Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники на Трухановому острові, ПВ-3342 в м. Києві відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
9 450 436,80 UAH
UA-2019-04-08-001328-b 8d4b4357847e4ef5ad9854b4275d7476
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 19:00
Початок аукціону: 26 квітня 2019 12:25
Очікувана вартість: 9 450 436,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,79%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники на Трухановому острові, ПВ-3342 в м. Києві відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, Труханів острів, ПВ-3342 в м.Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2019 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 16:50
Тендерна документація з закресленням .doc
17 квітня 2019 16:43
Повідомлення учасникам.pdf
17 квітня 2019 16:42
Тендерна документація зі змінами 17.04.2019 .doc
12 квітня 2019 14:28
Тендерна документація зі змінами від 10.04.2019.doc
08 квітня 2019 16:33
Тендерна документація.doc
12 квітня 2019 14:29
Тендерна документація від 08.04.2019 з закресленнями.doc
12 квітня 2019 14:29
Повідомлення учасникам про внесення змін.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" 8 032 871,28
UAH з ПДВ
8 032 871,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ» 9 255 501,91
UAH з ПДВ
9 255 501,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД» 9 274 889,00
UAH з ПДВ
9 274 889,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 17:44
Електронний підпис
25 квітня 2019 17:44
Інші довідки Додаток 2.pdf
25 квітня 2019 17:44
Виписка.pdf
25 квітня 2019 17:44
Дозв_л.pdf
25 квітня 2019 17:44
Ліцензія.PDF
25 квітня 2019 17:44
Витяг ПДВ.pdf
25 квітня 2019 17:44
Опис.pdf
25 квітня 2019 17:44
Статут.pdf
25 квітня 2019 17:44
Довідка щодо статуту.pdf
25 квітня 2019 17:44
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 13:42
кваліфікація
25 квітня 2019 16:26
Документація.rar

Публічні документи

25 квітня 2019 17:38
Документація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ»

ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#40490301
Відхилено 8 032 871,28
UAH з ПДВ
06 травня 2019 17:32
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ»
#42291277
Переможець 9 255 501,91
UAH з ПДВ
06 травня 2019 17:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ»
#42291277
9 255 501,91
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 14:24
звіт.pdf укладений
13 вересня 2019 14:18
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 13:51
ДУ №3 від 13.09.19 р. до Договору №13-КР від 21.05.2019р..pdf зміни до договору
13 вересня 2019 13:48
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 10:36
ДУ №2 Труханів острів.pdf зміни до договору
14 червня 2019 10:35
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2019 10:13
ДУ №1 до дог 13-КР від 21.05.2019р..pdf зміни до договору
22 травня 2019 10:12
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 09:58
Договір №13-КР від 21.05.2019р..pdf укладений
22 травня 2019 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін та доповнення до основного Договору.
Номер договору про закупівлю: 13-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 13-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п.14.9. розділу 14 Договору підряду в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг ,що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 2776650,58 (Два мільйони сімсот сімдесят шість тисяч шістсот п'ятдесят грн. 58 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 13-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 13-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 9198550,91 (Дев'ять мільйонів сто дев'яносто вісім тисяч п'ятсот п'ятдесят грн. 91 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1533091,82 (Один мільйон п'ятсот тридцять три тисячі дев'яносто одна грн. 82 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 9198550,91 (Дев'ять мільйонів сто дев'яносто вісім тисяч п'ятсот п'ятдесят грн. 91 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1533091,82 (Один мільйон п'ятсот тридцять три тисячі дев'яносто одна грн. 82 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)».
Номер договору про закупівлю: 13-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 198 550,91
UAH (в тому числі ПДВ 1 533 091,82 UAH)