Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Дмитра Луценка, ПВ-6976, ПВ-6977 у Голосіївському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 387 998,80 UAH
UA-2019-04-08-001451-b 0fd3a3c97b264cec962e62a985b550c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2019 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 квітня 2019 12:18
Очікувана вартість: 2 387 998,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Дмитра Луценка, ПВ-6976, ПВ-6977 у Голосіївському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дмитра Луценка, ПВ-6976, ПВ-6977 у Голосіївському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 18:40
Повідомлення учасникам Луценка.pdf
16 квітня 2019 18:40
Тендерна документація зі змінами.doc
16 квітня 2019 18:40
Тендерна документація зі закресленням.doc
16 квітня 2019 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 18:40
Повідомлення учасникам Луценка.pdf
16 квітня 2019 18:40
Тендерна документація зі змінами.doc
08 квітня 2019 17:03
Тендерна документація.doc
16 квітня 2019 18:40
Тендерна документація зі закресленням.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" 2 149 198,90
UAH з ПДВ
2 149 198,90
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 2 385 184,00
UAH з ПДВ
2 385 184,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2019 14:17
Електронний підпис
24 квітня 2019 13:56
Електронний підпис
24 квітня 2019 13:53
Виписка.pdf
24 квітня 2019 13:53
Статут.pdf
23 квітня 2019 17:21
Електронний підпис
23 квітня 2019 14:39
Електронний підпис
23 квітня 2019 14:37
Інші довідки Додаток 2.pdf
23 квітня 2019 14:37
Дозв_л.pdf
23 квітня 2019 14:37
Ліцензія.PDF
23 квітня 2019 14:37
Витяг ПДВ.pdf
23 квітня 2019 14:37
Опис.pdf
23 квітня 2019 14:37
Статут.pdf
23 квітня 2019 14:37
Довідка щодо статуту.pdf

Публічні документи

07 травня 2019 09:46
Електронний підпис
07 травня 2019 09:46
Ст.17 на переможця.PDF
06 травня 2019 17:53
Електронний підпис
06 травня 2019 17:52
Документи переможця.PDF
24 квітня 2019 12:21
Електронний підпис
24 квітня 2019 12:16
5.Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2019 12:16
6.Відповідність.pdf
24 квітня 2019 12:16
4.Аналогічні договори.pdf
24 квітня 2019 12:16
2.МТБ.pdf
24 квітня 2019 12:16
8.Інше.pdf
24 квітня 2019 12:16
3.Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#40490301
Відхилено 2 149 198,90
UAH з ПДВ
06 травня 2019 17:37
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
Переможець 2 385 184,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 17:39

Документи

06 травня 2019 17:36
Електронний підпис
06 травня 2019 17:35
Протокол 48_2.pdf

Документи

06 травня 2019 17:38
Електронний підпис
06 травня 2019 17:38
Протокол 48_3.pdf
06 травня 2019 17:38
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
2 385 184,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2019 17:38
Електронний підпис
06 травня 2019 17:38
Протокол 48_3.pdf
06 травня 2019 17:38
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 16:59
звіт.pdf укладений
21 грудня 2019 16:56
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 15:32
ДУ №5 від 20.12.2019 р. до Дог. №33-КР від 24.05.2019 р..pdf зміни до договору
20 грудня 2019 15:14
04. Посадова фахівця з догов. роботи 1 категорії відділу ПР та КБ (Левченко) — копия.docx зміни до договору
20 грудня 2019 15:10
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 09:56
ДУ №4 Дмитра Луценка.pdf зміни до договору
14 червня 2019 09:55
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2019 09:33
ДУ зміна фін вул. Д. Луценка.jpg зміни до договору
05 червня 2019 09:32
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2019 15:22
ДУ№2 до Договору №33-КР від 24.05.2019р..pdf зміни до договору
27 травня 2019 15:21
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2019 14:59
ДУ№1 до Договору №33-КР від 24.05.2019р..pdf зміни до договору
27 травня 2019 14:42
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 17:46
Договір №33-КР від 24.05.2019р..pdf укладений
24 травня 2019 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Привести договірну ціну (вартість) Робіт у відповідність до інвесторської документації Замовника і узгодити її в загальній сумі 2321351,60 (Два мільйони триста двадцять одна тисяча триста п'ятдесят одна грн. 60 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 386891,93 (Триста вісімдесят шість тисяч вісімсот дев'яносто одна грн. 93 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 2321351,60 (Два мільйони триста двадцять одна тисяча триста п'ятдесят одна грн. 60 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 386891,93 (Триста вісімдесят шість тисяч вісімсот дев'яносто одна грн. 93 коп.) гривень, з яких: - 2155620,00 (Два мільйони сто п'ятдесят п'ять тисяч шістсот двадцять грн. 00 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ – 359270,00 (Триста п'ятдесят дев'ять тисяч двісті сімдесят грн. 00 коп.) гривень фінансується з міського бюджету в 2019 році на підставі нормативно-правових актів, зазначених в розділі 13 Договору; - 165731,60 (Сто шістдесят п'ять тисяч сімсот тридцять одна грн. 60 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ – 27621,93 (Двадцять сім тисяч шістсот двадцять одна грн. 93 коп.) гривень фінансуватиметься за рахунок коштів Замовника, а у разі отримання додаткових бюджетних асигнувань на 2019 рік, Замовник змінює джерела фінансування Робіт, що оформлюється Додатковою угодою до цього Договору». 4. Викласти пункт 14.9. Договору в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві Замовник може перерахувати Підряднику, за його згодою, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 696 405,48 (Шістсот дев'яносто шість тисяч чотириста п'ять грн. 48 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 33-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 33-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін та уточнень до основного договору
Номер договору про закупівлю: 33-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 33-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, та враховуючи розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.05.2019 року №948 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №437 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони домовились внести наступні зміни до Договору підряду №33-КР від 24.05.2019 року, а саме: 1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 2321351,60 (Два мільйони триста двадцять одна тисяча триста п'ятдесят одна грн. 60 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 386891,93 (Триста вісімдесят шість тисяч вісімсот дев'яносто одна грн. 93 коп.) гривень, фінансується з міського бюджету в 2019 році на підставі нормативно-правових актів, зазначених в розділі 13 Договору.»
Номер договору про закупівлю: 33-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 33-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п.14.9. розділу 14 Договору підряду в наступній редакції: « 14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від суми Договору, що фінансується з міського бюджету в 2019 році на підставі нормативно-правових актів, зазначених в розділі 13 Договору, що становить 646686,00 (Шістсот сорок шість тисяч шістсот вісімдесят шість грн. 00 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 33-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 33-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 2298382,33 (Два мільйони двісті дев'яносто вісім тисяч триста вісімдесят дві грн. 33 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 383063,72 (Триста вісімдесят три тисячі шістдесят три грн. 72 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 2298382,33 (Два мільйони двісті дев'яносто вісім тисяч триста вісімдесят дві грн. 33 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 383063,72 (Триста вісімдесят три тисячі шістдесят три грн. 72 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 33-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 298 382,33
UAH (в тому числі ПДВ 383 063,72 UAH)