Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бандаж чорновий для залізничного рухомого складу
Rough tyres for railway rolling stock
Очікувана вартість
149 798 604,00 UAH
UA-2019-04-05-002515-a 6c5af01d28f84204ae569b1549b84ff4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 квітня 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 11:48
Очікувана вартість: 149 798 604,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 748 993,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4493900 UAH
Publication date: 05 квітня 2019 17:15
Enquiries until: 30 червня 2019 10:00
Complaints submission until: до 06 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 149 798 604 UAH including VAT
Minimal lowering step: 748 993 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
бандаж чорновий для залізничного рухомого складу
Rough tyres for railway rolling stock
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 шт
Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 790х134х83 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 790х134х83 мм
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
276 шт
Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 890х134х83 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 890х134х83 мм
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
1258 шт
Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 890х143х83 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 890х143х83 мм
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
3494 шт
Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 1060х143х98 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 1060х143х98 мм
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
601 шт
Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 1010х143х98 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Бандаж чорновий для залізничного рухомого складу 1010х143х98 мм
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 15:48
Зміни до тендеру_2645_02.07.2019.doc
02 липня 2019 15:48
2645 ТД бандажі чорнові_нова редакція від 02.07.2019.docx
25 червня 2019 18:03
2645 ТД бандажі чорнові_нова редакція від 25.06.2019.docx
19 червня 2019 16:56
2645 ТД бандажі чорнові_нова редакція від 19.06.2019.docx
13 червня 2019 17:58
2645 ТД бандажі чорнові_нова редакція від 13.06.2019.docx
07 червня 2019 08:53
2645 ТД бандажі чорнові_нова редакція від 07.06.2019.docx
30 травня 2019 18:51
2645 ТД бандажі чорнові_нова редакція від 30.05.2019.docx
23 травня 2019 14:30
2645 ТД бандажі чорнові_нова редакція від 23.05.2019.docx
16 травня 2019 16:42
2645 ТД бандажі чорнові_нова редакція від 16.05.2019.docx
14 травня 2019 16:35
2645 ТД бандажі чорнові_нова редакція від 14.05.2019.docx
05 квітня 2019 17:12
2645 ТД бандажі чорнові.docx
25 червня 2019 18:03
Зміни до тендеру_2645_25.06.2019.doc
19 червня 2019 16:56
Зміни до тендеру_2645_19.06.2019.doc
13 червня 2019 17:58
Зміни до тендеру_2645_13.06.2019.doc
13 червня 2019 17:58
Додаток №9_нова редакція_13.06.2019.docx
05 квітня 2019 17:12
Додаток №9.docx
07 червня 2019 08:53
Зміни до тендеру_2645_07.06.2019.doc
30 травня 2019 18:51
Зміни до тендеру_2645_30.05.2019.doc
23 травня 2019 14:30
Зміни до тендеру_2645_23.05.2019.doc
16 травня 2019 16:42
Зміни до тендеру_2645_16.05.2019.doc
14 травня 2019 16:35
Зміни до тендеру_2645_14.05.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-05-002515-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33668606
Дата подання: 19 квітня 2019 13:51
Вимога стосовно внесення змін до умов оплати.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» проводить підготовку до електронної процедури на закупівлю бандажів чорнових для залізничного рухомого складу (оголошення UA-2019-04-05-002515-a).
Відповідно до тендерної документації, в розділі 3.2 Зміст тендерної пропозиції учасника, зазначено, що тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна містити цінову пропозицію на участь за формою згідно Додатку № 3.
В ціновій пропозиції, відповідно до Додатку №3 в примітці зазначені умови оплати, а саме кількість днів відтермінування становить не менше 30 банківських днів.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» просить АТ «Укрзалізниця» розглянути вимогу внесення змін до умов оплати, зменшити кількість днів відтермінування з 30 до 5 банківських днів та внести ці зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2019 16:42
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-04-05-002515-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41470176
Дата подання: 24 квітня 2019 14:48
Внесення змін до ТД
Внесення змін до ТД,
детальніше у прикріпленому файлу "Вимога"
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 травня 2019 09:03
Надання учасником торгів акту (протоколу) кваліфікаційних випробувань згідно з п. 2.1 вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі (далі – вимог) не порушує вимог частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», частини 2 статті 15 Господарського кодексу України. Проведення експлуатаційних випробувань передбачено в обсязі приймальних при проведенні постановки продукції на виробництво відповідно до ДСТУ 8634:2016, який прийнятий на заміну ДСТУ ГОСТ 15.001:2009.
Вимогами ТД передбачено надання учасником торгів документації щодо здійснення інспекторського контролю продукції, який здійснюється уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення». Згідно даного стандарту продукцією залізничного призначення є виготовлена або відремонтована, або модернізована продукція, до якої відносяться всі види рухомого складу та його складові, компоненти інфраструктури залізничного транспорту, які призначені для використання в процесі залізничних перевезень, тобто у тому числі бандажі чорнові для залізничного рухомого складу. Тому п. 2.1 вимог щодо постановки продукції на виробництво розповсюджується на бандажі чорнові для залізничного рухомого складу.

Дослідні зразки (партії) продукції при постановці її на виробництво для використання за призначенням проходять встановлені види випробувань, у тому числі приймальні. Обсяг, правила, місце та рівень відповідних випробувань визначаються у відповідних програмах та методиках. Експлуатаційні випробування дослідних зразків (партій) продукції є частиною комплексу приймальних випробувань. Необхідність експлуатаційних випробувань дослідних зразків (партій), тривалість і місце їх проведення зазначається у технічному завданні на виготовлення продукції або у відповідному акті випробувань приймальною комісією. На підставі визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань продукції організація їх проведення здійснюється за відповідним дорученням керівництва АТ «Укрзалізниця». Розгляд доцільності проведення експлуатаційних випробувань продукції для потреб локомотивного господарства здійснюється Департаментом локомотивного господарства або відповідною приймальною комісією за участі представників Департаменту.
Зважаючи на вищезазначене, учаснику торгів, за відсутності документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва продукції, згідно з п. 2.1 вимог, необхідно надати копію акту приймальної комісії з визначенням необхідності проведення експлуатаційних випробувань або доручення керівництва АТ «Укрзалізниця» щодо організації проведення даних випробувань.
Згідно з ДСТУ 8634:2016 для підтвердження освоєння виробником спільно з розробником повинні бути проведені кваліфікаційні випробування, результати яких оформлюються відповідним протоколом (актом) довільної форми.
Процедури постановки продукції на виробництво, у тому числі підготовки, освоєння виробництва та отримання відповідного документу, який підтверджує завершення даних процедур, в Україні, аналогічні процедурам країн СНД, ЄС та інших континентів. Зазначені документи можуть відрізнятись за назвою, але в загальному кінцевим документом засвідчується:
- погодження приймальної комісією необхідних конструкторських та технологічних документів;
- підтвердження необхідними випробуваннями розрахункових даних, а саме характеристик та показників продукції (технологічні, експлуатаційні, екологічні, кліматичні показники, терміни експлуатації та зберігання тощо);
- встановлення вимог до маркування, пакування, зберігання транспортування, експлуатації, ремонту, утилізації тощо;
- готовності виробництва до стабільного виготовлення якісної та безпечної продукції;
- затвердження нормативної, технічної та конструкторської документації.
Враховуючи вищевикладене, вимоги згідно з п. 2.1 застосовуються для продукції залізничного призначення в незалежності від країни, в якій вона виготовлена.

Документи подані скаржником

19 квітня 2019 13:51
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

24 квітня 2019 14:48
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000045 ● be38500b9afb470982dd8ffd108ec4bd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 19:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.08.2019 № 249

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-04-05-002515-a 05.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-04-05-002515-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 вересня 2019 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-04-05-002515-a бандажу чорнового для залізничного рухомого складу. Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог: - пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон); - частини першої статті 23, пунктів 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо повноважень співробітника АТ «Банк Кредит Дніпро». У висновку ДАСУ зазначається, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інтерпайп Україна» міститься довіреність Банку від 01.03.2019 р. № 112, відповідно до якої співробітник Банку Кулик А.Г. уповноважується вчиняти (укладати та підписувати) від імені Банку правочини та документи спільно з іншими особами у відповідній комбінації з правом першого підпису, без права використання права першого та другого підпису одночасно, або одноосібно, у порядку, визначеному цією довіреністю, зокрема: документарні операції (гарантії без забезпечення) у електронному вигляді на суму, що не перевищує 1 000 000,00 гривень. Зазначене не відповідає дійсності, адже зазначеною довіреністю співробітник Кулик А.Г. також уповноважується вчиняти (укладати та підписувати) від імені Банку правочини та документи спільно з іншими особами у відповідній комбінації з правом другого підпису, без права використання права першого та другого підпису одночасно, або одноосібно, у порядку, визначеному цією довіреністю, зокрема: документарні операції (гарантії) у електронному вигляді під грошове покриття та/або під забезпечення на суму, що не перевищує 5 000 000,00 гривень. Отже, зазначена гарантія є дійсною, учасник ТОВ «Інтерпайп Україна» дотримався умов тендерної документації. 2. У висновку ДАСУ зазначено, що обидва учасники не надали інформацію про відсутність підстав для відхилення, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункти 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону говорять, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасниками відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. 3. У висновку ДАСУ зазначено, що учасник ТОВ «МС Трейд Україна» пропонує до постачання продукцію виробництва АО «ЕВРАЗ НТМК» (Російська Федерація), яка заборонена до ввезення на митну територію України відповідно до Постанови КМУ № 1147, адже їй відповідає код УКТЗЕД 8530100000 — обладнання для залізниць або трамвайних колій. Зазначене не відповідає дійсності, адже бандажу чорновому для колісних пар відповідає код УКТЗЕД 86071910 — вiсi, змонтованi або нi; колеса та їх частини. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін

2019-09-20 20:24:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 липня 2019
UA-2019-04-05-002515-a6c5af01d28f84204ae569b1549b84ff4
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 липня 2019 17:52
Протокол 2645.pdf
25 липня 2019 17:52
Електронний підпис

Публічні документи

12 серпня 2019 11:11
Електронний підпис
12 серпня 2019 11:07
Цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2019 11:07
Статут.pdf
12 серпня 2019 11:07
Справка МВС.PDF
12 серпня 2019 11:07
Справка ДФС.PDF
12 серпня 2019 11:07
Приказ про виконяння.pdf
12 серпня 2019 11:07
Перелік документів.pdf
12 серпня 2019 11:07
Паспорт Морозов Д.В..pdf
12 серпня 2019 11:07
Лист-згода.pdf
12 серпня 2019 11:07
Лист щодо коду доступу.pdf
12 серпня 2019 11:07
Довідка з банку.pdf
09 липня 2019 17:11
Електронний підпис
09 липня 2019 17:11
Електронний підпис
09 липня 2019 17:09
2. Цінова пропозиція.pdf
09 липня 2019 17:09
5780_2.rar
09 липня 2019 17:09
5780_1.rar
09 липня 2019 17:09
5780.rar
09 липня 2019 17:09
30 Креслення 2.pdf
09 липня 2019 17:09
29 Креслення 1.pdf
09 липня 2019 17:09
27. Лист.pdf
09 липня 2019 17:09
26 Статут.pdf
09 липня 2019 17:09
23 ДНДЦ продовж..pdf
09 липня 2019 17:09
20 Свідоцтво НДКТІ.pdf
09 липня 2019 17:09
19 ДСТУ ГОСТ 398 2016.pdf
09 липня 2019 17:09
18 ДСТУ 3717-98.pdf
09 липня 2019 17:09
10.2 Договір поставки.pdf
09 липня 2019 17:09
10 Досвід виконання.pdf
09 липня 2019 17:09
9 Довідка Ст 17 ИУ.pdf

Документи

25 липня 2019 17:53
Протокол 2645.pdf
25 липня 2019 17:53
Електронний підпис

Публічні документи

09 липня 2019 17:18
Ліцензія_ ЕЦП Задоя.zip
09 липня 2019 17:18
Банківська гарантія.zip
09 липня 2019 17:17
Цінова пропозиція.pdf.p7s
09 липня 2019 17:17
Цінова пропозиція.pdf
09 липня 2019 17:17
Лист-пояснення.pdf.p7s
09 липня 2019 17:17
Лист-пояснення.pdf
09 липня 2019 17:17
Копія ДСТУ ГОСТ 398_2016_.pdf
09 липня 2019 17:17
Копія ДСТУ 3717-98.pdf.p7s
09 липня 2019 17:17
Копія ДСТУ 3717-98.pdf
09 липня 2019 17:17
Дані на товар.pdf.p7s
09 липня 2019 17:17
Дані на товар.pdf
09 липня 2019 17:16
ГОСТ 398-2010.pdf.p7s
09 липня 2019 17:16
ГОСТ 398-2010.pdf
09 липня 2019 17:16
Витяг з реестру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"

ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" 149 796 444,00
UAH з ПДВ
149 796 444,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" 149 796 536,40
UAH з ПДВ
149 796 536,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 11:11
Електронний підпис
12 серпня 2019 11:07
Цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2019 11:07
Статут.pdf
12 серпня 2019 11:07
Справка МВС.PDF
12 серпня 2019 11:07
Справка ДФС.PDF
12 серпня 2019 11:07
Приказ про виконяння.pdf
12 серпня 2019 11:07
Перелік документів.pdf
12 серпня 2019 11:07
Паспорт Морозов Д.В..pdf
12 серпня 2019 11:07
Лист-згода.pdf
12 серпня 2019 11:07
Лист щодо коду доступу.pdf
12 серпня 2019 11:07
Довідка з банку.pdf
09 липня 2019 17:11
Електронний підпис
09 липня 2019 17:11
Електронний підпис
09 липня 2019 17:09
2. Цінова пропозиція.pdf
09 липня 2019 17:09
5780_2.rar
09 липня 2019 17:09
5780_1.rar
09 липня 2019 17:09
5780.rar
09 липня 2019 17:09
30 Креслення 2.pdf
09 липня 2019 17:09
29 Креслення 1.pdf
09 липня 2019 17:09
27. Лист.pdf
09 липня 2019 17:09
26 Статут.pdf
09 липня 2019 17:09
23 ДНДЦ продовж..pdf
09 липня 2019 17:09
20 Свідоцтво НДКТІ.pdf
09 липня 2019 17:09
19 ДСТУ ГОСТ 398 2016.pdf
09 липня 2019 17:09
18 ДСТУ 3717-98.pdf
09 липня 2019 17:09
10.2 Договір поставки.pdf
09 липня 2019 17:09
10 Досвід виконання.pdf
09 липня 2019 17:09
9 Довідка Ст 17 ИУ.pdf

Публічні документи

09 липня 2019 17:18
Ліцензія_ ЕЦП Задоя.zip
09 липня 2019 17:18
Банківська гарантія.zip
09 липня 2019 17:17
Цінова пропозиція.pdf.p7s
09 липня 2019 17:17
Цінова пропозиція.pdf
09 липня 2019 17:17
Лист-пояснення.pdf.p7s
09 липня 2019 17:17
Лист-пояснення.pdf
09 липня 2019 17:17
Копія ДСТУ ГОСТ 398_2016_.pdf
09 липня 2019 17:17
Копія ДСТУ 3717-98.pdf.p7s
09 липня 2019 17:17
Копія ДСТУ 3717-98.pdf
09 липня 2019 17:17
Дані на товар.pdf.p7s
09 липня 2019 17:17
Дані на товар.pdf
09 липня 2019 17:16
ГОСТ 398-2010.pdf.p7s
09 липня 2019 17:16
ГОСТ 398-2010.pdf
09 липня 2019 17:16
Витяг з реестру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"

ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
#33668606
Переможець 149 796 444,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
#33668606
149 796 444,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 14:02
ЦЗВ-04-00819-01.pdf укладений
31 липня 2020 14:02
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 18:06
ЦЗВ-04-00819-01 (1).pdf зміни до договору
03 квітня 2020 18:06
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 12:20
ЦЗВ-04-00819-01 (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 12:20
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 10:58
ЦЗВ-04-00819-01.pdf укладений
22 серпня 2019 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-04-00819-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-04-00819-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 179 695 380,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 949 230,00 UAH)