Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з постачання програмного забезпечення
Очікувана вартість
3 922 500,00 UAH
UA-2019-04-05-002427-a ● 0eee1536a3ab4a3b8f216ae69af8737e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42403446 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Оксана Скосарева +380677194692 dpparkcontrol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2019 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2019 15:04 |
Очікувана вартість: | 3 922 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 612,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
невиключної ліцензії на користування Програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 послуга
Послуги з постачання програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Героїв Майдану, б. 1, офіс 356
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2019 21:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2019 17:51 |
Протокол внесення змін.pdf | |
12 квітня 2019 09:59 |
ТД_ПЗ зі змінами.doc | |
05 квітня 2019 16:35 |
ТД_ПЗ.doc |
12 квітня 2019 21:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 квітня 2019 17:51 |
Протокол внесення змін.pdf
|
|||
12 квітня 2019 09:59 |
ТД_ПЗ зі змінами.doc
|
|||
05 квітня 2019 16:35 |
ТД_ПЗ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання до тендеру "Послуги з постачання програмного забезпечення"
Дата подання: 09 квітня 2019 12:17
Дата відповіді: 10 квітня 2019 14:01
Доброго дня! Як потенційних учасників, нас цікавить декілька питань щодо відкритих торгів «Послуги з постачання програмного забезпечення».
1)Ми не змогли знайти опис доступного клієнтського обладнання, яке буде використовуватись для доступу і виконання операцій за допомогою клієнтського програмного забезпечення, а також в тендерній документації нами не було виявлено інформацію щодо постачання клієнтського обладнання як частини відповідальності постачальника в рамках тендеру.
Чи не могли б ви відповісти, який тип обладнання (в кількості 24 одиниць згідно прикладу Угоди) буде запропоновано для встановлення програмного забезпечення на стороні клієнта?
2) В тендерній документації згадується опис локальної апаратної інфраструктури, яка має бути встановлена в рамках тендеру. Чи приймаєте ви альтернативні пропозиції архітектури рішення на основі інфраструктури загальнодоступного хмарного рішення Microsoft, яке б відповідало мінімальним вимогам продуктивності, що описані в тендері.
3) Зазвичай, системи забезпечення дотримання правил паркування можна поділити на дві частини:
1. Збір даних
2. Обробка даних.
В нас є декілька питань, що стосуються збору даних, оскільки ми вважаємо незрозумілими вимоги, що стосуються процесу його реалізації в реальному житті:
Якими методами будуть досліджені та виявлені різні порушення? Зазвичай, це можуть бути піші інспектори з паркування, що забезпеченні відповідним обладнанням – камери відеонагляду та ANPR, що встановлені по місту, спеціальні транспортні засоби, які їздять по місту і фіксують порушення за допомогою технології автоматичного розпізнавання номерних знаків.
Чи очікує замовник збір даних на стороні клієнта за допомогою мобільного додатку? Якщо це так, то який тип мобільних платформ вам необхідний для підтримки?
Чи варто нам розглядати інші джерела даних для збору і подальшої обробки порушень (наприклад, камери відеонагляду, що встановлені по місту)?
Який тип показників якості ANPR ви очікуєте отримати по відношенню до точності та відгуку?
Будь ласка, зауважте, що без визначених показників якості ANPR буде неможливо отримати порівняння різних пропозицій, які ви отримаєте від постачальників.
Дякуємо Вам за відповіді.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Ваших запитань надаємо наступні відповіді:1) Закупівля клієнтського обладнання (а саме планшетів) здійснюється в рамках окремого тендеру. Опис клієнтського обладнання (планшетів) та їх специфікація наведені у відповідній документації, з якою Ви можете ознайомитися у відкритому доступі на електронних майданчиках за наступними параметрами пошуку: Закупівля №3828930, Машини для обробки даних (апаратна частина) комплекти автоматизоваого робочого місця у вигляді технічних засобів фотофіксації порушень (планшетів) згідно специфікації)).
2) Альтернативні пропозиції архітектури на основі інфраструктури загальнодоступного хмарного рішення приймаються у випадку їх відповідності вимогам продуктивності та вимогам законодавства про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах.
3) Методи здійснення функції контролю порушень правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів (в тому числі методи виявлення порушень) будуть реалізовані у відповідності до вимог, визначених у Законі України від 21.12.2017 №2262-VIII №2262 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування сфери паркування транспортних засобів". Саме у відповідності до визначеного Закону буде запроваджено роботу піших інспекторів з паркування в місті Дніпро, які будуть виявляти порушення за допомогою програмного забезпечення, що є предметом даної закупівлі. Збір даних на стороні клієнта (пішого інспектора з паркування) може здійснюватися за допомогою мобільного додатку, сумісного з операційною системою Android (версія 5.0 та вище) та з клієнтським обладнанням у відповідності до вимог, визначених у тендерній документації до відповідної закупівлі (Закупівля №3828930, Машини для обробки даних (апаратна частина) комплекти автоматизоваого робочого місця у вигляді технічних засобів фотофіксації порушень (планшетів) згідно специфікації)), за умови повної відповідності функціональних можливостей клієнтської та серверної складових мобільного додатку вимогам, викладеним в тендерній документації. На даному етапі немає необхідності в технічній підтримці збоку та обробки порушень з таких джерел, як камери відеонагляду. Вимоги щодо якості розпізнання реєстраційних номерних знаків транспортного засобу: не нижче 92% в літній період, не нижче 84% в зимовий період.
2) Альтернативні пропозиції архітектури на основі інфраструктури загальнодоступного хмарного рішення приймаються у випадку їх відповідності вимогам продуктивності та вимогам законодавства про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах.
3) Методи здійснення функції контролю порушень правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів (в тому числі методи виявлення порушень) будуть реалізовані у відповідності до вимог, визначених у Законі України від 21.12.2017 №2262-VIII №2262 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування сфери паркування транспортних засобів". Саме у відповідності до визначеного Закону буде запроваджено роботу піших інспекторів з паркування в місті Дніпро, які будуть виявляти порушення за допомогою програмного забезпечення, що є предметом даної закупівлі. Збір даних на стороні клієнта (пішого інспектора з паркування) може здійснюватися за допомогою мобільного додатку, сумісного з операційною системою Android (версія 5.0 та вище) та з клієнтським обладнанням у відповідності до вимог, визначених у тендерній документації до відповідної закупівлі (Закупівля №3828930, Машини для обробки даних (апаратна частина) комплекти автоматизоваого робочого місця у вигляді технічних засобів фотофіксації порушень (планшетів) згідно специфікації)), за умови повної відповідності функціональних можливостей клієнтської та серверної складових мобільного додатку вимогам, викладеним в тендерній документації. На даному етапі немає необхідності в технічній підтримці збоку та обробки порушень з таких джерел, як камери відеонагляду. Вимоги щодо якості розпізнання реєстраційних номерних знаків транспортного засобу: не нижче 92% в літній період, не нижче 84% в зимовий період.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-05-002427-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІВ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36197285
Дата подання: 06 травня 2019 20:48
Дата подання: 06 травня 2019 20:48
Скарга щодо прийнятих замовником рішень
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено закупівлю ID UA-2019-04-05-002427-a на послуги, пов’язані з програмним забезпеченням - ДК 021:2015: 72260000-5. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ТОВ «ДПА Київ» («Учасник-1»)
2. ТОВ «ГІВ СЕРВІС» («Скаржник»)
3. ТОВ «ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ» («Переможець»)
4. ТОВ «НЬЮТЕСТ УКРАЇНА» («Учасник-3»)
За результатами розгляду тендерних пропозицій, ЗАМОВНИК відхилив пропозицію Учасника-1, СКАРЖНИКА, визнав переможцем ТОВ «ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ» та розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з останнім. Однак, СКАРЖНИК не згодний з таким рішенням, в зв'язку з чим подає дану скаргу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 08 травня 2019 20:56
Скарга відкликана скаржником
Причина: В результаті додаткового вивчення матеріалів тендерних пропозицій учасників Закупівлі, на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Скаржник прийняв рішення про відкликання поданої скарги, яка зазначена вище, у зв’язку з чим, Скаржник просить Антимонопольний комітет України:
1. Припинити розгляд скарги, поданої Скаржником щодо рішень Замовника відносно Закупівлі;
2. Зазначену вище скаргу визнати відкликаною Скаржником.
Дата: 21 травня 2019 14:49
Рішення від 08.05.2019 № 5650 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 08 травня 2019 20:55
Рішення від 23.05.2019 № 6539.pdf
Дата публікації: 24 травня 2019 15:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДПА Київ" |
3 078 111,30
UAH з ПДВ
|
2 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІВ СЕРВІС" |
3 789 000,00
UAH з ПДВ
|
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ" |
3 922 500,00
UAH з ПДВ
|
3 788 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НЬЮТЕСТ УКРАЇНА" |
3 922 500,00
UAH з ПДВ
|
3 922 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДПА Київ" #34620392 |
Відхилено |
2 699 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 10:52
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІВ СЕРВІС" #36197285 |
Відхилено |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 11:11
|
ТОВ "ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ" #42848767 |
Переможець |
3 788 999,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2019 09:26
|
Доп.угода №2.pdf | зміни до договору |
08 липня 2019 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2019 14:00
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
03 липня 2019 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2019 14:52
|
Договір ПО.pdf | укладений |
31 травня 2019 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Уточнення Розрахунку за Договором |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення розрахунку за Договором |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |