Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Крась Юрій Ігорович +380332773159 deplutsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2019 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2019 11:43 |
Очікувана вартість: | 3 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2019 10:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2019 10:01 |
Технічне завдання.docx | |
08 квітня 2019 10:01 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-13-000001 ● 8a19bc6e46934b82951b8d2fb59d58a3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2019 14:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.06.2019 № 22-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 12.06.2019 № 22-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-08-000070-c від 08.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-07-12 00:01:08
Про моніторинг
У місті Луцьку впроваджуються технології у сфері ремонту покриттів автомобільних доріг, що забезпечують попередження утворення руйнувань дорожніх одягів шляхом виконання профілактики, що полягає у відновленні водонепроникності верхнього шару з одночасним поліпшенням рівності та зчіпних властивостей покриття. Впровадження стандарту сприяє підвищенню довговічності захисних шарів зносу за рахунок застосування новітніх матеріалів.
Враховуючи інтенсивність руху транспорту на вулиці Набережній та експлуатаційний стан її покриття на початку 2019 року, прийнято рішення про необхідність влаштування нижнього та верхнього шарів тонкошарового покриття товщиною 10 мм з литої емульсійно-мінеральної суміші, що у технічному завданні, яке є невід’ємною частиною тендерної документації, складає більше 50 % основного об’єму робіт.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог тендерної документації, передбачено з метою підтвердження учасником можливості виконання робіт, зазначених у кошторисній документації та технічному завданні. Враховуючи, що приватне підприємство «МВМ ШЛЯХБУД» не підтвердило досвіду виконання таких робіт та не зазначило субпідрядних організацій, які мають досвід виконання аналогічних робіт, тендерним комітетом департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Крім того, згідно з поданою товариством з обмеженою відповідальністю «Унідор Сервіс» інформацією, під час виконання робіт використовуватиметься власна механізована техніка. Підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні
Відділом контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області під час проведення моніторингу закупівлі не враховано вищезазначені обставини, що призвело до неправильних, на нашу думку, висновків.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати висновки
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-07-17 09:48:55
Роз`яснення щодо висновку
Тендерною документацією Замовника, а саме: пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - передбачено подання учасником документального підтвердження відповідності пропозиції встановленим кваліфікаційним критеріям відповідно до Додатку 2 до цієї Тендерної документації. Відповідно до п.п. 1.3 п. 3 Додатку 2 Тендерної документації, учасники подають наступні документи щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів (не менше одного) – вибірково, до них копії актів виконаних робіт, для підтвердження виконання договорів) за нижченаведеним зразком. Під терміном аналогічні договори мається на увазі виконання договорів з аналогічними роботами в обсязі не менше 30% робіт». Разом з тим, Тендерною документацією не передбачено необхідності підтвердження учасниками наявності досвіду виконання аналогічних договорів в розрізі конкретних пунктів технічного завдання Тендерної документації. Відповідно до положень абз.2 п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, який затверджено наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 17.03.2016 №454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п.п. 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі - Єдиний закупівельний словник), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі Замовником визначено за Єдиним закупівельним словником – ДК 021:2015:45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Поточний ремонт вулиці Набережної (від вулиці Яровиця до вулиці Шевченка) в м. Луцьку). У складі тендерної пропозиції ПП «МВМ Шляхбуд» подано довідку від 23.04.2019 №180 про виконання у 2017 році двох аналогічних договорів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП МВМ ШЛЯХБУД |
2 828 730,00
UAH з ПДВ
|
2 828 730,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" |
2 989 050,00
UAH з ПДВ
|
2 989 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП МВМ ШЛЯХБУД #38402090 |
Відхилено |
2 828 730,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2019 13:20
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" #38143539 |
Переможець |
2 989 050,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2019 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2019 17:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2019 09:09
|
Додаткова угода_2 до договору_562.pdf | укладений |
29 серпня 2019 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2019 10:13
|
Додаткова угода_1.pdf | укладений |
16 серпня 2019 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2019 23:51
|
Договір_562.pdf | укладений |
29 травня 2019 23:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до календарного плану виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 562 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та узгоджена зміна ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 562 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |