Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комплект для СЗШ І-ІІІ ступенів села Кіблич Гайсинського району Вінницької області
Очікувана вартість
39 000,00 UAH
UA-2019-04-08-002026-a ● da6bbf34537f4533a922f07846565763
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40416427 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, вулиця 1-го Травня, 40 |
Контактна особа: |
Король Алла Валеріївна +380433423116 gaysinuotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2019 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2019 16:42 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2019 16:42 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2019 12:52 |
Очікувана вартість: | 39 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 390,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
комплект для СЗШ І-ІІІ ступенів села Кіблич Гайсинського району Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23755, Україна, Вінницька область, Гайсинськкий район село Кіблич, вулиця Шкільна, будинок 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 квітня 2019
—
13 травня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2019 16:38 |
Тендерна пропозиція.docx |
08 квітня 2019 16:38 |
Договір проект.docx |
08 квітня 2019 16:38 |
Тех. вимоги комплект.docx |
08 квітня 2019 16:38 |
Перелік документів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 квітня 2019 21:35
Дата відповіді: 09 квітня 2019 08:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В технічних вимогах до предмету закупівлі вказані технічні характеристики до предмету закупівлі, але без вказання марок, тобто ті товари, які не будуть відповідати технічним характеристикам, що вимагалася у технічних вимогах до даного товару, можуть бути відхилені за невідповідність умовам закупівлі.
Допорогові закупівлі проводяться згідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі. Згідно пункту здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", яка затверджена наказом №10 від 19.03.2019 року, згідно пункту 11 даної Інструкції "На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни". Тобто розглядатиметься будь-який Учасник, який надав найнижчу цінову пропозицію, не враховуючи чи він здійснює свою дяльність як юридична особа чи як фізична особа і які саме податки, збори (обов'язкові платежі) входять до загальної ціни пропозиції, адже Учасник подає свою пропозицію вцілому по предмету закупівлі із включенням до неї всіх витрат, які зазначені у доданих файлах. (уважно читайте інформацію у доданих файлах з метою уникнення зайвих запитань і витрат часу)
Допорогові закупівлі проводяться згідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі. Згідно пункту здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", яка затверджена наказом №10 від 19.03.2019 року, згідно пункту 11 даної Інструкції "На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни". Тобто розглядатиметься будь-який Учасник, який надав найнижчу цінову пропозицію, не враховуючи чи він здійснює свою дяльність як юридична особа чи як фізична особа і які саме податки, збори (обов'язкові платежі) входять до загальної ціни пропозиції, адже Учасник подає свою пропозицію вцілому по предмету закупівлі із включенням до неї всіх витрат, які зазначені у доданих файлах. (уважно читайте інформацію у доданих файлах з метою уникнення зайвих запитань і витрат часу)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Іванов Андрій Павлович |
27 800,00
UAH з ПДВ
|
27 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДУБЕНЬ МИХАЙЛО СЕРГІЙОВИЧ" |
35 600,00
UAH з ПДВ
|
35 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАЛІНІЧЕНКО КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
36 500,00
UAH з ПДВ
|
36 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРІК-М" |
38 886,00
UAH з ПДВ
|
38 886,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Іванов Андрій Павлович #2867600358 |
Переможець |
27 800,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
10 травня 2019 11:57
|