Поточний ремонт вулиці Набережної (від вулиці Яровиця до вулиці Шевченка) в м. Луцьку
Очікувана вартість
3 140 000,00 UAH
UA-2019-04-08-000070-c 58df9b78e2b148129d3fa1b3d6b54d9a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34572192
Вебсайт замовника: http://www.lutsk.ua
Місцезнаходження замовника: 43025, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Контактна особа замовника: Крась Юрій Ігорович
+380332773159
deplutsk@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 25 квітня 2019 11:43
Очікувана вартість: 3 140 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Згідно з технічним завданням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт вулиці Набережної (від вулиці Яровиця до вулиці Шевченка) в м. Луцьку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська обл., Луцьк, Набережна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 квітня 2019 10:03
Електронний цифровий підпис
08 квітня 2019 10:01
Технічне завдання.docx
08 квітня 2019 10:01
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-13-000001 ● 8a19bc6e46934b82951b8d2fb59d58a3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-13 14:40:59
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
12.06.2019 № 22-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 12.06.2019 № 22-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-08-000070-c від 08.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний цифровий підпис

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-07-12 00:01:08

Про моніторинг

У місті Луцьку впроваджуються технології у сфері ремонту покриттів автомобільних доріг, що забезпечують попередження утворення руйнувань дорожніх одягів шляхом виконання профілактики, що полягає у відновленні водонепроникності верхнього шару з одночасним поліпшенням рівності та зчіпних властивостей покриття. Впровадження стандарту сприяє підвищенню довговічності захисних шарів зносу за рахунок застосування новітніх матеріалів.
Враховуючи інтенсивність руху транспорту на вулиці Набережній та експлуатаційний стан її покриття на початку 2019 року, прийнято рішення про необхідність влаштування нижнього та верхнього шарів тонкошарового покриття товщиною 10 мм з литої емульсійно-мінеральної суміші, що у технічному завданні, яке є невід’ємною частиною тендерної документації, складає більше 50 % основного об’єму робіт.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог тендерної документації, передбачено з метою підтвердження учасником можливості виконання робіт, зазначених у кошторисній документації та технічному завданні. Враховуючи, що приватне підприємство «МВМ ШЛЯХБУД» не підтвердило досвіду виконання таких робіт та не зазначило субпідрядних організацій, які мають досвід виконання аналогічних робіт, тендерним комітетом департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Крім того, згідно з поданою товариством з обмеженою відповідальністю «Унідор Сервіс» інформацією, під час виконання робіт використовуватиметься власна механізована техніка. Підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні
Відділом контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області під час проведення моніторингу закупівлі не враховано вищезазначені обставини, що призвело до неправильних, на нашу думку, висновків.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати висновки

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-07-17 09:48:55

Роз`яснення щодо висновку

Тендерною документацією Замовника, а саме: пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - передбачено подання учасником документального підтвердження відповідності пропозиції встановленим кваліфікаційним критеріям відповідно до Додатку 2 до цієї Тендерної документації. Відповідно до п.п. 1.3 п. 3 Додатку 2 Тендерної документації, учасники подають наступні документи щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів (не менше одного) – вибірково, до них копії актів виконаних робіт, для підтвердження виконання договорів) за нижченаведеним зразком. Під терміном аналогічні договори мається на увазі виконання договорів з аналогічними роботами в обсязі не менше 30% робіт». Разом з тим, Тендерною документацією не передбачено необхідності підтвердження учасниками наявності досвіду виконання аналогічних договорів в розрізі конкретних пунктів технічного завдання Тендерної документації. Відповідно до положень абз.2 п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 17.03.2016 №454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п.п. 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі - Єдиний закупівельний словник), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі Замовником визначено за Єдиним закупівельним словником – ДК 021:2015:45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Поточний ремонт вулиці Набережної (від вулиці Яровиця до вулиці Шевченка) в м. Луцьку). У складі тендерної пропозиції ПП «МВМ Шляхбуд» подано довідку від 23.04.2019 №180 про виконання у 2017 році двох аналогічних договорів.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 03 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 18 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради, 34572192, Україна, Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний ремонт вулиці Набережної (від вулиці Яровиця до вулиці Шевченка) в м. Луцьку, 3140000UAH, 45230000-8, ДК021, 1, посл.
  3. Інформація про оприлюднення: 58df9b78e2b148129d3fa1b3d6b54d9a, 2019-04-08
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 13 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2019 року. Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання департаментом житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюдненні інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік (додаток до річного плану), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 08.04.2019 р. № 39 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція Приватного підприємства «МВМ Шляхбуд» (далі - ПП «МВМ Шляхбуд»), тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Унідор Сервіс» (далі - ТзОВ «Унідор Сервіс»), протоколи засіданнь тендерного комітету Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2019 р. та від 11.05.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір від 29.05.2019 р.№ 562. За результатами моніторингу на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду і оцінки встановлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію ПП «МВМ Шляхбуд», як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 06.05.2019 р. причиною відхилення вищезгаданої пропозиції вказано – відсутність досвіду ПП «МВМ Шляхбуд» виконання аналогічних договорів щодо влаштування нижнього та верхнього шарів тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші (позиції 29, 30 технічного завдання), що у завданні складає більше 50% основного об’єму робіт. В протоколі Замовника зазначено також, що відповідно до Тендерної документації, під терміном аналогічні договори мається на увазі виконання договорів з аналогічними роботами в обсязі не менше 30%. За результатами моніторингу встановлено, що Тендерною документацією Замовника, а саме: пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - передбачено подання учасником документального підтвердження відповідності пропозиції встановленим кваліфікаційним критеріям відповідно до Додатку 2 до цієї Тендерної документації. Відповідно до п.п. 1.3 п. 3 Додатку 2 Тендерної документації, учасники подають наступні документи щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів (не менше одного) – вибірково, до них копії актів виконаних робіт, для підтвердження виконання договорів) за нижченаведеним зразком. Під терміном аналогічні договори мається на увазі виконання договорів з аналогічними роботами в обсязі не менше 30% робіт». Разом з тим, Тендерною документацією не передбачено необхідності підтвердження учасниками наявності досвіду виконання аналогічних договорів в розрізі конкретних пунктів технічного завдання Тендерної документації. Відповідно до положень абз.2 п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 17.03.2016 №454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п.п. 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі - Єдиний закупівельний словник), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі Замовником визначено за Єдиним закупівельним словником – ДК 021:2015:45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Поточний ремонт вулиці Набережної (від вулиці Яровиця до вулиці Шевченка) в м. Луцьку). У складі тендерної пропозиції ПП «МВМ Шляхбуд» подано довідку від 23.04.2019 №180 про виконання у 2017 році двох аналогічних договорів. Відомості про зазначені договори містяться на веб-порталі електронної системи публічних закупівель (номери закупівель: UA- 2017-10-20-002370-a та UA-2017-05-12-000035-a). Відповідно до інформації, наданої учасником в складі тендерної пропозиції, та у електронній системі публічних закупівель, ПП «МВМ Шляхбуд» укладено договір підряду від 20.10.2017 №2 на виконання робіт з капітального ремонту вул. Чехова у смт. Цумань Ківерцівського району Волинської області на суму 855 832 гривні. Також, ПП «МВМ Шляхбуд» укладено договір підряду від 05.05.2017 №97 на виконання робіт з капітального ремонту дороги по вул. Валова та вул. Луцька у м. Острог Рівненської області на суму 1 334 292 гривні. Предметом вищезазначених закупівель замовниками визначено за Єдиним закупівельним словником –ДК 021:2015:45233142-6 (Ремонт доріг). Отже, роботи, які попередньо виконувалися ПП «МВМ Шляхбуд», за показниками четвертої цифри основного словника Єдиного закупівельного словника відповідають предмету закупівлі, проведеної Замовником. Тендерною документацією Замовника не передбачено підтвердження учасниками наявності досвіду виконання аналогічних договорів в розрізі конкретних пунктів технічного завдання. Отже, тендерна пропозиція ПП «МВМ Шляхбуд» відповідає умовам Тендерної документації Замовника. Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію ПП «МВМ Шляхбуд» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону. Разом з тим, проведеним аналізом тендерної пропозиції ТзОВ «Унідор Сервіс» установлено її невідповідність вимогам п.п. 1.1. пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації в частині відсутності копій договорів на оренду техніки, яка використовується учасником на умовах оренди, дані щодо наявності якої, подані ТзОВ «Унідор Сервіс» в «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 22.04.2019 №92 в складі тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам Тендерної документації. Отже Замовник, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив пропозицію ТзОВ «Унідор Сервіс», визнав його переможцем та уклав з ним договір від 29.05.2019 № 562., 03 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ПП «МВМ Шляхбуд» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону; також встановлене порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону – не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «Унідор Сервіс», як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюдненні інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладанні договору про закупівлю та його оприлюдненні, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП МВМ ШЛЯХБУД 2 828 730,00
UAH з ПДВ
2 828 730,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" 2 989 050,00
UAH з ПДВ
2 989 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 16:04
sign.p7s
23 квітня 2019 16:01
Статутні документи.pdf
23 квітня 2019 16:01
Протокол і наказ.pdf
23 квітня 2019 16:01
Луцьк. вул.Набережна.zip
23 квітня 2019 16:01
Договора оренди МТЗ.pdf
23 квітня 2019 16:01
Договір АБЗ.pdf
23 квітня 2019 16:01
12Фінансовий звіт.pdf
23 квітня 2019 16:01
10Інформація.pdf
23 квітня 2019 16:01
9Договір.pdf
23 квітня 2019 16:01
8Довідки.pdf
23 квітня 2019 16:01
7Технічне завдання.pdf
23 квітня 2019 16:01
6Стаття 17.pdf
23 квітня 2019 16:01
5Відгуки та договора.pdf
23 квітня 2019 16:01
4Лабораторія.pdf
23 квітня 2019 16:00
2Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2019 16:00
1Реєстр документів.pdf

Публічні документи

15 травня 2019 17:14
sign.p7s
24 квітня 2019 08:29
sign.p7s
24 квітня 2019 08:25
Довідки Набережна.pdf
23 квітня 2019 20:37
sign.p7s
23 квітня 2019 20:34
Довідки Набережна.pdf
23 квітня 2019 20:34
ДЦ.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП МВМ ШЛЯХБУД
#38402090
Відхилено 2 828 730,00
UAH з ПДВ
07 травня 2019 13:20
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"
#38143539
Переможець 2 989 050,00
UAH з ПДВ
11 травня 2019 16:55

Документи

07 травня 2019 13:19
sign.p7s
07 травня 2019 13:19
Протокол розгляду.pdf

Документи

11 травня 2019 16:54
sign.p7s
11 травня 2019 16:54
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"
#38143539
2 989 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2019 16:54
sign.p7s
11 травня 2019 16:54
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 травня 2019 23:51
Договір_562.pdf укладений
29 травня 2019 23:51
sign.p7s зміни до договору
03 вересня 2019 17:53
sign.p7s зміни до договору
29 серпня 2019 09:09
Додаткова угода_2 до договору_562.pdf укладений
29 серпня 2019 09:09
sign.p7s зміни до договору
16 серпня 2019 10:13
Додаткова угода_1.pdf укладений
16 серпня 2019 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного плану виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 562
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та узгоджена зміна ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 562
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 590 301,72
UAH (в тому числі ПДВ 431 716,95 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку