Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі (Меблі різні)
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-04-08-001528-a ● 47efa2b488a9474faf255d79e3c20e89
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник |
Код ЄДРПОУ: | 41246328 |
Вебсайт: | https://zapovidnyk.org.ua |
Місцезнаходження: | 07201, Україна , Київська обл., смт Іванків Іванківський район, вул. Толочина, буд. 28 |
Контактна особа: |
Ія Павлівна Яценко +380661878119 chrz.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2019 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2019 11:29 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39100000-3: Меблі
КЕКВ 2210
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 найменувань
Меблі різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2019 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2019 16:37 |
ТД меблі зі змінами + титул.docx | |
22 квітня 2019 16:37 |
ТД меблі зі змінами + титул.pdf | |
22 квітня 2019 16:37 |
перелік змін до ТД.doc |
22 квітня 2019 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 квітня 2019 16:37 |
ТД меблі зі змінами + титул.docx
|
|||
22 квітня 2019 16:37 |
ТД меблі зі змінами + титул.pdf
|
|||
22 квітня 2019 16:37 |
перелік змін до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 08 квітня 2019 22:05
Дата відповіді: 09 квітня 2019 11:42
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Тендерний комітет Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника уважно розглянувши Ваше звернення за роз’ясненнями до процедури закупівлі: ««Меблі (Меблі різні)», код ДК 021:2015: 39100000-3, очікуваною вартістю 360 000,00грн, згідно оголошення, оприлюдненого на сайті Уповноваженого органу 08.04.2019 № UA-2019-04-08-001528-a (далі – Закупівля) зареєстроване 08 квітня 2019 о 22:05 год на веб порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель, та за результатами розгляду повідомляє наступне.
Закупівля проводиться на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями).
Враховуючи основні принципи проведення процедур закупівель, до участі в закупівлі допускаються всі учасники, а оцінка пропозиції учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель без урахування системи оподаткування учасника.
Закупівля проводиться на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями).
Враховуючи основні принципи проведення процедур закупівель, до участі в закупівлі допускаються всі учасники, а оцінка пропозиції учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель без урахування системи оподаткування учасника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-08-001528-a.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Семеняко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:3065015739
Дата подання: 18 травня 2019 19:16
Скасування рішення протоколу №21/19 від 07.05.19
18.05.2019 ID: UA-2019-04-08-001528-a.c1
Звернення до Замовника зі скаргою
ФОП Семеняко Сергія Сергійовича
Скасування рішення протоколу №21/19 від 07.05.19 тендерного комітету Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Семеняко Сергія Сергійовича
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ЧОРНОБИЛЬСЬКИЙ РАДІАЦІЙНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ БІОСФЕРНИЙ ЗАПОВІДНИК було проведено закупівлю ID UA- 2019-04-08-001528-a на ДК 021:2015: 39100000-3 Меблі (Меблі різні).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 7 учасників:
1. ФОП Семеняко Сергій Сергійович
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЕНІКС МЕБЛІ»
3. ФОП «КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ
4. ФОП «МАКСИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА»
5. ФОП «ДЕЛІДОН ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ»
6. ТОВ Меблеві Технології
7. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ «ГАМАЮН»
Пропозицію ФОП Семеняко Сергія Сергійовича була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника на підставі пп.4 ч.1 ст.30 Закону в зв`язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам Тендерної документації.
Заявник, ФОП Семеняко Сергій Сергійович , не може погодитися з таким рішенням тендерного комітету Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права, а також порушують норми ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Стосовно підстав відхилення повідомляю наступне:
1. Однією з підстав відхилення тендерної пропозиції ФОП Семеняко Сергія Сергійовича було те що не була підтверджена в повному обсязі інформація стосовного того що учасник не пропонує, не дає або не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
З даним обґрунтуванням відмови ФОП Семеняко Сергій Сергійович не може погодитись з наступних підстав.
В своїй тендерній пропозиції ФОП Семеняко Сергія Сергійовича надав Довідку щодо відсутності підстав для відмови учаснику закупівель відповідно до ст. 17 Закону, в якій повідомив що він не пропонує представнику Замовника, іншого державного органу винагороду у будь-якій формі з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі, чим виконав вимогу Замовника зазначену у тендерній документації.
Згідно із п.1.ч.1 ст17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
В протоколі засідання тендерного комітету Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника №21/19 від 07.05.2019 не наведено незаперечних доказів стосовно порушення вимоги Учасником п.1.ч.1 ст17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Сам факт неможливості підтвердити, або перевірити надану учасником інформацію не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції і не може бути підставою для визначення невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
2. Іншою підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП Семеняко Сергія Сергійовича було те, що Учасником не надана інформація про відсутність підстав визначених у частинах першій та другій статті 17 Закон України «Про публічні закупівлі», а саме не надав підтвердження стосовного того що учасник не є пов’язаною особою з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
З даним обґрунтуванням відмови ФОП Семеняко Сергій Сергійович не може погодитись з наступних підстав.
В п.7 ч.1 ст.17 Закону визначено що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Оскільки під час засідання тендерного комітету Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника відповідно до Протоколу №21/19 від 07.05.2019, його Голова, заступник голови та члени Тендерного комітету публічно повідомили про те що вони не є посадовими особами та представниками учасників, членами сімей учасників (тобто пов’язаними особами) в тому числі ФОП Семеняко Сергія Сергійовича, в зазначеній процедурі закупівлі, то і відхилення тендерної пропозиції є безпідставними.
На підставі вище наведеного вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищевикладеного, прошу:
1.Прийняти скаргу до розгляду та надати відповідь у встановлені законом строки.
2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету №21/19К від 07.05.2019 року про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Семеняко Сергія Сергійовича в зв`язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам Тендерної документації та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3.Повторно прийняти до розгляду тендерну пропозицію учасника ФОП Семеняко Сергія Сергійовича
Розгорнути
Згорнути
Звернення до Замовника зі скаргою
ФОП Семеняко Сергія Сергійовича
Скасування рішення протоколу №21/19 від 07.05.19 тендерного комітету Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Семеняко Сергія Сергійовича
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ЧОРНОБИЛЬСЬКИЙ РАДІАЦІЙНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ БІОСФЕРНИЙ ЗАПОВІДНИК було проведено закупівлю ID UA- 2019-04-08-001528-a на ДК 021:2015: 39100000-3 Меблі (Меблі різні).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 7 учасників:
1. ФОП Семеняко Сергій Сергійович
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЕНІКС МЕБЛІ»
3. ФОП «КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ
4. ФОП «МАКСИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА»
5. ФОП «ДЕЛІДОН ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ»
6. ТОВ Меблеві Технології
7. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ «ГАМАЮН»
Пропозицію ФОП Семеняко Сергія Сергійовича була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника на підставі пп.4 ч.1 ст.30 Закону в зв`язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам Тендерної документації.
Заявник, ФОП Семеняко Сергій Сергійович , не може погодитися з таким рішенням тендерного комітету Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права, а також порушують норми ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Стосовно підстав відхилення повідомляю наступне:
1. Однією з підстав відхилення тендерної пропозиції ФОП Семеняко Сергія Сергійовича було те що не була підтверджена в повному обсязі інформація стосовного того що учасник не пропонує, не дає або не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
З даним обґрунтуванням відмови ФОП Семеняко Сергій Сергійович не може погодитись з наступних підстав.
В своїй тендерній пропозиції ФОП Семеняко Сергія Сергійовича надав Довідку щодо відсутності підстав для відмови учаснику закупівель відповідно до ст. 17 Закону, в якій повідомив що він не пропонує представнику Замовника, іншого державного органу винагороду у будь-якій формі з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі, чим виконав вимогу Замовника зазначену у тендерній документації.
Згідно із п.1.ч.1 ст17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
В протоколі засідання тендерного комітету Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника №21/19 від 07.05.2019 не наведено незаперечних доказів стосовно порушення вимоги Учасником п.1.ч.1 ст17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Сам факт неможливості підтвердити, або перевірити надану учасником інформацію не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції і не може бути підставою для визначення невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
2. Іншою підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП Семеняко Сергія Сергійовича було те, що Учасником не надана інформація про відсутність підстав визначених у частинах першій та другій статті 17 Закон України «Про публічні закупівлі», а саме не надав підтвердження стосовного того що учасник не є пов’язаною особою з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
З даним обґрунтуванням відмови ФОП Семеняко Сергій Сергійович не може погодитись з наступних підстав.
В п.7 ч.1 ст.17 Закону визначено що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Оскільки під час засідання тендерного комітету Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника відповідно до Протоколу №21/19 від 07.05.2019, його Голова, заступник голови та члени Тендерного комітету публічно повідомили про те що вони не є посадовими особами та представниками учасників, членами сімей учасників (тобто пов’язаними особами) в тому числі ФОП Семеняко Сергія Сергійовича, в зазначеній процедурі закупівлі, то і відхилення тендерної пропозиції є безпідставними.
На підставі вище наведеного вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищевикладеного, прошу:
1.Прийняти скаргу до розгляду та надати відповідь у встановлені законом строки.
2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету №21/19К від 07.05.2019 року про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Семеняко Сергія Сергійовича в зв`язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам Тендерної документації та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3.Повторно прийняти до розгляду тендерну пропозицію учасника ФОП Семеняко Сергія Сергійовича
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-04-08-001528-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС МЕБЛІ", Код ЄДРПОУ:38333881
Дата подання: 08 травня 2019 11:49
відміна протоколу №21/19 від 07.05.19
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ЧОРНОБИЛЬСЬКИЙ РАДІАЦІЙНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ БІОСФЕРНИЙ ЗАПОВІДНИК було проведено закупівлю ID UA- 2019-04-08-001528-a на ДК 021:2015: 39100000-3 Меблі (Меблі різні).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 7 учасників:
1. ФОП Семеняко Сергій Сергійович
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЕНІКС МЕБЛІ»
3. ФОП «КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ
4. ФОП «МАКСИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА»
5. ФОП «ДЕЛІДОН ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ»
6. ТОВ Меблеві Технології
7. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ «ГАМАЮН»
Після дискваліфікації пропозиції учасника ФОП Семеняко Сергій Сергійович ціна учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЕНІКС МЕБЛІ» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника на підставі пп.4 ч.1 ст.30 Закону в зв`язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам Тендерної документації.
Заявник, ТОВ «Фенікс Меблі», не може погодитися з таким рішенням тендерного комітету Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права, а також порушують норми ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Стосовно підстав відхилення повідомляю наступне:
Згідно п.2 ст.16 Закону України «Про Публічні Закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тендерною документацією Замовника пункт 5 вимагалося надати у складі тендерної пропозиції учасника довідку у довільній формі завірену підписом уповноваженої особи учасника про наявність договору(ів) аналогічного(их) предмету закупівлі.
Учасником, ТОВ «Фенікс Меблі» було надано довідку №5/3 від 16.04.2019р. про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. А саме у кількості трьох аналогічно виконаних договорів. Законом передбачено наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто достатньо одного договору.
Документи у складі поданої тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФЕНІКС МЕБЛІ» наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції Замовника та ст.16 ЗУ України «Про Публічні Закупівлі».
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та надати відповідь у встановлені законом строки.
2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету №21/19К від 07.05.2019 року про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фенікс Меблі» в зв`язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам Тендерної документації та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3.Повторно прийняти до розгляду тендерну пропозицію учасника ТОВ «Фенікс Меблі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 7 учасників:
1. ФОП Семеняко Сергій Сергійович
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЕНІКС МЕБЛІ»
3. ФОП «КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ
4. ФОП «МАКСИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА»
5. ФОП «ДЕЛІДОН ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ»
6. ТОВ Меблеві Технології
7. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ «ГАМАЮН»
Після дискваліфікації пропозиції учасника ФОП Семеняко Сергій Сергійович ціна учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЕНІКС МЕБЛІ» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника на підставі пп.4 ч.1 ст.30 Закону в зв`язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам Тендерної документації.
Заявник, ТОВ «Фенікс Меблі», не може погодитися з таким рішенням тендерного комітету Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права, а також порушують норми ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Стосовно підстав відхилення повідомляю наступне:
Згідно п.2 ст.16 Закону України «Про Публічні Закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тендерною документацією Замовника пункт 5 вимагалося надати у складі тендерної пропозиції учасника довідку у довільній формі завірену підписом уповноваженої особи учасника про наявність договору(ів) аналогічного(их) предмету закупівлі.
Учасником, ТОВ «Фенікс Меблі» було надано довідку №5/3 від 16.04.2019р. про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. А саме у кількості трьох аналогічно виконаних договорів. Законом передбачено наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто достатньо одного договору.
Документи у складі поданої тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФЕНІКС МЕБЛІ» наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції Замовника та ст.16 ЗУ України «Про Публічні Закупівлі».
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та надати відповідь у встановлені законом строки.
2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету №21/19К від 07.05.2019 року про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фенікс Меблі» в зв`язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам Тендерної документації та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3.Повторно прийняти до розгляду тендерну пропозицію учасника ТОВ «Фенікс Меблі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 травня 2019 15:45
Тендерним комітетом Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника (далі – Тендерний комітет) уважно розглянута вимога учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС МЕБЛІ» до процедури закупівлі «Меблі (Меблі різні)», код ДК 021:2015: 39100000-3, орієнтовний термін проведення «квітень», очікуваною вартістю 360 000,00грн, згідно оголошення, оприлюдненого на сайті Уповноваженого органу 08.04.2019 № UA-2019-04-08-001528-a (далі – Закупівля) зареєстрована 08.05.19 о 11:49 год на сайті Уповноваженого органу № UA-2019-04-08-001528-a.c1 та за результатом розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п.3 ст.30 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до вимог п.1 ст. 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до норм п.2 ст.32 Закону з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до норм ст.18 Закону оскарження рішень замовника реалізується учасниками шляхом подання скарги до органу оскарження, яким, відповідно до п.14 ст.1 Закону є Антимонопольний комітет України.
Враховуючи все вищевикладене, можна дійти висновку про те, що вимога у публічних закупівлях – це вид звернення, який подається постачальником замовникові, якщо учасника не влаштовують умови тендерної закупівлі чи не зрозумілі причини відхилення його пропозиції. Законом не передбачається вимога оскарження та скасування рішення Тендерного комітету замовника.
Проте, враховуючи основні принципи публічних закупівель наведені у ст.3 Закону, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, Ваша скарга розглянута по суті та встановлено наступне.
Тендерна документація на Закупівлю затверджена рішенням Тендерного комітету 08 квітня 2019 (протокол №12/19-ТК) зі змінами відповідно до рішення від 22 квітня 2019 (протокол №19/19-ТК) (далі – Тендерна документація).
Слід зазначити про те, що враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до рішення Тендерного комітету від 08.05.2019 пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС МЕБЛІ» відхилена на підставі пп.4 ч.1 ст.30 Закону в зв’язку із не відповідністю тендерної пропозиції учасника умовам Тендерної документації враховуючи наступне.
Відповідно до вимог Тендерної документації, на підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник мав надати довідку про наявність договорів щодо постачання товару аналогічному предмету закупівлі та копії усіх договорів, зазначених у довідці та актів приймання-передавання за вказаними договорами та/або видаткові накладні та/або інші документи, які підтверджують виконання договорів. Учасником у складі пропозиції надано, зокрема, копію договору від 02.04.2018 №21 між Товариством з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС МЕБЛІ» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія Металстіл». При цьому, як вбачається із інформації наведеної у вищезазначеному договорі, а саме п.3.1., ціна і кількість товарів визначається за рахунків-фактур, які є невід’ємною частиною даного договору. Проте, у складі тендерної пропозиції відсутні рахунки-фактури які є невід’ємними частинами договору. Таким чином, учасником надано копію договору від 02.04.2018 №21 не в повному обсязі, що не відповідає умовам тендерної документації.
Наголошуємо на тому, що згідно умов Тендерної документації учасник мав надати копії усіх договорів зазначених у довідці про наявність договорів щодо постачання товару аналогічному предмету закупівлі. Враховуючи зазначене, твердження учасника щодо «достатньо одного договору» є хибним та не відповідає вимогам зазначеним у Тендерній документації.
Таким чином, оскільки замовником прийнято рішення виключно в рамках Закону, підстави для його змінення відсутні.
Відповідно до вимог п.3 ст.30 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до вимог п.1 ст. 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до норм п.2 ст.32 Закону з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до норм ст.18 Закону оскарження рішень замовника реалізується учасниками шляхом подання скарги до органу оскарження, яким, відповідно до п.14 ст.1 Закону є Антимонопольний комітет України.
Враховуючи все вищевикладене, можна дійти висновку про те, що вимога у публічних закупівлях – це вид звернення, який подається постачальником замовникові, якщо учасника не влаштовують умови тендерної закупівлі чи не зрозумілі причини відхилення його пропозиції. Законом не передбачається вимога оскарження та скасування рішення Тендерного комітету замовника.
Проте, враховуючи основні принципи публічних закупівель наведені у ст.3 Закону, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, Ваша скарга розглянута по суті та встановлено наступне.
Тендерна документація на Закупівлю затверджена рішенням Тендерного комітету 08 квітня 2019 (протокол №12/19-ТК) зі змінами відповідно до рішення від 22 квітня 2019 (протокол №19/19-ТК) (далі – Тендерна документація).
Слід зазначити про те, що враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до рішення Тендерного комітету від 08.05.2019 пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС МЕБЛІ» відхилена на підставі пп.4 ч.1 ст.30 Закону в зв’язку із не відповідністю тендерної пропозиції учасника умовам Тендерної документації враховуючи наступне.
Відповідно до вимог Тендерної документації, на підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник мав надати довідку про наявність договорів щодо постачання товару аналогічному предмету закупівлі та копії усіх договорів, зазначених у довідці та актів приймання-передавання за вказаними договорами та/або видаткові накладні та/або інші документи, які підтверджують виконання договорів. Учасником у складі пропозиції надано, зокрема, копію договору від 02.04.2018 №21 між Товариством з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС МЕБЛІ» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія Металстіл». При цьому, як вбачається із інформації наведеної у вищезазначеному договорі, а саме п.3.1., ціна і кількість товарів визначається за рахунків-фактур, які є невід’ємною частиною даного договору. Проте, у складі тендерної пропозиції відсутні рахунки-фактури які є невід’ємними частинами договору. Таким чином, учасником надано копію договору від 02.04.2018 №21 не в повному обсязі, що не відповідає умовам тендерної документації.
Наголошуємо на тому, що згідно умов Тендерної документації учасник мав надати копії усіх договорів зазначених у довідці про наявність договорів щодо постачання товару аналогічному предмету закупівлі. Враховуючи зазначене, твердження учасника щодо «достатньо одного договору» є хибним та не відповідає вимогам зазначеним у Тендерній документації.
Таким чином, оскільки замовником прийнято рішення виключно в рамках Закону, підстави для його змінення відсутні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-08-001528-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС МЕБЛІ", Код ЄДРПОУ:38333881
Дата подання: 17 травня 2019 18:24
Дата подання: 17 травня 2019 18:24
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга на рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ФЕНІКС МЕБЛІ"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 травня 2019 21:27
рішення від 22.05.2019 № 6350 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 21:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.05.2019 № 7000.pdf
Дата публікації: 03 червня 2019 16:15
Рішення від 31.05.2019 № 7000.pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 19:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2019 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Семеняко Сергій Сергійович |
230 000,00
UAH з ПДВ
|
230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС МЕБЛІ" |
260 742,00
UAH з ПДВ
|
242 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" |
275 386,00
UAH з ПДВ
|
243 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАКСИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
284 000,00
UAH з ПДВ
|
245 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДЕЛІДОН ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ" |
297 080,00
UAH з ПДВ
|
283 899,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Меблеві Технології |
300 200,00
UAH з ПДВ
|
283 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
359 950,00
UAH з ПДВ
|
359 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Семеняко Сергій Сергійович #3065015739 |
Відхилено |
230 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 08:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС МЕБЛІ" #38333881 |
Відхилено |
242 990,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 08:26
|
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" #2215400215 |
Рішення скасоване |
243 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 09:55
|
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" #2215400215 |
Переможець |
243 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 18:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2019 13:55
|
ДУ 1 мебель.pdf | зміни до договору |
06 червня 2019 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2019 13:47
|
скан договор мебель.pdf | укладений |
06 червня 2019 13:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли взаємної згоди щодо зменшення загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 38/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до договору від 05.06.2019 №38/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |