Атракціон за кодом СPV ДК 021:2015- 37530000-2 (Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор)
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2019-04-05-002439-a 02dfcbed31a247df9f62a2ad87653d55
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП ""Парк" Житомирської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 02219168
Місцезнаходження замовника: 10008, Україна, Житомирська обл., м. Житомир, Бульвар Старий , 34
Контактна особа замовника: Ігор Леонченко
+380412226400
zhitomirpark@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2019 16:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2019 16:13
Початок аукціону: 22 квітня 2019 11:40
Очікувана вартість: 950 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Атракціон за кодом СPV ДК 021:2015- 37530000-2 (Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Бульвар Старий, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 квітня 2019 16:42
Електронний цифровий підпис
05 квітня 2019 16:41
ТД2019.doc
05 квітня 2019 16:41
Додаток 5_Загальна відомсть про учасника.doc
05 квітня 2019 16:41
ДОДАТОК 4 -Проект договору.doc
05 квітня 2019 16:41
Додаток 2 Перелік документів.doc
05 квітня 2019 16:41
ДОДАТОК 1 - кваліфікаційні критерії.doc
05 квітня 2019 16:41
ДОДАТОК3-Технічні вимоги.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-07-000022 ● 5bff3c208c3947e5b6fb2b2fb319491b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-07 16:14:39
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
07.06.2019
№33

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л.КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.06.2019 № 33.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2019-04-05-002439-a від 05.04.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Звітування про виконання надано протокольно.

2019-06-25 18:09:17

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 06 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП ""Парк" Житомирської міської ради", 02219168, Україна, м. Житомир, Бульвар Старий , 34
  2. Інформація про предмет закупівлі: Атракціон за кодом СPV ДК 021:2015- 37530000-2 (Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор), 950000UAH, 37530000-2, ДК021, 1, одиниця
  3. Інформація про оприлюднення: 02dfcbed31a247df9f62a2ad87653d55, 2019-04-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 07 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «ЕКОБУД УКРАЇНА», протокол уповноваженої особи із публічних закупівель від 02.05.2019 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 20.05.2019 року № 114. За результатами аналізу дотримання Комунальним підприємством «Парк» Житомирської міської ради (далі - Замовник) вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що в пункті 13 оголошення про проведення процедури відкритих торгів зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21.04.2019, що суперечить умовам пункту 1 розділу IV тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету від 19.03.2019 року № 12, умовами якого визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04.04.2019 та відповідно не відповідає вимогам частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922). Крім того, аналізом встановлено, тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). Відповідно до частини 4 статті 28 Закону № 922 передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною не повинна перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. За результатами аналізу дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОБУД УКРАЇНА» перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, при відсутності повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, що не відповідає нормам частини 4 статті 28 Закону № 922. Крім того, аналізом встановлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «ЕКОБУД УКРАЇНА» не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Так, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ та до пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання довідки, складеної у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору (якщо об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази (об’єкти, супутнє обладнання, будівлі складу, офісне приміщення, тощо) знаходяться в оренді, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, актів, тощо, згідно Таблиці № 1. Поряд з тим, у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «ЕКОБУД УКРАЇНА» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Таблиця № 1), яка зокрема містить інформацію про орендоване виробниче та невиробниче приміщення, яке орендується на підставі договору оренди від 01.01.2019 року № 04 та орендовану техніку, яка орендується на підставі договору оренди від 04.01.2019 року №4-04/01-2019, а також надано копії вказаних договорів. Разом з тим, відповідно до пункту 3.4 договору оренди нерухомого майна від 01.01.2019 року № 04 встановлено умову, що об’єкти оренди вважаються переданими, прийнятими в орендне користування з моменту підписання сторонами Акту прийому передачі. Датою прийому передачі об’єктів оренди є дата підписання Акту прийому передачі, при цьому пунктом 3.5 вказаного договору визначено, що відсутність Акту прийому передачі є підставою вважати договір оренди - не укладеним. Проте аналізом встановлено, що вищевказаний Акт прийому передачі відсутній у складі тендерної пропозиції переможця торгів, що не підтверджує факт передачі вищевказаних приміщень від орендодавця учаснику та відповідно не підтверджує наявність вказаного приміщення в учасника, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ та до пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Крім того, аналізом встановлено, що в наданій у складі тендерної пропозиції копії договору оренди механізмів від 04.01.2019 року №4-04/01-2019, відсутні додатки, якими визначається розмір орендної плати, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ та до пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію ТОВ «ЕКОБУД УКРАЇНА» і уклав з ним договір про закупівлю від 20.05.2019 року № 114. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися., 20 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону № 922. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, встановлено, що Замовником не дотримано вимоги частини 4 статті 28 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОБУД УКРАЇНА», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства відповідно до частини 4 статті 28 Закону № 922, перевищено строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.)

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУД УКРАЇНА" 865 000,00
UAH з ПДВ
860 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бекерова Наталія Андріївна 875 000,00
UAH з ПДВ
875 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 09:46
sign.p7s
23 квітня 2019 11:59
sign.p7s
23 квітня 2019 11:36
sign.p7s
21 квітня 2019 15:48
sign.p7s
21 квітня 2019 15:45
Специфікація.pdf
21 квітня 2019 15:44
ІНН.pdf
21 квітня 2019 15:44
Договор орен.мех..pdf
21 квітня 2019 15:43
Гарантія.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут25.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут24.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут23.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут22.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут21.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут20.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут19.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут18.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут17.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут16.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут15.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут14.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут13.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут12.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут11.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут10.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут9.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут8.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут7.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут6.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут5.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут4.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут3.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут2.pdf
21 квітня 2019 15:43
Статут1.pdf
21 квітня 2019 15:43
Довідка про досвід.pdf
21 квітня 2019 15:43
приказ про признач..pdf
21 квітня 2019 15:43
ПДВ.pdf
21 квітня 2019 15:43
Лист-відгук.pdf
21 квітня 2019 15:43
Дозвіл.pdf
21 квітня 2019 15:43
Виписка ЄДР1.pdf
21 квітня 2019 15:43
Виписка ЄДР.pdf
21 квітня 2019 15:43
Додаток3.1Тех.вимог.pdf
21 квітня 2019 15:43
Додаток3 Тех.вимоги.pdf
21 квітня 2019 15:43
Сертифікат3.pdf
21 квітня 2019 15:43
Сертифікат2.pdf
21 квітня 2019 15:43
Сертифікат1.pdf
21 квітня 2019 15:43
Висновок сан.епід.2.pdf
21 квітня 2019 15:43
Висновок сан.епід.1.pdf
21 квітня 2019 15:43
Довідка тех вимоги2.pdf
21 квітня 2019 15:43
Довідка тех.вимоги1.pdf
21 квітня 2019 15:43
Довідка про відс.ПДВ.pdf
21 квітня 2019 15:43
Довід про ліценз..pdf
21 квітня 2019 15:43
Ст.17.pdf
21 квітня 2019 15:43
Паспорт2.pdf
21 квітня 2019 15:43
Паспорт1.pdf
21 квітня 2019 15:43
Довкілля.pdf
21 квітня 2019 15:43
Проект договора4.pdf
21 квітня 2019 15:43
Проект договора3.pdf
21 квітня 2019 15:43
Проект договора2.pdf
21 квітня 2019 15:43
Проект договора1.pdf

Публічні документи

16 квітня 2019 11:39
відгук.jpg
16 квітня 2019 11:39
Посвідчення.jpeg
16 квітня 2019 11:39
документи Бекеров Р.А..jpg
16 квітня 2019 11:39
ІНН БЕКЕРОВА Н.А..jpg
16 квітня 2019 11:39
паспорт Бекерова Н.А..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУД УКРАЇНА"
#35862840
Переможець 860 250,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 23:12

Документи

02 травня 2019 23:12
sign.p7s
02 травня 2019 23:11
Протокол 28.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 23:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУД УКРАЇНА"
#35862840
860 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2019 23:12
sign.p7s
02 травня 2019 23:11
Протокол 28.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 травня 2019 23:05
Л Е Б Е Д І.PDF укладений
20 травня 2019 23:03
sign.p7s зміни до договору
31 жовтня 2019 22:30
ДУ №5.PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 22:27
sign.p7s зміни до договору
10 жовтня 2019 10:14
ДУ Лебідь4.PDF зміни до договору
10 жовтня 2019 10:12
sign.p7s зміни до договору
13 вересня 2019 16:55
ДУ Лебеді №3.PDF зміни до договору
13 вересня 2019 16:54
sign.p7s зміни до договору
09 серпня 2019 22:39
ДУ Лебеді № 2.jpg зміни до договору
09 серпня 2019 22:37
sign.p7s зміни до договору
09 серпня 2019 22:25
ДУ Лебеді №1.PDF зміни до договору
09 серпня 2019 22:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку