дорадчого голосу, вносити до Ради свої пропозиції та висловлювати зауваження у процесі прийняття рішень Радою. До компетенції Ради належить, в тому числі, обрання та відкликання Голови (Керуючого партнера) з числа партнерів. Відповідно до розділу 9 Статуту Голова (Керуючий партнер) обирається та відкликається вищим органом об'єднання з числа партнерів. Отже, відповідно до Статуту АО “Баррістерс” на підтвердження повноважень Голови (Керуючого партнера) об'єднання необхідно у складі тендерної пропозиції надати копію Засідання Ради АО “Баррістерс”, чиїм рішенням було обрано Головою (Керуючим партнером) Шевчука О.А. АО “Баррістерс” не надав такого документу. Отже, тендерна пропозиція АО “Баррістерс” повинна бути відхилена, оскільки не відповідає умовам тендерної документації З огляду на вищевказане, повідомлення ДПЗД “Укрінтеренерго” про намір укласти договір на закупівлю послуг з АО “Баррістерс” вважаємо незаконним, упередженим, з ознаками недобросовісного виконання службових обов'язків працівниками бюджетної установи та дискримінаційне. Наполягаємо, шляхом винесення дискримінаційних рішень до учасників тендерної закупівлі, Замовник навмисно вчиняє дії щодо необґрунтованого надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принцип добросовісної конкуренції та недискримінації учасників при проведенні процедури закупівлі, що прямо заборонено законодавством у сфері публічних закупівель. Відповідно до положень ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Водночас, відповідно до ч.5, ч.6 ст.7 Бюджетного Кодексу України, принципами бюджетної системи є: принцип обґрунтованості, бюджет формується на реалістичних макропоказниках економічного і соціального розвитку України та розрахунках надходжень бюджету і витрат бюджету, що здійснюються відповідно до затверджених методик та правил; принцип ефективності та результативності - при складанні та виконанні усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, Автономною Республікою Крим, місцевим самоврядуванням (далі - гарантовані послуги), при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів». Відповідно до ч.2 ст.4 Закону України «Про захист економічної конкуренції» суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. У той же час, вважаємо, що дії Замовника також є порушенням ст.6 Господарського кодексу України, згідно якої передбачено забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання. Отже, оскаржувані рішення Замовника є дискримінаційними та порушують інтереси Скаржника з огляду на порущення: - ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої встановлено принцип недопущення дискримінації учасників; ч. 3 ст. 11 ЗУ ««Про публічні закупівлі», згідно якої, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати замовника ДПЗД “Укрінтеренерго” скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ “ЮК “Ревелін Інформейшн”. 3. Зобов'язати замовника ДПЗД “Укрінтеренерго”скасувати рішення про визначення переможцем АО “Баррістерс” та відповідно скасувати повідомлення про намір укласти договір з АО “Баррістерс”.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 23 травня 2019 00:53
рішення від 22.05.2019 № 6382 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 травня 2019 00:53
рішення від 05.06.2019 № 7256.pdf
Дата публікації: 10 червня 2019 23:28

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

15 травня 2019 15:58
Рішення від 14.05.2019 № 5907.pdf

Документи подані скаржником

19 травня 2019 20:15
Протокол відхилення

Документи подані замовником

29 травня 2019 16:45
Додаток 1.docx
29 травня 2019 16:45
Додаток 2.docx
29 травня 2019 16:45
Додаток 3.docx
29 травня 2019 16:45
Додаток 4.docx
29 травня 2019 16:45
Додаток 5.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ревелін Інформейшн 900 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БАРРІСТЕРС" 1 188 000,00
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПАРТНЕР'С" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ "КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ" ( АО "КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ" ) 1 620 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕВЕРЛІҐАЛ" 1 579 680,00
UAH з ПДВ
972 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АДВОКАТСЬКА КОМПАНІЯ "СОКОЛОВСЬКИЙ І ПАРТНЕРИ" 1 440 000,00
UAH з ПДВ
1 165 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІ ДЖІ ЛО ФІРМ 1 681 200,00
UAH з ПДВ
1 681 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 16:21
Аналогічний договір
24 квітня 2019 23:59
7-Цінова пропозиція.pdf
24 квітня 2019 23:59
6-5 Гарантии.pdf
24 квітня 2019 23:59
5-Технічні вимоги.pdf
24 квітня 2019 23:59
4-Письмова згода.pdf
24 квітня 2019 23:59
2-Платник податку.pdf
24 квітня 2019 23:59
1-Статут.pdf
24 квітня 2019 23:35
sign.p7s

Публічні документи

08 травня 2019 14:16
sign.p7s
08 травня 2019 14:16
sign.p7s
08 травня 2019 10:44
public_doc.pdf
08 травня 2019 10:44
public_doc.p7s
08 травня 2019 10:44
Dovidka_19112630740420109631.pdf.p7s
08 травня 2019 10:44
Dovidka_19112630740420109631.pdf
23 квітня 2019 13:15
sign.p7s
23 квітня 2019 13:08
Цінова пропозиція.pdf
23 квітня 2019 13:08
Технічні вимоги.pdf
23 квітня 2019 13:08
Справа № 910.5703.18.pdf
23 квітня 2019 13:08
Справа № 910.12334.18.pdf
23 квітня 2019 13:08
Справа № 910.12333.18.pdf
23 квітня 2019 13:08
Справа № 910.12095.18.pdf
23 квітня 2019 13:08
Опис Баррістерс 17.05.2018.PDF
23 квітня 2019 13:07
Довідка працівники.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 12:34
sign.p7s
24 квітня 2019 10:58
Статут_Партнерс (1).pdf
24 квітня 2019 10:58
свідоцтво пашковськ.jpg
24 квітня 2019 10:58
С-во Пашковський.PDF
24 квітня 2019 10:58
Свідоцтво_Бєліченко.pdf
24 квітня 2019 10:58
Витяг_Партнерс дфс.pdf
24 квітня 2019 10:58
Виписка Партнерс_04.09.18.pdf
24 квітня 2019 10:58
першин 2.pdf
24 квітня 2019 10:58
першин 1.pdf
24 квітня 2019 10:58
договір №2.pdf
24 квітня 2019 10:58
договір №1.pdf
24 квітня 2019 10:58
Цінова пропозія.PDF
24 квітня 2019 10:58
Справа Трубремонт.PDF
24 квітня 2019 10:58
Додаток 5.PDF
24 квітня 2019 10:58
Додаток 2.PDF
24 квітня 2019 10:58
Довідка ст. 17.PDF
24 квітня 2019 10:58
Довідка працівники.PDF
24 квітня 2019 10:58
Довідка ПДВ.PDF
24 квітня 2019 10:58
Відсутність санкцій.PDF

Публічні документи

24 квітня 2019 19:06
sign.p7s
24 квітня 2019 19:04
Цінова пропозиція_v2.pdf
24 квітня 2019 18:46
sign.p7s
24 квітня 2019 18:38
Цінова пропозиція.pdf
24 квітня 2019 18:38
Статут АО ЕВЕРЛІҐАЛ.pdf
24 квітня 2019 18:37
Dovidka_19099378910220405919.pdf.p7s
24 квітня 2019 18:37
Dovidka_19099378910220405919.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 22:15
sign.p7s
24 квітня 2019 21:42
Наказ та протоколи.PDF
24 квітня 2019 21:42
Трудові книжки.PDF
24 квітня 2019 21:42
Судові рішення.pdf
24 квітня 2019 21:42
Договори з адвокатами.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 17:46
sign.p7s
24 квітня 2019 17:44
2328_190415162053_001.pdf
24 квітня 2019 17:44
2327_190415162002_001.pdf
24 квітня 2019 17:44
2326_190415161740_001.pdf
24 квітня 2019 17:44
2325_190415160922_001.pdf
24 квітня 2019 17:44
2324_190415154638_001.pdf
24 квітня 2019 17:44
2323_190415154147_001.pdf
24 квітня 2019 17:44
2322_190415154057_001.pdf
24 квітня 2019 17:44
2321_190415153735_001.pdf
24 квітня 2019 17:44
2318_190415153140_001.pdf
24 квітня 2019 17:44
2316_190415152825_001.pdf
24 квітня 2019 17:44
2314_190415152401_001.pdf
24 квітня 2019 17:44
2313_190415151928_001.pdf
24 квітня 2019 17:44
2312_190415151616_001.pdf
24 квітня 2019 17:44
Scan_20190424_173907.pdf
24 квітня 2019 17:44
Scan_20190424_173343.pdf
24 квітня 2019 17:44
Scan_20190424_172331.pdf
24 квітня 2019 17:44
Scan_20190419_124726.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ревелін Інформейшн
#41112009
Рішення скасоване 400 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 15:30
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БАРРІСТЕРС"
#41664302
Рішення скасоване 550 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 15:30
ТОВ Ревелін Інформейшн
#41112009
Відхилено 400 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 15:35
АДВОКАТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ "КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ" ( АО "КРАВЕЦЬ І ПАРТНЕРИ" )
#39718421
Очікує рішення 900 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 15:38
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БАРРІСТЕРС"
#41664302
Відхилено 550 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 15:38

Документи

06 травня 2019 17:02
sign.p7s

Документи

07 травня 2019 16:27
sign.p7s
07 травня 2019 16:26
Протокол розгляду .pdf

Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
18 червня 2019 17:09
Причина скасування
Тендерним комітетом прийняте рішення про визнання торгів за №UA-2019-04-08-002277-a (закупівля Послуг з юридичного консультування та юридичного представництва код згідно ДК 021:2015: 79110000-8 - «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва») такими, що не відбулися, на підставі частини 2 статті 31 Закону, а саме скорочення видатків на здійснення товарів, робіт і послуг.
Документи
18 червня 2019 17:07 Протокол від 18 06 2019 №28-2019-ТК.PDF
18 червня 2019 17:09 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку