Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт Вишнянського коледжу Львівського національного аграрного університету в селі Вишня Городоцького району Львівської області» (код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
27 038 031,60 UAH
UA-2019-04-08-000983-b d8bfbcdeb2f043b3b72caaadf021ef7c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Храбко Марія Іванівна

+380323125145 khrabkomi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вишнянський коледж Львівського національного аграрного університету
Код ЄДРПОУ: 34387399
Місцезнаходження: 81540, Україна , Львівська обл., Вишня, вул. Наукова 1,
Контактна особа: Храбко Марія Іванівна
+380323125145
khrabkomi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 13:40
Очікувана вартість: 27 038 031,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135 191,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 135000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт Вишнянського коледжу Львівського національного аграрного університету в селі Вишня Городоцького району Львівської області» (код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81540, Україна, Львівська область, село Вишня Городоцького району Львівської області, вул. Наукова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 17:09
Перелік змін до тнедерної документації.docx
16 квітня 2019 17:09
Зміни до тендерної документації.doc
11 квітня 2019 14:23
Зміни до тендерної документації.doc
08 квітня 2019 15:12
Тендерна документація.doc
11 квітня 2019 14:23
Перелік змін до тнедерної документації.docx
11 квітня 2019 14:23
Додаток_2_(проект_договору) зі змінами.doc
08 квітня 2019 15:12
Додаток_2_(проект_договору).doc
11 квітня 2019 14:23
Додаток 1 технічне завдання зі змінами.docx
08 квітня 2019 15:12
Додаток 1 технічне завдання остаточне.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 09 квітня 2019 11:06
Дата відповіді: 09 квітня 2019 11:59
Просимо перевірити Технічне завдання на предмет коректності кількостей. Наприклад - позиції 25, 26, 29, 31 Розділу 6 перед цифрами містять кому, що дає підстави сумніватись в правильності зазначених об`ємів. У випадку виявлення відхилень просимо внести зміни в Технічне завдання або надати роз`яснення щодо такого способу викладення ТЗ.
Відповідь: Дякуємо з Ваше питання. Об'єми в технічному завданні продубльовані з розробленої проектно-кошторисної документації. В позиціях, величина об'єму по яких яких вказана цифрами після коми - об'єм, є меншим від цілого числа.
ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ!!!
Дата подання: 09 квітня 2019 19:11
Дата відповіді: 10 квітня 2019 14:34
В Додатку №1 частині 3 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) : - успішне повне виконання учасником протягом 2018-2019 років не менше одного договору підряду на виконання робіт з капітального ремонту, будівництва чи реконструкції об’єктів вартістю не менше ніж 15% від очікуваної вартості закупівлі. ЗАМОВНИК не має права відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" вписувати будь-які обмеження чи критерії в частині СУМИ виконаних аналогічних договорів- оскільки це є порушенням статті 3 та статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Такою вимогою ви обмежуєте коло потентційних учасників, створюєте штучно недобросовісну конкуренцію! Очевидно що для даної закупівлю у вас вже є потенційний учасник-переможець!!! Оскільки ви вимагаєте, щоб вартість виконаного аналогічного договору становила не менше як 4055704,74 грн, але є учасники які мають багато позитивного досвіду з виконання аналогічних договорів проте не на таку загальну вартість одним договором!!! І такий учасник як і всі решта відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" повинен мати право брати участь в державній закупівлі!!! Тому ВИМАГАЄМО скасувати дискримінаційну вимогу, в іншому випадку ми подамо скаргу в АМКУ на неправомірні дії Замовника!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Вибір кваліфікаційних критеріїв і визначення способу документального підтвердження учасників таким кваліфікаційним критеріям є прерогативою замовника. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Закон не містить заборони встановлювати залежність аналогічності договору залежно від років його виконання чи суми.
Звичайно ж, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають приймати участь у процедурі закупівлі. Але, на нашу, думку, це не робить її автоматично дискримінаційною. Дискримінаційною можна вважати вимогу, якій відповідають один або декілька учасників, і , якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання.
Встановлюючи кваліфікаційні критерії, замовник мав на меті переконатись у спроможності учасника виконати замовлення, а саме пересвідчитись, що учасник має належний досвід виконання максимально подібних договорів, а не лише дрібних і короткострокових, при цьому, встановлена вартісна межа аналогічного договору є досить низькою – всього 15 % від очікуваної вартості закупівлі.
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ!!
Дата подання: 09 квітня 2019 19:30
Дата відповіді: 10 квітня 2019 15:23
Виимагаємо внести зміни-уточнення в Розділ 2 частини2: - довідка з банку про наявність коштів на рахунку або інший документ банку, який підтверджує наявність грошового покриття по гарантії в повному об'ємі. Вимагаємо для підтвердження повного покриття коштами банківської гарантії вписати чітку вимогу, а саме учасник повинен надати: довідку про наявність грошового покриття по гарантії в повному об'ємі, або лист-підтвердження з банку, що дані кошти є покриттям саме для банківської гарантіії, що видана учасником для участі в ЦІЙ закупівлі! Оскільки довідка з банку про наявність коштів на рахунку НЕ є документОМ, ЯКИЙ ПІДТВЕРДЖУЄ НАЯВНІСТЬ ГРОШОВОГО ПОКРИТТЯ ПО КОНКРЕТНІЙ ГАРАНТІЇ ЩОДО КОНКРЕТНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ця довідка нічого не означає, це залишок коштів, який не має жодного відношення до покриття під банківську гарантію, тобто учасник може цими коштами користуватися як йому заманеться, перерахувати на свої потреби чи зняти готівкою і т.д. Тобто Змовник сам створив нерівні умови для учасників, бо один ПРАВИЛЬНО оформить банківську гарантію з покриттям, "заморозивши " свої кошти, а інший надасть довідку про залишок з якими зробить що завгодно після сформування такої довідки!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником готуються зміни до ТД з наступним формулюванням вимоги:
Довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії в повному об'ємі
Банківська гарантія!
Дата подання: 09 квітня 2019 19:34
Дата відповіді: 10 квітня 2019 15:22
В Додатку №1 частині 3 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) : - копія Договору про надання банківської гарантії. ВИМАГАЄМО також сюди вписати УМОВУ: надати копію Договору про надання банківської гарантії З ГРОШОВИМ ПОКРИТТЯМ!!! Оскільки більшість банків такі гарантії оформляє двома договорами, один для банківської гарантії, а другий договір- НА покриття грошових коштів до тієї ж ГАРАНТІЇ!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником готуються зміни до ТД з наступним формулюванням вимоги:
копія Договору про надання банківської гарантії з грошовим покриттям
НЕЗАКОННА УМОВА!!
Дата подання: 09 квітня 2019 19:46
Дата відповіді: 10 квітня 2019 15:24
Вимагаємо скасувати пункт 6.5. Розділу 2: У випадку зниження ціни тендерної пропозиції учасника за результатом проведення електронного аукціону, учасник - переможець надсилає замовнику на електронну пошту: khrabkomi@gmail.com - протягом 5 днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір відкориговані документи, перелік яких передбачений в п. 6.4. частини 6 розділу 3 ТД. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі' уся процедура державної закупівлі повинна бути ПРОЗОРОЮ і всі документи повинні надаватися, завантажуватися ПУБЛІЧНО НА СТОРІНЦІ ТОРГІВ ЗАМОВНИКА!!! Щоб всі БЕЗ ВИНЯТКУ Учасники закупівлі могли їх бачити і в разі порушень мати змогу їх оскаржити чи написати вимогу!! Читайте Закон України і не вигадуте собі свої правил!! Оскільки вміст електронної пошти Замовника не може побачити і проконтролювати жоден з учасників, виходить що Замовник навмисне планує приховати передбачену ЗУ публічну інформацію у сфері ДЕРЖАВНИХ закупівель, і це є прямою підставою вважати ці дії КОРУПЦІЄЮ!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Через електронну систему повинна подаватись тендерна пропозиція учасника.
Проте документи, які подаються після кінцевого терміну для подання тендерних пропозицій уже не вважаються частиною тендерної пропозиції і вимога щодо оприлюднення виключно в електронній системі на них не розповсюджується.
Договір про закупівлю укладається поза електронною системою. І уже погоджений і підписаний договір оприлюднюється в системі. Так от вимога, яку ви оспорюєте і стосується саме етапу погодження та підписання договору. Детальніше про це прочитайте у роз’ясненні Мінекономрозвитку №3302-06/24782-06 від 05.08.2016 Щодо закупівлі робіт.
НЕЗАКОННА УМОВА!
Дата подання: 09 квітня 2019 19:57
Дата відповіді: 10 квітня 2019 15:26
Вимагаємо скасувати в Розділі 4 пункт 4) Копія ліцензії (ліцензій), які необхідні для виконання даного виду робіт (у разі якщо це необхідно згідно чинного законодавства) , а саме: Учасник повинен мати власну чинну ліцензію (ліцензії) на виконання усіх робіт, які є предметом закупівлі та підлягають ліцензуванню згідно законодавства України. Учасник для Участі в закупівлі Замовника повинен мати будівельну ліцензію з класом наслідків СС1 або СС2, відповідно до проекто-кошторисної документації- ПРОСИМО уточнити клас наслідків!!! Всі решта ліцензії чи дозвола Учасник НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ мати (яким Законом це передбачено просимо написати??!!), оскільки в разі необхідності учасник МОЖЕ і МАЄ ПРАВО залучати субпідрядні організації, які маю відповідно дозвола і ліцензії!!! НЕ вигадуйте умов, що не передбаченні чинним законодавством України І НЕ ОБМЕЖУЙТЕ коло потенційних учасників, це вам не вдома, це державні кошти і поводьте себе з ними відповідно до державних норм і Законів, а не до власних видумок чи амбіцій!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Клас наслідків – СС2
Замовником готуються зміни до ТД. З наступним формулюванням вимоги:
- Копія власної ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів середніми або середніми та значними наслідками
- Копія інших ліцензій та дозволів (у випадку їх необхідності для виконання робіт згідно чинного законодавства, власних або субпідрядника)
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ!!!
Дата подання: 09 квітня 2019 20:07
Дата відповіді: 10 квітня 2019 15:27
Вимагаємо надати коректну інформацію щодо обсягів робіт і витрат, що це за значення наприклад ,58 ??? Що це означає 0,58 чи 58 чи 1,58 ??? Учасники мають вгадувати, що ви собі маєте на увазі??? І якщо не відгадає, то Замовник буде мати за що його відхилити- це такий у вас план??? Інженер-кошторисник вперше таке бачть і як це розуміти, чи рахувати йому НЕВІДОМО??!! ВИМАГАЄМО НАДАТИ ЕЛЕКТРОННИЙ ФАЙЛ в програмному забезпечені АВК або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Чи це секретна інформація для всіх, доступна лише домовленому "Переможцю"???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вище уже надана відповідь. Після переведення інформації в microsoft word зникли нулі, які передували комі.
Замовником готуються зміни – технічне завдання буде виправлене, нулі доставлені.
некоректне технічне завдання!!!
Дата подання: 09 квітня 2019 20:14
Дата відповіді: 10 квітня 2019 15:28
Додаток №1: позиція 64 Розчин вогнезахисний БС-13 м3 ,36556- ВИМАГАЄМО пояснити скільки Ж потрібно розчину 36556 (тридцять шість тисяч п'ятсот п'ятдесят шість) чи 0,36556??? ЦЕ НЕ технічне завдання це АБСУРД, РЕБУСИ І ЗАГАДКИ!!! ВИМАГАЄМО ТЕРМІНОВО ВНЕСТИ ЗМІНИ В УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ!!! В іншому випадку ЗМІ і працівники DOZORRO, а також КРУ і АМКУ дізнаються про самодіяльність Замовника і перевищення повноважень членами тендерного комітету, про ГРУБЕ ПОРУШЕННЯ ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вище уже надана відповідь. Після переведення інформації в microsoft word зникли нулі, які передували комі.
Замовником готуються зміни – технічне завдання буде виправлене, нулі доставлені.
І, будьте ласкаві, знизьте градус, не переходьте границь культури в спілкуванні з замовником. У вас немає підстав звинувачувати нас у недобросовісності і погрожувати у кожному запитанні.
НЕЗАКОННА УМОВА!
Дата подання: 12 квітня 2019 12:19
Дата відповіді: 15 квітня 2019 19:02
Вимагаємо скасувати пункт 6.5. Розділу 2: У випадку зниження ціни тендерної пропозиції учасника за результатом проведення електронного аукціону, учасник - переможець надсилає замовнику на електронну пошту: khrabkomi@gmail.com - протягом 5 днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір відкориговані документи, перелік яких передбачений в п. 6.4. частини 6 розділу 3 ТД. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі' уся процедура державної закупівлі повинна бути ПРОЗОРОЮ і всі документи повинні надаватися, завантажуватися ПУБЛІЧНО НА СТОРІНЦІ ТОРГІВ ЗАМОВНИКА!!! Щоб всі БЕЗ ВИНЯТКУ Учасники закупівлі могли їх бачити і в разі порушень мати змогу їх оскаржити чи написати вимогу!! Замовник надав відповідь на це запитання проте вона не відповідає Закону: "Проте документи, які подаються після кінцевого терміну для подання тендерних пропозицій уже не вважаються частиною тендерної пропозиції і вимога щодо оприлюднення виключно в електронній системі на них не розповсюджується. Договір про закупівлю укладається поза електронною системою. І уже погоджений і підписаний договір оприлюднюється в системі. Так от вимога, яку ви оспорюєте і стосується саме етапу погодження та підписання договору." Повідомлення про намір укласти договорі це ще не ПІДПИСАННЯ договору, оскільки поки не пройде 10 днів для оскарження, ваше рішенні про визнання Переможця може бути оскарженим! Саме тому, поки не пройде 10 днів і Замовник не укладе договору з Переможцем всі документи і переписки повинні бути публічними і на сторінці закупівлі!! Всі учасники закупівлі мають право БАЧИТИ остаточні кошторисні розрахунки Переможця, об'єми, розцінки і т.д. і в разі невідповідностей кожен учасник має ПРАВО оскаржити неправомірні, неправильні розрахунки учасника-Переможця на протязі 10 днів згідно Закону!!! А от коли пройде 10 днів і ніхто не оскаржить дій ірішень Замовника, тоді і проводьте переговори і уточнення з Переможцем усно, по електронці це вже Ваша справа, а до цього терміну будь ласка не забувайте про основні прнципи проведення державних закупівель відповідно до статті 3 ЗУ: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник із вищевказаними Вашими твердженнями не погоджується. Оскільки, відкориговані документи, перелік яких передбачений в п. 6.4. частини 6 розділу 3 ТД, які Замовник просить надати учасника-переможця, тобто після проведення аукціону, то такі документи не є частиною тендерної пропозиції учасника. Саме тому, навіть у випадку виявлення в них неточностей чи розбіжностей, Замовник не зможе відхилити таку пропозицію учасника (адже підстави для відхилення чітко визначені у ч.1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а лише вказати учаснику на допущені помилки.
З цих мотивів, Замовник не просив надавати відкореговані розрахунки через електронну систему, оскільки у випадку подання скарг чи вимог з підстав надання учасником-переможцем відкорегованих документів з помилками, такі вимоги/скарги не були б задоволені ні замовником, ні АМКУ.
Втім, ми погоджуємось із Вашим твердженням про те, що уся процедура державної закупівлі повинна бути ПРОЗОРОЮ. Тому нами прийнято рішення про внесення змін до Тендерної документації частині надання учасником-переможцем відкорегованих кошторисів.
Таким чином, пункт 6.5. Розділу 2: буде викладено у наступній редакції «У випадку зниження ціни тендерної пропозиції учасника за результатом проведення електронного аукціону, учасник - переможець надсилає замовнику через електронну систему закупівель протягом 5 днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір відкориговані документи, перелік яких передбачений в п. 6.4. частини 6 розділу 3 ТД".
Про культуру спілкування!
Дата подання: 12 квітня 2019 12:48
Дата відповіді: 15 квітня 2019 18:33
Градус нашого спілкування в межах нормах, повірте! Але Замовник сам створює такі умови в тендерній документації, що після їх прочитання в потенційного Учасника виникає сумнів у добросовісних намірах Замовника в проведенні процедури торгів.. Невідповідність параметрів Технічного завдання, дискримінаційні умови, якісь плануєте приховані переговори з учасником, якого визнають Переможцем і т.д... Якби все і відразу було чітко і відповідно до Закону прописано, ніххто б Вам і запитань зайвих не задавав! Про погрози - якщо Замовник вважає, що будь-який з органів влади, що ми перечислили в попередніх зверненнях його налякали, то це лише через те, що мабуть є чого боятися)) Усім відомо, що всі ваші (і наші) завантаженні документи, запитання, вимоги і т.д. зберігаються на сайті назавжди і нікуди не проподуть, і якщо якась перевірка матиме бажання їх перевірити- то ніхто нікому в цьому не завадить! Тому не порушуйте Закон і не вигадуйте своїх, щоб не було потім проблем)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник при проведенні закупівлі діє в межах чинного законодавства, дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель. Щодо того, що «що всі ваші (і наші) завантаженні документи, запитання, вимоги і т.д. зберігаються на сайті назавжди і нікуди не пропадуть, і якщо якась перевірка матиме бажання їх перевірити- то ніхто нікому в цьому не завадить!» цілком погоджуємось.
Проект договору!
Дата подання: 12 квітня 2019 13:05
Дата відповіді: 15 квітня 2019 18:28
Ви внесли зміни до пункту 11.1 забрали наступне: Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів у розмірі до 30 % від вартості робіт і відповідно замінили пункти 11.2. і 11.3. )) Питання- для чого???)), для того, щоб той Учасник з яким ви не " домовилися " навіть і не думав брати участі, бо аванс не передбачений? Ця інформація не є правдива, оскільки на реалізацію даної закупівлі кошти у вас вже є! Просимо надати інформацію яке фінансування перебачене на 2019 і 2020 роки??? Чи Ви хочете сказати, що оголосили закупівлі не маючи на її реалізацію коштів??? Таким діями ви вводите в оману потенційних учасників, дуже підозріло, вам не здається?)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі положення Проекту договору, в тому числі і ті, які стосуються порядку розрахунків розробляється замовником самостійно на власний розсуд. Замовником при оголошенні закупівлі оприлюднено всю необхідно інформацію, визначену ч.2 статті 20 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Проектна документація
Дата подання: 15 квітня 2019 15:40
Дата відповіді: 15 квітня 2019 18:18
Для коректного розрахунку ТП просимо надати (дозавантажити) Проектну документацію.
Відповідь: Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника тендеру (конкурсних торгів) регламентується розділом 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Відповідно до п.6.2.2 зазначеного ДСТУ для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Таким чином, Замовник надав необхідні дані у Технічному завданні для розрахунку ціни ТП.
ФІНАНСУВАННЯ???
Дата подання: 16 квітня 2019 13:11
Дата відповіді: 19 квітня 2019 15:36
Просимо надати інформацію - яке фінансування перебачене на 2019 і 2020 роки??? Яка сума передбаченпа на авансовий платіж? Чи ЗАМОВНИК оголосив закупівлю не маючи на її реалізацію коштів???
Відповідь: Замовник оголосив закупівлю у повній відповідності законодавству України, в тому числі і бюджетному. Інформація про план фінансування не є обов’язковою для зазначення в оголошенні про проведення торгів відповідно до ч.2 статті 21 ЗУ "Про публічні закупівлі". Втім, на Ваше прохання Замовник повідомляє, що на 2019 рік (станом на зараз) на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт Вишнянського коледжу Львівського національного аграрного університету в селі Вишня Городоцького району Львівської області» (код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) виділено 7,5 млн грн. До кінця року можливо будуть додатково виділені кошти.
Щодо авансу, то ця інформація передбачена в проекті договору у розділі Порядок розрахунків.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВБП "ВАЙКОН" 25 768 762,80
UAH з ПДВ
25 768 762,80
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Валенс груп" 26 612 672,27
UAH з ПДВ
26 612 672,27
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС 26 980 771,62
UAH з ПДВ
26 980 771,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2019 15:05
Електронний підпис
27 квітня 2019 15:03
238.imd
27 квітня 2019 15:03
довідка податкова.pdf
27 квітня 2019 15:03
довідка міліція.pdf
27 квітня 2019 15:03
48-КОШТОРИС.rar
27 квітня 2019 15:03
47 - ВІДОМОСТІ.pdf
27 квітня 2019 15:03
44 - БАЛАНС.pdf
27 квітня 2019 15:03
39 - ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
27 квітня 2019 15:03
38 - ДОГОВОРА З БАНКУ.pdf
27 квітня 2019 15:03
28 - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
27 квітня 2019 15:03
25 - ВІДСТ ЗАБОРГ.pdf
27 квітня 2019 15:02
21 - НЕ БАНКРУТ.pdf
27 квітня 2019 15:02
20 - НЕ СУДИМ.pdf
27 квітня 2019 15:02
19 - АНТИКОНК УЗГ ДІЙ.pdf
27 квітня 2019 15:02
17 - ВІДОМОСТІ КОР ПРАВ.pdf
27 квітня 2019 15:02
14 - ПРОТОКОЛ.pdf
27 квітня 2019 15:02
13 - ПАСПОРТНІ ДАНІ.pdf
27 квітня 2019 15:02
10 - КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
27 квітня 2019 15:02
8 - ШТАТНИЙ РОЗПИС.pdf
27 квітня 2019 15:02
2 - КАЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf
27 квітня 2019 15:02
1 - ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 10:23
кошторис.rar
26 квітня 2019 10:22
Licence.zip
26 квітня 2019 10:22
Гарантия_2616.zip
26 квітня 2019 10:22
IMG_0023.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0020.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0019.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0022.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0021.pdf
26 квітня 2019 10:22
Dovirenist O.V.Ryzhiy.zip
26 квітня 2019 10:22
IMG_0013.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0016а.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0016.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0017.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0012.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0014.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0015.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0009.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0001.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0010.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0011.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0005.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0007.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0008.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0018.pdf
26 квітня 2019 10:22
IMG_0002.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 10:45
Технічне завдання.pdf
25 квітня 2019 10:45
Тендерна документація.pdf
25 квітня 2019 10:45
Договір.pdf
25 квітня 2019 10:45
Пропозиція.pdf
25 квітня 2019 10:45
Кошторис.pdf
25 квітня 2019 10:45
354.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВБП "ВАЙКОН"

Приватне підприємство "Валенс груп"

ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВБП "ВАЙКОН"
#40547745
Переможець 25 768 762,80
UAH з ПДВ
04 травня 2019 09:02

Документи

04 травня 2019 09:02
Електронний підпис
03 травня 2019 15:03
Протокол про рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2019 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВБП "ВАЙКОН"
#40547745
25 768 762,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 травня 2019 09:02
Електронний підпис
03 травня 2019 15:03
Протокол про рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 червня 2019 17:17
Додаткова угода до договору16_19 (1).pdf зміни до договору
13 червня 2019 17:08
Електронний підпис укладений
16 травня 2019 18:41
Додаток 2 укладений
16 травня 2019 18:08
Додаток 1 укладений
16 травня 2019 18:08
Підписаний договір укладений
16 травня 2019 18:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML